Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 12. část

Prom


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 12. částDoufám, že nevadí, že to není moc dlouhé... a Jantarové propasti zase kousek přepíšu, nebojte. ;)

„Budeme spát v obýváku," prohlásila a pak rychle dodala, „v obývacím pokoji," protože nespisovné výrazy stále byly pro Carlislea oříškem.

„Tak... dobře," trochu neochotně souhlasil. Já mezitím automaticky zamířila zpátky na verandu, ale tentokrát jsem nezapnula Mp4, tímhle tempem by baterka dlouho nevydržela. Sedla jsem si a objala si kolena rukama.

Martina za mnou po chvíli došla. Sedla si vedle mě a tvářila se zamyšleně. Po chvilce se ozvala:

„Nevíš, proč všecky holky zbožňujou Edwarda, Alici a nebo Jacoba?"

„Netušim," odpověděla jsem, ale pak jsem ještě dodala: „obvykle to viděj očima Stephenie a ta Edwarda nastínila jako dokonalou hlavní postavu, že jo... taky zbožňujou nakupování a autorka Alici popsala jako veselou, přátelskou, milou, společenskou... fujtajksl," ušklíbla jsem se. Trochu mě překvapilo, že mluvím, zase jsem asi upíří přítomnost ignorovala - nebo jsem si začínala zvykat? Hmm, to asi ne.

„No jo. Jak můžou zbožňovat nakupování?" zatvářila se znechuceně.

„Nevim, ale u vrstevnic je to docela běžnej jev," otráveně jsem konstatovala.

„To jo... proto sme si s nima nikdy tolik nerozumněly, co?" zašklebila se.

„Jo, je to možný..."

„Taky by mě zajímalo, co se stane, až Volturiovi odejdou a to upíří shromáždění se rozpustí," nadhodila další téma.

„Myslíš, že se Italové vrátěj?"

„Je to možný," pokrčila rameny.

„To je, no... hele, jaká schopnost se Ti vlastně nejvíc líbí?"

„Alecova," okamžitě vypálila, „bylo dobrý, jak Edward Belle vysvětloval, že je jeho schopnost plíživá," zasmála se.

„Jo, to bylo hezký... a jak se to Benjamín snažil rozfoukat," taky jsem se zasmála. Upíři byli relativně daleko, v domě, a tak jsem se začínala cítit docela klidně.

„Jo... ještě byla dobrá Jane, sadistka," zazubila se. „Jakou schopnost bys chtěla Ty?"

„Hmm, no..." zamyslela jsem se, „já sem skromná, takže by mi stačila Benjamínova," ušklíbla jsem se, „nebo Janina... jakože Jany v mým příběhu, že jo. Ovládat vítr, číst myšlenky,..."

„Jo, skromnost nade vše," ironicky prohlásila, „a nebo taky Moniky v Jantarový propasti, co? Ta jen ovládala počasí, ale to se Ti taky líbilo, ne?"

„Samozřejmě. Jantarovou propast píšu já, tudíž sem jí přiřadila schopnost, která se mi líbí," přikývla jsem.

„Hmm... a co Nessiina nebo Arova?"

„Co s nima?" povytáhla jsem obočí.

„No, líběj se Ti? Mě ani moc ne..." objasnila.

„Taky moc ne. Nessiina se mi nelíbí vůbec a Edwardova je lepší než Arova," odpověděla jsem.

„Jo, pravda, když už, tak Edwardovu, ale tu taky moc nemusim... hmm a co Jasperova?" zatvářila se šibalsky.

„Jasperova schopnost nemá smysl bez Jaspera," ušklíbla jsem se.

„Jasně," zakřenila se. Pak jsme chvilku mlčely a dívaly se na les před námi. Už párkrát se nám stalo, že se jedna spolužačka ptala, zda jsme spolu přestaly kamarádit - nechápala, že se dá být spolu a přitom nemluvit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 12. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!