Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlisle - 3. kapitola - City

the-host


Carlisle - 3. kapitola - CityTřetí kapitola. Nazvala jsem ji City, protože v ní dojde k jednomu nemalému incidentu. Jakému? To si budete muset přečíst. S láskou vaše Kim. ♥ PS: Má lehce erotický obal, proto 15+.

 

Kapitola třetí

City

 

Upřímně řečeno jsem byl docela rád, že nikdo zatím neprokoukl mé úmysly s Bellou. Jak po ní toužím, nechápu to, ale... Žádné ale není.

Seděl jsem v autě a byl jsem na cestě do špitálu, přivezli tam mladou dívku. Zaparkoval jsem a šel jsem se rovnou na sál, prý to bude apendix, ale dívka je modelka, a tak potřebují plastika, aby jizvu zamaskoval. Dívka již měla tři hodiny po operaci, ale byla stále v hluboké narkóze. Přesný čas, abych se o ní postaral. Vešel jsem na sál, kde již vše bylo přichystáno, zda-li chce, aby jizva nešla vidět vůbec, nebude to pro mne žádný problém.

„Doktorko Moonroe, je tady ještě paní ředitelka?“ optal jsem se těhotné doktorky, která vedla operaci.

„Zajisté, chtěla se poté na vaše dílo podívat,“ řekla mi s úsměvem a odešla.

„Sestro, bude to chtít brusku,“ řekl jsem a sestra mi podala maličkou věcičku. Vypadalo to jako holicí strojek, ale byla to bruska kůže. Trošku jsem jí přejel přes jizvu. Nekrvácela, což bylo dobré znamení.

„Tampon,“ řekl jsem sestře za mnou a ona mi podala čistý tampon. Stála za mnou, takže neviděla, co dělám. Ještě, že tak. Na tampon jsem nanesl trochu upířího jedu a přejel jsem jím po kůži. Ta se začala rychle hojit. Když se upíří jed dotkne kůže, ale neprokousne oběti kůži, tak se člověk na upíra nezmění. Jen zkrásní, ještě více a jizvy nejsou vůbec vidět.

„Sestro, máme hotovo, odvezte slečnu De Vou na pokoj. Za minutku se na ni i s paní ředitelkou přijdeme podívat,“ řekl jsem sestře a odešel jsem ze sálu. V šatně jsem se začal převlékat, když v tom tam vrazila ředitelka. Když mě uviděla bez košile, chtěla odejít, ale chytil jsem ji za ruku a přitáhnul pod sebe. Jemně jsem ji opřel o skříňky.

„Ahojky,“ řekl jsem jí.

„Ihned mě pusťte, doktore Cullene, nebo-“

„Nebo co? Nebo mě vyhodíte?“ skočil jsem jí do řeči.

„Nějak tak,“ řekla potichu, asi se musela hodně ovládat. Tomu jsem se uchechtnul a dal jsem jí pusu na tvář, potom jsem ji pustil.

„Operace dopadla skvěle, nebude vůbec poznat, že kdy měla nějakou jizvu,“ řekla jsem a dál jsem se převlékal.

„Výborně,“ řekla ředitelka, bylo na ni vidět, jaké problémy jí dělá moje přítomnost. Opřela se o skříňky na protější stěně a svezla se po nich dolů na zem.

„Je ti něco?“ zeptal jsem se jí a kleknul si k ní.

„Proč mi tohle děláš? Víš, jak je těžké se ovládnout? Nechtít, když každá buňka mého těla chce?“ optala se mě se slzami na krajíčku.

„Tak to nech plynout, nech to plynout a uvidíš, co se stane,“ řekl jsem, a potom jsem se věnoval jen jejím rtům. Jejímu krku. Začala mi vysvlékat, už tak napůl oblečenou, košili. Rukama jsem nahmatal zip jejích šatů a rozepnul jsem je. Vytáhnul jsem ji na nohy a její šaty nechal jen tak samovolně sklouznout na podlahu. Zůstala přede mnou skoro nahá. Naše těla. Teď nás od sebe dělilo jen naše spodní prádlo. Klouzal jsem jí rukou po zádech, obkresloval jsem linie jejího těla. Ukládal jsem si každou křivku jejího těla do své paměti.

Nakonec z nás sklouzlo i to poslední oblečení, a tak jsem jí položil na lehátko, které stálo u dveří.  Zadíval jsem se jí do očí. Byly plné lásky a touhy.

„Opravdu si to přeješ?“ zeptal jsem se jí. Pouze přikývla, a tak jsem spojil naše těla v jedno.

Oblékli jsme se. Usmívala se na mě jako sluníčko, takový úsměv jsem na ní ještě neviděl.

„Děkuji,“ řekla mi a políbila mě. Sama od sebe mě políbila. Bylo to nemožné, ale krásné.

„Za co?“ zeptal jsem se.

„Za to, že jsi mi ukázal, co je to láska, co je to touha, co je to něha. Děkuji ti za to, tohle mi ještě nikdy nikdo neukázal,“ řekla a zase mě políbila.

„Ale, co tvůj-“

„Manžel?“ skočila mi do řeči. „Můj manžel je archeolog, ale taky vystudovaný doktor, psychiatr. Kdysi mě někdo napadl a kousnul mě,“ řekla a ukázala jizvu ve tvaru půlměsíčku. „Měla jsem z toho noční můry. Chodila jsem k němu na léčení a on se do mne zamiloval, já k němu cítila náklonnost. Jsem vyučená mytoložka, potom studuji farmaceutiku a psychologii na dálku, ale Frankovi patří tato nemocnice a jelikož jsem dobrá v ekonomice, tak mě sem dosadil jako ředitelku. S Frankem jsme se vzali, ale je to jen list papíru. Nikdy mezi námi nic nebylo, jen ho mám zkrátka ráda, ale nic víc. Teď je už druhým rokem, co jsme svoji, v Egyptě na vykopávkách. Včera jsem mu poslala žádost o rozvod, nechci s ním už dále marnit život. Mám tebe,“ řekla a políbila mě.

„To jsem netušil, ale teď bychom měli jít za tou De Vou,“ řekl jsem a polibek jí opětoval. Jen přikývla. Ještě se překontrolovala v zrcadle a vyšli jsme.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle - 3. kapitola - City:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!