Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čí je ta holčička? 2

BrDo


Čí je ta holčička? 2Další dílek mé nové povídky. U obrízků nejsou popiky, ale snad si domyslíte jaký pokoj je koho. Pls komentíky

O rok později:

Je to rok, co mám svého andílka. Dnes odjíždím i s malou do Londýna. Poprosila jsem o to Marcuse, protože jsem chtěla, aby malá vyrůstala jinde než zde. K mému překvapení mi to dovolil.

Kopil nám útulný domeček, který byl nedaleko lesa a i auto. Teréní, protože Ness potřebovala krev, ale neuměla ještě běhat a tak jsme se potřebovaly dostat, co možná nejvíce do lesa.

Loučení bylo těžké, ale věděla jsem, že mě otec bude navštěvovat a ani nejedu sama. Kromě mě a Ness jede i Alec, který na nás má dávat pozor. Docela vtipné, když já ovládám počasí a Ness živly. Jsme nejmocnější dvojka na světě, teda podle otce.

Do Londýna jsme se dostali druhý den ráno a hned jsme se rozjeli do novýho domova. Vše mělo být zařízeno a tak jsme měli dorazit do hotového.

„Vítejte doma, má paní.“ Zakřenil se Alec na mě, když mi otvíral dveře.

„Nech si toho pokuď nechceš nahradit hromosvod.“ Zavrčím na něj a oba se tomu začneme smát. Ness cestou usla a tak jsem ji šla hned uložit.

Dům byl velmi hezky zařízený a já v tom tušila, Jane, Alecovu sestru a mou dobrou kamarádku. Měla stejně vybraný vkus, jako měla Esmé, au, to jméno zabolelo.  Je to sice přes dva roky, ale pro mě je to stále dost citlivé. Chybí mi a to moc. Ano, ve Voltareně jsem měla vše, ale oni tam nebyli, má druhá rodina.

Belly pokoj; Alecův pokoj; Ness pokoj; Obývací pokoj

„Bell, slyšíš.“ Vytrhnul mě Alec ze vzpomínek.

„Co?“ Vypadala jsem asi dost komicky, protože Alec měl, co dělat, aby se mi nesmál.

„Vstávat šípková růženko.“ Prostě si musel, rýpnul.

„Nech si toho, jinak se zase budeš točit v tornádu.“ To jsem mu udělala krátce po příjezdu do Voltareny. Naštval mě, protože si dělal srandu z toho, jak po lovu vypadám.

„Děkuju, ale tuhle vzpomínku mi nemusíš připomínat.“ Bylo vidět, že se nechce zase točit jako káča.

„No proto. Co jsi vlastě chtěl?“ Vrátila jsem se k důvodu, proč přišel za mnou do pokoje.

„Dnes jedeš do nové školy a Ness do jeslí.“ No jo. Chtěla jsem studovat, protože doma bych na ně stále myslela.

„Vše jsi zařídil?“ Byla jsem totiž trochu náročnější student. Věděli totiž o nes, protože jsem na to měla věk.

„Ano. Máš jen do půl druhé, a kdyby nebylo jiné východisko, tak i vzít malou do třídy.“ Alec totiž nastupoval se mnou. Hráli jsme si na dvojčata a já jsem odešla z Itálie, kvůli Ness. Lehké a skoro pravdivé.

Proč jen skoro? Protože nejdřív jsem odešla z Forks a pak až z Itálie. No, prostě nemám to lehké.

„Rodiče? Bývalí domov? Ness? Otec Ness? Důvod přestěhování?“ Alec mě zkoušel z krytí, protože to muselo být dost dobré.

„Rodiče. Matka zemřela při našem porodu a otec je v Itálii, kde vede rodinný hotel.“ Pro jistotu nechal Marcus koupit jeden hotel na pobřeží. Výdělek však šel jen mě do kapsy a na provoz.

„Správně. Pokračuj.“ Odsouhlasil Alec.

„V Itálii jsme žili ve Voltareně a pak u města Leuca, kde otec zřídil hotel.“ Odříkávala jsem to jak básničku.

„Reneesmé zkráceně Ness je má dcera, která letos oslavila své první narozeniny. O otci nechci mluvit. Odstěhovali jsme se, protože jsem chtěla, aby dcera vyrůstala v rodném městě svého druhého dědy.“ Tím dědou jsem myslela Carliseho, který se tu narodil na sklonku 17. Století, ale to říkat nebudu.

„Tak tady máš nové doklady. Je na nich jméno, které sis přála.“  Podal mi občanku, řidičák rodný list, jak můj tak Nessiinin.

„Proč jsi vlastně chtěla Masen?“ Ano, teď jsem se jmenovala Isabella Marie Masen.

„Kvůli otci Ness. Tak se jmenoval jako člověk.“ Řekla jsem mu pravdu. Brala jsem ho opravdu jako bratra, kterého jsem neměla a jeho setra je i mou.

„Aha.“ Hlesnul jen a já začala zkoušet jeho.

„Jméno?“

„Alec Samuel Masen.“

„Místo narození?“ Připadala jsem si jako v nějaké soutěži.

„Voltarena.“ U něj to byla i pravda. Jen ne v ten den, co měl na občance.

„Narozeniny?“  Hrajeme si totiž na šestnáctileté. To, abychom tu mohli zůstat déle.

„12.9 1993.“

„Otec?“

„Marcus Masen.“ Dokonce si kvůli tomu nechal Marcus udělat falešné doklady. Takhle mě miluje.

„Matka?“

„René Masen.“ Dokonce to byla pravda. Před půl rokem ji Marcus proměnil, protože se do sebe při první návštěvě zamilovali. Jsem ráda, že má matka je stejná jako já a má lásku. Phil totiž zahynul při autonehodě.

„Dobře.“ Pochválila jsem ho.

„Samozřejmě, sestřičko.“ Byla to tak trochu i pravda. Marcus ho bral jako syna, ale neučinil jej jím, protože nechtěl rozhněvat bratry.

„GRRRR.“ Zavrčela jsem na něj a tím i odhalila své dokonalé, trochu více špičaté zuby.

„Ty si toho nenecháš?“ Rád si totiž ze mě utahoval.

„Správně.“ Zazubil se na mě a než se nadál tak jsem ležela na něm.

„Chceš se prát?“ Než jsem se nadála, tak jsme se začali prát a tím bavily Ness, která se zrovna probudila.

Předchozí - Schrnutí - Následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čí je ta holčička? 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!