Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bitch 7

Kirsten Stewart by Jitule


Bitch 7Siedma kapitola. Bude sa konať rozhovor o Belliných orgiách v sprche alebo nie? Až áno ako dopadne? A čo Edward? Akú dôležitú informáciu má pre neho Emm? Príjemné čítanie.


BELLA

 

Na moje prekvapenie sa Charlie nič nevypytoval, hoci som si bola  na sto percent istá, že moje divadielko v sprchovom kúte počul. Už len pri pomyslení na moju vášnivú chvíľku som opäť zatúžila po sexe.

Nie je to také ako s mužom, povzdychla som si v duchu, vybaľujúc veci z dvoch celkom veľkých kufrov. Hoci som s minulým život chcela skoncovať, ďakovala som bohu, že som si pre spomienku do jedného z kufrov zabalila vibrátor – alebo Robertka. Sama som preferovala druhý názov, no teraz, keď je to asi tá najmenej dôležitá vec, ktorá ma trápi, to mám v piči. Je mi to jedno.

„Bella?“ Charlieho hlas ma vystrašil. Musela som podskočiť. Prečo mi toto robí? Asi pol minúty som sa upokojovala, zatiaľ čo Charlie bol čoraz netrpezlivejší a zavolal na mňa ešte raz.
“Bella!“ v jeho hlase bolo počuť rýchlosť a ja som mu nepomáhala. Prinútila som sa otvoriť ústa.

„Áno!“  koktavý podtón hlasu, ktorý by som mala pri dlhšej vete nebolo počuť.

Konečne som sa upokojila, počula dupot na schodoch, vŕzganie parkiet na vrchnom podlaží a nakoniec videla kľúčku, ktorá sa pomaly posúva nadol. Tesne predtým ako otvoril sa opýtal:

„Môžem?“ nestihla som odpovedať, vkročil. Charlieho pohľad upútal môj kufor, ktorý som nechala kufrom a čakala na otázku.

„Oci?“ Charlieho výraz sa zmenil. Do tváre sa mu nahrnula červeň, nevedel sa vykoktať. Stál ako obarený a hypnotizoval kufor.

„Charlie, si v poriadku?“ rýchlo som pribehla k nemu, snažiac sa mu pomôcť. Čo sa mu stalo? Chcela som sa ho opýtať, keď mi pohľad skĺzol k môjmu kufru. Neverila som vlastným očiam.

Ako som mohla zabudnúť? Na starých teplákach, tričkách a kozmetickej taštička ležal vibrátor – až chcete tak Robertko. Nevedela som, čo mám povedať. Keďže som si predtým vybaľovala veci visel cez okraj a pomaly no isto sa zošmykával na zem. Trvalo dve minúty – počas ktorých sme sa s Charlie nepohli ani o milimeter, obidvaja z toho istého dôvodu - pokiaľ sa Robertko zosunul na zem. Jeho ťažká váha spôsobila hluk a mňa to zalarmovalo.      Pribehla som k posteli, vzala vibrátor, položila ho do kufra, ktorý som následne zatvorila. Než som sa stihla otočiť, Charlie vychádzal z izby. Hoci som nechcela, cítila som sa trápne, čo sa mi veľakrát nestávalo – zakričala som za Charliem:

„Čo si chcel, oci?“ opýtala som sa zvedavá, kvôli akej malichernosti so mnou potreboval hovoriť a prečo sme sa ocitli v spomínanej trápnej situácii.

„Chcel som zoznam, ktorý si mi mala napísať“ odpovedal koktajúc, držal sa zábradlia. Rýchlo som porozmýšľala, no náhle mi došlo, že ešte som nič nenapísala.

„Prepáč, ale ešte som nestihla. Môžem ti to dať zajtra?“ opýtala som sa skľúčene, snažiac zabudnúť na moment spred pár minút.

„Jasné!“ počula som ako sa dvere zatvorili a Charlie vstúpil do auta, naštartoval a viezol sa na stanicu.

„Bože!“ musela som vydýchnuť na hlas. Po tomto incidente sa na seba najmenej mesiac nebudeme môcť normálne pozrieť. Ktorý otec nájde dcére doma vibrátor? Bolo to niečo hrozné. Už len pri pomyslení na vibrátor a veci s tým spojené sa mi zdvihol žalúdok. Viditeľne ani toto sa dlhší čas nebude dať robiť. Smutne som vzdychla. Ostávajú mi len moje ruky.

Pre istotu, aby som znovu nezabudla, som vybaľovanie vecí nechala na potom, sadla si za  stôl a začala písať. Trvalo dosť dlho asi takú pol hodinu, pokiaľ som prišla na všetky filmy, no predsa sa to podarilo. Hrdo som sa pozrela na moju prácu položenú na stole a ešte raz si skontrolovala gramatické chyby.

 

Indiana Jones a prekliatie chlpatej piče

Navlhlé dievčatá zo siedmeho poschodia

Kung-fu alebo rýchlovka pred trénerom

Navlhlé dievčatá z ôsmeho poschodia

Horkokrvná piča

Malomestské dievčatá v akcii 1, 2, 3

Indiana Jones únos Lady P.

Vlhké časy mieru


Pri poslednom názve a spomienke na natáčanie filmu som sa otriasla. Ešte stále som však nemohla byť zhnusená. Kútiky mi cukali po zážitku s Charliem. Predstavujúc si rozhovor s Charliem na tému vibrátory,  rozrehotala som sa na celý dom. Ako je toto možné? Za jeden deň toľko trapasov?

„Cŕŕŕn.“ Zazvonil mobil až som podskočila. Číslo bolo neznáme a tak som so strachom v hlase zdvihla. Dúfam, že sa ma nechystajú naháňať za filmy a tie včerajšie noviny.

„Haló?“ spýtavo som zdvihla hlas, snažiac zaradiť zvuk v pozadí. Bolo to auto a až neskoro mi došlo, že volá Charlie.

„Bela. Nepovedal som ti, čo som chcel. Mohla by si niečo uvariť? Až teda vieš?“ Charlieho hlas bol koktavý, viac než môj. Dvakrát som sa nadýchla a až tak som odpovedala.

„Áno!“ viac som nemohla.

Charlie sa odmlčal, pozdravil a zložil telefón. Vzdychla som si, mám to za sebou. Prvý rozhovor po trápnej situácií. Poskladala som papier, vyložila na poličku a začala si vybaľovať veci. Môjho kamarátka z ktorého ma chytali záchvaty smiechu a nie vzrušenie ako by mali, som položila hlboko do skrine, aby ho Charlie nenašiel, no aj tak bol poruke, ak by náhodou.

EDWARD

 

„Chceš si niečo vyskúšať?“ opýtal sa pokriveným úsmevom, ktorý som pochopil na prvý šup? Čo také chce aby som si vyskúšal.

„Áno chcem!“ skoro som vykríkol. Kde sa stratila moje ostýchavosť? Pýtal som sa v duchu zatiaľ čo Emmet sa naklonil bližšie ku mne.

„Tak fajn. S Rosalie máme kamasutru a niektoré polohy sú ťažké aj pre upíra. Mohol by som ti ju požičať, vieš keď tu bude Tanya, no len pod podmienkou, že mi s niečim pomôžeš!“ odpovedal Emmet, znovu si strážil myšlienky. Som zvedavý, čo z neho vybuchne. Znovu, neviem ako som si spomenul na dievča v novinách. Vzrušilo ma presne tak ako prvý krát.

„Chcel by som tie polohy skúsiť, no nechcem pred Rosalie vyzerať ako neskúsený!“ odmlčal sa. Stále mi to nedochádzalo, alebo som si nechcel pripustiť, že Emmet by chcel niečo také... ohavné.

„Tak by som si ich rád vyskúšal telo na telo. Neviem koho mám poprosiť a keďže ty nemáš nikoho koho by si podvádzal, nechcel by si so mnou...“ prerušil som ho. Všetko mi do seba cvaklo. Ako? Prosím?

„Ty sa ma pýtaš, či s tebou  nechcem spať, akože sex?“ opýtal som sa neveriacky, zatiaľ, čo Emmet sa zahanbene pozrel na zem. Nevnímal som nič len jeho čudný nápad. Ako sa mu niečo také mohla zrodiť v hlave?

„Áno. Myslel som si, že mi pomôžeš, ak ja pomôžem tebe?“ opýtal sa Emmet a priblížil sa bližšie. Nevedel som – alebo znovu nechcel pripustiť- čo ide urobiť.

„Prosím.“ Povedal Emmet, vypúlil hruď a s nechceným výrazom sa ku mne naklonil. Pokiaľ mi došlo, čo sa chystá spraviť bol na mne prilepený a bozkával ma. Vďakabohu jazyk nepoužil!

Čože? Udivene som otváral oči a nebol schopný odtrhnúť ho od seba , hoci mi to prišlo nechutné, nechcené a neprirodzené. Vtedy prestal, spoza chrbta, neviem ako sa mu tam dostal. Vytiahol fotoaparát, cvakol môj udivený – znechutený  pohľad, ktorý len v Emmetových myšlienkach vyzeral na popukanie a povedal:

„Som BI. A čo ty Edík“ opýtal sa, pohladkal ma po tvári a zmizol v lese. O pár sekúnd som nepočul nič iné ako rehot. Som zvedavý s kým sa stavil aby ma pobozkal. Bolo to nechutné a k tomu Emmet? Čo ho to napadlo. Nevedel som chytiť niť myšlienok. Z domu som počul hlas.

„Ideme na lov. Môžeš pokračovať tam kde včera.“ Jeho veta vo mne vyvolala ďalší záchvat chtíču.

Neviem prečo a ani ako sa to stalo, no mal som nehoráznu chuť na sex. Ako náhle som si uvedomil, že znovu na to budem sám, sklonil som hlavu. Prečo?

„Musím!“ pošepkal som vetru a rozbehol sa do domu. Netrvalo dlho, bol som vo svojej izbe, zapínal DVD s hnedookou kráskou a bral do rúk gél, ktorý akosi „náhodu“ ležal na stolíku, pod papierom :

 

Príjemný orgazmus a šťastné chvíle prežité s tvojou hnedookou kráskou Ti praje celá rodina, no najmä,

Tvoj Emm.

PS: Musel som všetkých vyhnať von tak si to uži. To máš za tú fotku!


Nestihol som sa ani nahnevať, keď sa z reprákov telky ozval rovnaký hlas ako včera, hlas ktorý ma nažhavil skorej, ako sa začal obraz. Stiahol som nohavice...

 


 

 

Jediné slovo - KOMENTÁRE !!!




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bitch 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!