Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black+Cullen - 5.kapitola(Zmatená)

čekající Bella


Splňený sen, Alice, pravdidla a vlci...

..úplně to stejné jako v mém snu. Edward mě pohladil atd..

Vlk narazil do stromu. "Nééééééé"vykřikla jsem, ale neprobudila jsem se. Pořád jsem tam stála a těkala jsem pohledem mezi Edwardem a vlkem. Po tváři mi tekly slzy. Vlk zatím dopadl na zam. Ale hned se zvedl a začal výhrůžně vrčet. Podíval se mi do očí, byly tak známé, ale nevěděla jsem komu patří. Pak se dal svou hlavu vysoko a protáhl své tělo, přitom vyl. Edward zavrčel a přitom skrz zuby řikal:"Nedělej to. Budeš toho litovat".

Za chvilku se vynořili z lesa další dva vlci, menší než ten první. Teď na Edwarda vrčeli tři vlci a on jim to oplácel. Z lesa přiběhl další vlk. Vypadal hodně naštvaně. Nepřemýšlel a skočil na Edwarda. Povalil ho na zem. Stála jsem jako přimrazená, nemohla jsem se pohnout.

Zezadu mě někdo popadl. Přehodil si přes rameno jako pytel brambor a utíkal nadlidskou rychlostí pryč. Seběhlo se to tak rychle, že jsem to nestačila zaregistrovat. Nevnímala jsem kam mě to nese.. V hlavě jsem si promítala to co se stalo. Ani jsem si neuvědomila že zastavil. Ten někdo mě postavil na zem. Byla to ta žena z louky, která tam přišla s Edwardem.

Zmateně jsem se na ní dívala. Usmála se a řekla:"Ahoj. Já jsem Alice, sestra Edwarda. Už jsme se viděli na té louce."."Ehm..ahoj.Já jsem-"nedopověděla jsem. "Sam. Já vím"řekla s úsměvem. "Jak?"zeptala jsem se zmateně. Teď už jsem nechápala nic. "Edward se o tobě zmínil"řekla vyhýbavě. "Promiň, že jsem tak sebrala. Neměla bys vidět to co se tam bude dít. Pojď se posadit."řekla. Až teď jsem si všimla že jsme před velkým domem, nejspíš uprostřed lesa.

Vešla jsem dovnitř. Bylo to tu luxusně zařízené. Alice mě postrčila do obýváku a přitom řekla:"Posaď se.". Posadila jsem se a hned se začala ptát:"Jak jsem se sem dostala? Co mělo znamenat to v lese?". "Až příjde Edward a ostatní. Tak se vše dozvíš."řekla pouze. Ptala jsem se dál, ale vždy řekla ať počkám.

Za půl hodiny dorazil Edward i s dvěma dalšími kluky. "Ahoj, Sam"pozdravil mě jako by se nic nestalo. "Tohle je Jasper"ukázal na kluka se světlými vlasy"a tohle Emmett"ukázal na velkého a tmavovlasého. Pokývali mi na pozdrav a pak zmizeli i s Alicí. "Co-Co se to děje?"zeptala jsem, pořád zmatená. "Nic. Jen máme se Samovou a Jacobovou smečkou menší rozpory" řekl. "Jacobova a Samova smečka? Nemohl bys mi vysvě-"nedopověděla jsem zase. Uvědomil si co právě řekl a tak mi řekl pravdu:"Klid. Nemůžeš vědět jak to myslím". "Proč to nemůžu vědět?"vystřelila jsem hned další otázku. "Existují pravidla. Nemůžu ti říct co jsme zač i když ti asi došlo že nejsme obyčejní"řekl. "Jo to mi došlo. A pokud mi to nemůžeš říct, tak si to zjistím sama"řekla jsem naštvaně a vyběhla z domu. Neohlédla jsem se.

Asi jsem bežela dlouho, protože když jsem přišla domů vrhl se ke mně Billy a vyptával se kde jsem byla. Řekla jsem že jsem si jen zaběhala. "Kde je Jacob?"zeptala jsem se. "U Paula"odpověděl a pak odjel před dům. Šla jsem do pokoje a začala přemýšlet. Co všechno se stalo za dobu co tu jsem? Co divného? To jak říkal Seth že jsem potomci vlků. Nenávist jakou projevili Sam a ostaní když přišli Alice a Edward na louku. To že o nich pak Jacob nechtěl vůbec mluvit. Jacobovo oblečení na stromě. To jak na mě Paul koukal. To že se můj sen splnil. To že Jacob skočil, ale na zem dopadl vlk. To že Edward tak lehce odrazil vlka. To že Edward vrčel. To že mě Alice unesla, ta drobná postavička unesla normální holku. To že Jacob a Sam mají smečku, což říkal Edward možná to nebyla pravda. Pak jsem si vše zkoušela logicky vysvětlit. Seth se třeba přeřekl nebo mluvili o nějaké hře, knížce nebo tak něco. Cullenovi a Blackovi i ostatní se prostě nemají rádi. Jacob o nich třeba tolik neví, aby mi mohl říct to co jsem chtěla vědět nebo o nich prostě nechtěl mluvit. To oblečení nemuselo bejt Jacoba. U Paula to mohlo bejt normální, prostě si mě měřil pohledem. To s ním snem, nevím, ale určitě se to dá nějak vysvětlit. Dál už nevím..Nechápu to s vlkem ani to s Edwardem. Ale jedním jsem si jistá...A to tím že EDWARD A OSTATNÍ CULLENOVI A JACOB A OSTATNÍ NEJSOU OBYČEJNÍ..........

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black+Cullen - 5.kapitola(Zmatená):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!