Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 14. kapitola

Carlisle


Čarodějky - 14. kapitolaA je tu další kapča, tentokrát z pohledu Rose... Jak zareaguje Esme?

14. kapitola – Mami...

 

(pohled Rose)

 

Dívala jsem se na svoji mámu, která zjevně nic z toho nechápala. Nedivila jsem se jí…

Jak jen jsem mohla být tak slepá? Mohlo mi to dojít, když Renesmé zachránila Bellu. Takže teď už mám tři sestry. No bezva, to se nám ta rodina rozrůstá. Ne že by mi to vadilo. Vždy jsem měla jen a hlavně sestry. A teď? Mám mámu, která ani neví, že jí je. Co když to nevezme? Co když řekne, že je to nesmysl? Co když nás už nikdy nebude chtít vidět? A co Carlisle? Jak ten bude reagovat? Poručí jí, aby s námi už nikdy nepromluvila? A jak to vezme Nessie? Bude ráda, že má sestry? A co ti naši povedení upíři? Tolik otázek a žádá odpověď. Můj tok myšlenek přerušila až Bella.

„Slyšely jste někdy náš příběh?“ zeptala se a otočila se na nás. Asi si myslela, že jsme jim ho vyprávěly, když byla mrtvá, nebo v té době, ale nic takového. Nikomu jsme nic o naší minulosti neřekly.

„Ne…“ Ozvalo se sborově a v jejich hlasech byla znát zvědavost.

Bella začala vyprávět a já s Alicí jsme ji příležitostně doplňovaly. Bylo zvláštní najednou vylévat svoji tolik utajovanou minulost (kvůli démonům) někomu cizímu, i když nevím, jestli pro nás ještě byli cizí. Už jsem je brala jako rodinu. A to možná byla ta chyba. Co když po tomhle s námi už nebudou chtít nic mít?

Konečně Bella dokončila svoje vyprávění a já shlédla výrazy všech v místnosti.

Začala jsem u Edwarda, který se usmíval jako sluníčko, pak jsem pohlédla na Jaspera, jeho výraz byl dost nevěřícný. Carlisle se tvářil… to ani nejde popsat. Byl jako v transu. Kéž bych jen věděla, jestli je to dobře, nebo ne. Na to jsem pohlédla na Emmetta, ten se tvářil, jak jinak, než pobaveně. Nessie to asi stále nechápala, protože těkala pohledem mezi mnou, mými sestrami a mámou.

Nakonec jsem si nechala toho nejdůležitějšího člověka.

Napřed jí přes tvář proběhlo překvapení, pak nevěřícnost, pochopení, smutek a nakonec se v ní usadila radost.

Ani jsem to nezaregistrovala a už mě Esme a s Alicí a Bellou drtila v náručí.

„Holčičky moje… tolik vám ublížili… tohle jim nedaruju… jen ať si přijdou… pěkně s nimi zatočím,“ mumlala Esme pořád dokola. Pak nás chvilku pustila a pořádně si nás prohlédla. A já to nevydržela, teď když jsme ji našly, nehodlám ji zase ztratit.

„Proti démonům bys toho moc nezmohla, jen by ti ublížili! Slib, že proti nim nikdy nebudeš bojovat!“ řekla jsem velmi autoritativně. Esme na mě koukla trochu ublíženě a pobaveně zároveň.

 

„Já ale neměla v úmyslu s nimi bojovat jako upír, protože jestli jsem správně rozuměla tomu, co se tady stalo, tak jsem taky čarodějka! Takže mě jen naučíte kouzlit a-“ Chtěla pokračovat, ale přerušila jsem ji.

„Čarovat tě klidně naučíme, a pokud to dovolíš, tak i Nessie, protože jsme stále nezjistily, kdo to po nás jde a mohla by, teď být také v nebezpečí, ale žádné bojování nebude. Alespoň zatím.“ Na to se k nám přiřítila Nessie. Skočila Esme kolem krku a začala nadšeně švitořit.

„Jů, mamí, já chci umět čarovat, viď že mi to dovolíš? Prosím!“ švitořila a koukala na ni psíma očima. A řekněte, kdo by tomu odolal?

„Ale jistě že tě to sestry budou moct naučit, stejně tak mě, ale ty bojovat nebudeš, ani nic takového!“ přikázala Esme.

„Jistě, jistě!“ zapištěla a pak se vrhla k nám a začala nás objímat. Dlouho však nemohla, protože se k nám přihnali Jasper, Emmett a Edward. Jasper a Edward si hned zabrali moje sestry a Emmett se ke mně jen váhavě přibližoval. Dovolila jsem mu, mě obejmout, ale nic víc. Jak říkám, už je to pro mě jen kamarád. Koukal na mě trochu ublíženě, ale bylo mi to celkem jedno.

Carlisle se konečně probral, přešel k Esme, objal ji a na nás se usmál.

„Vítejte v rodině,“ řekl a mě bylo jasné, že teď už jsme opravdu rodina. Pak se ozval Jasper.

„Přesně tak, chtěl jsem to udělat za jiných okolností, ale to už je teď přeci jedno.“ Pak pokleknul před Alicí na koleno. Edward se usmál na Bellu a udělal to samé.

„Vezmeš si mě?“ Jednohlasně vyhrkli a já se musela jen usmívat při pohledu na sestry. Alice nebyla vůbec překvapená a hned skočila Jasperovi okolo krku s ohromným výkřikem: Ano!

Bella byla překvapená, ale po chvilce se vzpamatovala a tak Edwardovi skočila kolem krku, s tím samým výkřikem.

Dívala jsem se na ně, jak byly šťastné a přála jim to. Když jsem ale pohlédla na Emmetta, koukal na mě pohledem: vidíš, tohle taky můžeš mít!

O tom ať si nechá chlapeček jen zdát.

„No, Esme, vypadá to, že jsme teď už opravdu rodina,“ řekla jsem šťastně směrem k ní. Na to začala hloubit špičkou boty do podlahy díru.

„Víte holky…co kdybyste mi… začali… říkat mami? Pokud vám to tedy nevadí… moc by to pro mě znamenalo…“

Teď se ozvala Alice.

„Tak to nám vůbec nevadí mami!“ řekla a smála se u toho. Já s Bellou jsme se zasmály s ní. Pak se ozvala Nessie.

„Když teď všechno dobře dopadlo a my jsme konečně rodina… co kdybychom ochutnali to jídlo, které nám mamka vykouzlila?“ zeptala se a usmívala se.

„Proč, ne. Aspoň uvidíme, jestli jsem ten talent na vaření zdědila po mámě,“ zasmála se Bella a my všichni s ní.

Přešli jsme ke stolu a koukal na to  všechno jídlo. Bylo tu běžné jídlo, ale i exotické. Já, Alice, Bella a Nessie jsme každá něco ochutnaly a shodly jsme se na tom. Že je to opravdu výborné.

Po zbytek večera jsme se hlavně bavili o tom, kdy a kde uspořádáme svatby. Rozhodli se pro dvojitou svatbu, někdy v květnu. Já, Esme a Nessie, jsme jim hned nabídly, že jim je uspořádáme. Bella nadšeně souhlasil, ale Alice už tak nadšená nebyla, takže jsme ji ujistily, že chody na hostině, seznam hostů kapelu a šaty si bude moct vybrat sama. Už byla spokojenější. Celý zbytek večera proběhl ve Vánoční pohodě. A já se začala na svátky opravdu těšit.

 

 

Tak, asi si myslíte, že tahle povídka bude pomalu končit, ale mám takový dojem, že bude mít minimálně 20 dílů, hned tak vám radost neudělám a neukončím ji. J.

                                       13.díl ; shrnutí ; 15.díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 14. kapitola:

 1
1. Afrodita_Alice_Cullen
14.07.2011 [11:01]

To nám to nabralo pěknej zpád.Už od začátku bylo jasný,že ta matka bude Esme,ale nějak mi nedocházelo,že do toho zapadá i Nessie Emoticon jsem asi natvrdlá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!