Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Brána - 28. kapitola

záhlaví na blog_black under white color


Brána - 28. kapitolaKratší kapitola poklidného rázu. Druhý den ráno - telefonát s Alicí a důkaz, že Ren má opravdu krátkou paměť...

Zasténala jsem a otočila se na druhý bok. Ne, ještě ne. Ještě se nechci probudit… Zavrtěla jsem se a snažila se znovu upadnout do bezesného spánku, který mě provázel celou noc. Dobře, tak ne celou… Usnula jsem až kolem třetí hodiny, takže…

Už jsem začínala ztrácet vědomí, když se blízko u mého ucha rozezněla písnička Paradise od Coldplay. Vyhrkla jsem dost sprostou nadávku, poslepu zašátrala po telefonu a přijala hovor.

Ani jsem nestačila nic říct na uvítanou, protože se na mě z telefonu rozječela nadšeným hlasem Alice.

„Ahój Renesmé! Jak se máš?!“ Oddálila jsem si telefon od ucha, protože jsem se bála, že mi praskne při tom elfím ječení bubínek.

„Proboha, Alice, kolik je hodin?“ zasténala jsem a zamžourala na budík na nočním stolku. Připadala jsem si, jako by mě přejel parní válec.

„Ness, ani mi neříkej, že jsi ještě v posteli!“ Její nadšené pokřikování mě bodalo do hlavy jako ostré nože. Tak takhle se člověk cítí po kocovině?

Něco jsem zabručela a protřela si oči, abych konečně mohla zjistit, v jakou nelidskou hodinu mě to Alice probudila.

Vykulila jsem oči, když jsem zjistila, že je skoro deset. No, asi bych se neměla divit, povzdechla jsem si v duchu při vzpomínce na dnešní brzké ranní hodiny, kdy jsem se jen marně pokoušela usnout.

„Ness, jsi tam?!“ ozvalo se hlasitě z telefonu.

Sedla jsem si a zády se opřela o polštář. „Jo, jsem, Alice. Děje se něco?“

„Ne, proč?!“ zeptala se nadšeným hlasem.

Zasténala jsem, když jsem si uvědomila, že tím pádem mě probudila bezdůvodně. Marně jsem se pokusila potlačit hlasité zívnutí.

„Alice, proč mi voláš?“ zeptala jsem se narovinu a rukou si pročísla rozcuchané vlasy.

„No, ostatní šli na lov a Carlisle mi sebral kreditky, takže…“

„Se nudíš,“ dokončila jsem okamžitě, ale ne vůbec naštvaně. Její provinilý hlásek plus skoro hmatatelná touha jít nakupovat mi vykouzlila úsměv na tváři. Ne, na svou tetu posedlou nakupováním jsem se nemohla zlobit. Zvlášť, když jí sebrali kreditky…

 

O hodinu později jsem už s o dost lepší náladou ukončila hovor s Alicí. Musela jsem připustit, že mi přišlo vhod si s ní popovídat – jen tak… o módě, nové kolekci bot… Za celou dobu hovoru nikdo neřekl slovo upír a já skoro zapomněla, co za trable tu ve skutečnosti mám. Skoro… – jak já to slovo nesnáším…!

Vůbec se mi nechtělo vstávat. Bylo něco po jedenácté a já se pořád válela v posteli. Ale proč se někam pořád hnát… na dnešek jsem stejně žádné plány neměla.

Šáhla jsem rukou na noční stolek a po chvíli usilovného hledání jsem v prstech konečně sevřela to, co jsem hledala. Pozorně jsem se zadívala na chatrnou vazbu knížky. Opatrně jsem ji otevřela a na první stránce přečetla zdobným písmem nadpis… Drákula. Příjemně mě zamrazilo. Usmála jsem se, pořádně se zachumlala do peřin a začala číst první stránky příběhu.

„Hm, Míno, teď se musíš rozhodnout…“ zkonstatovala jsem polohlasně, když jsem byla asi v půlce knihy. O Mínu právě projevil zájem Drákula a ona se tím ocitla mezi dvěma muži – svým přítelem a krvelačným upírem. Nemohla jsem si odpustit sarkastickou myšlenku, že mi to něco připomínalo…

Znovu jsem se začetla.

Možná to bylo tím, že jako poloupír jsem četla fakticky dost rychle, nebo mým zápalem, ale najednou jsem dospěla ke konci. Když Drákulu zabili, ukápla mi i slza. Musela jsem si přiznat, že mi přirost k srdci. Sice byl docela zrůda a vraždil skoro na potkání, ale vypadalo to, že Mínu opravdu miloval…

Povzdechla jsem si a knížku odložila. Zavřela jsem oči a v duchu si představovala Drákulu, jak mě…

„Sakra!“ zaklela jsem, když mi zapípal telefon. Tón, který mi rval uši, mi oznamoval, že mi přišla zpráva.

Tak kde seš?!

SMS byla od Caroline.

„Do prdele!“ vyhrkla jsem a v zápětí si přikryla pusu rukou. Od kdy takhle nadávám? No, nic… Bože já jsem blbá! Úplně jsem zapomněla, že jsem se nedávno s holkami domluvila, že půjdeme na oběd – dneska.

Rychle jsem střelila pohledem po hodinách a v duchu znovu zanadávala. Už jsem tam měla být!

Za chvíli jsem tam! odpověděla jsem rychle, pohodila mobil na postel a vylítla, jako by mi za patami hořelo. Vrazila jsem do koupelny a v duchu si gratulovala. Ano, moje paměť si už zaslouží jít do předčasného důchodu…

Co nejrychleji jsem si opláchla obličej a učesala vlasy. Pak jsem se s kartáčkem v puse vrátila do pokoje a ze skříně jsem popadla to první, co jsem uviděla. Čirou náhodou to byly modré džíny a bílé tílko.

Doběhla jsem si do koupelny vypláchnout pusu a pak se málem přerazila o postel, když jsem se hnala pro telefon. Ten jsem strčila do kabelky společně s klíčky od auta a vyhrnula se ze dveří jak velká voda.

Ze schodů jsem taky málem slítla, ale na poslední chvíli jsem to vyrovnala. Rychle jsem střelila pohledem do obýváku. Zavrávorala jsem, když jsem uviděla postavu v černém.

Ze srdce mi spadl obrovský kámen, když jsem poznala, že je to Stefan. Zároveň jsem se podivila. Po jak dlouhé době ho vidím doma? Vzápětí mi došlo, že to bude tím, že Elena na mě už půl hodiny marně čeká před Grillem. Sakra!

„Kam se tak ženeš?“ zeptal se Stefan s úsměvem a došel ke schodišti.

„Já – Grill – holky – pozdě…“ vysypala jsem ze sebe a pak se sama zhrozila, co jsem to (zase) vypustila z úst za ptákovinu.

Stefan to naštěstí pochopil. Usmál se a věcným tónem řekl: „Tak to bys už asi měla jít…“

Křečovitě jsem se usmála, zamávala a pak kvapně seběhla zbývající schody (divím se, že jsem si při tom nenamlátila) a vyběhla z domu.

U auta jsem se pár mnut vztekala, protože jsem v kabelce nemohla najít klíčky.

Když jsem smykem vyjížděla od penzionu, prolítlo mi hlavou, že až se Caroline dostanu pod ruce, tak mě na sto procent zaškrtí…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brána - 28. kapitola:

 1
6. Jana S
04.09.2014 [11:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. tajemný fanoušek
17.12.2012 [17:14]

je to super jen honem honem piš dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2012 [16:10]

Danca11 No, tak to ji Caroline stoprocentně uškrtí...
A ohledně Drákuly - koho mi jenom připomněl? Emoticon
Jen tak dál, já už chci Dessie... ne, tohle párování mi fakt nejde. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2012 [17:03]

kajak34Další super kapitola!

10.12.2012 [18:18]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon

10.12.2012 [16:56]

rosaliCtak to bylo super rychle další kapitolu nebo to nevidržím ( nebudu psát umřu protože bys přišla o fanouška) . Tak jak jsem řekla rychle další kapču. Tahle byla super a už se těším na další :DD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!