Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chyť mě, jestli to dokážeš! Kapitola 5

BNKKEC


Ahoj, lidi! Přidávám sem další kapitolku CHMJTD! Tentokrát je o Moničině příjezdu z nákupů a rozhovoru s mámou. K jakému dojde zavěru? Přeji příjemné počtení...

Monica:

Když mě Edward s Alicí vysadili před barákem, co nejrychleji jsem vyběhla nahoru do svého pokoje a svalila se na postel. Uff. To byl dneska teda den. Nikdy jsem nebyla takovej ten typ holky, která se líbí hromadám klukům a střídá je jak ponožky. Většinou jsem se stranila lidí ze školy, hlavně kluků. Co mám dělat teď, když jsem se dozvěděla, že se líbím nejhezčímu klukovi na škole? Můj mozek takhle přemýšlel dál a dál, dokud mě z úvah nevyrušilo tiché zaklepání na dveře.

„Dále,“ řekla jsem a do dveří nakoukla mámina hlava.

„Máš chvíli čas?“ zeptala se mě. Teď jsem s ní vážně nechtěla mluvit, ale ona by byla na mě určitě naštvaná, takže jsem kývla. „Užili jste si to tam?“

„Ale jo, šlo to. Alice mě zatáhla do hromady obchodů a vybrala mi všelijaký hadry.“ Doufám, že to nebude rozebírat. Sice se máma dokáže naštvat z kdejaký blbosti, ale téma k mluvení si vždycky najde. Po kom jsem zdědila tu svou stydlivost?

„A kde jste vlastně byli?“ vyzvídala.

„No... v Port Angels. Víš, tam, jak se to před měsícem otevíralo..., tak tam.“

„A ukážeš mi, co sis vybrala?“ ptala se mě. Snažila se být cool, přizpůsobit se mladší generaci. Někdy mi to vážně lezlo na mozek.

„Fajn,“ řekla jsem sotva srozumitelně a došla ke skříni, kam jsem pohodila tašky se svými nákupy. Začala jsem s botami.

„Tohle?“ zeptala se mě. „Tohle k tobě nejde, Moni. Co ta náhlá změna? Nebylo to, náhodou, drahý?“ začala mě podezírat. No jo, to je celá ona. Ředitelka detektivní společnosti ve Forks. Není to zase tak malé město, jak si všichni myslí. Jen se tu lidé nerozmnožují třeba jako v New Yorku.

„Ani ne. Měli to tam ve výprodeji, protože to tam bylo už od začátku,“ řekla jsem asi nepřesvědčivě, ale máma si toho asi nevšimla. Uf. Jsem totiž mizerná lhářka a máma to vždycky prokoukne. Teď ale byla zaměřená na moje boty.

„Hmm,“ zamručela a se zvědavým výrazem ve tváři se vrhla na tašky s oblečením.

„Páni!“ užasla, když vytáhla tu kombinaci, kvůli které musel Edward na vzduch. Sakra! Na to jsem zapomněla. Tohle neměla vidět! „Ty tohle budeš nosit, Moni? To muselo stát peněz! Navíc to je z novýho obchodu, hm... Nevím, nevím. Že ty mi něco tajíš?!“ Ne, ne, ne! Až takhle daleko to nemělo dojít. Teď na mě bude určitě naštvaná za to, že jí lžu. Jak jen odpovědět, abych nezrudla? Nemůžu jí přeci říct, že mi to koupila spolužačka, to by bylo blbý. Je to blbý.

„Ehm... Já nejsem jako ostatní holky, který jdou na nákupy jen proto, že dostaly zrovna kapesný. Měla jsem něco našetřeno a...“ Doufám, že mi to zbaští.

„Promiň,“ omlouvala se mi. „Jsem asi s tímhle nesnesitelná, co? To ta práce,“ řekla. Pak se dlouze zamyslela a objala mě. „Moje holčička už dospívá.“ Už jí začaly slzet oči.

„Ale mně už je sedmnáct, mami,“ řekla jsem jí, čímž jsem tomu nějak extra nepomohla. Že já to vždycky zvořu. Teď se rozbrečela.

„Ach ne! Sedmnáct? Kde jsou všechny ty roky? Tak rychle to uteklo!“ Ježiši! Byla fakt k nesnesení. A pak přišel šok – její tvář se znenadání roztáhla do úsměvu.

„Musím jít za tatínkem,“ řekla už klidně. „Je už pozdě, měla bych si jít lehnout, zítra brzy ráno vstávám.“ Odešla (no, spíš vyběhla) z pokoje a za sebou zanechala moje nové rozházené oblečení. Páni, ta je jak tajfun.

Doufám, že ji nenapadlo... ne, určitě ne, uklidňovala jsem sama sebe. Zalezla jsem do sprchy a zavzpomínala na dnešní odpoledne. Alice mi určitě kecala. Asi ví, že nejsem moc oblíbená, tak chce, abych si aspoň myslela, že po mně jede idol všech dívek na škole. Jo, takhle to asi bude. Myslela jsem, že se mnou chce kamarádit. Taky lež? Jak mi to mohla udělat?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chyť mě, jestli to dokážeš! Kapitola 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!