Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beze slova - Epilog - Porod

bell,jake,charlie,ed


Beze slova - Epilog - PorodPoslední kapitola, snad se bude líbit! Bude zde nakupovaní s Alicí a celou rodinou. Následně Belle praskne voda a pojedou do nemocnice. Jestli vše dopadne dobře, tak to si musíte přečíst.

Epilog:

Edward:

Viděl jsem na Belle, že se baví, a byl jsem taky rád, že když měla hlad, tak to utnula. Došli jsme do restaurace a Bella si objednala jen polívku.

„Jenom?“ divil jsem se.

„Hlad ani nemám, jenom mě už hrozně bolí záda a nohy.“ Usmála se na mě.

„Myslíš, že nám dá Alice pokoj alespoň hodinu?“ zeptala se mě asi v půlce polívky.

„Myslím, že půjdeme nakupovat, až budeš odpočatá. Žádna Alice nás nebude nahánět,“ ubezpečil jsem ji a Bella se zase začala věnovat polívce.

Po polívce se omluvila, že jde na záchod, a já zatím zaplatil. Vzal jsem její kabát a přesunul se ke dveřím restaurace, abych na ni počkal. Byla tam nějak dlouho, ale podle jejího tlukotu srdce bylo všechno v pořádku.

„Už jsem tady.“ Zamávala mi před obličejem asi po deseti minutách.

„Co jsi tam tak dlouho dělala?“ zakroutil jsem hlavou. Obmotal jsem ruce kolem Bellina pasu.

Najednou se Bella zastavila a začala hlasitě dýchat. V mysli jsem byl úplně zmatený.

„Co se děje?“ vyjekl jsem nahlas, ale ve skutečnosti jsem to už věděl.

„Myslím, že mi praskla voda,“ dýchala nahlas a přidržovala se mě. A mě tím utvrdila v tom, co jsem si myslel.

„Zavolám sanitku,“ řekl jsem jí a posadil na nejbližší lavičku. Potřeboval jsem se sám uklidnit. Když jsem zavolal sanitku, tak jsem ještě zavolal Carlisleovi.

Bella těžce oddechovala a snažila se tu bolest nedávat tak najevo, ale já to na ní viděl.

„Už je to tady.“ Objevil se u nás Carlisle a za ním celá rodina.

„Volal jsem záchranku. Belle praskla voda,“ informoval jsem rychle Carlislea.

„Bello, bolí tě něco?“ ptal se jí a Bella se zatvářila stylem, nebolí, jenom rodím.

Sanitka dojela během deseti minut. Nastoupil jsem s Bellou a Carlisle se nacpal do sanitky taky. Ostatní jeli v autech i se všemi koupenými věcmi. 

„Tatínek půjde s námi na sál?“ ptala se Belly sestřička, když ji vezli na sál. Bella se na ten povel zarazila a podívala se mi do očí. O tomhle jsme se s Bellou nebavili. Chce mě tam Bella, nebo nechce? Nerozmýšlel jsem se dlouho, Bella mě potřebovala a já přece nepropásnu narození svého dítěte. Kdybych tam nešel, tak bych se za sebe musel stydět.

„Půjdu,“ usmál jsem se a nechal se obléct do toho hrozného hábitu, jak to jednou nazvala Alice.

„Děkuji,“ zašeptala Bella zrovna při jedné z teď již častých kontrakcí.

„To bych si nenechal ujít,“ usmál jsem se a doufal, že jí to dodá víc odvahy.

„Ještě nejsi úplně otevřená, Bello, takže musíme počkat, než budeš tlačit,“ informoval ji Carlisle, který se sám chopil porodu. Na Belle jsem viděl, že by to měla raději už za sebou, ale držela se statečně. Po několika hodinách byla Bella připravená na samotný porod.

„Tak, Bello, jak bude další kontrakce, tak zatlačíš,“ naváděl Bellu Carlisle.

„Dýchej, Bello,“ naváděl ji. Byla neuvěřitelná, po celou dobu poslouchala Carlisleovy rady. Stál jsem u Belly a utíral jí pravidelně pot z čela.

„Už vidím hlavičku,“ informoval nás.

„No, už bylo načase,“ zaúpěla Bella snad na konci svých sil.

„Bello, ještě jednou a bude venku,“ připravoval se Carlisle na vytáhnutí mého prvorozeného dítěte.

„Zatlač!“ křikl na ni při další kontrakci. Bella zatlačila, a pak už jsem slyšel jenom dětský pláč. Na tváři Belly se usadil blažený úsměv. Sestra si malou převzala od Carlislea a šla ji zvážit a utřít od krve.

„Je v pořádku?“ ptala se Bella.

„Ještě jsem ji neviděl,“ informoval jsem ji. Tohle byl zatím ten nejkrásnější zážitek a doufám, že nebude poslední.

„Tak tady ji máte,“ přinesl nám ji Carlisle, který odešel společně se sestrou.

„Je v pořádku a je krásná,“ podával ji Belle.

„Je nádherná,“ rozplývala se Bella. A přitom se koukala do malinké tvářičky naší prvorozené dcery.

„Je krásná po tobě,“ zadíval jsem se do očí naší malé dcery. A měl jsem pravdu. Její oči byly totožné s očima Belly.

„Tys mi dala zabrat, zlatko,“ pohladila Bella dcerku po tvářičce, ta se zavrtěla, ale dál klidně oddychovala v Belliném náručí.

„Jsem na vás pyšný,“ políbil jsem Bellu i naši novorozenou dcerku.

„Bello, myslíš, že bych ji mohl ukázat rodině, slyším, jak netrpělivě přecházejí po chodbě,“ poprosil jsem svou ženu.

„Jasně,“ podávala mi Bella ten malý uzlíček. Opatrně jsem si ji vzal a šel ke dveřím. Sestra mi je otevřela a já se tak dostal na chodbu, kde nervózně přecházela moje rodina.

„Máme krásnou dcerku,“ vyrušil jsem je z jejich netrpělivého přešlapování.

„Je nádherná.“ Slyšel jsem rodinu, jak se přes sebe překřikuje.

„Doufám, že nebude poslední,“ mrkl jsem na ně a vracel se s malou zpátky k Belle.

 

KONEC


Doufám, že se povídka alespoň trošku líbila a že ji někdo dočetl až do konce. Vím, že tam bylo hodně prodlev, ale jsem celkem vytížená, takže tolik časů na psaní nemám. Jinak děkuji všem, kteří komentovali, protože číst vaše komentáře bylo super a pohánělo mě to dál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beze slova - Epilog - Porod:

 1 2 3   Další »
16.08.2013 [21:49]

SusannaMartin Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Kecka
15.07.2013 [18:16]

KeckaMoc se mi to líbilo, i když někdy těch zvratů bylo už moc... I přes to to bylo fain... Emoticon

18.05.2013 [19:28]

IloveRobertPattinson Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Lana1995
04.05.2013 [19:00]

Opravdu moc krásná povídka moc se mi lýbila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. lala19941
09.12.2012 [13:24]

Úžasná poviedka, prečítala som ju na jeden nádych bez prestávky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...krásna, veľmi krásna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. sissa
11.07.2012 [12:43]

ja som túto poviedku prečítala za jeden deň....bola úžasná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. terka
29.03.2012 [16:54]

hmmmm. docela pěkný ale dost kráááááááátký Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.03.2012 [15:47]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj nádherná kapitolka... Emoticon
poviedku som čítala od včera a nedalo mi to... Emoticon
dávala som ju na jeden nádych pomaly... Emoticon
a ten koniec bol úžasný... Emoticon

15.03.2012 [20:21]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.03.2012 [16:51]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!