Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 2. část

Carlisle with me by PetraCullen


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 2. částDruhá část jednorázovky (edit: jasně, 20 dílů, jednorázovka, pohoda :D). Angela, Eric,... k zešílení, co? :D A Cullenovi stále nikde XD.

Cože? Netušim, co to říkala okolo, ale... Angela?! Zděšeně jsem se otočila k Martině a tak ruku zase spustila.

„And he is... ehm... Erik?" vykoktala jsem svojí velmi nedokonalou angličtinou.

„Yes," znovu se zasmál dotyčný, „you aren't only funny, you are clairvoyant, too?"

„Co znamená to cl... clai... prostě to slovo?" zeptala se mě Martina, ale její hlas neprozrazoval zájem. Byla totálně mimo.

„Netušim," povzdechla jsem si a podívala se na dvě osoby před námi. Angela a Erik. Ne, to nebylo možné.  Pak mě napadla velice zvrácená otázka, kterou jsem bohužel nebyla schopna naformulovat, na to bych se musela víc soustředit a vzpomínat na nudné hodiny angličtiny, které ze zásady nevnímám, ale nezeptat se se nešlo.

„Cullens... here?" vyhrkla jsem a Martina se ztrhnulými pohyby otočila a pozorně zahleděla do tváře Angely.

„What? Yes, they are here, but... why you want know that?"

„Jo? Cullenovi jsou... tady?!" zděsila se Martina a bylo znát, že dýchat zhluboka nepomůže.

„You must be joking," odříkala jsem Angele naučenou frázi z učebnice a s rozostřeným pohledem vyhledala nejbližší lavičku. Martina si sedla za ni na zem, objala si kolena rukama, pohupovala se zepředu dozadu a vypadala, jako by upadla do šoku.

Trochu roztřeseně jsem se na lavičku posadila. Sem tam jsem pocítila husí kůži, jinak jsem hleděla do prázdna a odmítala si připustit, že to, co se právě stalo, je pravda. Matně jsem zaslechla drnčení zvonku, což mě přinutilo pouze se podívat, jak Angela s Erikem a všichni ostatní pospíchají do tříd. Zahlédla jsem taky, jak Angela něco zaujatě šeptala další dívce a ta se na nás otočila. Aha, hlavní téma. My dvě.

„To není možný... to není možný," zašeptala jsem a pravděpodobně  vypadala stejně jako Martina - upadlá do šoku a zralá na Bohnice.

Přestala jsem vnímat čas a vnucovala si klid, když jsem vzpomínala na knížky a film. Já i Martina jsme četly všechny čtyři díly, kus pátého, který byl o prvním z pohledu Edwarda a film jsme také viděly několikrát. Nepatřily jsme ke klasickým maniačkám, které zbožňují Edwarda, zbožňují Alici a nesnáší Jacoba čistě proto, že konkuruje Edwardovi. Měly jsme celkem podobný vkus a tak naším favoritem byl jednoznačně Jasper. U Martiny se to tolik neprojevovalo, kdežto já dokonce psala příběh, Twilight fanfiction, o Jasperovi. Zamilovaný příběh plný úpírů a věčné oddanosti...

Ehm. Strašná romantička, otráveně jsem si povzdechla a pohroužila se do myšlenek.

Periferním viděním jsem si všimla, že Martina uvolnila z klubíčkové pozice a vytáhla si z aktovky Mp3ku. Nasadila sluchátka a po chvilce až ke mně doléhaly velice hlasitě puštěné písničky od Nightwish, jako třeba End Of All Hope.

Tohle je to nejtvrdší, co zná, s nádechem ironie jsem si pomyslela, měla sem ji obeznámit třeba s Children of Bodom a nebo Eluveitie...

Zase jsem se vrátila do svých snů, myšlenek a vzpomínek. Prošla jsem si svůj příběh o Jasperovi, který jsem nebyla schopná ani pojmenovat a tak jsem ho uvěřejňovala pod názvem „Bezejmenná". Byl o lidské holčině Janě, která měla tolik štěstí, že se do ní zamiloval nejúžasnější člověk, jakého kdy mohla potkat. Tedy, člověk... upír. Ale to zjistila až později, když se připletla k útoku novorozených upírů a omylem, naprostou nehodou, byla přeměněna v poloupíra.

Lehce jsem se usmála, když jsem si vzpomněla na začátky psaní. První kapitolu jsem napsala ve vzteku a zoufalosti, což na ní asi bylo dost znát. Dokonce jsem hlavní postavy, Janu a Jaspera, nazývala „on" a „ona". Ale abych to potom upravila, to ne. Ach, ta lenost...

Uvědomila jsem si, jak je k smíchu, že jsem se neovládla a Janinu jedinou kamarádku ve škole pojmenovala Martina. No co, odraz skutečnosti. Taky jediná kamarádka a taky Martina, trpce jsem na sebe zareagovala.

Ozvalo se drčení zvonku. Trhla jsem sebou a velice drasticky se vrátila do přítomnosti. Těžko si přiznat, že do... reality. Tohle nemohla být realita. Všechen stres se na mě nahrnul znovu. Být vytržen z vlastního oblíbeného světa skrytého ve fantazii bylo vždycky nepříjemné, ale nyní bylo probuzení mnohem horší a neuvěřitelnější než obvykle.

Na parkovišti se objevila Angela. Zatvářila se nevěřícně, když nás znovu uviděla a dokonce ve stejných pozicích, jako když před hodinou odešla.

„Hi," zamávala na nás, ale my se na ni sotva podívaly.

„How are you?" usmála se na nás, když došla až k nám.

„Fine," odtušila jsem se znatelným znechucením.

„It's good," Angelin úsměv se rozšířil. Bylo znát, že se kvůli nám snaží používat jednoduché fráze a mluvit pomalu a srozumitelně.

„Vzpomeň si na Rychlouška," zamumlala jsem k Martině. Nebyla to snaha uklidnit ji tak jako spíš sebe. Potřebovaly jsme zabloudit myšlenkami jinam než k tomu, co se dělo kolem.

„Jasně," uchechtla se a protočila panenky, „Rychloušek byl nejlepší. Chudák Emmett, že mu nedovolili si ho koupit..."

„Emmett?" Angela postřehla známé jméno mezi pro ni cizími slovy.

„Yes," zarazila jsem se. Znovu na mě plnou vahou dolehlo, že Emmett a spol údajně doopravdy existují. A že tahle fotomaniačka je zná. Při té představě mi přeběhl mráz po zádech.

„You know Emmett?" zatvářila se zmateně. Martina zaklonila hlavu a praštila s ní zvenku o opěradlo lavičky.

„To sem se zas přeřekla," prohlásila s krátkým úšklebkem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 2. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!