Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 33. část

wtf3


C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 33. částPokračování. I hope you'll like it...

„In the Sam‘s house,“ /V Samově domu./ zakřenil se.

„Ok,“ /Dobře./ zamumlala jsem. U Emily? Zrovna tu jsem vidět nechtěla. Ale na výběr jsem asi neměla. A Sam? No jo, nějak se to přežije... sakra.

Sakra, sakra, sakra! probíhalo mojí rozzuřenou myslí. Proč lidi potřebujou spánek?!

„Can I go there now?“ /Můžu tam jít teď?/ opatrně jsem se zeptala.

„Oh, sure,“ /Oh, jiste./ pokrčil rameny a lehce nechápavě se na mě podíval.

„Can you go back to the fire?“ /Můžeš jít zpátky k ohni?/ zkusila jsem.

„No,“ /Ne./ zavrtěl hlavou, „but... maybe... I would say you are in house of Sam, and when they would believe me...“ /Ale... možná... řekl bych, že jsi v Samově domu, a když by mi uvěřili.../ zamyslel se. Vrhla jsem na něj co nejprosebnější pohled jsem dokázala.

„So where is the Sam‘s house?“ /Takže kde je Samův dům?/ vyhrkla jsem dřív, než si to mohl stačit rozmyslet.

„There,“ /Tam./ ukázal směr. Potom tu budovu stručně popsal – počet pater, viditelných oken a barvu stěny, ovšem půlku věcí jsem mu nerozumněla. Nakonec se usmál, zamával mi na rozloučenou, popřál dobrou noc a odešel.

A já tam zůstala sama.

Sama uprostřed lesa potopeného v temnotě noci.

Ztuhla jsem na místě.

Jak se teď přinutim jít dál? Těžko.

Nakonec jsem zavřela oči, ignorujíc pařezy, výmoly apod. překážky, a vykročila daným směrem. Potřebovala jsem to mít co nejrychleji za sebou.

Přeci jen jsem se odhodlala, že by bylo lepší vidět, a vymyslela jsem si zabavení – psát dál, v hlavě, ten příběh. Zrekapitulovala jsem si poslední slova a navázala na ně. Sandy a Andrea spolu měly Biologii a psaly si na malém papírku...

/To jo… jaká je Tvoje oblíbená barva?

Zelená, hnědá, modrá, fialová, stříbrná,…

To jsme na tom podobně, já mám taky ráda hodně barev :)

Zauvažovala jsem, na co dalšího se zeptat, když učitel spustil diskusi se třídou na téma vznik života. Divné téma. Někdo vyrukoval s tím, že svět vznikl velkým třeskem, někdo s tím, že pánbíček vytvořil Adama a Evu.

Co si o tom myslíš Ty? Víš, o vzniku světa.

Líbila by se mi teorie, že lidé vznikli z elfů, ale jinak netuším. Asi si o mně myslíš, že jsem blázen, viď?

Tiše se vedle mě zasmála. Učitel si toho nevšimnul.

Samozřejmě že ne, to bychom byly blázni obě.

Co si myslíš Ty?

Žel netuším, ale docela by mě to zajímalo... a ti elfové neznějí špatně.

Hodina se nachýlila ke konci, takže jsme se rozešly do jiných tříd. Nějak jsem Andreu nemohla vyhnat z hlavy. Připadala mi tak trochu jako můj klon.

Zbytek vyučování jsme se už neviděly. Bylo mi to líto, ale na obědě jsme si sedly spolu, protože nebylo moc prázdných míst. Ale Thomase a Petersona to neodradilo, takže si přisedli taky.

„Vypadni,“ zavrčela jsem, když se vedle mě Thomas objevil. Přirozeně, neuposlechl a začal s těmi posměšnými řečmi.

„Je mi ctí, že mohu sedět se dvěma Samarama u jedinýho stolu,“ zašklebil se.

„Nejsem Samara,“ namítla jsem. Nevěnoval tomu pozornost a Peterson na něj ihned navázal: „Máte společnou studnu, nebo každá svoji?“

„A nejste ze stejnýho místa? Zelenooká Samara je z Finska, a Ty, fialovooká?“ otočil se k Andree.

„Já jsem z Norska,“ špitla. Já se nechtěně pousmála – takže téměř sousedka.

„No jo, ale to je kde?“ zamyslel se Thomas. Jak to mohl nevědět?

„To jsi TAK blbej?“ neodpustila jsem si se zasmát./

To už jsem ale došla k onomu domu, kde jsme měla přespat, takže jsem příběh přerušila.

Bude někdo doma? Sam těžko, ten seděl u ohně a asi ještě dlouho bude. Emily, možná? Mezi lidma tam nikdo se zohyzděnou půlkou obličeje nebyl...

Opatrně jsem zaťukala na dveře. Nechtěla jsem se s Emily setkat, nechtěla jsem vidět na vlastní oči, jak nebezpeční můžou vlkodlaci být, ale... nedalo se jinak. Dveře mi otevřela a okamžitě se vlídně usmála. Asi jí tedy došlo, kdo jsem, a počítala se mnou. Pohybem ruky mě pozvala dovnitř. Takže naše podřadná anglina je taky proslulá, pomyslela jsem si.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 33. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!