Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Blood and chocolate - 1. kapitola - Vzpomínek se nezbavíš

kellan-mensfitness4


Blood and chocolate - 1. kapitola - Vzpomínek se nezbavíšOficiálně 1. kapitola Blood and chocolate. Je to příběh o lásce dvou bytostí, které mají zakázané být spolu. Ale i přes to se rozhodnou obětovat vše pro lásku. Do cesty se jím postaví spousta překážek. A jak se s nimi poperou si musíte přečíst. Vaše Stregoni

 

1. kapitola
 
Vzpomínek se nezbavíš

 

 

Pohled vypravěče:

 

V temném pokoji seděla dívka. Pro člověka je ještě hodně brzy, avšak ona není člověk. Už jen její krása o tom vypovídá. Její hnědé vlasy jí spadaly do obličeje a tím částečně zakrývaly její čokoládově-hnědé oči.
Na sobě měla obyčejně černé tepláky a mikinu, čímž vynikala její sportovní postava.
Dívka seděla tiše a jen hleděla do prázdna. Sice navenek vypadala, že nedělá nic. Avšak uvnitř ní probíhal boj. Nedokázala zapomenout na minulost, ale přitom si přála zapomenout. Zapomenout na všechno, co se stalo. Zapomenout na tu osudnou noc, kdy do jejich domu vtrhli jejích nepřátelé a pobili jí celou rodinu. Upíři. To jediné se jí právě honilo hlavou. Právě tyto mýtické bytosti mohou za to, že přišla o své rodiče a svého bratra. Ale i ona je jedna z mýtických bytostí. Ale ona je pravý opak jejich nepřátel. Ona je vlkodlak. Je jedna z těch, co přežili. Jedna z těch, co dokázali uniknout.
Z ničeho nic se ve vedlejším pokoji ozval šramot a to byl právě signál pro ni. Dívka se zvedla a vyskočila oknem. Dopadla ladně na nohy a rozběhla se. Snažila se utéct. Chtěla uniknout a nikdy se nevrátit. Tolik si přála odejít... Odejít z tohoto místa, kde ji drží její smečka. Ale i přes to, že tohle místo nenávidí, nedokázala by jej opustit. Možná proto, že tady bydlí zbytek její rodiny. Možná z jiného důvodu, ale to ani ona sama neví. Jediné, čeho si jistá je, je to, že ji na tomhle místě něco drží.

 

Pohled Belly:

 

Vrátila jsme se z běhání, jako každé ráno a chtěla jít k sobě do pokoje, ale cestu mi zatarasila moje teta Astrid. Astrid je hodně společenský typ. Je přátelská a vstřícná. Je krásná a jako jedna z mála vlčic se rozhodla stárnout. A to jen kvůli tomu, aby nevypadala mladší, než její syn Rafe. Který je její pravý opak. Drzý, namyšlený floutek, který si myslí, že když je syn vůdce smečky, bude se na něj každý dívat, jako na boha. Rafe je totiž syn Astrid a Gabriela, našeho vůdce. Ve smečce je taková tradice, že každých sedm let si vůdce vybere novou nevěstu. Astrid se s tím ještě pořád nesmířila. A i když tvrdí, že ano, stále ji slyším po nocích plakat. A teď to je ještě mnohem horší, protože si tentokrát Gabriel vybral za nevěstu mě.

„Kde jsi zase byla?” zeptala se naštvaně. Přijel Gabriel a očekával, že jej přijdeš přivítat.”

Byla jsem běhat. A co je mi vůbec do něj. Měl by konečně pochopit, že svět se netočí jenom kolem něho,” řekla jsem naštvaně a prošla kolem ní do pokoje.

Bello! Měla by to být pro tebe čest, že si vybral tebe. Měla by jsi oslavovat!” napomínala mě. Ale i když tvrdila, že je to čest, sama z toho nebyla nadšená.

Abych slyšela, jak zase kvůli tomu hajzlovi zase brečíš?! Abych viděla tvůj nešťastný obličej, kdybych s ním byla?!” ptala jsem se naštvaně. Podle jejího výrazu jsem trefila do černého.

Bello-” začala.

Ne! Já nechci poslouchat tvoje přemáhání. Osprchuji se a jdu do obchodu.” Aniž bych se na ni podívala, otočila jsem se na patě a odešla do koupelny.

 

...

 

Ahoj Bello,” pozdravil mě mile pan Martinez, majitel obchodu.

Dobré ráno. Kolik mám doručit zásilek?” zeptala jsem se okamžitě.

Zatím jenom pět. Ale odpoledne jich bude víc.” Podal mi úhledně zabalené bonboniéry.

Jo a Bello!” zavolal na mě ještě. Potom se hned vrať. Dneska nás čeká spousta práce.” Usmál se na mě a pak se věnoval zákazníkovi.

 

...

 

Pohled vypravěče:

 

Dívka se rozběhla napříč městem, aby rychle doručila objednávky a aby se rychle vrátila do obchodu.
V tu samou chvíli vyšel z domu na okraji lesa mladík. Vysoká atletická postava a andělský obličej byl ideál pro každou ženu. Jeho bronzové vlasy si hrály ve větru. A i přesto všechno nebyla žádná, která by ho dokázala okouzlit. A že jich v jeho světě bylo hodně.
 
Edwarde, a kup mi ty s pomeranči. Ne, že to spleteš a koupíš mi s višněmi. Jinak tam budeš muset jít znovu.” Vykoukla roztřepená hlava ze dveří. Mladík jen protočil očima. Jeho sestra dokázala být opravdu otravná, když chtěla. Skoro každou chvíli ho posílala do města pro něco. Tvrdila, že když je na rozdíl od něho poloupír, nemůže riskovat, že narazí na někoho z pravých upírů.

Jasně... Takže s višňovou náplní,” řekl s ironickým tónem a šel do města.

Cesta mu trvala deset minut, než došel do nejlepší čokoládovny ve městě.

Jenže to už Bella byla dávno zpátky.

 

 

Pohled Belly:

 

Bello, mohla bys za mě chvíli vést obchod? Potřebuji si něco zařídit,” poprosil mě pan Martinez.

Jistě,” usmála jsem se a oblékla si zástěru.

Zrovna jsem ukládala bonboniéry do regálů, když jsme slyšela, jak někdo vstoupil. Otočila jsem se s úsměvem k zákazníkovi, ale ten mi vzápětí zmrzl na rtech.

Do obchodu totiž vstoupil můj úhlavní nepřítel. Upír.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blood and chocolate - 1. kapitola - Vzpomínek se nezbavíš:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!