Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » „Bude líp, uvidíš...“ - 23. kapitola


„Bude líp, uvidíš...“ - 23. kapitola„Isabello, chtěl bych vás ujistit, že stále existuje lékařské tajemství, navíc jste už skoro plnoletá… Každopádně vašim rodičům nic říkat nebudu, je to pouze na vás, jak se s tímto vypořádáte. Netuším, jestli víte, že jste v jiném stavu, nebo jste s tím nepočítala. Myslím ale, že to způsobilo ty nevolnosti, které jste pociťovala…“ vykládal dál a dál.

„Edwarde, to nemyslíš vážně!“ vyjekla jsem, když se zastavil u obřího ruského kola. Nemohla jsem uvěřit, že jsem souhlasila s jeho nápadem jít na pouť. Ale musím přiznat, že mě to potěšilo víc, než kdyby mě vzal třeba do kina. Škoda jen, že výšky moc nemusím.

„Co se děje?“ zeptal se nechápavě. Jistě, nemohl to chápat. Většina lidí projeví maximální radost, když mají možnost absolvovat takový zážitek. Všichni. Až na mě.

„Trpím hrůzou z výšek,“ upozornila jsem ho třesoucím se hlasem. Stačilo mi jen se podívat a už jsem byla vystrašená.

„Promiň, to jsem netušil.“ Sklonil hlavu. „Nechci, aby ses bála,“ usmál se na mě a pevně sevřel mou ruku v jeho. „Tak pojď, vystřelím ti růži,“ mrknul na mě.

„Děkuju. Víš… Edwarde, zdá se mi to jako moc velká náhoda, že jsme se potkali zrovna tady,“ zasmála jsem se a podívala se na něj.

„Ano, to mně taky, ale stalo se, Bello. A mně je s tebou opravdu dobře. Už když jsme si spolu pouze psali, tak jsem byl rád za každé tvé slovo, a teď je mi ještě líp, takže já nelituju.“

„Já taky ne. Jsi jeden z mála lidí v mém životě, který tu pro mě byl, i když jsme se moc neznali, a pomohl jsi mi víc, než by jiný cizí člověk udělal,“ povzdechla jsem si a objala ho. Bylo to silnější než já a já jsem potřebovala dát nějak najevo svou vděčnost. Věděl moc dobře, co se mi u matky kvůli Philovi dělo.

„Bello, věř mi, že bych ho s radostí zabil za to, co ti provedl,“ procedil mezi zuby.

„To už je stejně k ničemu, teď už je někde hodně daleko,“ uchechtla jsem se smutně, ale představa, že Phil není nikde blízko, mě dělala šťastnou.

„I tak nedovolím, aby se ti ještě někdy něco stalo, rozumíš?“ zeptal se mě a vzal mou hlavu do dlaní. Hleděli jsme si upřeně do očí a já v těch jeho viděla tu neskutečnou odhodlanost mě chránit. A já mu to věřila. Věřila jsem, že neudělá nic, co by mi mohlo ublížit. Najednou se ke mně začal přibližovat a mé srdce se zrychlilo. Nedokázala jsem poznat, jestli tím, že jsem chtěla polibek od Edwarda, nebo strachem. Přestože jsem nevěděla, z čeho ten strach je. Avšak když se jeho rty dotkly mých, pochopila jsem. Najednou se mi v hlavě objevily vzpomínky na to, jak mě líbal a osahával on… Okamžitě jsem od Edwarda odskočila, i když mi bylo jasné, že netušil, že by se mohlo něco takového stát.

„Co?“ ptal se nechápavě.

„Já… Edwarde… Promiň, nemůžu,“ povzdechla jsem si plačtivě. „Pořád vidím jeho… Jako by to dělal on!“ lapala jsem po dechu a prsty měla položené na rtech.

„To je dobrý,“ znovu mě objal a políbil do vlasů.

„Nevadí ti to?“ zeptala jsem se ustaraně. Kdo by měl vůbec zájem o někoho, když ho nemůže ani políbit?

„Nevadí, Bells. Každý jsme nějaký,“ zašeptal mi do ucha. „Navíc věřím, že svůj strach časem překonáš…“

 

ϗϗϗ

Už několik hodin jsem ležela na studené zemi v koupelně a o kachličky si chladila rozpálenou tvář. Celou noc mě sužovaly nevolnosti a bolesti hlavy a já se zmohla jen na to proležet u záchodové mísy a trochu blíže se s ní seznámit.

Netušila jsem, kolik je hodin, a ani mě to nijak nezajímalo, ale předpokládala jsem, že je něco málo po šesté. Spánku jsem tuto noc opravdu moc nedala, a tak jsem ani neuvažovala o tom, že bych vstala z chladné země, která alespoň trochu tlumila mou bolest.

„Bello, vstávej,“ ozvalo se ode dveří mého pokoje. Nicol… pomyslela jsem si. „Bello?!“ zvýšila trochu hlas, když mě nikde v pokoji nespatřila.

„Tady,“ zaskřehotala jsem potichu a snažila se nějak vyškrábat do stoje. Nicol pomalu vešla a zadívala se na mě ustrašeným pohledem.

„Bože, Bello, jsi v pořádku?“ ptala se ustaraně a hned mě podepřela, abych mohla snadněji vstát.

„Ano, je to dobrý. Jen nějaká střevní chřipka, asi…“ snažila jsem se jí vysvětlit můj stav. „Můžu dneska zůstat doma?“

„Samozřejmě! Hlavně si odpočiň,“ řekla a vedla mě k posteli. „Nechceš zajít k doktorovi?“

„Ne, to nic nebude,“ snažila jsem se usmát, ale nakonec jsem na ni udělala jen nepříjemný škleb.

„Já ti nevím, Bello…“ zatvářila se pochybovačně. „No dobře, ale budeš v posteli, a pokud by ti bylo ještě zle, zavezu tě za doktorem Cullenem. I kdyby to nic nebylo, ničemu neublíží, když se na tebe doktor podívá.“

„Ale Nicol, opravdu to není nutné. Střevní chřipku jsem už měla vícekrát, za pár dní to přešlo, nemusíš to tak řešit,“ přesvědčovala jsem ji.

„Bello,“ povzdechla si. „Nechci nic podcenit. Teď odpočívej a uvidíme, jak ti bude odpoledne,“ řekla, než se vypařila zpátky do přízemí.

Lehla jsem si do postele a musela uznat, že je to o moc pohodlnější než podlaha v koupelně. Otočila jsem se k nočnímu stolku pro knihu, kterou jsem měla rozečtenou. Avšak můj žaludek zaprotestoval a já už opět spěchala k záchodové míse, doufajíc, že většina mých žaludečních šťáv skončí tam a ne někde jinde.

Po chvíli jsem uviděla Nicol, která se opět opírala o zárubeň dveří a pozorovala mě starostlivým, ale zároveň nekompromisním pohledem, který mi jasně dával najevo, že do té nemocnice opravdu pojedeme.

„Věř mi, že budu líp spát, když do té nemocnice zajedeme. Přece jen, může to být něco horšího, nikdy nevíš,“ řekla, když mi pomáhala vstát z podlahy. „Obleč se, počkám tě dole.“

 

„Carlisle je opravdu výborný doktor, budeš to mít rychle za sebou,“ ubezpečovala mě neustále Nicol.

„Nicol, to je v pořádku, já se nebojím,“ usmála jsem se na ni, když jsem vcházela do doktorovy ordinace.

„Dobrý den, pane Cullene,“ pozdravila jsem jej zdvořile.

„Isabello,“ pozdravil mě a pokynul mi, abych si sedla na lehátko. „Nicol mě už alespoň zběžně informovala o vašem zdravotním stavu. Myslím, stejně jako vy, že to nebude nic vážného, ale Nicol si přála, abych vám alespoň odebral krev. Však víte, kdyby náhodou…“ vysvětloval mi, zatímco si připravoval věci, které k odběru krve potřeboval.

Trochu pochybovačně jsem se na něj podívala a zhluboka se nadechla.

„Jste v pořádku, Isabello?“

„Ano, jen mi nedělá dobře pohled na krev.“ Ztěžka jsem polkla.

„Myslíte, že byste to zvládla, kdybyste se dívala jinam?“ zeptal se.

„Snad ano,“ řekla jsem a otočila hlavu od levé loketní jamky, kam se mi chystal zabodnout ten vraždící nástroj.

„Tak a je to,“ řekl po chvíli a já se otočila zpět k němu. Usmíval se na mě a ruku jsem už měla přelepenou náplastí. Opravdu to nebylo až tak hrozné… „Teď uděláme ještě nějaká vyšetření a já to pak pošlu do laboratoře přednostně, abyste na výsledky nemusela dlouho čekat.“

 

 

„Nervózně jsem houpala nohama sem a tam a čekala na výsledky, které mi předloží Carlisle. Ten měl ovšem velmi nečitelný výraz, jen občas zakroutil nevěřícně hlavou.

„Co se děje, pane Cullene?“ zeptala jsem se, když do papírů, jež svíral v rukou, hleděl dalších několik minut.

„Isabello, chtěl bych vás ujistit, že stále existuje lékařské tajemství, navíc jste už skoro plnoletá… Každopádně vašim rodičům nic říkat nebudu, je to pouze na vás, jak se s tímto vypořádáte. Netuším, jestli víte, že jste v jiném stavu, nebo jste s tím nepočítala. Myslím ale, že to způsobilo ty nevolnosti, které jste pociťovala…“ vykládal dál a dál.

„Ehm… Co prosím, asi jsem vás přeslechla.“ Chtěla jsem jej přeslechnout, tohle přece nebylo možné.

„Isabello, jste těhotná,“ zopakoval. Zalapala jsem po dechu, to není možné…


Kapitola věnovaná LeahCc a Pegi, protože tyhle dvě holky na to káply. ;) Více se dozvíte v dalších kapitolách, opravdu se budu snažit psát...

A abych vysvětlila tu dlouho přestávku. Podívejte se na mé shrnutí, tam je to napsáno. Zkráceně řečeno, nemám sílu, čas a inspiraci, abych psala dál, ale kvůli vám se budu alespoň trochu snažit. Vím, že to jsou u některých autorů jen plané kecy, ale já vás mám opravdu ráda a i vaše komentáře. Proto doufám, že mi tu i po té dlouhé odmlce nějaké zanecháte, byla bych za to ráda... A samozřejmě se omlouvám, chápu, že čekání není nic dobrého a někdo holt čekat přestane... :(


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek „Bude líp, uvidíš...“ - 23. kapitola:

 1 2 3   Další »
21.02.2013 [20:38]

kikuskaMyslím, že tú moju prvotnú reakciu na Bellin odpor k Edwardovým bozkom sem už písať nemusím. Ale aj tak, asi ma porazí. Ja som nečakala, že tie Philove činy budú mať až takéto dôsledky, ale je to pochopiteľné. Asi som myslela až príliš pozitívne. A teraz to Belline tehotenstvo... Ja tieto krušné časy nejako vydržím, nemaj strach. Aj keď moje nervy celkom trpia...

23. Pegi
15.02.2013 [3:28]

Děkuju za věnování Emoticon vážím si toho Emoticon moc se těším na další díl... Chudák Bella, jsem zvědavá, jak to bude řešit... Snad jí bude Edward oporou Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Měj se krásně Emoticon
S pozdravem Pegi =))

14.02.2013 [21:15]

Agule99Skvělá kapitolka! Píšeš úžasně, jen škoda, že byla tak krátká Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jsem ráda, že Bells potkala Edwarda, ale že bude těhotná... Nenapadlo, mě to, takže se těším, jak to bude dál! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
*A.99*

14.02.2013 [15:54]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. LeahCc
14.02.2013 [15:06]

LeahCcTak jednoznačně palec nahoru Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon (a říkej si co chceš Emoticon)
A taky ti samozřejmě moc moc moc Emoticon děkuju za věnování Emoticon Emoticon Emoticon Samozřejmě že hned jak jsem si to dočetla, letěla jsem k sobě do komentů na co přesně jsem to kápla (tak trochu jsem doufala, že na to, že je Bells těhotná a ne na to s Philem alias upírem) Emoticon Teda myslím, že to je ono, ale na víc věcí jsem tam nenarazila Emoticon Emoticon
No a konečně ke kapitole nebo já se k tomu fakt nedostanu Emoticon Emoticon Emoticon
Byla docela krátká, ale dobrá krátká je lepší než žádná nebo špatná dlouhá takže si nestěžuju Emoticon
Bylo to vážně dobré. Samozřejmě mě mrzí, že nestíháš a kapitoly přibývaj celkem málo. Ale málo je lepší naž vůbec. Emoticon Emoticon Emoticon Jo, jsem vážně ráda, že si i přesto na nás čtenáře uděláš čas, takže super Emoticon
Edward je dobrý, jenom si nedokážu představit, co teď Bella prožívá. I to s tou pusou Emoticon chudák. Doufám, že se Phil bude smažit v pekle Emoticon Emoticon A to těhotenství! Panebože! Ať je to dítě (pokud si ho nechá) po matce, protože hajzla jako Phil bych nepřežila Emoticon Emoticon
Těším se na opkračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2013 [0:00]

NattyXOXOTěhotná?!To jako vážně?!!Cudák Bella!Nechá si to? Emoticon Emoticon Emoticon
Další kapču co nejrychleji prosím!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. bara
13.02.2013 [21:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. terushka
13.02.2013 [19:31]

Jedna z nejlepších povídek, které tady čtu a jsem velmi zvědavá na pokračování...prosím piš dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Stefi72
13.02.2013 [18:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Eliz
13.02.2013 [17:50]

Perfektne, prosím rýchlo pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!