Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bruslařské sólo 3


Bruslařské sólo 3V minulé kapitole se Alice s Carlislem na něčem dohodli... V této kapitole se podíváme na první trénink těch dvou... Příjemné počtení přeje vaše zuzinecckaa.

3. kapitola

„Já ten krám snad vyhodím z okna!“ zabručela hlasitě, když ji budík svým nelítostným zvukem probudil akorát v jednom z těch krásných snů. Mžouravě pohlédla na šeravé světlo vystupující zpod záclony a ještě hlouběji se zavrtala do peřin.

Pak se náhle posadila, jak jí projelo uvědomění. Nemůže po jiných požadovat něco, co by sama nesplňovala. Protřela si oči, odkryla se a už pádila do koupelny, aby se na zkoušku trochu upravila. Své dlouhé vlasy si sčesala do pevného drdolu, vyčistila si zuby, obličej jemně namalovala, aby to nevypadalo přeplácaně. Pak spěchala do pokoje, kde se rovnou i přes její přesvědčení převlékla do sportovních věcí, popadla věci na normální nošení a tašku s bruslemi a už mířila do auta.

Takto brzy nikdo nikde moc nepobýval, takže rychle dojela k zimnímu stadionu a už běžela do šatny nazout si své brusle. Na ledě si připravila přehrávač. Aniž by čekala na něj, rozehřívala se.

Jeho přítomnost pocítila hned, jak se otevřely dveře vedoucí k šatnám. Nemusela nic slyšet, cítila, jak se jeho aura rozléhá prostorem, pomalu ji objímá. Srdce se jí rozbušilo. Musela se zastavit, protože se potřebovala nějak zklidnit. Rozklepanýma rukama zachytila pití, které jí málem vypadlo.

„Dávej pozor.“ Jeho hlas jí do uší vnikl jako příslib něčeho velkého. Jeho ruka jí podávala lahev a ona nebyla schopná slova. Chvěla se po celém těle a snažila se zastavit ten třas, ale když byl tak blízko… Nakonec popadla pití do obou dlaní, sotva slyšitelně poděkovala a bez jakéhokoliv pohledu na jeho osobu se otočila, aby se napila.

„Můžeme začít.“ Jeho dech jí ovál tvář a ucho, až se znova zachvěla. Srdce a dech ji neposlouchaly, dělaly si to, co samy uznaly za vhodné.

Nakonec se přeci jen trochu srovnala a konečně se k němu otočila tváří v tvář. I když očekávala jeho bezmeznou krásu, vize ji nemohly ani zdaleka připravit na skutečnost.

Ostré, ale přesto jemné linie tváře, ne moc velký nos, jemně vykrojené rty, oči jako studánky… Pevné dlaně zachytily ty její a ona se utápěla v jeho pomněnkách.

Spustila hudba. Netušila, kdo ji zapnul, jejím středobodem byl momentálně on. Naráz se pohnuli, jakoby už spolu trénovali několik let a nejen pár minut před několika dny.

Díky svým obrazům věděla, co s ní chce zkusit, a řídila se podle toho. Snažila se mu vycházet vstříc. Bruslení popadlo její duši natolik, že se už nesoustředila na něj a na sebe, ale jako na jeden celek, který v dokonalé harmonii brázdí led. Jeho doteky pro ni už nebyly tak elektrizující jako zpočátku, i když je stále tak silně vnímala. Pro ni existovala jen hudba, správné kroky a jeho dobré vedení.

Estakáda skladeb náhle skončila a řízné ticho až tlačilo do uší. Netušila, že spolu probruslili hodinu. V tu chvíli si uvědomila vzájemnou blízkost, pustila jeho ruku a odjela k mantinelu, o který se vzápětí opřela.

„Gratuluji,“ říkal akorát nadšeně Carlisle oběma. Byl naprosto unešený tou ladností a dokonalostí, kterou na ledě vykouzlil jeho syn s Alicí. Nečekal, že ho bruslení natolik pohltí. Nikdy dříve neviděl tak dokonalou harmonii, která mezi těmi dvěma jiskřila téměř od začátku.

„Tak co teď?“ otázal se Jasper své partnerky zvědavě. Přestože sám jako jednotlivec kdysi měl jakýsi program, nevěděl, jak to funguje u párů.

„Dneska bychom si měli ještě na sebe zvykat a pomalu se začít domlouvat na sestavě. Co tam použít, co zase ne…“

„Myslím, že zvykání vy dva můžete vynechat. Vaše jízda byla… dokonalá,“ rozplýval se Carlisle, ale jakmile na něj Alice přísně pohlédla, zmlkl.

„No, evidentně toho máme hodně na práci. Tak čím budeme pokračovat?“ Alice prohodila CD a přejela doprostřed plochy. Kývla na něj hlavou a čekala, až k ní dojede.

Když se jí dotkl tentokrát, už měla své city na uzdě. Znova ji pohltily víry tance a hudby a zase se probudila až při posledních tónech poslední písně. Když její dlaň opustila tu jeho, všimla si další osoby vedle Carlislea, ale vůbec ji to nevykolejilo. Věděla, že přijde, ale Jasper nevypadal na to, že by toho dotyčného viděl nějak extra rád.

„Co tu děláš?“ zasyčel na tmavovlasého hromotluka s nepřehlédnutelnýma zlatýma očima, který se na něj potulně usmíval.

„Myslel jsem, že by se vám hodil trenér. Ne že byste ho potřebovali, ale jestli chcete super sestavu, jsem vám naplno k…“

„Máš pravdu, trenéra nepotřebujem. Tak proč si nesbalíš saky paky a nevrátíš se domů?“ zasyčel blonďák a otočil se k němu zády.

„Hele, Jaspere. Nemusíš všechno zvládat sám. Když jsi sám jezdil, bylo to fajn, to jsem věděl, že si vše nějak podle svých představ sestavíš. Ale jste dva. A ve dvou vymyslet nějakou bombu je dost těžké, proto tu jsem jako třetí nestranná osoba, která vám bude radit, co je dobré a co ne.“ Tahle slova poloupíra ještě více dopálila, takže se otočil a dojel až k mantinelu, aby mu byl co nejdřív. Oči si ho nenávistně prohlížely.

„Bráško,“ procedil skrz zuby, „nechci mít za zadkem dalšího člena rodiny. Stačí mi otec. Pokud…“ Alicina paže ho zastavila v dalším proslovu a donutila ho, aby se zaměřil na ni.

„Má pravdu. Bude se nám hodit nestranná osoba, krom tvého otce, která tomu rozumí. Ani jeden z nás v páru nejezdil, já tedy jen jednou v mládí, ale i přes to… nejsem schopná vymyslet sestavu. Prvky sice můžeme secvičit kdykoliv a kdekoliv, ale tam, kde by byla potřeba nějakých mezer, bychom byli oba v koncích. Sice bychom mohli použít, co už známe ze samotných jízd, ale…“

„Fajn, dobře! Zřejmě jste mě přehlasovali. Stačí?“ vyprskl na ni naštvaně a rozhodně sklepl její ruku ze svého ramene. Ublíženě na něj pohlédla, ale podle výrazu věděla, že se jí rozhodně nebude omlouvat.

„Emmette.“ Oslovený na ni překvapeně pohlédl, až se musela přes sevřený žaludek usmát. „My ještě budeme trénovat. Pokud jsi do pár dní schopný vymyslet alespoň kus sestavy, budu ti nehorázně vděčná.“ Popojela k němu blíže a ztišila hlas. „Ale chci, aby to opravdu byla parádní bomba. Pokud dokážeš vymyslet k tomu všemu ještě nějakou figuru navíc, budeš machr.“ Škádlivě na něj mrkla a čekala na nějakou reakci.

„Rozhodně ses obrátila na toho správného. Do týdne budete mít celou sestavu hotovou, to ti mohu slíbit.“ Naparáděně se narovnal v ramenech a naparovaně se usmíval. Poklepala ho po jeho silné paži, protože výš nedosáhla, a zase poodjela ke svému bruslařskému partnerovi.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bruslařské sólo 3:

 1
6. Jana S
26.12.2014 [23:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Leník
22.11.2012 [14:09]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.09.2012 [20:33]

SundanceTak jsem zase tady a jdu komentovat tuhle kapitolu. Emoticon
Chci se ti moc omluvit, že jsem nepřidala komentář dřív, ale stihla jsem to až teď. Ehm, ostatní asi měli pravdu, když říkali, že devítka bude těžká. Emoticon Emoticon
No, k věci. Kapča byla dost krátká a přijde mi, že se v ní toho moc neodehrálo, ale ta byla určitě jen taková oddechová před... před čím vlastně? Emoticon No, to je jedno. Emoticon
Já bych ocenila trošku víc romantiky, i když vím, že se to někdy do příběhu nedá jen tak nacpat. Emoticon
Ale určitě se těším na další a i na to, co s ní přijde. Emoticon

20.09.2012 [18:02]

ElisnTen Jasper je ale bručoun Emoticon, doufám, že mu pak Alice dá co proto Emoticon. Super díl, taky se moc těšim na další. Emoticon Emoticon

2. Niki
20.09.2012 [17:21]

vypadá to úžasně... doufám, že bude brzy další díl Emoticon Emoticon

1. Jana
20.09.2012 [16:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!