Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 4. kapitola

Anna


Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 4. kapitolaAlice ve své vizi uvidí Bellu. Jak na to zareagují ostatní? Carlie uteče, když jí nikdo neřekne, o kom je vlastně řeč. Co se jí v lese stane? Kdo ji zachrání? Vaše IsabelMasen.

Carlie

Líbala jsem Jacoba a myslela na to, že bude navždy můj. Věděla jsem o otisku málo, ale byla jsem si jistá, že je napořád.

„Ne,“ uslyšela jsem křik mé tety z obýváku a vyděšeně jsem se odtáhla od toho dokonalého vlkodlaka. Zvedla jsem se z postele a spolu s ním jsme se přemístili do místnosti, kde byli mí rodiče a zbytek rodiny.

„Alice,“ křikl Jasper a zatřásl s ní. Tetin nepřítomný pohled mi dokazoval, že má vizi. Byla jsem zvyklá na tyhle stavy její mysli, ale nikdy neměla tak tmavé oči jako dnes. Stála uprostřed místnosti a okolo ní stáli nejdůležitější upíři v mém životě.

„Viděla jsem Bellu,“ řekla a všichni přítomní zalapali po dechu. Už to tu bylo zase. Neznámá Bella, kterou všichni mají moc rádi. Jen já nevím, kdo to je.

„Kde je? Je v pořádku? A co Edward?“ Takovou Esmé jsem neznala. Vždy byla klidná a ostatní uklidňovala, ale teď byla na pokraji zhroucení, teda pokud je to u upíra možné.

„Je ve Volteře. Nevím, jestli je v pořádku, viděla jsem jen záblesk. Edward s ní není,“ odpověděla jí a sedla si na pohovku. Třásla se a tmavé oči mě probodly zkoumavým pohledem. Ošila jsem se a schovala se za Jacoba. Pevně jsem ho objala a hlavu zabořila do jeho zad.

„Pokud není s ní, není už vůbec,“ zašeptala máma a já se na ni překvapeně podívala. Pevně se držela táty a v očích měla vepsanou bolest.

„Tak dozvím se už konečně, co se tu děje a kdo je Bella a Edward?“ udeřila jsem na ně a stoupla si do středu místnosti. Každému členovi rodiny jsem se podívala do očí a čekala, kdo začne první. Nikdo se k mluvení moc neměl, tak jsem se otočila na Jacoba, mého vlka. Když zpozoroval, že na něj hledím, nešťastně se usmál.

„Mně nenáleží ti říct pravdu,“ pověděl a já se zasmála. Byla jsem zoufalá a plná zloby. Zloby na celou svou rodinu.

„V tom případě sbohem,“ křikla jsem a vyběhla z domu. Kdyby chtěli, byla bych už zpátky v náruči jednoho ze silných upírů, ale nechali mě jít. Běžela jsem největší rychlostí, jakou jsem mohla, a po tvářích mi tekly slzy. Nikdy přede mnou nic neskrývali. Kdykoliv jsem chtěla něco vědět, okamžitě mi vyhověli.

Zastavila jsem se u útesů a sedla si na zem. Bylo mi jedno, že budu špinavá, prostě jsem si sedla a poddala se slzám, které se tlačily na povrch. Vzlykala jsem a hrdlo se mi svíralo. Proč mi prostě neřeknou pravdu? Ať je to cokoliv, nikdy bych je neopustila. Jsem jejich dcera, vnučka a neteř. Milují mě a dali by za mě život. Tak proč mi to prostě neřeknou?

Všude kolem mě byla tma a foukal vítr, který mi cuchal vlasy. Už jsem neplakala, jen jsem seděla na zemi a přemýšlela, co dělat dál. Zhluboka jsem se nadechla, uhladila si vlasy a vstala. Oprášila jsem z oblečení jehličí a hlínu a dala se na cestu zpátky. Neběžela jsem, šla jsem pomalým krokem a dívala se kolem sebe. Všude byly jen stromy, kameny a tma. Trochu jsem se bála, ale kdyby se mi něco stalo, okamžitě by pro mě přišli a zachránili by mě.

S pocitem bezpečí jsem kráčela dál a byla jsem ponořená do svých zmatených myšlenek. Možná to byl důvod, proč jsem si nevšimla pumy, která ležela na zemi. Pomalu jsem našlapovala a neslyšela, jak výhružně vrčí. Prostě jsem jen myslela a nevšímala si ničeho kolem sebe. Vstoupila jsem do teritoria šelmy a ta na mě výhružně zavrčela. Ani v tu chvíli jsem si neuvědomovala, jak velké nebezpečí mi hrozí. Byla jsem skoro u ní, když jsem si šelmy konečně všimla. Stála naproti mně, vrčela a vystrkovala na mě své ostré zuby. Vyděšeně jsem stála na místě a snažila se nevyšilovat. Jsem přece poloupírka, to zvládnu, říkala jsem si v duchu. Jenže nezvládla.

Puma na mě zaútočila ve chvíli, kdy jsem to nejméně čekala. Skočila na mé tělo a povalila mě na zem. Chtěla jsem se bránit, ale šelma mi to nedovolila. Ležela na mě a ostrými drápy cupovala mé tělo. Sice jí to moc nešlo, ale ve vzduchu jsem cítila pach krve. Své krve.

Bylo jasné, že má navrch. Útočila na mé tělo a já pomalu začínala ztrácet vědomí. Smiřovala jsem se s tím, že brzy zemřu. Modlila jsem se, aby to moc nebolelo, a podívala se do očí šelmy. Hleděla na mě šílenýma očima a plánovala mi dát smrtící ránu. Zavřela jsem oči a čekala, až mě zabije.

Jenže se nic nestalo. Otevřela jsem jedno oko a spatřila upíra v bílé košili a černých kalhotách. Vypadal jako z románu. Byl krásný, a když zabíjel pumu, vypadal elegantně. Pozorovala jsem jeho pohyby a viděla v nich svého tátu. Přesně takhle lovil. Chvíli bojovali mlčky, ale za několik okamžiků ticho lesa proťalo zoufalé kňučení. Podívala jsem se na pumu a viděla, jak umírá. Neznámý upír ve staromódním oblečení byl zakousnutý do jejího krku a hltavě pil její krev. Když byla puma mrtvá, její tělo vzal do rukou a na místě, kde byla nejvíce rozhrabaná půda, vykopal jámu a mrtvé zvíře do ní vložil. Znovu ji zahrabal a podíval se na mě. Jeho oči byly rudé, ale hrály v nich zlaté žilky.

„Renesmé,“ řekl a sklonil se ke mně. Podívala jsem se do jeho tváře a viděla v ní něco, co jsem moc dobře znala. Pozorovala jsem jeho nos a oči, které jsem každý den vídala v zrcadle. Z posledních sil jsem zvedla ruku a dotkla se jeho tváře. Byla ledová, ale jemná.

„Ach bože,“ uslyšela jsem a otočila se za ženským hlasem. Jestli mi on někoho připomínal, tak ona byla má přesná kopie. Vlasy stejné barvy i délky, horní ret víc nafouklý než dolní a ty oči. Příliš blízko u sebe, aby byly ošklivé, ale ne moc daleko, aby to vypadalo děsivě. Hleděla jsem na ni a ona mi pohled uplácela.

„Zlatíčko moje,“ zašeptala a sklonila se ke mně. Políbila mě na tvář a pohladila po ruce. Neznala jsem ji, ale připadala jsem si s ní v bezpečí.

„Musíme jít, jsou tady. Cítím je, je tu dokonce i Jane,“ řekl můj zachránce s bronzovými vlasy a vzal ženu kolem pasu. Oba se zvedli, naposledy na mě pohlédli a nakonec zmizeli. Chtěla jsem vstát a poděkovat jim, ale nemohla jsem. Ochromila mě bolest, kterou jsem nevydržela a upadla do bezvědomí.


Jacob

Seděl jsem na pohovce a zničehonic mě začalo hrozně bolet břicho. Cítil jsem tupou bolest, která se mi rozlévala po těle, a zasténal jsem . Skácel jsem se na zem a chytil se kolem hrudníku.

„Jacobe,“ křikl někdo, ale já mu nemohl odpovědět. Zavřel jsem oči a uviděl les, který jsem moc dobře znal. Mezi dvěma velkými duby ležela Carlie a bolestně sténala. Když jsem otevřel oči, všechny bolest byla pryč a já se vyděšeně zvedl na nohy.

„Carlie je zraněná,“ řekl jsem a vyběhl z domu. Všichni mě následovali a já je vedl. Během skoku přes potok jsem se proměnil ve vlka a pospíchal za ní. Čím jsem byl blíž, tím jasněji jsem cítil krev. Přidal jsem na rychlosti a konečně poznával místo, které jsem viděl. Ležela přesně tam, kde jsem ji viděl.

„Carlie,“ zakřičela Rosalie a sehnula se k ní. Prohlédla ji a snažila se přijít na to, co se mohlo stát. Rozhlédl jsem se kolem a uviděl rozhrabanou půdu. Tlapami jsem ji rozhrábl a narazil na tělo mrtvé pumy. Byla vysátá a oči měla vyděšeně vykulené.

***

Z jejího hrozně vypadajícího zranění se nakonec vyklubalo jen hlubší poškrábání a šok. Ležel jsem u ní a vyprávěl jí, jak moc jsem se o ni bál. Držel jsem ji za ruku a děkoval bohu, že je v pořádku.

„Jacobe,“ zašeptala a já k ní překvapeně vzhlédl. Ležela na posteli a oči měla lehce otevřené. Naklonil jsem se nad ni a usmál se.

„Konečně,“ zašeptal jsem a políbil ji na tvář. Nadechl jsem se její vůně a do nosu mě uhodil pach, který mě překvapil. Odtáhl jsem se od ní, zvedl se a přičichl k oblečení, které měla na sobě v lese. Sladká vůně citrusů a vanilky. Bella.

„Byl v tom lese ještě někdo jiný než my?“ zeptal jsem se a otočil se na ni. Ležela na posteli a zmateně na mě hleděla. Zavřela oči a na tváři se jí usadil úsměv.

„Asi jsem měla halucinace. Viděla jsem muže ve směšně staromódním oblečení a ženu, která vypadala jako já. Ten muž vysál tu pumu a zahrabal ji. Žena mi řekla zlatíčko a políbila mě na tvář. Nebyli skuteční, ale byla jsem šťastná, že tam se mnou byli,“ řekla a já zalapal po dechu.

„Jakou barvu vlasů měl ten upír?“ udeřil jsem na ni a čekal na odpověď.

„Bronzovou,“ zašeptala a já si schoval obličej do dlaní. Byl tady. Byli tady oba. Nejdřív svoji dceru opustili a nakonec ji přijdou zachránit.

„Rosalie, pojď sem,“ křikl jsem a během vteřiny se nalevo ode mě pohnul vzduch.

„Carlie říkala, že v lese viděla ženu a muže ve směšně staromódním oblečení. Ten muž měl prý bronzové vlasy a ta žena jí byla podobná,“ zašeptal jsem a podíval se do jejích vyděšených očí. Těkala pohledem ze mě na Carlie a nakonec vzlykla. Sesunula se na zem a rukama si objala kolena.

„Mami,“ řekla Carlie a Rosalie se na ni podívala. Výraz v její tváři mi dokazoval, jak moc si je vědoma toho, že musí s pravdou ven.

„Co to bylo za lidi v tom lese?“ zeptala se a zvědavě se podívala do jejích zlatých očí. Rosalie vstala, uhladila si oblečení a sedla si na kraj postele. Chytila mě za ruku a podívala se do očí své dcery.

„Myslím, že je načase ti říct pravdu,“ zašeptala a raději zavřela oči.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlie? Ne, jmenuji se Renesmé - 4. kapitola:

 1 2   Další »
12. sara
04.07.2012 [21:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonjéé

11. sara
04.07.2012 [21:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Kačka
02.05.2012 [16:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jana
11.02.2012 [19:32]

Je to super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Bee
29.12.2011 [10:18]

úžasnéééé!!!!!!už sa tešíííím na dalšie pokračovanie!!!!dúfam že bude čo najskôr!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 28.12.2011 [13:40]

Jé! Ty ses opovážila mi dát vědět o takové tragédii? Emoticon O tak výborně napsané tragédii? Emoticon Píšeš opravdu nádherně, vše bylo unikátní a mně kolikrát spadla dolní čelist nad hloubkou těch pocitů. Jak jsi popisovala to, jak Carlie seděla na útesu... To byl vynikající!!!
Opravdu se Ti klaním. Ještě jsem nezažila tak krásně popsaný příběh. No, možná zažila, ale to v nějaké tlusté knize. Emoticon
Proč Bella s Edem odešli a pak se vrátili? Emoticon A dozví se Carlie nakonec pravdu? Emoticon
A našla jsem tam malinkou mušku...
Stála uprostřed místnosti a kolem ní stáli ti nejdůležitější LIDÉ v mém životě. Emoticon Ale to je nedůležitý detail. Emoticon Byla, bych moc ráda, když mi dáš vědět i o páté kapitole. Emoticon Emoticon

6. vivi299
27.12.2011 [22:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [19:56]

Killy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [19:45]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [19:41]

belacullenkrása .) je jen dobře, že jí to řeknou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!