Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » „Bude líp, uvidíš...“ - 13. kapitola

Adioma


„Bude líp, uvidíš...“ - 13. kapitolaKapitola plná sarkasmu...

Kapitola, která nezačíná tam, kde měla...

Kapitola, kterou pochopí jen ti, kteří ví, že jsem zase úmyslně nic nevysvětlila a na všechno si budete muset přijít sami...

Jinak ale pěkné čtení, vaše milovaná Vilinka... :**

Kapitola, o které jen někteří ví, že je poslední...

Bylo fakt naivní alespoň doufat, že to vyjde bez nějakých absurdních zákazů nebo podmínek? Ne, že bych to snad čekala, ale doufat snad můžu, ne? Chci jen jednu blbou věc, která mě udělá aspoň na chvíli šťastnou a nic! Buď nikam nepojedu, nebo se mnou pojede on. Minimálně napůl cesty. Co se asi tak může stát za půl cesty? Já tvrdím, že opravdu dost věcí, zvlášť když jde o to hovado, co bydlí pod stejnou střechou jako já.

Prudce jsem mrštila knihou o skříň. Stejně jsem ji nečetla. Měla jen zaměstnávat mé ruce, abych sebou nezačala mlátit kolem sebe a všechno ničit. Bože! Jak já byla naštvaná! Jedna blbá prosba a už je z toho velký problém. Je totiž pochopitelné, že mě nemůžou pustit na týden z baráku. Co kdybych třeba něco vyžvanila? To by byla tragédie, teda pro toho debila určitě, protože já bych sedět nešla. A i přes veškeré přemlouvání, o které jsem se ještě před půl hodinou snažila, k ničemu to nebylo. Což jsem taky mohla – opakuju – předpokládat. Snad i tu hádku s matkou, která následně nastala, když jsem se cítila docela dost ukřivděně, když se mě ani nezastala. Trochu solidarity z její strany jsem čekala, ale opět… Nic. Manžel je bůh a jeho slova jsou svatá. Jsem ráda, že to vím, dámy a pánové. Tahle informace mi totiž posledních sedmnáct let unikala, tak jsem fakt ráda, že už v tom mám jasno. Nerada bych žila ve lži.

Neobratně jsem se zvedla z postele a doklopýtala k pracovnímu stolu. Byla to značná námaha, musím říct. Zvlášť, když mám obě nohy levé. Trochu problém, ale já přece zvládnu všechno, i proto, o co mi momentálně jde. Nebyla jsem zrovna expert přes uklízení, a tak jsem ten nepořádek, co se mi nahromadil na stole, shrnula na stranu a nic neřešila. Opravdu, tohle nebyla moje silná stránka a asi nikdy nebude. Bude to muset nahradit něco jiného. To by byl ale taky zázrak. Jakoby se u mě našlo něco, co by se někomu aspoň trochu líbilo. Není na mně dobrého nic, a ne, že bych měla nízké sebevědomí. Už mi to za těch pár let došlo.

***

A poklidný večer se nekonal. Jo, takhle to shrnu já.

Musela jsem sejít dolů na večeři a ono je už tohle pohroma. Jen pomyšlení na jeden společný stůl mě trochu znervózňovalo. Bylo jasné, že nějaká hádka nastane, jakmile budeme u sebe blíž jak deset metrů. A to nepřeháním! Takže pro změnu tentokrát byla organizační. Kdy pojedeme, jak, co musím mít s sebou. A i když jsem je celou dobu přemlouvala, že to zvládnu sama a žádný dozor nepotřebuju. Jako by to nevnímali. Phil si samozřejmě mlel svoje o tom, jak mě nemůže nechat jet samotnou, protože by se mi mohlo něco stát. Jako by každý – kromě mé matky – nepoznal, že je v tom úplně jiný úmysl. Prostě mě chce mít pod dozorem. Matka samozřejmě dala na něj, a tak to nakonec skončilo dva proti jedné. Díky ti, Bože, že Stella ještě nemá hlasovací právo. To bych se asi cítila fakt trapně. Jedna proti třem. No, zkuste si to aspoň představit. Každopádně do té doby budu já už dávno pryč. Jen jeden rok a už mě nikdo nebude týrat. Krásná představa. Je možné, že pro někoho se zdá rok jako příliš dlouhá doba, ale pro mě, která to zažívala celý život, je to opravdu krátký úsek života.

Závěr?

Jedu se svým nevlastním otcem z Phoenixu do Forks, kde mě nechá být, a sám bude pobývat v Port Angeles. Co tam bude dělat, je mi záhadou, ale mám ten pocit, že není až tak těžké si domyslet, co by tam mohl dělat. Zvlášť on. Já teda zatím budu pár dní u Charlieho a opět prožiju to nejlepší, co mi život může nabídnout. Navíc uvidím svého otce po boku své nové manželky. A třeba i to bude stát za to. Co na tom, že absolutně nevím, co je zač. To se dořeší někdy potom…

A poté se zase s Philem vrátíme domů. Následováno poučením o tom, jak špatně jsem se chovala, a že taková milosrdenství se už nebudou opakovat. Jo, to známe. Pak mě zmlátí jak malé neposlušné děcko, které odmlouvalo svým rodičům, já jim vynadám, postěžuju si Edwardovi a zase znova. Taky se vám to zdá tak stereotypní? Možná proto, že je.

***

„Takže,“ dostala jsem se sebe trochu ustrašeně, až jsem se sama sebe lekla.

„Ano, Isabello? Posloucháme,“ řekl Phil klidně, jako by mi dával svolení. Debil…

„No, Charlie…“ Nad jeho jménem oba trochu strnuli a já měla trochu času uvažovat, co řeknu dál…

Hodnou chvíli mi trvalo, než jsem si v hlavě poskládala větu, která by nepostrádala aspoň trochu smyslu. Nadechla jsem se, avšak vtom mi do řeči skočila Renée.

„Co je s ním?“ prskla, jako by mluvila o té nejodpornější větě na planetě.

„Před pár dny mi volal a… Bude si brát ženu, kterou před pár lety poznal,“ pronesla jsem opatrně a sledovala ty dva, jak jim to v hlavách šrotuje.

„Předpokládám, že se na tu svatbu budeš chtít jít podívat,“ prohodil znuděně Phil a rozvalil se ve svém oblíbeném křesle.

„Jo,“ odpověděla jsem mu. „Takže bych byla ráda, kdybyste mě pustili, prosím.“

„Musíme se s Philem ještě poradit, tohle je velmi závažná záležitost. Nemůžeme tě jen tak pustit samotnou. Jsi na to příliš mladá,“ rozumovala má matka.

„Mladá?“ vyletěla jsem. „Bylo mi sedmnáct, mami!“ zakřičela jsem a propalovala ji pohledem. Chtěla jsem jet za svým otcem, chtěla jsem být tam, kde to bylo vždycky pěkné…

„Tohle chování si laskavě odpusť! Měla by ses modlit, abychom ti to nakonec dovolili.“

„Hm…“ Opět jsem si sedla a čekala na verdikt.

„Phile, co na to řekneš ty?“ obrátila se na toho, na kterém to nakonec bude.

„Miláčku,“ začal sladce, až se mi začalo navalovat. „Já bych ji pustil, ale máš pravdu… Neměla by jet sama, na to má příliš málo roků,“ usmál se na ni. „Proto mě napadlo, že bych s ní mohl jet já.“

Renée se najednou rozsvítily oči, div nezatleskala radostí. Tenhle nápad ji fakt nadchnul, i když… Asi byla jediná. Protočila jsem nad tím oči a dala si nohu přes nohu. Tohle bude ještě na dlouho, ale snad mě pustí.

„Phile, tohle je úžasný nápad! Opět jsi to skvěle vymyslel,“ žvatlala dál nějaké kraviny.

„Takže…,“ skočila jsem jim do toho, abych se něco dozvěděla.

„Ano, Isabello, můžeš jet, ale já pojedu s tebou. To je mé poslední slovo,“ propíchnul mě pohledem, který jasně přikazoval: „Už ani slovo!“ A tak jsem teda mlčela a odebrala se nahoru do pokoje…


Né, sranda, lidi! Žádný konec ještě dlouho nebude, neradujte se prosím tolik. :D Chtěla jsem vám pouze říct, že si přes prázdniny dávám tak trochu pauzu. Budu skoro pořád pryč, takže by nemělo smysl publikovat. Ale když bude příležitost, napíšu si něco do šuplíčku. :)

Navíc jsem ochotná, pokud nějakou kapitolu během těch božích dvou měsíců napíšu, vám ji poslat, abyste nemuseli tak dlouho čekat. ;) Vždycky to bude napsané na shrnutí, takže se stačí jen ozvat a já se vám to nějak pokusím doručit. :)

+ A teď překvápko!  Připravuju novou povídku - vlastně dvě -  které si budu o prázdninách taky psát do šuplíčku, takže si rozhodně nemyslím, že o něco přijdete. ;)


Jinak vám chci říct, že jste totálně boží. Ty komentáře, co mi pod kapitolami necháváte... Děkuju. :)


A touhle kapitolou se s vámi teda loučím na ty proklaté prázdniny. Doufám, že si to užijete stejně jako já a na povídku tak úplně nezapomenete. :D Zdarec!


Počkejte! Ještě něco! Ježíš, lidi, já opět moc děkuju za hlasy v nej povídce! To je naprostá dokonalost, když se tam vidím... Ohromě mě to těší, dík moc. ♥


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek „Bude líp, uvidíš...“ - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
10.07.2013 [11:15]

IloveRobertPattinsonuž tuto povídku čtu po 3x a stále mě to baví:)!!!!!!!!!

24.08.2012 [16:10]

lenuskaemm14. kapitolu nemáš publikovanú? To nemyslíš vážne? Ja budem plakať, už sa neviem dočkať ďalšej takže švihaj Vill! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2012 [16:09]

lenuskaemmNo dobre, už mi došli slová... Už neviem čo ti sem mám napísať, veď ty píšeš úplne dokonale, vieš to opísať tak živo, že si myslím že sa to deje naozaj... Si úžasná a táto poviedka je fakt skvelá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. LeahCc
08.08.2012 [0:17]

LeahCcAsi před hodinou a půl jsem začala číst tvou povídku, včetně Violence. A chtěla bych říct, že je naprosto úžasná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Když jsem četla, občas mi zatrnulo a z některých pasáží jsem byla fakt smutná (to ne že bys psala špatně, ale proto, že Bella má posr.. život) Stojím si za tím, že píšeš opravdu úžasně. Nejen, že dokážeš naprosto perfekt popsat situaci, neopakují se ti dokola stejná slova atd. Tvoje články jsou čtivé a dají se přečíst jedním dechem, vážně se mi líbí. I ten námět je vážně zajímavý, věřím že něco podobného na Stmivani.eu ještě nebylo (pokud se pletu, tak se na mě nezlobte Emoticon )
A ke kapitolce? Byla úžasná jako všechny, které jsem si zatím stihla přečíst Emoticon Doufám, že Edward Philovi rozbije tu jeho sprostou uchylnou hubu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak se moc těším na setkání B a E. Přeju jim Happy end, jako asi většina tady Emoticon Emoticon a už se nemůžu dočkat pokračování
PS:přeju krásné prázdniny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. RoxySalvatore
10.07.2012 [18:54]

Emoticon

10.07.2012 [0:00]

VampiresLoveNo to teda! Prej konec... U tohodle se mě nezbavíš Emoticon. Na Phila kulomet a dokopala bych ho jako koně! Hajzla vymaštěnýho a ke všemu nadrženýho... No šak kreténi se vždycky najdou ... A já si tady budu držet místečko na další kapitolku, takže se mnou počítej jasný? Emoticon

04.07.2012 [13:53]

VerCullenZlá holko. Emoticon Emoticon Jsem si říkala, že je divný, aby už byl finiš. Emoticon A on taky nebyl! Emoticon Emoticon Děkuju ti za to, moc a moc. Emoticon

Ke kapitole: KRÁSTKÁ! Emoticon (to není překlep - i když to nejdřív překlep byl :D - to je směska slov "krásná" + "krátká". Emoticon )
Sice to bylo moc hezký, ale krátký, to se Verunce nelíbí, ale nic nezmůže, mno.

Phil je tradičně debil, Reneé ňáká... tfuj a Bella jako vždy silná. Emoticon Emoticon Emoticon Tak se mi to líbí, holka se s tím umí poprat. Těším se, až bude u Charlieho. Emoticon
A samozřejmě kapitoly posílat chtít budu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ALE nebylo by lepší, kdybys je prostě vydávala? Emoticon Já vím, že tady sice asi moc nebudeš, však když už ji budeš mít napsanou... Emoticon No, je to na tobě. Emoticon Další rychle prosím. Emoticon

18. Moon
03.07.2012 [19:38]

MoonTys mě teda vylekala... s tím koncem Emoticon Emoticon No jinak to bylo super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Terushka
02.07.2012 [19:38]

skvělá kapitola :) a těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2012 [13:01]

Stefi72 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!