Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Celý život spolu 1. kapitola

Cullen´s Drabble


Celý život spolu 1. kapitolaEsme je člověk a má za manžela Carlislea, který je upír. Esmina nevlastní sestra otěhotněla s upírem a porodila Edwarda a přitom zemřela. Rok na to porodila Esme Isabellu, ale Carlisle ji stihl přeměnit. Celá Cullenovic rodinka je šťastná pokazí jim štěstí něco? Jaký bude vztah mezi Bellou a Edwardem.

Prolog

POHLED ESME:

„Postarej se o něj, jmenuje se Edward,“ řekla moje nevlastní sestra Elizabeth.

„Neboj, El, bude to dobrý,“ brečela jsem.

„Mmmám tě ráda sestři,“ to byla poslední slova, co jsem od ní slyšela.

Začala jsem vzlykat a miminko na posteli, na kterou jsem ho položila ihned po porodu, také plakalo. Ale musím se vzchopit už kvůli mému manželovi Carlisleovi a mým „dětem“ mezi které teď patří i Edward, Edward Anthony Masen Cullen. Ano, a abych se vám představila, jmenuji se Esme Anne Platt Evenson Cullen.

Mám karamelové vlasy, měřím asi 168 cm. Jsem člověk a jsem štíhlá. Je mi 26 let. Pracuji jako architektka.

Můj manžel Carlisle Cullen je blond, měří asi 180 cm. Je štíhlý, trochu svalnatý a pracuje jako chirurg. Je mu 463 let, ale když ho přeměnili, bylo mu 28 let.

Moje „děti“: Mary Alice Brandon Cullen, je shopaholik a upír = vražedná kombinace. Je malá asi 158 cm. Je jí navždy 17. Má černé, krátké vlasy a je štíhlá. Její schopnost je vidění budoucnosti.

Jasper Whitlock Hale má medové vlasy, a měří 190 cm. Je také upír, a když ho přeměnili, bylo mu 19 let. Miluje Alici. Je štíhlý a svalnatý, sice méně jak Emmett, ale jemu to tak sluší.  Jeho schopnost je ovládat a cítit emoce. Pro lidi je dvojče mojí další dcery Rose.

Rosalie Lillian Hale má blond vlasy, je krásná, krásnější než jakákoliv upírka. Když ji přeměnili tak jí bylo 18. Schopnost nemá. Svojí rodinu miluje nadevše, a mě do té rodiny taky bere.  Je štíhlá, měří asi 175 cm.

Její přítel Emmett Mc’Carty Cullen je takový rodinný komediant. Je vysoký asi 190 cm a je svalnatý, že by mu to každý kulturista záviděl. Má černé, kudrnaté a na krátko ostříhané vlasy. S Jasperem vymýšlí lumpárny a už několikrát to odnesla nějaká část domu.

A teď mezi nás patří i Edward Anthony Masen Cullen. Na hlavičce má zatím bronzové chmýří a má zelená kukadla. Jsou mu 2 hodiny. Přišla jsem k němu a jemně ho pohladila po tvářičce.

„Pojď ke mně zlatíčko,“ šeptla jsem a vzala ho do náručí. Prošla jsem celý dům a v ložnici jsem našla vajíčko a tak jsem do něho Edíka položila. Ve vajíčku jsem ho donesla do auta, tam ho připoutala a vyjela jsem domů.

Doma jsem byla za 20 minut. Vyndala jsem Edwarda z auta a šla jsem domů. Všichni seděli v obýváku, a když jsem vešla, ztuhli.

„Mami, kdo to je?‘‘ zeptala se Rose.

„To je Edward. Syn Elizabeth slíbila jsem jí, že se o něj postarám,“ nahrnuly se mi slzy do očí.

„Neboj, my to zvládneme,‘‘ řekla a začala na Edwarda cukrovat.

Carlisle mě objal. Alice začala plánovat nákupy, Emmett se těšil, až vyroste, že ho bude učit lumpárny, Jasper byl šťastný, protože jsme šťastní my a já plánovala, jak mu zařídím pokojíček.

* * * *

Rok na to, co se narodil Edward, jsem porodila já, hnědookou a hnědovlasou holčičku Isabellu. Carlisle mě musel přeměnit, ale mám výborné sebeovládání. Edward už trošku povídá a umí chodit. Je docela chytrý. Pořád chodí za Bellou a nemůže z ní spustit oči. Museli jsme jim dát společný pokoj. Alice byla šťastná, protože má 2 oblékací panenky. Pořád jim nakupuje něco nového a Rose je taky šťastná, protože jí tihle dva drobečci vynahradili to, že nemůže být matkou.

                                                                                   >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Celý život spolu 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!