Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 23. kapitola

Celý Emmet. Ten aby neměl při sobě medvídka :D


Čarodějky - 23. kapitolaDalší kapča Čarodějek. Je trošku kratší, ale dějově je to nutné, snad mi odpustíte. :).

23.kapitola – Nečekané

 

(pohled Belly)

 

Nikdy jsem neměla ráda nepořádek, ale teď jsem to tolerovala. Nic jiného mi ani nezbývalo, když po domě chodil jednorožec a navíc jsme měli hosty.

Šejmus trávil celé dny zavřený ve sklepě a vytvářel prášek štěstí. Vylezl od tamtud jen na jídlo, nebo když něco potřeboval. Nelíbilo se mi, že se takhle omezuje, ale potřebovali jsme ho co nejvíc.

Včera Leo zaletěl pro Billie. Ty byla ráda, že nás zase vidí. My ji taky rády viděli. Nastalo vítání. Dlouho jsme tam jen tak stály v objetí. Pak jsme ji seznámili s naší situací.

Pomoc nám přislíbila hned. Byla jsem jí za to vděčná. Celý den jsme si pak vyprávěly, co se s námi stalo od chvíle, co jsme se neviděly. Z části proto, aby byla v obraze, z části proto, že nás to zajímalo.

Leovi jsem se snažila vyhýbat, jak jen to šlo. Nerada jsem mu ubližovala, a když viděl mě s Edwardem, vždy se rychle vytratil z místnosti. Taky se tu moc nezdržoval a radši se pokoušel shánět další výpomoc. Málokdo se ale uvolil. To máme za tu všechni dobrotu a dobré skutky? Opravdu si tohle zasloužíme?

Den bitvy se přibližoval. Podle Alice měli přijít v neděli, ve tři hodiny odpoledne, na jednu nedalekou louku. My už tam na ně budeme čekat. Kolik jich bude však Alice neviděla, jejich počet se neustále měnil, takže by nám to stejně bylo na nic.

Dnes je čtvrtek, do bitvy zývají tři dny a já se jako na potvoru cítím stále hůř a pořád nemůžu jíst. Všichni si o mě dělají starosti a Edward mě stále přesvědčuje, abych si šla lehnout, že potřebuji odpočinek, já však nechci. Kdybych měla celé dny ležet v posteli, asi bych se zbláznila z toho, že bych nebyla v obraze, co se děje.

Bylo ráno a já už jen tak chvíli ležela v posteli a zaobírala se svými myšlenkami. Edward v pokoji nebyl. Vůbec bylo tu nějak divně mrtvo.

Vstala jsem a šla se obléknout. Natáhla jsem si volnější tričko a chtěla si vzít svoje oblíbené džíny, které mi Alice jako jediné dovolila nosit častěji. Chtěla jsem si je natáhnout a zapnout zip, ale nadopla jsem je, byly mi těsné. Až moc těsné. Že bych přibrala? I když teď nic nejím? Nedalo mi to a přejela jsem rukou přes bříško. Rýsovala se tam viditelná vyboulenina, byla velmi tvrdá na dotek. Asi jako upíří kůže. Nebyla jsem na tohle expert, ale asi jsem věděla, co to mělo znamenat. Šlo to však moc rychle, ani Esme to tak rychle nepoznala…

Nebyla jsem si jistá, ale potřebovala to někomu říct. Edwardovi však, ne. Kdyby to byl planý poplach, nechtěla bych, aby byl smutný. Já sama budu asi smutná, pokud to bude jen omyl, ale nezdá se mi…

„Mami?!“ zařičela jsem na celý dům. Do pěti vteřin tu Esme stála přede mnou.

„Mami, mám takový malý problém...,“ začala jsem vysvětlovat.

Sledovala jsem její obličej. Nakonec se tam usídlila radost, ale i strach. Chápala jsem ji, moje pocity byly stejné.

„Víš co, počkej tu, vím, jak si to ověřit, i když si myslím, že je to zbytečné.“ A byla pryč. Za chvilku byla zpátky a v ruce nesla kelímek. Dost dobře jsem věděla co je uvnitř.

„Přičichni si, jestli ti to bude vonět, zkus se napít,“ řekla a podávala mi kelímek plný krve. Musela být z Carlisleovi domácí ordinace, protože vím, že máma pila lidskou, aby vyživovala Nessie a kde jinde by ji taky vzala. No, za pokus nic nedám, řekla jsem si a vzala kelímek do ruky.

Přičichla jsem. Nádherně to vonělo. Ale opravdu nádherně! Sbíhaly se mi z toho sliny. Neváhala jsem, vzala mámě brčko z ruky a začala pít. Chutnalo to ještě lépe, než to vonělo. Za chvilku byl kelímek prázdný a já se cítila mnohem lépe. Hlad, nebo spíše žízeň zmizela a já se cítila opět silná a hlavně už mi nebylo na omdlení, to mi vadilo asi nejvíc.

„Takže je to pravda!“ křikla máma a začala mě drtit v obětí.

„Jak to, že to ale jde tak rychle?  U tebe to šlo pomaleji!“ Stále mi to moc nehrálo.

„No, mě napadlo, že je to jako u lidí… co když to nebude jen jedno dítě? Dvojčata se přeci rodí dřív, ne?

„Takže dvojčátka?“ zeptala jsem se a pohladila vybouleninu.

„Asi ano.“

Usmála jsem se. Měla jsem radost. Toužila jsem po dětech. Bohužel si vybraly špatnou dobu, kdy přijít na svět.

„Teda, zlatíčka, vy si ale umíte vybrat dobu, kdy přijít na svět.“

„To ano,“ řekla máma a znovu mě objala. Trápila mě ale jiná věc. Najednou mě moje zlatíčka koply.

„Oni kopli!“ vyhrkla jsem šťastně a přiložila máminu ruku na moje bříško. Po chvíle se usmála, koply totiž znova.

„Mám jim to oznámit?“

„Dřív nebo později to poznají. Měla by jsi.“

„Dobře.“ Popadla jsem mámu za ruku a společně jsme se vydaly do jámy lvové…

 

Ahojky, všimla jsem si, že u minulé kapitoly, jste se dohadovaly, kdo je kdo a některé z vás chtěly zařadit do děje i Prue. Chtěla bych vám tedy odpovědět.

Ne, Prue tam nezařadím, je mi líto, ale do děje se to nehodí, protože já jsem si myslela, že to poznáte, ale každá z holek, je jedna z čarodějek za seriálu.

Rose = Prue

Bella = Piper

Alice = Phoebe

Nessie = Page

Aby jste se v tom trošku zorietovaly, vypsala jsem vám to , kdo je kdo a bohužel Prue ani žádnou jinou čarodějku, tam zařadit nůmužu, protože by měly navlas stejné chopnosti a to by bylo divné. Doufám, že berete jako plus, že já jsem ve svém příběhu Rose (Prue) nenechala umřít. Snažila jsem se i, aby měli co nejpodobnější povahy seriálovým hrdinkám, ale to už posuďte sami.

Omlouvám se, vše Jane006.

22. díl shrnutí ; 24. díl                         



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 23. kapitola:

 1
2. Kačka
24.08.2011 [19:39]

já bych řekla, že schopnosti co má Rose se spíš hodí k Paige, ale to je fuk. Povídka je dokonalá!!!!!!!!!

1. Jáj :D Lol:D
23.08.2011 [23:49]

super phobe (n ej z čarodějek) je alice (nej z twilight) :D upe super :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!