Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bitch 9

4.Marjorie - Já a moje knihy


Bitch 9Už deviata kapitola. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a že som Vás nesklamala. Charlie sa nevie zmieriť s tým, že Bella sa zranila a stále okolo nej poskakuje. Ako sa to páči Belle? Povie niečo Charliemu? Edward si ako vždy užíva, no ostatní sa vracajú a tak musí prestať. Čo sa bude diať? Nechá to Emmett len tak bez povšimnutia? Ako si môžete domyslieť, určite to nebude len tak a bude mať veľa rečí. Príjemné čítanie.

BELLA

Večeru sme prežili ako tak, čo však nemôže povedať o dianí potom. Celý večer, ktorý som kvôli Charlieho ž iadosti strávila v obývačke ma obskakoval, pýtal sa na jediné – moju ruku - a nevedel sa zmieriť s jednoduchou odpoveďou „Je mi fajn!“. Po dvadsiatom raze, čo sa opýtal v akom stave sa moja ruka nachádza som sa skoro neudržala a jednu mu vlepila. Bohvie, čo by mi na to povedal.

Televízia išla, zápas v nej – basketbalový, ako inak – no Charlie nevedel ani o tom kto strieľa trestné body. Neviem, či to bolo mnou samou a prvým spoločne stráveným večerom, alebo rukou, ktorá ma bolela oveľa viac ako predtým a krvácala už len nebadateľne. Bohvie?

„Čo tvoja ruka?“ Tak toto prehnal. Postavila som zo starého gauča, na ktorom som sedávala aj pred piatimi rokmi, ruky pokrčila na hrudi a s dosť nahnevaným pohľadom sa pozrela na môjho otca.

„Charlie! Mohol by si prestať. Nič mi nie je. Som v naprostom poriadku. Chápeš. Upokoj sa. Nepamätáš ako často sa mi podobné veci stávali predtým?“ Dúfam, že toto pochopí a nechá ma aspoň raz na pokoji. Hnev, ktorý si ma celú opantal bol natoľko veľký, že som ho potrebovala schladiť.

„Idem sa osprchovať!“ oznámila som Charliemu dnes po druhý krát, snažiac sa nevyzerať ako nejaký prehnane hygienický človek. Už len podľa kúpelne, v ktorej síce bordel nebol ale hrdza a pavučiny áno som pochopila, že Charlie sa umýva raz za deň a keď to aj prešvihne vôbec mu to neprekáža.

Veľmi dobre sa pamätám, kedy, kde a pri akej príležitosti som sa naučila hygienickým návykom. Môj druhý film, v ktorom išlo aj o niečo iné ako o sex, musím podotknúť, že dej bol celkom dobrý a opieral sa najmä o orálny a análny sex sa mi páčil. Hoc musím uznať, že nič lepšie ako jazyk muža  v mojom lone neexistuje, môj v jeho či stoporený úd v pekne povedané análnom otvore je nevyhnutne spojené s umývaním všetkého na mojom tele. Hygiena je veľmi dôležitá. Cítila som sa špinavá, celá huba mi smrdela od mužského semena a v nohavičkách – ktoré som na sebe mala len veľmi krátku chvíľu – som cítila veľmi vlhký, nie prirodzený pocit, ktorý mi po dvoch hodinách príšerne liezol na nervy.

Taštičku, ktorú som si položila na nočný stolík pri posteli a ktorá sa aj napriek môjmu neznášaniu zlatej – neviem z akého dôvodu, proste neznášam zlatú, hnedú a všetky čo i len kus podobné zlatej – stala v mojou rebríčku naj vecí veľmi obľúbenou som vzala do ľavej ruky, pričom som v hlave kula plán o ďalších možnostiach využití sprchy. Keď už pre nič iné, aspoň si overím Charlieho trpezlivosť. Ako dlho vydrží počúvať orgie svojej dcéry bez toho aby sa jej čo i len opýtal, čo robí? Kútiky úst sa mi veľmi rýchlo vzniesli do výšin a vpochodovala som do kúpelni.

„Bella?“ opýtal sa Charlie a mne sa zaiskrilo v očiach. Možno som ho podceňovala a konečne sa vyjadrí.

„Nezabúdaj na ruku. Snaž sa ju, čo najmenej namáčať.“ Smola. Charlie, ktorý bol na môj vkus až príliš bojazlivý a moje zdravie ma presvedčili v tom, že keby som bola masová vrahyňa na úteku a jediným miestom, kde by som sa mohla skryť bez toho aby ma našli bol jeho domom bez mihnutia oko by ma zobral. Zatvorila som dvere a spomenula si na dôležitú, v mojom predošlom pláne skľučujúcu informáciu. Charlie je policajt, určite by nedovolil masovému vrahovi behať po svete. A plán je v kely.

Veľmi rýchlo som sa povyzliekala, vybrala holiaci strojček, zubnú kefku a poobzerala sa po kúpelni. Hoci erotické filmy – ako chcete tak porno – majú veľa dobrých nápadov, pre ľudský život je mnoho z nich nesplniteľných. Vzdychla som si, ešte lepšie prezrela Charlieho kúpelňu. Ak nič nenájdem mám zubnú kefku a holiaci strojček. Vtedy som však uvidela niečo extra, niečo, čo ma v živote nenapadlo. Pribehla som bližšie – stále nahá, nerobilo mi to problém, kľudne aj dole do obývačky  - aby som mohla skontrolovať pravdivosť mojich domnienok.

Boli pravdivé, čo ma potešilo. Znovu sa mi nadvihli kútiky, zobrala som vec, ktorú som potrebovala a vliezla do sprchy. Pustila som hadicu alebo skôr masážnu kefu a pomaly ju začala odmontovať. Neviem ako ma niečo také mohlo napadnúť, v žiadnom filme som to nerobila a iné ako moje som ani nevidela, no namiesto nej – masážnej kefy – som na vrch hadice pripevnila, druhú, tú čo som našla. Bola dlhá, úzka – tak akurát – a najmä s otvormi po celom obvode.

Mohla som si predstaviť prečo ju Charlie nepoužíva. Kto by sa chcel celý ostriekať, ak mu to  netreba? Namotala som kefu naspäť  a snažiac sa narobiť čo najmenej hluku som sprchu pustila. Voda, ktorá sa pustila z všetkých tryskov do strán ma prekvapila, pustila som sprchu na zem a zakryla oči. Kovová sprcha dopadla na dno sprchového kútu, čo vydalo veľmi nepríjemný zvuk. Nemohla som tomu uveriť. Chcem byť ticho a stane sa mi toto? Možno Charlie otvorí ústa skorej ako si myslím. Rýchlo som sprchu zdvihla, počkala dve minúty, či sa náhodou niekto neozve a začala svoj plán.

Môj obľúbený jahodový gél, ktorý som si mohla dovoliť len za starých čias som musela vymeniť za Charlieho obojpohlavný citrónovo pudingový Dove. Neverila som, že sa budem zastavovať nad podobnými maličkosťami, no predsa sa stalo. Vystriekla som gél na ruky a začala sa natierať. Hoc som nemala v pláne vyzerať eroticky, nedalo som inak. Dva roky krátka,  no zároveň dlhá doba. Scéna ako z porno vyšitá sa práve odohrávala v dome s mojím otcom. Veľmi dobre by som si vedela predstaviť, čo by sa stalo keby ma tu takto našiel. Pohybujem, že ma v nejakom porne videl. Je to skutočne možné? Citrón, ktorý rozochvel moju pokožku sa mi nadmieru páčil. Puding ma rozosmial – netuším prečo – čo ma rozosmialo ešte viac. Prechádzala som od pliec cez prsia, brucho, najžhavšie miesto, stehná až po členky a končeky prstov. Cítila som sa ako znovu zrodená k čomu nepočítam hlavný bod mojej sprchy. Ako som ju brala do rúk – predtým som ju zakvačila na držiak ako vždy – pocítila som pálivú bolesť.

„Ruka!“ vykríkla som rýchlo. Obväz sa mi skotúľal ešte v detskej, kde som naň úplne zabudla. Krv mi našťastie netiekla, no predsa som sa zľakla. Po minúte vydýchania sa zo šoku a uistení sa, že moja nasledovná  akcia ju nijako nepoškodí som sa vrátila do fantázie. Vzdychla som si od úľavy a začala konať svoj plán. Pre istou do druhej ruky -  nie do tej ranenej – zobrala som sprchu, strčila medzi nohy a veľmi pomaly, aby som si to čo najviac užila, vsúvala ju dnu, do mojich útrob. Voda ma príjemne šteklila na končekoch chĺpkov a klitorise a posúvala som ju dnu – ešte hlbšie a hlbšie. Len tak zo srandy som pridala prúd vody – rýchlym pohybom - ktorý do mňa vnútri narazil až som podskočila. Skoro som sa dopracovala a hlavnému cieľu dnešného kúpania. To sa mi páčilo.

Zavrela som oči a začala si užívať slasti života.

EDWARD

Ani tretí krát mi nestačilo a tak som moju predchádzajúcu činnosť s gélom zopakoval ešte dva krát. Dosť čudné, pomyslel som si naťahujúc boxerky a nohavice. Postavil som sa, až ma zakolísalo. Stratil som rovnováhu.

„Edward!“ Bože! Hoc som najrýchlejší z celej rodine, teraz som driftoval ešte viac. Všetko som poschovával a zašil, no s vôňou, ktorá bola v celej izbe a gélom, ktorý bol rozliaty na mojej sedačke som nič nezmohol.

„Edík. Už sme tu?“ Pravdaže Emmet. Musí to robiť? Čo som mu urobil? Chcel predsa aby som sa zabavil. Musí ma zato potupovať?

„Emmet!“ Esme. Hoci je žena chápe ma veľmi dobre. Narovnal som výraz – akože nič – a zišiel dole. Emmetov smiech sa zmenil na niečo neuveriteľné – nedalo sa to nazvať plačom, smiechom, krikom, nárekom ba ani šialenstvom. Päť minút, zatiaľ čo všetci ostatní aj so mnou sme sa na neho dívali ako na najväčšieho blázna celého sveta sa Emmet v úvodzovkách smial.

„Kedy príde Tanya?“ opýtala sa Esme, nepozerajúc na Emmeta. Všetko sa znovu pohlo, pravdaže okrem môjho humoristického brata, ktorý fičí na práškoch.

„V pondelok,“ odpovedal som, no v tom si spomenul na školu.

„Musím sa vyhlásiť,“ skríkol som mierne hlasno snažiac sa neznieť príliš neisto. Určite si to každý všimol no nemohol som nič namietať.

„Neboj sa. Celý týždeň bude slnečno a tak som vám vyhlásil zo školy ja.“ Tak takto to myslel, že budeme mať s Tanyu celý týždeň. Som zvedavý ako to dopadne. Neviem, či môžem očakávať aj sex – Emmetovým nápadom sa moc veriť nedá – no v hĺbke duše dúfam, že áno. Viem, že som nechutný alebo úchyl – bažiaci len po sexe, no každý kto by stretol stodeväť ročného panica, by sa nesmial ale ľutoval. To viac, že obyčajný človek v noci spí, ja stále počúvam chtivé nádychy, výdychy, vzdychy a steny zo všetkých troch spální v našom dome. Niekedy mám chuť v raziť tam a rozbiť im huby. Už len obraz a mal by som porno.

Pri spomienkach na porno som ako vždy myšlienkami zablúdil k mojej láske, ktorú som si nazval kráska s hnedými očami. Ako rád by som ju stretol. Veľmi dobre som vedel, že nič iné len slová by som nemohol chcieť, no presto som začal rozmýšľal nad úplnou debilitou. Vyrušil ma Carlisle.

„Ako si sa mal?“ opýtal sa. Neviem či chcel vyvolať ďalšiu Emmetovu bombu, alebo či chcel byť slušný a nenechať reč len tak, no mohol si to odpustiť. Len som si vzdychol a začal načúvať Emmetovým kravinám, ktoré sa mu neprestajne valili z huby. Bál som sa že neprestane.

„Ako sa asi mal? S malilinkým Edíčočkom v rukách? Určite dobre, bál sa, že ho ani neuvidí, povedal mi o tom. Chúďa Edward. Našiel si si svojho strateného, drobulinkého Edíčočka?“ opýtal sa Emmet a ja som mal dosť. Všetci v miestnosti stíchli, dokonca aj Emmet a čakali na moju reakciu. Nemohol som – hoci to bolo na moju adresu, začal som sa smiať. Všetci za mnou.

„Edward po mne neskočil. Značí to jediné. Našiel svojho Edíčočka!“ radostne vyhlásil Emmet a dostal jednu zaucho – pravdaže odo mňa a vzápätí od Rosalie.

„Au to bolí!“ smial sa ešte viac. Už-už som si myslel, že všetko si odpustil keď v tom.

„Necítite tu niečo ako...“ usmial sa širokým úsmevom a mrkol na mňa okom. Toto nie. To hádam nemyslí vážne.

„Niečo ako... Čo tak vonia?“ všetci začali nasávat vzduch. Čo sú kľaví a nevedia pochopiť, čo sa deje alebo to robia naschvál?

„Neviem. Ale cítim niečo,“ povedal vážnym tónom Jasper a Emmetovi už-už cukali kútiky. Udržal sa. Pokrútil som hlavou, no nechal ich hádať.

„Edward, nevieš čo to je?“ opýtal sa Emmet celkom dôležito. Skoro som mu uveril. Pokrútil som hlavou, hral Emmetovu hru.

Čo sa to so mnou robí? Len pred niekoľkými hodiny som ho za podobné hovadiny strhol na zem a teraz mu pomáham?

„Alice, nevidíš od čoho to je?“ opýtal sa Emmet – znovu len-len, že sa nerozosmial - a ja som skamenel. Dúfam, že to Alice nevidela. Prepadol by som sa pod zem. Hoci všetci v miestnosti vedia, čo som robil, nechcem, aby to preberali a nedajbože videli.

„Čo to je? Skutočne? Carlisle nevieš?“ opýtala sa Alice a Esme sa otočila okolo svoje osi aby zachytila pach. Aj ja som mal, čo robiť aby som sa udržal namieste.

„Neviem. Esme vieš, čo to je?“ Alice sa opýtala každého – aj mňa – každý jej odpovedal záporne. Pravda okrem Emmeta, ktorého sa pýtala ako posledná.

„Emmet. Nevieš ani ty. Čo to je?“ boli v koncoch, keď sa Emmet nadýchol, pomeglil rukami a vystrelil.

„To je Edíkova sperma alebo čo to mi upíry máme!“


 

Ďakujem za komentáre a môžete si byť istý, že Bella sa vyspí s tým s kým by sa naozaj nikdy nevyspala. Dúfam, že potom na mňa nebudete nadávať.

Prosím KOMENTÁRE, VEĽA KOMENTÁROV!!!

PS: Viem, že to sem nepatrí, ale v zhrnutí mám obsah jednej poviedky, ktorú chcem začať písať. Mohli by ste sa tam mrknúť a povedať, či ju mám vôbec písať? ďakujem.

Zhrnutie




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bitch 9:

 1
1. Afrodita_Alice_Cullen
09.07.2011 [15:23]

Heeeej tak,ale ten konec.......já se válim na zemi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!