Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beze slova - 24. kapitola - Nečekané

Twilight bella & edward by bettyy


Beze slova - 24. kapitola - NečekanéDalší kapitola je tady. Konečně se začíná něco dít. Bella odchází od Edwarda. Omlouvám se, že je kapitola tak krátká, ale další bude zase normální. Příjemné čtení.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

24. kapitola - Nečekané

„S Tanyou jsem nic neměl, ale ona mě chtěla vždycky, neříkám, že je škaredá, ale nijak mě nepřitahuje a nikdy nepřitahovala. Dal jsem jí už několikrát najevo, že po ní netoužím, ale myslím, že to pochopila až teď,“ pohladil jsem ji po tvářičce, aby si byla stoprocentně jistá, že jí nelžu.

„Je aby,“ prohodila a bylo vidět, že dál už toto téma nechce rozebírat, pustila se do jídla, asi abych věděl, že se již na nic nechce zeptat, nebo ještě něco na jazyku měla, ale už se nechtěla ptát.

„Co bys řekla takové menší procházce v lese?“ zeptal jsem se jí, když dojedla.

„Samozřejmě, jestli nejsi unavená,“ dodal jsem, protože takhle jsem ji táhnout ven nechtěl.

„To by bylo super,“ začala se zvedat s prázdným talířem z gauče, ale já jí to nedovolil.

„Ještě ne,“ převalil jsem si ji na čelem ke mně a položil talíř na zem.

„Ještě ne?“ opakovala po mně a lišácky se u toho usmívala. Rukama jsem bloudil po jejích zádech a pomalu vyhrnoval tričko, až se mi odhalilo celé její bříško. Potom jsem si ji přitáhl k sobě a políbil. Chyběla mi její přítomnost, ne že bych ji neměl stále u sebe, ale musel jsem si přiznat, že toužím po milování, po jejích stenech a její kráse.

„Edwarde, nech toho,“ odtáhla se ode mě a já se zamračil.

„Nemysli si, že na to taky nemám chuť, ale ne teď, ne tady,“ vysvětlovala mi, když mi viděla na tváři smutek.

„Fajn,“ zvedl jsem se, byl jsem lehce vyvedený z míry, takhle mě ještě neodmítla. I když jsem ji chápal, bylo mi to částečně i líto. Musel jsem se přiznat, že jsem byl nadržený a to moc.

„Kde jsou všichni?“ zeptala se mě a tím mě vytrhla z přemýšlení.

„Na lovu, jeli za Eleazarem. Nechali nám soukromí, Carlisle tvrdil, že se to už nebude teďka opakovat,“ seděl jsem na gauči jako opařený.

„Jsi naštvaný,“ konstatovala a chystala se vstát.

„Nejsem naštvaný,“ podíval jsem se na ni.

„Jsem nadržený,“ dodal jsem a sklonil hlavu, nechtěl jsem se jí dívat do očí.

„To jsem nechtěla,“ sedla si ke mně zpátky, ale nedotkla se mě, jakoby se bála, že mě ještě víc vzruší.

„Musím na lov,“ vysoukal jsem ze sebe, protože jsem se musel uklidnit. Nemyslel jsem to nijak zle, ale ruce se mi třásly a můj kamarád byl v pohotovosti.

Doufal jsem, že to sama zvládne, necítil jsem se dobře, že jsem ji opustil, ale jinou možnost jsem neměl. Běhal jsem po lese několik hodin, potom jsem si něco ulovil a byl jsem připraven vrátit se k ní.  Během těch hodin jsem si všechno urovnal v hlavě a můj kamarád se uklidnil.

Když jsem dorazil domů, byla tam tma, sice jsem slyšel její srdce, ale i tak mě to vyděsilo. Vběhl jsem do domu a zamířil přímo k tomu srdci.

„Bello?“ křikl jsem a přiběhl k ní, ležela schoulená na posteli a brečela.

„Ty už jsi tady?“ utřela si slzy a posadila se.

„Promiň, mě to moc mrzí,“ ignoroval jsem její poznámku a začal se hned omlouvat.

„Musím ti něco říct,“ odbyla mě a na tváři se jí usadil odmítaví postoj.

„Už nad tím přemýšlím dlouho, nevěděla jsem, jak ti to mám říct. Edwarde, já se chci rozvést,“ vyřkla něco, co moje hlava naprosto nepobrala.

„Co to říkáš?“ vykoktal jsem v naprosté apatii, do které mě uvedla.

„Chci se rozvést a hned odejít,“ zopakovala mi to, až teď jsem si všiml sbalených věcí u dveří.

„Ne, to nemůže být pravda,“ chytl jsem ji za ruku.

„Chci se rozvést a na tom nic nezměníš,“ vysmekla se mi a šla ke dveřím. Vzala si malou tašku a vycházela z pokoje.

„Ty mě nemiluješ, to celé si jenom předstírala, jsi vůbec těhotná?“ rozkřikl jsem se na ni ve strachu, že o ni přijdu.

„Těhotná jsem, ale ne s tebou,“ dodala, nevěděl jsem, co říká, byla naprosto mimo, říkala to tak vyrovnaně, tak sebejistě.

„To není pravda, lžeš,“ stoupl jsem si k ní a odmítal ji pustit.

„Po celou dobu jsem ti lhala a nikdy jsem tě nemilovala,“ proklouzla kolem mě a zamířila do garáže.

„To nemůžeš,“ nevěděl jsem, co jí říct, co dalšího jí říct.

„Naopak musím,“ nastoupila do auta a vyjela z garáže. Neměl jsem sílu jí zastavit, ani nějak jinak ještě protestovat.  Zmizela v dálce a já se doslova sesypal na zem. Nevím, jak dlouho jsem tam ležel, až jsem uslyšel vedle sebe hlasy.

„Už se probírá z apatie,“ podotkl někdo v mé blízkosti, ale kdo, to jsem neurčil.“

„Co se stalo, Edwarde?“ ptala se mě Esme.

„Opustila mě, řekla, že mě nemiluje a že to dítě není moje, že už nechce…“ rozvzlykal jsem se.

„To není pravda,“ vykřikla Alice.

„Ale je, lhala mi, po celou dobu mi lhala, chtěla mě jenom využít a chce se rozvést,“ koukla jsem se do zdi.

„Tomu nevěřím?“ odporovala mi Alice, nikdo jiný toho nebyl schopen. Zavrčel jsem na ni a chystal se odejít, nechali mě, nikdo mi neodporoval možná proto, že neměli jak.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beze slova - 24. kapitola - Nečekané:

 1 2 3   Další »
17.05.2013 [18:35]

IloveRobertPattinson Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chudák Eda

04.09.2011 [20:23]

DeninaLove Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Zdenuše
04.09.2011 [19:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. mm
03.09.2011 [22:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Scherry
03.09.2011 [19:23]

Co tak najednou?? Nejspíš to bude tam dohoda s Arem předpokládám Emoticon

02.09.2011 [20:09]

SummerLiliTeda, toto bol ale diel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Dosť veľký šok a zmena Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Matys
02.09.2011 [19:56]

Matyssamozřejmě že to dítě je Edwardovo, že ho miluje, má v tom prsty Aro...
Jen tak dál děvče

18. marcela
02.09.2011 [19:42]

No páni!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Market
02.09.2011 [19:36]

je to hezká povídka....ale byla bych radši kdyby bella byla s edwardem.a to dítě bylo edwardovo.:)

16. Market
02.09.2011 [19:36]

je to hezká povídka....ale byla bych radši kdyby bella byla s edwardem.a to dítě bylo edwardovo.:)

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!