Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlisle - 6. kapitola ♦ Rodeo

natáčení


Carlisle - 6. kapitola  ♦ RodeoDalší kapitolka je na světě. Po tom, co Esme vyvedla v Bonusvém dílku, se vrací domů, kde se dozvídá nemilou věc. Pro nás však velmi vtipnou, možná už jste se toho dovtípili, možná ještě ne. Možná se divíte, proč jsem tento díl nazvala Rodeo, že? No, myslím, že budete mile překvapeni... Prosím o komentáře, nebude - li jich dost, další kapitolka nebude!

 

Kapitola šestá

Rodeo

 

Když se Esme vrátila domů, zrovna dávali v televizi ten požár na Wiliamsburk street. Esme se začala smát.

„Tobě to připadá směšné?“

„Ale jistě že ano. Vždyť jsem to udělala já. Zapálila jsem jí zahradu a rozbila jsem jí dům!“ vyprskla smíchy. To je opilá, nebo co?

„Proč, můj ty bože?“

„Nemá lézt mému muži do postele!“

„Jenže Isabella v tom domě nebydlí,“ řekl jsem a ona vytřeštila oči.

„Jakto? Sestra v nemocnici říkala, že bydlí na Wiliamsburk 18!“

„Ne, bydlí jinde, ale po tom, co jsi předvedla, ti pro jistotu nedám její adresu,“ řekl jsem nasupeně a odešel jsem do ložnice. Přicupitala za mnou.

„Ale bambulko, vždyť vše ještě může být fajn, jen dej našemu vztahu ještě šanci, no tak, vždy se ti sex se mnou líbil,“ začala mi rozepínat košili.

„Jsi snad duševně labilní?“ může být upír cvok?

„Jdu do pokoje pro hosty a odteď tam budu bydlet a zvykni si na to, že tady Isabella bude se mnou,“ řekl a odešel jsem do svého pokoje.

Ráno jsem se probudil a na posteli ležel vzkaz od Esme. V něm stálo:

Carlisle, chtěla bych se ti omluvit za včerejšek, byla jsem nepříčetná. Udělal jsi to znovu to, co jsi mi udělal s Charline, postavil jsi mě před hotovou věc a tehdy jsem to jen tiše trpěla, odnesla jsem si z toho však ponaučení nechci to znovu zažívat. Všechno to podvádění, tu bolest na místě, kde mi kdysi bilo srdce. Neopouštěj mě. Odjíždím na pár dní dělat jeden dům v Isdleru. Budu doufat, že až se vrátím, bude to pryč, jako sen.

Buď šťastný.

Esme

Myslel jsem, že mi bude lépe, ale když jsem si ten dopis přečetl, bylo mi ještě hůř než předtím. Já přeci Esme nemiluji! Nejsem takový, nemám výčitky svědomí, jsem upír, kolikrát jsem už Esme podvedl a teď najdu Bellu, která je stejná jako Charline a mám pocit viny, ne, tyhle pocity zkrátka cítit nebudu! Rozhodl jsem se. Byla sobota, takže jsem měl celý den volno. A Is taky, takže se za ní zajedeme podívat.

Za půl hodiny jsem stál před dveřmi jejího bytu a zvonil jsem na zvonek. Když mi Is otevřela, měla na sobě jen lehounkou noční košilku s růžové barvy.

„Ahoj, lásko,“ řekl jsem jí a vytáhl jsem zpoza zad kytici rudých růží.

„Carlisle!“ vyjekla a omotala mi paže kolem krku. Narazil jsem ji na dveře a začal jsem ji líbat.

„Nebylo by to v posteli měkčí?“ otázala se. Následoval jsem ji do její ložnice. Ložnice nebyla tak velká jako pokoje v mém domě, ale byla hezká. Vymalovaná červenou barvou a zdi byly posety růžovými srdíčky. Bylo to roztomilé, ale hlavně romantické a nádherné.

Zavřel jsem za sebou dveře a Is mě na ně přimáčkla. Začali jsme se vášnivě líbat, vzal jsem ji do náruče a odnesl jsem ji do postele, myslím, že dnešní den volna už mám zabraný jinou činností.

Byly čtyři hodiny odpoledne. Celý den jsme s Is trávili v posteli milováním a mazlením se spolu. Vstal jsem a oblékl jsem si na sebe kalhoty.

„Kampak?“

„Pro oběd.“

„Copak to bude?“

„Co takhle losos?“ řekl jsem za neustálého přehrabování se v její leničce.

„To zní krásně.“

„Lež, princezno.“

„Chci se osprchovat.“

„Co takhle koupel?“

„To zní slibně.“

„Dáme si ji společně?“

„Přijdu i s lososem!“

„Mám ji nachystat?“

„Kdepak, hezky lež, princezno.“

„Hm, to si nechám líbit, princi.“

„Máš program na odpoledne?“

„No, o něčem bych věděla.“

„O čempak?“

„Mohli bychom celý den zůstat v posteli.“

„Mám něco lepšího.“

„A co?“
„Co takhle večeře na Eiffelovce?“

„Tys koupil letenky do Paříže?“

„Kdepak, poletíme soukromým tryskáčem.“

„Tak já říkám ano, můj princi.“

„To jsem velice potěšen, princezno moje. Mám pro tebe taky jedno malinkaté překvapení.“

„Jaké?“

„To by to potom nebylo překvapení!“

„Stejně na to přijdu!“

„Jakpak?“

„Umučím tě!“

„To bych asi přežil!“

„Šibale!“

„Mrško.“

„Dáme si před vanou ještě jedno kolo?“

„Když chceš?“

„Chci tě umučit!“

„Ano?“

„Ano! Umučit tě vášní!“

„A?“

„Chtíčem!“

„A?“

„Sexem!“

Vrhla se na mě. Lehl jsem si na postel a ona si sedla na mě. Byla nahá a já měl na sobě kalhoty. Myslím, že si to celkem užívala. Dráždila mě. Seděla na mě a boky mi přejížděla přes citlivé místečko, které se ihned přihlásilo o své slovo. Doopravdy to bylo jako mučení, s tím rozdílem, že tohle mučení bych si nechal líbit.

Najednou vstala a odešla někam. Když se vrátila, měla v rukou pouta a bičík.

„Co s tím chceš-“

„Jsi mým otrokem, nemáš právo se na něco ptát ani mluvit, jasný?“ zarazila mě v půli věty. Jen jsem přikývl.

„Zvedla mi ruce a připoutala je k rámu postele. Potom vzala bič a začala jím přejíždět po mém těle. Které následně začala bičovat. Nebolelo to, bylo to nadmíru příjemné. Když začala bičem přejíždět po mém citlivém místečku, začal jsem vzdychat, najednou mě překvapilo něco teplého na břiše. Jazykem mi začala odepínat kalhoty. Když se jí to povedlo, znovu bičem přejela mé mužství. Zaúpěl jsem. Nakonec vzala bič a přes mé mužství mě práskla. Zavrčel jsem na ni. To už si mě ale osedlala jako koníčka a rodeo mohlo začít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle - 6. kapitola ♦ Rodeo:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!