Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » „Bude líp, uvidíš...“ - 1. kapitola


„Bude líp, uvidíš...“ - 1. kapitolaTato povídka je pokračování k mé jednorázovce Violence. V ní jsme se dozvěděli o nešťastném životě Belly, která je týrána svým otčímem. A zde její příběh pokračuje... Bude konečně šťastná a potká se s Edwardem?

Budu ráda, když si povídku přečtete. V.

Celá povídka je věnována těm, kteří si zažili, nebo zažívají, to samé. Chci vás podpořit a říct, že všichni se z něčeho takového dostaneme, není to navěky, to si pamatujte. :)

Pokračování k jednorázovce Violence. Bylo by lepší, kdybyste si ji přečetli. ;)


 

Probudilo mě pohlazení po tváři…

Mamka, pomyslela jsem si. A také to byla pravda. Jakmile jsem otevřela oči, spatřila jsem její usmívající se tvář. Nechápu, jak může dělat, že se včera vůbec nic nestalo. Naopak se toho stalo až příliš, ale ona to přehlížela, jak bylo jejím zvykem. Vše nechávala plavat, jen aby si mohla hrát na šťastnou rodinku před svými kamarádkami - drbnami. Prachsprostě se jen chtěla chlubit, i když nebylo čím. Naše rodina nebyla ta ideální, za kterou ji všichni, díky matce, měli. Byla to rodina ztroskotanců, kterým jsem nakonec byla i já…

„Vstávej, zlatíčko," řekla přeslazeným hlasem Renée.

„Buď tak laskavá a na nic si nehraj. Ubíjí mě to,” prskla jsem jí do obličeje neslušně a odkráčela do koupelny provést ranní hygienu. Nad tím jsem se musela pozastavit. Další stereotyp opakující se stále dokola. Velmi by mě zajímalo, jak dlouho takhle budu žít. Myslím, že hodně dlouho. Má matka se kvůli Philovi topí v dluzích a můj tatínek to taky zrovna nemá jednoduché. Takže jsem vlastně odkázána jen na ně a na jejich peníze. Musím si pogratulovat, slibnější budoucnost se mi nemohla naskytnout. 

Zase jsem z koupelny vyšla. Oblékla jsem se. Nachystala věci do školy a po rozhlédnutí jsem opustila místnost. Pomalými kroky jsem scházela do přízemí a jen se modlila, aby ten moula byl už pryč. Takové štěstí jsem samozřejmě neměla, nikdy nemívám. Seděl u jídelního stolu a před sebou měl talíř s vajíčky, která mu Renée milostivě přichystala.

„Ahoj, Belli," pozdravil mě slizce a nejspíš se pokusil o úsměv, který jen zapříčinil to, že se mi dnešní den ještě více znechutil.

„Nazdar," vypálila jsem ze sebe. I v takových chvílích mě z části neopouštěla slušnost. Poté jsem ho začala ignorovat a radši jsem si našla něco k jídlu. Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby mi toho jídla někdy trochu nechal, ale v takovou laskavost jsem nemohla ani doufat, ne od něj. Pak jsem dosedla naproti něj a pustila se do cereálií, kterých bylo až žalostně málo. Co Phil totiž nejedl, to se kupovalo jen za výjimečných situací a ta už velmi dlouho nebyla.

„Je mi líto zapomněl jsem říct matce, aby ti udělala taky, " začal se do mě okamžitě navážet. Z jeho hlasu čišela pohrdavost a posměšnost. Moc jsem si z toho nedělala, i když i taková prohlášení mnohdy mrzela. Ale co se dalo čekat od člověka jako je on? Rozhodně něco podobného…

„Já myslím, že už půjdu," řekla jsem stroze a začala se zvedat k odchodu. V jedné místnosti s ním už déle nebudu.

„Počkej, odvezu tě do školy," učinil mi nabídku, kterou jsem hodlala ihned odmítnout, kdyby se do toho nevložila matka.

„To je skvělé! Jsi moc hodný, Phile," vykřikla a vlepila mu pusu na tvář.

„Myslím, že to nebude nutné… Zvládnu to sama," snažila jsem se ještě vykroutit, ale samotná jsem věděla, že už je pozdě.

„Ale blbost, pěkně pojď," zasmál se nechutně a vzal mě kolem ramen.

Poslušně jsem za ním cupitala až k autu, kde jsem nasedla. Nedělala jsem problémy, bůhví, jak by to ještě skončilo.

„Nikdy nás nenechá o samotě, co?" konstatoval na účet mé matky.

„Nevím, proč by měla," řekla jsem stručně s úmyslem se s ním dál nebavit. On tento názor asi nesdílel.

„Tak protože i my musíme mít nějaký čas, který bychom mohli strávit o samotě…" Jeho nechutný hlas se rozléval po autě a já začala pociťovat ten opravdový strach, který mívá člověk v ohrožení.

„Jenže my takový čas k ničemu nepotřebujeme," cedila jsem skrz zuby.

„Opravdu?" Jeho ruka znenadání spočinula na mém stehně a sunul ji stále výš.

„Ty krávo, musela sis dnes brát sukni?" nadávala jsem si v duchu. Ale copak jsem mohla vědět, že pojedu s ním a on něco zkusí? Ne, nemohla…

„Phile," začala jsem klidně, nemělo cenu být agresivní. „Tohle mi není příjemné. Nech toho, prosím."

„Mně to je příjemné až dost, tak toho nenecháme, ano?" Byl to příkaz, který obrátil v otázku, ale na odpověď nečekal. Jen mě začal znova obtěžovat. To se nedalo jen tak snášet, nikdo by to nezvládl, tak jsem to zkusila znovu.

„Pust mě, ty úchyle!" zavrčela jsem. „Tady si vystoupím." Nechápu, jak jsem mohla doufat, že mě pustí, asi jsem měla zatmění, jinak to nevidím.

„Tak tohle sis posrala, holčičko. Chtěl jsem být hodný, ale když nechceš, tak na to půjdeme pěkně tvrdě," zašeptal mi do ucha, a pak skousl. Nebylo to žádné jemné skousnutí, nýbrž pořádný, drsný skus. Bolelo to, a dost. 

„Phile, to bolí," zaskuhrala jsem a snažila se odtlačit. Nešlo to, byl na mě moc silný.

„Jak jsem řekl, to sis měla rozmyslet dřív.”

Pak udělal něco nečekaného… Obrátil se zpět k volantu a rozjel se směrem k mé škole. Měla jsem velkou touhu zeptat se, co dělá, ale radši jsem držela hubu, bylo to bezpečnější. Dokud jsme nedojeli ke škole, nepromluvili jsme ani slovo, pak si však nějakou poznámku odpustit nemohl…

„Pěkně si to ve škole užij a já tě budu čekat doma, kde si vyřešíme nějaké záležitosti," mrkl na mě a oblízl si rty. Začalo se mi pomalu navalovat.

„čau!" Okamžitě jsem zavřela dveře a utíkala do školy. V jeho blízkosti jsem už nemohla zůstat.

***

„Ahoj, Bello," pozdravila mě má nejlepší, a také jediná, přítelkyně Elizabeth.

„Zdar, El, jak se vede?" usmála jsem se na ni ve snaze působit jako každá normální holka, která řeší jen kluky, svůj vzhled a zase kluky.

„Já dobře, a ty? Nebo víš co, neodpovídej. Zbytečně by ses snažila zakrýt něco, co nejde. Je mi jasné, že tě zase zbil, jinak by ses tak nechovala," polemizovala.

„Jak se chovám?" zajímalo mě.

„Noo, úplně je na tobě vidět, jak se ho bojíš, a jako by ti teď způsobil něco hrozného." Nesnášela jsem, když měla pravdu, zvlášť když ji doopravdy měla.

„To je v poho, věřím, že to bude dobrý," chabě jsem ji uklidňovala, jen aby se do toho už nemíchala. Nechtěla jsem, aby něco udělal i jí, jen proto, že se mě snažila chránit.

„Nebude a ty to víš!" Začala mě probodávat svým pohledem. Zakroutila jsem hlavou na znamení toho, že rozhodně nesouhlasím, a že v to pevně věřím, i když byla pravda, že jsem nevěřila."

„Sakra, Bello!" zakřičela najednou podrážděně.

„Co?" Byla jsem zmatená, ještě nikdy na mě neřvala. Byla spíš mírumilovný typ.

„Proč něco neuděláš? Vždyť stejně ubližuješ jen sama sobě. Myslela jsem si o tobě, že jsi chytrá holka, která ví, že toto není správný," promlouvala mi do duše a pevně mi svírala má ochablá ramena.

„Já… Jen se prostě bojím," vzdychla jsem a do očí se mi začaly hnát slzy.

„Měla by ses vyplakat, bylo by ti líp," poznamenala, ale já už nechtěla dát najevo žádnou svou slabost. Byl by to jen problém.

„To je dobrý, já to zvládnu," povzbudila jsem ji. Což bylo celkem ironické, když ona nic takového nezažila a spíš by měla povzbuzovat mě…

„A teď už pojď, ať učitel nekafrá," mrkla jsem na ni ve snaze zamluvit naše předchozí téma.

„Jasně, jdeme, ale nemysli si, že tímto tohle téma skončilo. Ještě to důkladně probereme na obědě," pohrozila mi. Někdy mě až štvalo, jak dobře mě znala a věděla, kdy chci něco tajit…

 ***

„A teď bych byl rád, kdyby mi nějaký student pověděl něco o panovnických rodech z dob středověké Anglie," zeptal se učitel třídy. Nebylo překvapením, že nikdo nevěděl, a já nebyla výjimkou. Modlila jsem se, aby jeho oči nespočinuly na mé osobě. Byla bych totiž v kelu.

„Tak co třeba vy, slečno Swanová? Znáte odpověď?" Ach jo, co jsem komu udělala… Nejdřív mě obtěžuje můj nevlastní otec a teď ještě budu mít problém ve škole. Opravdu skvělý.

„Omlouvám se, pane profesore, odpověď neznám," začervenala jsem se, i v takových situacích mi bylo trapně.

„Tak to máte problém, slečno. Máte za pět a příště si to můžete opravit."

„Ale pane profesore, vždyť nevěděla jednu věc, tak není nutné jí hned dávat pětku, ne?" zastala se mě El.

„Tak hele, slečno… Cameronová, buďte tak laskavá a nepleťte se do mých věcí, jinak skončíte hůř než tady Isabella," krutě se usmál. Byl hrozný, nikdy svým studentům nepřál nic dobrého a jen je uháněl.

„Jak myslíte, ale s vámi to taky jednou skončí blbě," vpálila mu ostře do tváře. A to byl konec. Během pár vteřin náš učitel dějepisu vystřídal několik barev a nejspíš se musel hodně držet, aby nevypěnil.

„Takové chování si vyprošuju! Okamžitě opusťte tuto hodinu."

A tohle byla dnešní škola, takto to probíhalo skoro pořád. Ve škole mi to kvůli problémům moc nešlo a učitelé si na mě zasedali. Byla jsem pro ně snadný terč a oni toho rádi využívali. Jsou stejní hajzlové jako všichni ostatní na tomto posraném světě.

„Slečno Swanová, vy běžte radši také, ať se zbytečně nepohádáme," dodal a já se až s převelkou radosti zvedla. Čím kratší dobu s ním budu, tím lip…

 

„Kokot, prostě kokot!" nadávala Elizabeth před školou. Chápala jsem ji. Vždy si zakládala na slušném chování a pak toto, učitel ji rovnou vyhodí z hodiny.

„Ber to pozitivně, jednou se to stát muselo," utěšovala jsem ji.

„Ty mi o pozitivitě něco říkej," zavrčela ironicky a sedla si vedle mě na lavičku. „Sama si nedokážeš utřídit život, tak se nepleť do toho mého!" Byla to ostrá slova, která by se mi zabodla do srdce, kdyby je myslela vážně. Prozradily ji cukající se koutky.

„Elizabeth, nepřeháněj," hrála jsem s ní to představení a náramně se bavila.

„Nech to být. Teď bude lepší, když budeme jednu chvíli jednat jen samy za sebe a nebudeme se plést do problémů druhých." Na to vstala a odkráčela směr tělocvična, kde měla další hodinu.

„Jak myslíš," řekla jsem si sama pro sebe s úsměvem. Tyhle naše hádky mě bavily, zvlášť když se nikdy nemohly stát doopravdy, to bylo jasné.

Odešla jsem ze školních prostor. Nevěděla jsem, kam půjdu, ale rozhodne ne domu, tam jsem se bála.


Jak už jsem řekla, chtěla bych to věnovat všem, kterým se něco podobného stalo. Vím, jaké to je...


Dále bych chtěla věnovat kapitolu kajce007. Dodalas mi odvahu a já se teď cítím líp, když to vydávám... :)*


Za úžasný trailer vděčím DyDy. Děkuju moc. :-*


Budu ráda, když se podělíte o názory na tuto povídku... :)

Vilinka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek „Bude líp, uvidíš...“ - 1. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
09.07.2013 [19:44]

IloveRobertPattinson Emoticon

22.09.2012 [13:44]

JoheeeCullenVíš co? Rozhodla jsem se, že každý kapče najdu jen to pozitivní. Emoticon Takže... k snídani měla cereálie... Ty jsou dobrý! Emoticon Scénu v autě přeskočíme, jako by žádnej Phil neexistoval. Emoticon
Hele, tobě se hodně líbí jméno Elizabeth, viď? Emoticon Já, že v tý minulý kapitolovce bylo taky. Emoticon A to je další pozitivní věc. Má kámošku! Emoticon Emoticon
"Nekafrá"? Taky dobrý slovo. Emoticon
A další pozitivní věc je... Že... umí mluvit a chodit... a vidí. Emoticon
Píšeš vážně dost dobře, jdu dál hledat pozitivní věci. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2012 [12:21]

lenuskaemmTrailer je krásny, a poviedka tak isto.... Si úžasná autorka, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

53. Kačka
26.05.2012 [20:17]

Povídka se mi líbí, ale na druhou stranu i nelíbí, když vím, že je to podle vlastní zkušenosti Emoticon
Každopádně jsem ráda, že Bella a ani ty neztrácíte naději!

A trailer k povídce, je moc pěknej!! Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2012 [16:55]

VerCullenJá se musim omluvit. Emoticon Emoticon Když ti vyšla ta jednorázovka, hrozně se mi líbila, ale jak víš, byla jsem proti pokračování, protože to bylo takové... nevim, neumim to vysvětlit. Emoticon Prostě se mi nelíbilo kazit tak krásnou tvorbu, protože psát pokračování jednorázovky v podobě kapitolovky je pro mě škoda. Jasně, sama to dělám, ale podívej se na to. Emoticon Emoticon Prostě chci říct, že mi k té jednorázovce pokračování nešlo, ale to i z toho důvodu, že jsem nevěděla, o čem by bylo. Já bych (pokud bych si teda na něco takového troufla, což asi fakt ne Emoticon Emoticon ) popisovala spíš to, jak Bella trpí apod. Ty to píšeš tak krásně reálně... Emoticon Prostě to není psycho drama, ale život, což je povětšinou ještě horší, takže ti dávám jasně palec nahoru, jak za zpracování, tak nápad. Emoticon
Jdu na další kapitolu. Bojim se, že to bude hodně drastický, tak Bellu aspoň kvůli mě moc netrap, já sem totiž hodná duše. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.04.2012 [19:18]

ZEJBLIKneco takoveho prozivam jen ne s nevlastnim tatou ten je fajn,ale mam dva starsi brachy ti me vecne mlati Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

50. nikaok
06.04.2012 [17:03]

nikaokpáááni... je to naozaj veeľmi zaujímavé... Belly mi je hrooozne ľúto... aj ostatných báb, ktoré niečo také prežívajú... je to hrozné... Emoticon Emoticon Emoticon Phila by som najradšej podrezala, hajzla.. Emoticon Emoticon Emoticon len dúfam, že Belle neublíži... Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na pokračovanie... Emoticon

06.04.2012 [11:59]

Kachna13Teda, musím říct, že je to na jednu stranu pěkně drsné, ale na druhou stranu opravdu úžasné. Ještě jsem si nevšimla, že by tu byla povídka s podobným námětem. Je opravdu moc dobrá a procítěná. Už se budu těšit na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

05.04.2012 [15:05]

mima19974Ách. Dokonalá kapitola. Teším sa na ďalšiu!!
A trailer je úplne super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. aniiik8
03.04.2012 [14:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!