Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bezejmenná - Konec

The Host


Kdo čte "Bezejmennou", nechť si tohle přečte... docela důležitá zpráva.

Stála jsem uprostřed louky a po tvářích mi stékaly slzy. Cítila jsem jemné doteky vánku, který mi načechrával vlasy a hladil mě po tváři. K uším mi doléhal příjemný zvuk šumění korun stromů a zurčení průzračného potůčku, který nedaleko protínal les. V přírodě jsem vždycky nacházela klid, ale teď nebylo nic, co by polevilo žalu mého zlomeného srdce.

Ke štěstí mi přitom stačilo tak málo. Stačil mi on. Jeho svěží sladká vůně, medově blonďaté vlasy, hlas hebký jak samet... on pro mě byl vším. Milovala jsem ho. A doufala jsem, že i on mě. Ale teď - odešel... bylo to, jako by mi někdo vyrval srdce z těla, jako by mi světlo zmizelo ve tmě, jako bych přišla o smysl svojí existence. No, to vlastně ne jen jako by.

***

Je mi líto, ale... skončila jsem 13. kapitolou a došla k závěru, že mě to nebaví. Nevím, co se dál bude dít, nic není naplánováno, nevím, co je za den, nevím, v jaké to je zemi, nevím, jaké má Jana příjmení... božínku, nevím nic. Psala jsem to jentak, jak mě zrovna napadlo - jasně, hodně lidí tak píše pořád, ale mně to už prostě nevyhovuje. Takže... zvažuju variantu, že bych to napsala celé znova. Protože mně se prostě nechce odtrhnout a celý příběh zrušit. Ale zase, podívám-li se na začátky (psané v lednu), děsím se. Ne že bych se nějak extra zlepšila ("vrchol mojí tvorby" je zaručeně jednorázovka ICQ, můžete si přečíst ZDE), ale na takové patlaniny se mi ani nechce navazovat. Takže... kdo ví. Možná napíšu, pokusně, kousek první kapitoly znovu, ale nevím. Uznávám, napíšu-li to znovu, děj se asi trochu změní etc... no prostě... nevím. Netuším, co bude dál. Zrušit úplně, nebo ne? Psát znovu, nebo ne?

***

Všechny díly:

1. část, 2. část, 3. část, 4. část, 5. část, 6. část, 7. část, 8. část, 9. část, 10. část, Bonus, 11. část, 12. část, 13. část

***

(Tohle jsem sepsala spíš kvůli sobě, kdybych si někdy chtěla připomenout, o čem jsem psala, a nechtělo se mi to po sobě celé číst)

Popis celého příběhu: Jasper se zamiloval do člověka zvaného Jana a ona do něj. Když se ale omylem připletla k souboji mezi Cullenovými a jakýmisi nepřátelskými upíry, byla přeměněna. Nastalo smiřování s faktem, že je z ní poloupír (ale srdce jí nebije) a že její přítel dříve zabil opravdu hodně lidí. Všechno se zamotává díky schopnostem, které Jana objevuje, Alicině žárlivosti (Jasper ji vždy zdvořile odmítal), vlkodlakům, mezi kterými Jana možná najde přátele, ale určitě i nepřátele a návratem nejdéle adoptovaného syna, jehož schopnost přestane být vyjímečná, což vadí jeho 'ohnivé ženě'...

1. část Novorozená -Začíná to uprostřed bojiště, kolem hromady mrtvol a v Janiných očích strach. Dozvěděla se, že její přítel, Jasper, je upír. A viděla ho zabíjet. Loučí se, slíbí, že o nich nikomu neřekne a jede domů. Po cestě si ale všimne, že ji jeden nepřátelský upír kousnul - mění se v upírku. Doma zaleze do pokoje a další tři dny před rodiči skrývá příšernou bolest, která přeměnu doprovází. Další den se prohlíží v zrcadle - změny nejsou tak výrazné, aby se nedaly zamaskovat. Zděšeně zjistí, že jí už nebije srdce. Vyrazí do školy, lidské jídlo ke snídani vyhodí a staví se v řeznictví. Ve škole se přemáhá a vyhýbá Cullenům. Doma se ale stane nehoda - máma se řízne do prstu. Neovladatelná touha ji zabít, cesta do nemocnice, sebeovládání, za Carlislem do kanceláře. Ten je nejdřív zmatený a nemůže uvěřit, že je z ní poloupírka, ale pak jí poví o své a Jasperově minulosti a něco málo ze života upíra vegetariána. Na závěr přislíbí, že Jasper ji v noci navštíví a promluví si s ní o všem podstatném.
P.S.: Netuším proč, ale v první části nejsou použita jména, Janě říkám "ona", Jasperovi "on" a Carlisleovi "doktor". Ehm.

2. část Návrat a seznámení - Jana sedí na posteli a vyčkává na Jasperův příchod. Ten se po chvíli objeví. Začne se omlouvat, což mu Jana rázně zatrhne. Pak přejdou k tématům - nejdřív stravování, někdy s nimi musí vyrazit "kempovat". Potom, že upíři nestárnou, nebude moct věčně zůstat u své lidské rodiny. Od toho je rychle odskočeno k téma "Co my dva?". Dohodnou se, že to spolu znovu zkusí. A dohodnou se, že Jasper bude představen Janině mámě, protože před přeměnou spolu "chodili" dost dlouho. Další den si Janina kamarádka Martina sedne se svým klukem Jirkou a tak Jana s Jasperem. Večer Jana mámu psychicky připraví na příchod Jaspera, ukáže jí jeho fotku )"A jsi si jistá že třeba... nebere drogy? Nebo nekouří? Vypadá tak nezdravě..."). S Jasperem odjedou ven.

3. část Lov - Jasper jí v blízkém lese sežene první kořisti. Poprvé od přeměny Jana pocítí pocit sytosti. Pak je tam zrychlený popis, co tak dělala - trávila čas s Jasperem, rodiči a jejím psem Benem - a věta na závěr: ...tak to šlo celé dva měsíce.

4. část Vítr nepřestává vát - Jasper se chová divně. Nakonec z něj vypadne, že Alice viděla Janiny schopnosti, které se v ní mají projevit, velice mocné schopnosti. Jana nad tím přemýšlí a po škole jde ven, aby své předtuchy ověřila. Dojde k názoru, že její schopnost se musí točit kolem větru, jejího nejoblíbenějšího živlu. A tak se jí poprvé podaří silnou vůle přivolat vítr. Další den Jasper není ve škole a Jana odpoledne vyzkouší něco nového, zvedat malou gumu v podobě delfínka. Podaří se. Zavolá Jasperovi a ten slíbí, že se za ní příští noc zastaví. V sobotu (další den) ráno vyzkouší ovládání mlhy na louce a formování mraků.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bezejmenná - Konec:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!