Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlisle - 1. kapitola - Vzpomínky


Carlisle - 1. kapitola - VzpomínkyPrvní kapitolka. Co se v ní stane?

Kapitola první

Vzpomínky

 

 

Pohled Carlislea:

Je to tady. Zase další nový den v mojí nové práci. Asi se z toho zcvoknu. Jak se mi stýská. Stýská se mi po mém rodném městě, po Anglii, kde se to stalo. Neuvěřitelné, jak ty roky letí. Vždyť je tomu už přes sedmdesát let!

Zaparkoval jsem na parkovišti Forkské nemocnice a vystoupil jsem z auta. Vstoupil jsem do haly nemocnice a všechny pohledy se stočily ke mně. Nemohl jsem se zbavit pocitu, že mi to tady něco připomíná, jakési deja´vu, či něco podobného mě tlačilo do podvědomí, ale nemohl jsem si vzpomenout, co to způsobuje.

V tom mě to praštilo do očí. Její velikánská fotka s podpisem. Senorina Charline de la Plata, top modelka Francie, svého času. Tady jsem ji poprvé spatřil a zamiloval jsem se do ní, ale až o deset let později jsem ji měl pouze a jen pro sebe. Bylo to tak dávno, ale připadalo mi to jako jeden den. Jako bych mohl vidět Charline vycházet zpoza rohu v nádherných šatech ala Marylin Monroe a rudě vymalovanými rty. Její hebké blonďaté vlasy sahající jí do půli zad a oči protáhnuté černou tužkou na oči. Byla tak cudná, ale tak neskonale sexy.

Až nyní jsem si povšimnul, že se na mě stáčí pohledy všech sestřiček okolo mě.  Prošel jsem halou a snažil jsem se vypudit myšlenky na ni ze své mysli. Došel jsem až ke kanceláři ředitelky této nemocnice. Isabella Swan. Zaklepal jsem na dveře.

„Dále,“ ozvalo se, a tak jsem vstoupil. Za psacím stolem seděla mladá a krásná černovlasá dívka. Mohlo jí být kolem dvaadvaceti, nebo i méně.

„Dobrý den, vítám Vás zde,“ řekla a usmála se na mě.

„Dobrý den, jsem Carlisle Cullen. Hlásil jsem se zde jako plastik a chirurg,“ řekl jsem, zase se jen usmála.

„Pane Cullene, chtěla bych, abyste u nás dělal primáře chirurgie. Vaše doporučení jsou vynikající, co vynikající, přímo brilantní!“ řekla a v očích se jí zablesklo. Postavila se. Na ředitelku nemocnice chodila velmi necudně oblékaná. Bílé minišaty a páskové sandále s vázáním pod kolena jsou velmi sexy.

„Ovšem, slečno Swanová,“ řekl jsem jí a usmál jsem se na ni. Nic to s ní neudělalo, zůstala stejně ledová a s odstupem jako předtím.

„Paní. Jsem vdaná,“ řekla a ukázala na snubní prsten na své pravé ruce.

„Gratuluji,“ řekl jsem.

„Děkuji. Je trošku pozdě gratulovat, jsem provdaná už asi tři roky,“ řekla.

„Omluvte mě,“ řekl jsem. Jen pokývala hlavou a já zmizel. Tuhle musím mít, to bylo to první, co mě napadlo, jak jsem vypadnul od ní z kanceláře. Žádná mě ještě nikdy nezpražila pohledem takovým jako ona. Nikdo mě neumí ignorovat tak jako ona. Je sexy, hezká a ke všemu mě ignoruje. Jen jediná žena tohle dokázala. Charline.

Šel jsem, kam mě nohy nesly, až jsem narazil na místnost zvanou Primářovna. Neodolal jsem a nahlédl jsem dovnitř. Byla to velká místnost, kam by se vešel můj pokoj. Esmé mi to tu bude muset zařídit, pomyslil jsem si.

O dva dny později již byla má kancelář vcelku hotová a oficiálně jsem nastupoval do práce. Převlékl jsem se do pláště a čekala mě první primářská porada.

Za pět minut osm u mě byli všichni mí noví kolegové. Byly tu i sestřičky a dokonce i ta neskonale sexy ředitelka.

„Chtěla bych Vám představit vašeho nového kolegu a zároveň primáře chirurgie doktora Carlislea Cullena,“ řekla ředitelka a nechala mě pronést řeč.

„Jsem velmi potěšen, že zde s Vámi budu moci pracovat. Že zde vůbec mohu být,“ řekl jsem a usmál se na ně. Potom všichni zatleskali.

„No, je čas jít, protože nemocnice nás neplatí za vysedávání v kanceláři,“ rozpustil jsem sněm a já sám jsem se přemístil na ambulanci.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle - 1. kapitola - Vzpomínky:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!