Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Brána - 20. kapitola

Rachelle


Brána - 20. kapitolaVztek, výčitky a noc plná vášně. Příjemné čtení! ;)

Seděla jsem na posteli a v rukou držela kdysi bílou halenku. Teď měla zepředu obrovský rudý flek. V duchu jsem Damona proklínala až do horoucích pekel.

„No nic, tohle už se nevypere…“ konstatovala jsem po chvíli smutně a došla do koupelny, kde jsem svou oblíbenou halenku vyhodila do koše.

S naprosto mizernou náladou jsem se vrátila do pokoje a lehla si do postele. A bylo mi ještě hůř, když jsem si vzpomněla, co jsem odpoledne slíbila. To jsem vážně tak blbá? To mě dokáže do kolen dostat každý aspoň trochu hezký chlap…? Stává se ze mě ku…

Naštěstí mi najednou zapípal telefon, čímž přerušil mé sebedestruktivní myšlenkové pochody. Zoufale jsem zaskučela a doufala, že mi nepíše operátor nebo něco podobného.

Ukázalo se, že to je Jeremy. Možná by bylo lepší, kdyby to byl ten operátor…

Hned jsem si to přečetla: Ahoj, krásko, jsi doma?

Zasténala jsem a padla obličejem do peřin. Ne, on teď nemůže přijít! Jak bych se mu podívala do očí? Jak bych ho dokázala políbit a dělat jako že nic?!

Nakonec jsem to ale vzdala. Věděla jsem, že kdybych mu napsala, aby nechodil, začal by se určitě vyptávat proč. A já mu upřímně odpovědět nemohla. Ano, věděla jsem, že lhát se nemá, ale já už byla pevně rozhodnutá, že s Derekem na žádné rande nepůjdu – takže technicky vzato… jsem se ničím neprovinila…

Znovu jsem zasténala, protože ani sebe jsem tak blbou výmluvou oblbnout nedokázala. Byla jsem vina… Ale co s tím nadělám? Správně – nic.

Ano, přijdeš?

Odpověď mi přišla vzápětí.

No, to se vsaď.

Odhodila jsem mobil a snažila se zahrabat hluboko pod zem. Brzo mi ale došlo, že v posteli to jde dost blbě… Na to jsem měla jít ven a minimálně si s sebou vzít lopatu. Už jsem o tom dokonce začínala vážně uvažovat…

Po chvíli, co jsem se snažila splynout s vzorem na povlečení, jsem si uvědomila, že setkání s Jeremym se prostě nevyhnu. Proto jsem vstala a dobelhala se do koupelny, kde jsem si dala dlouhou sprchu.

Umyla jsem si vlasy, které jsem si pak zdlouhavě vyfoukala, až se mi ve vlnách kroutily kolem obličeje. Vzala jsem si na sebe sexy černou košilku, kterou jsem dostala od Caroline jako dárek. (Sice nevím k čemu, ale stěžovat si nebudu, ne?) Namalovala jsem si lehce řasy a rty přetřela červeným leskem s příchutí jahod. (Poslední dobou mi na mysl stále častěji přicházela myšlenka, že s příchutí krve by byl mnohem lepší…). Nálada se mi už pomalu vracela, a tak jsem se na sebe do zrcadla usmála.

Pak jsem se vrátila do pokoje, kde jsem si svůdně lehla do postele. Když už nic jiného, aspoň jsem při tom krášlení zapomněla na to, co za pitomosti jsem prováděla odpoledne. Sakra! Teď jsem si na to zase vzpomněla!  

 

O hodinu a sedmnáct minut později dorazil Jeremy. Asi jsem vypadala opravdu dost dobře (nebo Jeremy potřebuje brejle…), protože je co mě uviděl, samolibě se usmál a doslova se na mě vrhnul.

Začal mě celou zasypávat polibky, ale to se rozcházelo s mými tužbami – já chtěla ochutnat jeho rty. Přitáhla jsem si ho k sobě (no, víte… Když jste poloviční upír, máte v posteli trochu navrch…) a náruživě ho políbila. Přitom jsem se k němu co nejvíc natiskla a užívala si vzájemnou blízkost.

Naše polibky byly čím dál tím víc dravější a já čím dál tím víc nadrženější. Možná upíří věc?

Vůbec se mi nelíbilo, že má Jeremy na sobě tolik oblečení, kdežto já na sobě měla jen tu košilku, která byla stejně skoro průhledná. Proto jsem ho rychle začala oblečení zbavovat. První někam do kouta letělo tričko a za ním hned kalhoty…

Znovu jsme se začali líbat a já celá hořel touhou. Měla jsem pocit, že když co nejdříve nedostanu to, co chci, tak exploduju. Už jsem se sama chtěla přetáhnout košilku přes hlavu, ale Jeremyho pevný stisk mě zastavil. Přesunul svůj obličej k lemu košilky a zuby mi ji pomalu vytahoval nahoru. Přitom mi rty občas polaskal kůži a já myslela, že zešílím. Ale Jeremy si to asi dost užíval, protože mě svlékal opravdu pomalu.

Když mi konečně košilku svlékl, už jsem to nevydržela. Z hrdla se mi vydralo slabé zavrčení a jedním pohybem jsem Jeremyho shodila do peřin. Pak jsem si na něj obkročmo sedla a přejížděla mu svým roztouženým středem přes jeho napnuté boxerky. Jeremy dychtivě pozoroval mé počínání, a když jsem se sehnula a začala mu rty laskat bradavky, vzrušeně zasténal.

Po chvíli mě silně chytil za boky a přetočil pod sebe. Ušklíbla jsem se a nohy mu omotala kolem pasu. Vypadalo to, že nejenom já mám slabé sebeovládání…

Pak jsme se zase začali vášnivě líbat. Nevím, proč jsme to oba tak protahovali, ale bylo očividné, že jsme si to užívali. Navíc, proč někam spěchat?

Ale po chvíli se ukázalo, že svoje řeči o tom, že není kam spěchat, jsem moc vážně nemyslela. Ano, mé mizerné sebeovládání se znovu projevilo. Ihned jsem Jeremymu stáhla boxerky a dychtivě rukou sevřela jeho chloubu. Přejela jsem po celé jeho délce a užíval si tu moc, kterou jsem tím nad ním získala.

Nakonec jsem ale přece přenechala iniciativu na něm… Když do mě konečně pronikl, oba jsme nahlas zasténali. Jeremy začal tvrdě přirážet a přitom mě propaloval očima, což mě vzrušovalo ještě víc. Rychle jsem oddechovala, slastně přivírala oči a nehty mu zarývala do svalnatých zad. Začal zrychlovat a já ho ještě pevně obepnula svaly. Vykřikla jsem, když jsem dosáhla orgasmu současně s ním.

I po tomhle bouřlivém vyvrcholení ve mně pořád zůstával a skoro celou váhou na mně ležel.

„Jeremy?“ proťala jsem nervózně ticho.

„Ano?“

„Seš hrozně těžkej…“ vydechla jsem a potlačila nutkání se zasmát.

Jeremy ze mě hned slezl a já to už nevydržela a dala se do šíleného smíchu. Nevím proč, ale najednou mi tahle situace přišla prostě hrozně směšná…

„Hej, nesměj se! Nebo bude útlum těmhle hrátkám!“ přerušil můj smích ještě trochu zadýchaně.

Hned jsem se přestala smát a vážně jsem na něj pohlédla. „Tohle je citové vydírání…“

„Ale prosím tě… kvůli sexu se snad svět nezboří…“ začal mě škádlit. Ušklíbla jsem se a překulila se na něj. Začala jsem mu zasypávat hruď polibky a přitom smyslně kroutila pánví. Cítila jsem, jak zase začínám být vzrušená (a že nejsem sama...) a z úst mi vyšel tichý sten.

„No, možná jo…“ vydechl po chvíli Jeremy a slastně přivíral oči. Neodolala jsem a znovu se zasmála.

„Ale už se nesměj! Ber věci vážně…“ vyhrkl najednou a pevně si mě k sobě přitáhl. Dívala jsem se mu do těch úžasných očí a měla pocit, jako bych mu viděla až do duše.

Sladce jsem se na něj usmála a pak ho něžně políbila na rty. „Beru to vážně…“

Jeremy mi úsměv oplatil a vážně na mě pohlédl. „Já taky.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brána - 20. kapitola:

 1
4. Jana S
03.09.2014 [22:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.10.2012 [18:45]

rosaliCsuper

05.10.2012 [18:27]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2012 [17:04]

Danca11 Ano, první koment! Pokud mě teda ještě někdo nepředběhne, než se vypíšu. Emoticon
Proti Jeremymu nic nemám, ale já prostě pořád věřím tomu, že se Damon přestane chovat jako kretén (trochu naivní představa, co?) a nějak se s Ness spárují. Ale jak jsi psala, ještě není ani zdaleka konec, takže můžu doufat dál. Emoticon Emoticon
Super kapitola, i když se v ní dvakrát neobrátila celá situace, neobjevilo se pět nových postav, Ness třikrát nezměnila názor a ani nikdo nikomu neukopnul hlavu (ne, že bych po něčem takovém toužila, spíš naopak). Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!