Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 20. část

vps_04


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 20. částTeď jsem pár dní vůbec nestíhala, omlouvám se... snad to zase doženu. ;) A snad už mi škola dá pokoj a budu stíhat :F... btw, nebude tam Bella, nikdy. Btw podruhé, Martina s někým bude chodit, ale až za dlooouho, a upír to nebude XD.

„Pomoc, mluvme o něčem," zaskuhrala jsem.

„Jo, dobře, éé... rychle, rychle, téma..." uvažovala, „jo, už vim!"

„Hmm?" s nadějí v očích jsem na ni pohlédla.

„Co budeme dělat, až budeme v La Push?"

„Jasně," protočila jsem panenky. Lehce šílené téma, ale to k ní sedělo.

„No co? Tak třeba, určitě chcem vidět moře, pláž, že jo," nahlas uvažovala, „a dál?"

„Zaskákat si z útesů?" ironicky jsem odtušila.

„Jasně," teď protočila panenky zas ona.

„Najít Jakea," napadlo mě.

„Jo, dobrej nápad," souhlasila, „ale jak?"

„No, běhat sem a tam a volat ‚Jacob Black? Jacob Black? Where?' asi není dobrý."

„To ne, no. A pak, když bychom ho, měly-li bychom štěstí, potkaly, anglicky by se nás zeptal, co potřebujem a my jen, že neumíme anglicky?" přešla k praktickým otázkám. Zase.

„Jo, to bychom byly v háji," pokrčila jsem rameny.

„Ne, v La Push," opravila mě.

„Detailistko."

„Edíku." Jak to řekla, ve dveřích se objevil Edward.

„Bože..." uklouzlo mi.

„Ehm, kde je Jasper?" zeptala se mě Martina.

„Jasně." Došlo mi, co měla na mysli - řekla Edíku a přišel Edward. Já řekla Bože a blonďatovlasý bůh zůstal uvnitř.

„Potřebovalas něco?" připomněl se Edík.

„Ne, to bylo na Johanu," oznámila mu. Čímž si vzpomněl na jedno téma...

„Ona není já," upozornil ji.

„Nejsem, protože ona je Ty," vítězoslavně jsem prohlásila.

„Ne. Jen já jsem já," hájil se. Ale bylo vidět, že ho ten hovor baví.

„Omyl, ona je Ty," trvala si na svém Martina.

„Já nic," bránila jsem se, ale nevěděla jsem, co dodat. Já Satanista? Já Jasper-team-4ever? Já-prostě jen já?

„Já jen já," dodala jsem tedy.

„Jo, to je logický," zakřenila se spolužačka a pak rezignovaně pohlédla na Edwarda, „dobře, Ty jsi Ty a my jsme my."

„Uznala to, Tys ji překecal!" ozval se z domu šťastný výkřik. Emmett.

„Ty...!" začala Martina, ale pak se zhluboka nadechla a celkem rychle uklidnila. „K tomu se nebudu vyjadřovat."

„Správně," zamumlala jsem. Nenechat se vytočit, tak jedině ho ‚porazí'. „Kolik je?" napadlo mě najednou.

„7:15," odpověděl Edward poté, co krátce pohlédl na hodinky na pravém zápěstí.

„Fajn, za půl hodiny odjedete," konstatovala Martina.

„Oni odjedou, ano," usmál se Edward. Jenže v ten okamžik byl spíše na zabití.

„Oni? A co Ty?" povytáhla jsem obočí. Nechce s náma zůstat a hlídat nás, že ne?

„Já tu zůstanu," pokrčil rameny.

„A soukromí Ti nic neříká?" zamračila jsem se. Už moc dlouho jsem svoje myšlenky držela na uzdě, přestávalo to fungovat.

„Mělo by?" zatvářil se přímo andělsky.

„Jo, to by mělo," procedila Martina skrz zuby. Taky chtěla osobní prostor pro myšlenky.

„Tak... mohly bychom se jít projít?" napadlo mě.

„Kam?" zostražitěl.

„Jen tady kolem... mimo Tvůj dosah."

„No..." zvažoval, „tak dobrá."

„Skvělý!" zaradovala se Martina; na nohou byla mnohem rychleji, než bych předpokládala.

„Vrátíme se," slíbila jsem a následovala ji do lesa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 20. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!