Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bylo nebylo...?! 2 12. kapitola

Bella and Edward


Bylo nebylo...?! 2 12. kapitolaPS: moc se znovu omlouvám všem čtenářům Bylo nebylo 2, že museli tak dlouho čekat, ale moje múza mě opustila. Jak jsem ji našla? Asi 30* dokola jsem poslouchala písničku od Owl City-Fireflies. (Mimochodem vřele doporučuji) Abych vám vynahradila dlouhé čekání, tak jsem kapitolku trochu prodloužila.

kapitola dvanáctá

Kdo by to byl čekal?

 

EDWARD

 

Nepřekvapilo mě to, znají se už takovou spoustu let, no a co tak spolu spali!  Bylo to před mnoha lety. Ale od té doby co přijel, tak nic nebylo. Nebo umí mistrně skrývat své myšlenky.  No nebudu nad tím bádat, na mých citech k ní to nic nemění.

„Edwarde, Edwarde jsi tady? Jsi na řadě, Alice zadává.“

Rosiin hlas mě vrátil do reality.

„Úkol,“ neváhal jsem. A prosebně se podíval na Alici. Líbat se s Bellou vysílal jsem jedno jediné rozhodnutí do budoucnosti. Jen se na mě usmála.

„Zazpíváš nám Edwarde, například od Rufuse Wainwrighta Hallelujah.“

„Alice ne to ne, já to vůbec neumím.“ Zpívat to jsem, ale vůbec neměl v plánu. Šlehl jsem po Alici vražedným pohledem.

„Nemel a zpívej, umíš.“

„No tak, Edwarde zazpívej nám.“ Teď mě prosila i Bella, jak bych jí mohl něco odepřít…

 

„Dobře tak moment ehm ehm:

I've heard there was a secret chord
That David played and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?

It goes like this... the fourth, the fifth
The minor fall
The major lift,
The baffled King composing Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew you.

She tied you to a kitchen chair
She broke your throne
She cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

 

Slyšel jsem, že existuje tajný tón
jenž David hrával a potěšil Pána
ale ty se o hudbu opravdu nestaráš, že?

Tak to chodí, počtvrté, popáté,
ten malý padl,

velký se zvedá.
Záhadný král právě skládá Hallelujah.

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Tvá víra byla silná, ale ty jsi chtěl důkaz,
viděl jsi ji koupat na střeše,
její krása a měsíční svit tě svrhli.

Přivázala tě ke kuchyňské židli,
zničila tvůj trůn,
ustřihla ti vlasy
a tvé rty křičeli Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

 

BELLA

Zpíval tak krásně, poprvé jsem si uvědomovala i význam té písničky, ne jenom text. Dokázala bych jeho hlas poslouchat do nekonečna, kdybych neměla vyschlé slzné kanálky, tak bych se rozbrečela. Pak byl najednou konec. Většinu to zastihlo nepřipravené.

„To by už stačilo, ne,“ zasmál se Edward našim překvapeným výrazům. To se už všichni vzpamatovali a Emmett začal zuřivě tleskat a řvát ještě, ještě a Jasper pískat. Edward se na mě jenom usmál.

„Tak popojedeme.“ Roztočil vázu. Jeden konec ukazoval na mě druhý na něj.

„Pravdu.“ No jo jsem srab.

„Změnila by jsi cokoliv ve svém životě?“

Změnila nebo ne, kdybych se ve svém životě rozhodla jinak, byl by tu ještě Richard a Will, byla bych já, byl by Edward, poznala bych někdy Jacoba nebo Carlisle a jeho rodinu??? Ne ničeho nelituji, jsem ráda za každý okamžik svého života. Nebylo sice všechno vždy růžové, ale jsem ráda, že jsem tady a zrovna teď!

„Ani za nic.“ Usmála jsem se na Eda a on na mě.

EDWARD

„Tak hrajeme dál nebo co?“ Roztočil jsem znovu naší „flašku“ a modlil se ať to znovu padne na mě a Bellu.

„Tak Rose, co si vybereš?“ zahlaholil Emmett s úsměvem na tváři a zuřivě na ní mrkal.

„Nebudu máček, odvaha.“

„Tak miláčku, skočíš do bazénu… úplně nahá.“ Ach jo Emmette ty se nepoučíš. Rose se na něj jen provokativně usmála stoupla si a šla k okraji bazénu.

„Dobře, tohle si s tebou ještě vyřídím,“ křikla ještě za Emmem pak si rozvázala vrchní a spodní díl a nahá skočila šipku do bazénu. Když se vynořila na kraji stál Emmett a podával jí ručník. Pak se jeho myšlenky změnily. Rose si vedle něho stoupla a něco mu pošeptala.

„Doufám, že nás omluvíte, zrovna jsem si vzpomněl, že máme něco na práci.“ Emmett moc mluvit nemohl, chápal jsem ho, ale všechny jeho myšlenky jsem vážně slyšet nemusel. Rychle popadl Rose do náruče a než jsme mrkli zmizeli v útrobách domu. Pochybuji, že šli hrát piškvorky. Taktní jako vždy…

Všichni se rozesmáli a Alice zatočila vázou.

„Tak Jaku, co to bude.“ Alice se zeptala a spřádala ve své mysli plány světelnou rychlostí, málem jsem to nestačil ani sledovat.

„Nebudu rušit tradici, odvaha,“ zasmál se Jacob.

„Zatancuj nám nějakou hezkou kreaci,“ mrkla na něj.

Jak dělané pro toho šaška. Dělal ze sebe baletku, mohli jsme se potrhat smíchy…

Další dvě hodiny utekly jako voda někdy mezi tím se k nám konečně přidali zase Rose s Emmettem. To kolem čtvrtý ráno jsme usoudili, že flašky jsme si zahráli už dost.

Jacob dostal hlad a tak šel na lov a zbytek šel s ním zůstal jsem sám. Chtěl jsem jít nahoru do pokoje, když mě někdo chytil za paži, leknul jsem se a rychle se otočil, stála tam Bella a smála.

„Víš, že jsem se tě lekl?“

Začala se smát. „To byl účel, snad sis nemyslel, že půjdu takhle.“ A začala na sebe ukazovat, stále na sobě měla ty skromné bikiny, ne že by se mi to nelíbilo.

„Nechceš si jít ještě zaplavat, slíbila jsi, že uděláš cokoliv?“ zeptal jsem se jí po chvíli. No dobře možná jsem to neměl vytahovat, ale záleželo mi na tom.

„No slib, je slib,“ řekla váhavě.

 

BELLA

 

Zůstanu, musím, dlužím mu to. Po dnešku jsem měla dobrou náladu, tak jsem Edu strčila přes okraj bazénu, takového pěkného placáka jsem ještě v životě neviděla. Smála jsem se jeho překvapenému výrazu až jsem se zlomila v pase, na nic nečekal a za kotník mě stáhnul do bazénu také. Chvíli jsme se ještě pošťuchovali a pak mě políbil. Zcela nečekaně. Nechala jsem se. Omotala jsem mu ruce kolem krku a plně se do toho vložila, už mě přestalo bavit si namlouvat, že k němu nic necítím.

„Edwarde, klidni hormony, ano?“

„Když jsem s tebou, tak se snažím chovat klidně vždy, jenže teď už to prostě nemůžu vydržet.“

„Edwarde.“ Milovala jsem to jméno jak mi ladně vyklouzlo mezi rty, milovala jsem jeho, věděla jsem to už dlouho, ale uvědomila jsem si to pořádně až dneska.

„Ano Isabello.“

„Miluju tě,“ zašeptala jsem a objala ho kolem pasu a hlavu si položila na jeho hruď.

„Já vím, já tebe taky.“ Pomalu mi rukou zvednul bradu a hluboce se mi zadíval do očí, viděla jsem všechnu tu lásku co cítil, byla jsem na tom podobně.

Vylezli jsme z vody ven a přitom se drželi za ruce. Než jsem se nadála podkosil mi nohy, vzal mě do náruče a utíkal k němu do pokoje, kde mě položil na postel a lehnul si vedle mě jednou rukou mě objal a přitáhl k sobě a pak zavřel oči.

„Edwarde?“ Zaskočil mě, nevěděla jsem co mám dělat, bylo to tak lidské. A také jsem byla zklamaná, čekala jsem něco jiného.

„Bello,“ zamumlal. „Není to zvláštní jen tak ležet a cítit se tak krásně, s osobou, kterou miluješ?“

„To je,“ přisvědčila jsem, ale chtěla jsem něco víc, už tak dlouho jsem s nikým nebyla. „Jsou ještě krásnější věci.“

„Doufal jsem, že to řekneš.“

„Chci TO.“ Nejkrásnější slova na světě.

„Já taky a hlavně tebe,“ odpověděl jsem jí a pomalu jí rozvazoval vrchní díl plavek…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bylo nebylo...?! 2 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!