Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bylo nebylo...?! 2 5. kapitola

New moon


Bylo nebylo...?! 2 5. kapitolaBella se potkává s Edwardem a pár jeho sourozenci. Mezitím Edie má pochybnosti o své orientaci, protože ten nový upír je táák hezký, i když je to kluk?! :-D

kapitola pátá : Cullenovi


ALICE

 

Všimla jsem si ho hned první den, bylo mi jasné, že to není člověk. Byl to upír jako já a celá moje rodina, trochu mě mátly ty modré oči, ale bůh ví co může mít za schopnost. Byl velice hezký, Edward o něm jen zjistil, že se jmenuje Sebastian, nějakou záhadou mu byly jeho myšlenky utajeny a já neviděla jeho budoucnost, Jasper se přiznal, že na něho také zkoušel svůj dar-bezvýsledně. Buď byl velice nevšímavý nebo nás okázala ignoroval.  Rozhodla jsem se, to se musí změnit, nová krev by se hodila…

Dlouho jsem čekala na vhodnou chvíli, která nastala asi o měsíc později. Po škole jsem vedle Edwardova Volva zaregistrovala černého bavoráka toho Sebastiana, s Edem a Jazzem jsme počkali u auta a čekali na cizího upíra.

„Ahoj já jsem Alice, tohle je Edward a tohle je Jasper moji bratři.“ představila jsem je a při říkání Jasperova jména jsem nasadila lehce majetnický tón.

„Ahoj, Sebastian…“ Řekl bez jakéhokoliv zájmu.

 

BELLA

 

„Ahoj, Sebastian…“  Představila jsem se nebo spíš své Alter ego. Koutkem oka jsem pozorovala tři neznámé osoby respektive upíry, jak sem je mohla přehlídnout ? Nasadila jsem masku ledového klidu a vyčkávala, promluvili jako první.

„Takže ty si tu nový a co studuješ ?“ Blbá otázka, ale nějak se začít musí. Ptala se mě ta holka-Alice. Hmm asi jim odpovím sem přece slušně vychovaná !

Chvíli jsem si s nimi povídala a prolomila ledy, zjistila jsem, že jsou vcelku príma. Později mě pozvali k nim na návštěvu, nadšeně jsem souhlasila, aspoň se seznámím se zbytkem rodiny, to ve mně vyvolávalo lítost… Rodina . Asi si všichni všimli mé trochu změněné nálady a tak se rychle začali loučit.

„Tak jsem si říkala, že budu muset jít nakoupit nějaké oblečení, tak cestou až se budu vracet z města tak tě vyzvednu řekni mi kde bydlíš ?“ Alice se snažila uvolnit nastalou trapnou situaci… Nákupy, jak jsem tohle slovo nesnášela, ale mohla bych si pořídit pár nových věcí, sice nevím jak Alici vysvětlím, že potřebuji dámské spodní prádlo (už se dlouho neobjevil Jake, takže kdyby náhodou, nikdo nikdy neví že ? =o))

„Alice mohl bych jet s tebou ?“ znělo to divně… Edward s Jasperem po mně házely pohledy typu „to si snad dělá srandu NAKUPOVAT “( v jejich podání to zní jak sprosté slovo… souhlasím s nimi, ale nedá se nic dělat stejně bych tam jednou musela a možná to bude lepší zábava, když budeme ve dvou (nějak jsem si zapomněla uvědomit, že teď nejsem Bella ale Seb… =o))

„No to by bylo báječné, pojedeme ihned viď Rose sice bude asi trochu naštvaná, ale to mě teď trápí nejméně .“ Alice vesele štěbetala kde jsou nejlepší obchody a já si pozdě uvědomila, že jsem si na sebe ušila bič. Edward a Jazz po mně házeli omluvné pohledy a také úsměvy typu “můžeš si za to sám nakupovat a ještě ke všemu s Alicí = smrtelná kombinace“

 

Snažit se umírnit její mánii v nákupech bylo jako házet hrách na stěnu – naprosto žádný výsledek. Nezbyla na mě ani nitka suchá Alice mi vybrala úplně všechno, akorát to bylo všechno mužské oblečení, ještě že jsem nebyla za Bellu asi bych to nevydržela a bylo by toho třikrát víc… Nenápadně jsem z té hromady co mi vybrala vytáhla dvoje kalhoty, pár košil, sako a mikinu, zbytek jsem rychle vrátila na místo a  zaplatila, pak jsem si sedla a odmítla jsem s ní spolupracovat. Snažila se mě pak ještě přemlouvat, házela po mně sklíčené pohledy, smutné atp., ale já odolala NAŠTĚSTÍ !!!

Po pěti hodinách mučení jsme nasedli do mého BMW a jeli ke Cullenům domů. Byla jsem v celku nervózní, nebyla jsem si jistá jestli jim mám říct, že nejsem chlapec, ale dívka…

 

EDWARD

 

Dnešní odpoledne bylo velice zajímavé, poznali jsme nového upíra Sebastiana, byl velice přitažlivý, asi tak jako každý upír. Měl v sobě něco takového, nevím jak to pojmenovat… Štvalo mě, že jsem sice neslyšel jeho myšlenky, ale co se dá dělat, budeme mu muset věřit. Nechápal jsem jak mohl jít dobrovolně nakupovat s mojí drahou sestrou. A co bylo nejhorší já chtěl jet s nimi, strašně mě přitahoval chtěl jsem o něm vědět co nejvíc. Pane bože uvědomil jsem si svoje myšlenky… doufám, že nejsem gay, když ale Tanya a o statní… nikdy mě žádná tolik nezajímala tak jako on.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bylo nebylo...?! 2 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!