Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bola si až druhá - 3. kapitola

New Moon Twilight tričko


Bola si až druhá - 3. kapitolaBella prišla z pohrebu Alice sa jej ponúkne, že si s ňou pozrie film. No ako to Bella znesie?

Ešte pred tým, než sme išli na pohreb, respektíve na najvyšší kopec vedľa nášho domu, som si vysadla na Edwarda. Vyzula som si tie vysoké topánky, ktoré mi poradila Alice, lebo sa v nich nedalo chodiť. Rosalie sa radšej držala od Alice čo najďalej, aby zase nedošlo k menšej výmene názorov, v ktorej budú lietať vlasy a podobne.

Po ceste na kopec celý čas Alice mlela o tom, ako jej Rosalie pokazila účes, s ktorým sa babrala dosť dlho.

„Na upíra si dosť pomalá, keď ti to tak dlho trvalo,“ narážala Rosalie na Alice. Tie ich narážky trvali tak dlho, až pokým sme nevyšli na kopec. Mne z toho už išla prasknúť hlava. Mohli by si uvedomiť, že mňa z nich už poriadne bolí hlava. Celý čas mi rozprávali o tom, ako mi budú pomáhať no tým, že si tu idú hlavy odtrhnúť, mi fakt veľmi nepomôžu. Nuž, nemám veľa na výber.

Keď už sme konečne dobehli na kopec, jasala som úžasom, aký bol odtiaľ výhľad.

„Je ti niečo, Bella?“ pýtal sa ma Edward.

„Nie, nič,“ odpovedala som.

Akurát chlapi išli vykopať jamu na truhlu, keď vtom som zahliadla pod stromom jeho. Jacoba. Sedel tam pod stromom ako taký pes. No veď v podstate to je napoly pes, alebo tak nejako.

„Myslela som, že neprídeš,“ povedala som mu.

„Ak ti prekážam, tak pôjdem,“ povedal Jacob.

„Nie, zostaň, budem rada,“ odpovedala som.

Keď sme išli pochovávať Lucilay, slzy sa mi hrnuli do očí. Aj tú úplne jemnú nevýraznú riasenku bolo vidieť, ako mi steká po líci. V tej chvíli moje srdce zalial smútok. Bola som úplne vyšťavená. Vedľa mňa z jednej strany Edward a z druhej strany Jacob. Pevne som ich k sebe pritisla a oprela sa o nich ako o nejaký stĺp. Všetci sme stáli pred truhlou a poslednýkrát sme dali zbohom Luci.

Carlisle s Emmettom zakopali truhlu hlboko pod zem a ja som na jej hrob položila sviečku a malú kytičku kvetov ktoré rástli okolo domu.

Mali sme ísť už domov, no ja s Jacobom sme tam zostali. Jacob si sadol znova pod strom a ja som oplakávala hrob malej Luci. Bola som tam približne desať, dvadsať minút, a potom ma Jacob na chrbte zobral dole k domu. Pozvala som ho na večeru, no odmietol. Že vraj príde inokedy.

Jacob odišiel a ja som vošla dnu. Z toho pohrebu som bola zničená a unavená. Ľahla som si do postele a odpočívala.

„Si v pohode?“ Edward prišiel za mnou do izby a spytoval sa ako vždy.

„V pohode. Môžeš ma nechať o samote?“ hovorila som mu.

„Ok, potom sa prísť najesť!“ povedal mi Edward.

Pozerala som televízor, čítala som si aj knihu, no bola som úplne unavená. V momente, ako som ľahla do postele, zaspala som. Asi tak na tri hodiny a potom prišiel do izby Edward a zobudil ma. To už bolo sedem hodín večer. Priniesol m do izby večeru, čomu som sa veľmi potešila. Potom prišla do izby aj Alice a dala celkom dobrý nápad.

„Pozrieme si Titanic!“ povedala s radosťou.

„Tak dobre,“ odpovedala som.

Síce som ani poriadne nevedela čo je to presne za film, ale zdalo sa mi, že asi o nejakej lodi, čo sa potopila. Vo svojom živote som veľa filmov nevidela. Ale ony videli už dosť veľa filmov, keďže sú na tomto svete už dosť dlho.

Tak teda Alice zapla film a vyše štyri hodiny sme strávili napchávaním sa pukancov, čipsov a podobne. K tomu sme mali po ruke celý balík vreckoviek a vypili skoro dva litre koly a asi každých päť minút sme chodili na záchod. Mne osobne ten film neurobil dobre už len preto, lebo tam zomrelo dosť ľudí a ja mám smrti plné zuby.

Išla som spať približne o druhej ráno, pretože Alice chcela ešte niečo pozerať, no už neviem presne čo, pretože ja už som dávno spala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bola si až druhá - 3. kapitola:

 1
5. martty555
22.05.2012 [9:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Romulek
22.05.2012 [8:47]

Promiň,ale to jejich chování mi přijde trochu divné, vzhledem k tomu, že přišli o dítě. Emoticon Nicméně jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet, tak určo čtu dál Emoticon

21.05.2012 [22:00]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2012 [21:05]

skvelá kapitola Emoticon ale nemôžem si pomôcť,som tak naštvaná na Alice Emoticon nech už je len dalsia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
21.05.2012 [20:39]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Chýbajúce čiarky
*Preklepy
*Medzery s píšu až za interpunkčné znamienka, nie pred ne!
*Pred hornými úvodzovkami sa medzera nepíše, rovnako aj za dolnými!
*Priamu reč

Nabudúce buď, prosím, pozornejšia. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!