Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bylo nebylo... ?! 9. Talentovaná


Rozvášněný dav se řídí tím nejhloupějším v davu ! (Murphyho zákon)

Léta Páně 1793 Volterra, Itálie

o tři roky pozděj

BELLA

Byla jsem ve Volteře několik let, čas tu nehrál roli. Od té doby co jsem se zahlédla v zrcadle s tváří Sebastiana jsem zjistila, že jsem talentovaná. Snažila jsem se, cvičila a nakonec se naučila trochu tu moc ovládat. Aro nic nevěděl, měla jsem v sobě nějaký blok, který nedokázal překročit. Nepůsobila na mě žádná upíří schopnost, byla jsem za to vděčná. Jinak bych před Arem těžko skryla své plány. Stýkala jsem se s ním minimálně, věděla jsem, že mě tu nedrží. Proč taky nebyla jsem mu k užitku. Zůstala jsem jen kvůli nim.

Prozatím jsem se zaměřila na Sebastiana, v něj jsem se dokázala “proměnit“ lehce. Asi proto, že byl mojí součástí. Obraz jsem ale neudržela moc dlouho můj osobní rekord byl asi tři hodiny.

S nalezením Richarda nebo Willa jsem vůbec nepokročila. Ale už jsem měla aspoň plán, musím se akorát naučit pořádně ovládat svou moc…

 

RICHARD

 

Přestal jsem doufat, nic se nedělo. Nevěděl jsem nic o Isabelle, ani o ničem z vnějšího světa. Nebyl jsem si jistý co je za den. Willa ode mě odvedli už před několika měsíci, roky ?

Myslím, že se nejspíš brzy zblázním, měl jsem z toho tady ponorkovou nemoc…

„Isabello miluji tě…“

 

WILL

 

Byl jsem jejich pokusný králík. Myslím, že už to dlouho nevydržím. Snad Richard něco vymyslel a co dělá Isabella ?...

 

ARO

 

Co jsem měl dělat Isabella neprokazovala žádné zvláštní schopnosti, byl jsem rád v její společnosti a moji bratři také, tak jsem ji nechal na hradě, ať si dělá co chce. Sice mě trochu štvala tím jejím jídelníčkem, ale má svoji hlavu. Ona jednou přijde na to co je správné a že nemá cenu, se bránit tomu čím se stala.

Na Williamovi jsem zkoušel dělat nějaké testy. A snažil se ho přinutit přidat se s bratrem ke gardě, ale byl velice tvrdohlavý. Pak jsem to jednoho dne nevydržel, začal jsem mu vyhrožovat a vydírat ho. Přivedl jsem Richarda k němu a před jeho očima ho mučil. Richard mi řekl, že raději zemře než, aby mi jeho bratr pomáhal. To mě úplně dožralo. Kývl jsem Demetrimu na svolení. Chce smrt má ji mít…

Netrpěl dlouho, Demetri Richarda roztrhal v cuku letu. Byla tu však jedna věc, se kterou jsem nepočítal. Tím, že jsem nechal zabít Richarda, William najednou sám od sebe vzplál a shořel také.

Nechápal jsem to, jak se to mohlo stát. Snad, že jsou dvojčata… Nevěděl jsem a nechal to tak být. Aspoň je mám z krku. Šel jsem tu “smutnou novinu“ oznámit bratrům.

 

BELLA

 

Tušila jsem, že se něco stalo. Něco strašného. Pak jsem potrkala na chodbě Demetriho, párkrát to na mě už zkoušel. Ale já na jeho řeči nereagovala.

„Ahoj Isabello, je mi líto, že ti musím oznámit, že se stala nehoda bratři Gordonovi jsou mrtví, chtěli zaútočit na Ara. Garda musela zasáhnout, nedalo se bohužel nic dělat…“

„Lžeš !“ skočila jsem tomu hajzlovi do jeho hnusných řečí. „Richard by nic takového nikdy neudělal. Jeho oči, ale nelhaly měl z toho škodolibou radost…“

„NE, Nééé .“ To byl konec uzavřela jsem se do sebe. Pak ať se dělo co chtělo já přestala žít, vnímat.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bylo nebylo... ?! 9. Talentovaná :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!