Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 23. část

KS_Vogue


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 23. částMinulá část byla hodně krátká, tahle je o kousek delší, na tento příběh taková průměrná. Snad se bude líbit. "Akce" začne v příští nebo popříští kapitole, jak je na konci nakousnuto, resp. chcete-li toho vědět víc, prostě si to přečtěte :).

Posadila jsem se na své místo a zastrčila do uší sluchátka. Uniknout z reality a s pomocí  jemných tónů Enyi zapomenout, jak je život těžký. Písničky jako „It's In the Rain" se do školy rozhodně nehodily, ale mně připomínaly lesní klid, potůček s přízračnou zurčící vodou, sametově hebký mech, cvrlikavý zpěv ptáků...

I přes hudbu jsem uslyšela, když zazvonilo. Konec zasnění, krutá realita volá.

Začali jsme číst z nějaké Shakespearovy hry, já tomu nevěnovala příliš pozornosti. Potom mě ale něco upoutalo - někdo zaklepal na dveře.

„Pojď dál, Andreo," zareagovala učitelka. Asi s návštěvou počítala.

„Omlouvám se, že jdu pozdě," špitla nevýrazná černovláska. Vlasy měla hodně podobné těm mým. Zaměřila jsem se na její oči skoro čekajíc, že je bude mít stejně nezvykle zelené, jako já - hodně mě překvapilo, že je měla ještě nezvyklejší, fialové. Nemohla jsem uvěiřt, že takovou barvu vůbec mohou mít.

„Zatím se posaď třeba támhle k Sandy," pokynula jí učitelka. Andrea, když zamířila ke mně, vypadala stejně nejistě jako já dřív; teď už jsem byla proti světu obrněná chladnou maskou.

„Ahoj," pípla.

„Ahoj," zamumlala jsem v odpověď. Další hovor nebyl umožněn, protože hodina pokračovala dál. Když zazvonilo, vytratila se někam na chodbu. Kudy šla, všude na ni něco pokřikovali; díky tomu, že byla nová, dokonce víc než na mě. Což bylo co říct./

Přerušila jsem proud myšlenek. Začala jsem uvažovat, zda bychom do La Push nemohly jít dřív, protože Cullenovi nás mohli vysadit jen na hranici a zbytek jsme musely dojít pěšky. Jak jsem matně pamatovala cestu z Forks, věděla jsem, že to bude trvat dlouho, když hranice byla tak na půl cesty.

„Kolik je hodin?" prohlásila jsem do ticha narušovaného jen Martininou propiskou běhající po papíře. Seděly jsme na verandě a upíři byli uvnitř, resp. Esme a Edward, ale věděla jsem, že mě stejně uslyší.

„11:25," tentokrát odpověděla Esme. Já zamumlala poděkování a obrátila se k Martině, která dál nerušeně psala.

„La Push," řekla jsem jí.

„Co s ním?" zmateně zvedla hlavu.

„Cesta nám chvilku potrvá," objasňovala jsem, „nepřijde Ti, že vyjít o půl čtvrtý je trochu... pozdě?"

„Pravda," pochopila.

„Edwarde?"

„Zavolám Car... doktoru Tesákovi," pousmál se, když se mihl ve dveřích.

„Asi jako aby se dohodli, zda nás pustěj, co?" poznamenala Martina.

„Asi," pokrčila jsem rameny a netrpělivě sledovala dveře. Mezitím se mi v hlavě samovolně příběh psal dál.

/Zjistila jsem, že další hodinu máme společnou. Byla neklidná, asi kam si sedne, ale bála se ozvat.

„Sedneš si ke mně?" zeptala jsem se, když jsme téměř ve stejnou chvíli vešly do třídy. Překvapeně se na mě podívala.

„To myslíš vážně?" Měla příjemný hlas, ale její nervózita byla hodně znát. Připadala mi tak podobná mně před pár lety, že jsem cítila potřebu jí pomoci. Mně tenkrát nepomohl nikdo...

„Jasně," odtušila jsem a zamířila ke své lavici. Pomalu mě následovala a než si sedla na své nové místo, ještě jednou se na mě tázavě podívala.

„Sedni," protočila jsem panenky. Nervózně se zasmála mému povelu jak pro psa a posadila se./

Ve dveřích se konečně objevil Edward a z jeho výrazu bylo znát, že si není jist tím, co nám chce říct. Potom krátce pohlédl k Esme do kuchyně a jeho oči se obrátily zpátky na nás.

„Esme vám dá oběd, vy jej sníte a až potom bude výlet do rezervace, ano?" stanovil podmínky.

„Jasně," vyhrkla Martina. Očividně měla hlad, ten den jsme ještě nejedly. Ani jsem si toho nevšimla, myslela jsem na jiné věci než na jídlo, i když to u mě bylo nezvyklé.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 23. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!