Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beze slova - 21. kapitola - Klid

vecicka4


Beze slova - 21. kapitola - KlidDnes to bude hodně oddychový dílek. Ale slibuji, že perné chvilky ještě budou. Hodně z vás se stále nezdá Bellino a Arovo chování a to je správně. V dalších dílech se dozvíte, jak to doopravdy je.

21. kapitola - Klid

Probudila se až kolem dvanácté hodiny.

„Dobré ráno.“ Políbil jsem ji na čelo. Nevěnovala mi ani jeden pohled a vyhrabala se z postele. Odběhla do koupelny a začala zvracet. Soucitně jsem se na ni koukal a při tom ji držel vlasy. Esmé se najednou objevila se skleničkou vody, vzal jsem si ji od ní a počkal, až si Bella vyčistí zuby.

„Tady máš vodu.“ Přiložil jsem jí k ústům sklenici. Když ji vypila, zavřela oči a začala nahlas dýchat.

„Něco se děje?“ strachoval jsem se. Zavrtěla hlavou, ale já jsem se nenechal ošálit.

„Jdeme zpátky do postele,“ zavelel jsem a vzal Bellu do náruče. Jelikož se vůbec nebránila, tak jí bylo vážně špatně.

„Jak jsi na tom, Bello, už máme všechno sbaleno a byl jsem se rozloučit s Arem a mohli bychom vyrazit.“ Přišel se na ni podívat Carlisle.

„Můžeme jet, zlato?“ zeptal jsem se jí. Kývla na souhlas, ale moc z toho nadšená nebyla.

„Odneseme tašky do aut a ty vezmi Bellu,“ přikázal mi Carlisle. Udělal jsem tak a vzal Bellu do náruče a s pomocí Esmé jsme ji převlékli a pomohli do auta. Ležela mi na rameni a podřimovala. Konečně jsme byli v letadle a Bella mohla promluvit.

„Jak ti je?“ zeptal jsem se jí starostlivě.

„Špatně,“ přiznala mi to, co jsem si myslel. Víc jsem si ji k sobě přitáhl a hladil ji po zádech. Bylo vidět, že jí není nejlíp, tak jsem na ni již nemluvil a nechal jí možnost, aby usnula. Usnula po pěti hodinách letu a následně ho celý prospala, ani při vystupování z letadla jsem ji nechtěl budit, takže jsem ji vzal do náruče a celé letiště ji nesl. Konečně jsme byli u aut, položil jsem Bellu na zadní sedadlo a sedl si k ní. Chyběla nám ještě hodinka cesty domů.

„Edwarde!“ křikla, když se probudila a já jí zrovna chystal oběd.

„Tady jsem, už jsme doma,“ doběhl jsem k ní a objal ji.

„Lekla jsem se,“ přiznala mi a lehla si do mé náruče.

„Chystám ti dole jídlo. Jak ti je?“ optal jsem se jí.

„Už dobře,“ usmála se na mě.

„Půjdu do koupelny a potom přijdu za tebou dolů. Kde jsou ostatní?“

„Jsou na lovu.“

„Ty bys měl jít taky,“ mračila se na mě.

„Půjdu hned, jak oni přijdou, nechtěl jsem tě nechávat samotnou,“ slíbil jsem jí a vyšel z pokoje. Za sebou jsem slyšel jenom zaklapnutí dveří od koupelny.

„Tak pojď,“ pobídl jsem ji, když jsem ji slyšel na schodech.

„Nemám hlad,“ přiznala se mi.

„Jak to?“

„Nevím,“ kroutila se.

„Jen bych si lehla k televizi a odpočívala.“ Sešla ze všech schodů.

„Tak jdeme odpočívat,“ zavelel jsem.

„Letadlem už neletím,“ promluvila na mě, když jsem chystal film do DVD.

„Ani já, koukat se na tebe, jak trpíš, mě ubíjelo.“ Sedl jsem si za ní a pustil film.

„Ráno mi bylo špatně celkem normálně, ale v tom letadle to bylo hrozný.“ Položila si svou hlavu na moje kolena. Bella byla do filmu zabraná, ale já musel pokukovat po ní. Už se hrozně těším, až to na ní bude vidět, až budu moct pohladit její bříško a budu vědět, že tam opravdu roste malá osůbka.

„Nepůjdeme se projít?“ navrhla asi po hodince filmu.

„Už tě to nebaví,“ uchechtl jsem se.

„Nebaví,“ zamračila se a dala mi tak jasně najevo, že ona se teda nebaví.

„A kam to bude,“ zeptal jsem se jí.

„Víš, jak jsi mi minule koupil tu čokoládovou zmrzlinu,“ zavzpomínala a já s ní.

„Chtěla bych taky ještě čokoládovou zmrzlinu,“ usmívala se.

„Jen napíšu ostatním vzkaz, kde jsme, kdyby se vrátili dřív. Počkej na mě u auta.“

Rychle jsem naškrábal na papírek vzkaz a vzal si bundu. Bella na mě čekala už u auta, na její tváři bylo vidět, jak je z výletu nadšená. Konečně se pořádně uvolnila a užívala si každou chvilku, kterou prožívala. Chci jí splnit všechno, co bude mít na jazyku, všechno co si bude přát.

Odpoledne s Bellou uteklo jako nic. Byla plná elánu, až jsem se divil, že to všechno zvládá.

„Zítra jdeme do školy,“ objasnil jsem jí, když jsme seděli v autě cestou domů.

„Už zítra,“ povzdechla si.

„Jestli nechceš, tak nemusíme, bude lepší, když budeš doma, aby ses neunavila,“ oddechl jsem si a doufal, že je toto téma uzavřené.

„Ale Edwarde, já ti říkala, že do školy jdu. Nechci být doma, bude tam nuda a já se nechci nudit. Ve škole budeš se mnou, a kdyby něco, tak pojedeme domů.“

„Dobře,“ rezignoval jsem. V něčem měla pravdu, alespoň ji budu mít u sebe.

„Konečně jste tady,“ objala Esmé Bellu, když jsme vstoupili do domu.

„Děje se něco?“ strachoval jsem se.

„Ale ne, jenom jste byli dlouho pryč. Edwarde, vždyť se Bella snadno unaví, nesmíš ji vystavovat takové námaze,“ kárala mě.

„Neboj se, Bella je v pořádku,“ pohladil jsem Esmé po rameni, abych ji uklidnil.

„Jenom mám hlad,“ usmála se Bella a zamířila do kuchyně.

„Je šťastná,“ usmívala se Esmé a šla za ní. Já sám jsem se šel vysprchovat, protože jsem chtěl nechat Bellu, aby se v klidu najedla. Najednou jsem uslyšel klapnutí dveří.

„Bello?“ otočil jsem se na ni. Stál jsem ve sprše a nemohl se na ni vynadívat. Stála tam nahá a usmívala se, jakoby něco udělala.

„Můžu za tebou?“ usmívala se.

„Měla by ses jít najíst. Esmé ti něco určitě připraví,“ snažil jsem se zakrýt své naprosto černé oči. Byly sice černé, protože jsem dlouho nebyl na lovu, ale tato černá neměla s tou černou nic společného.

„Ve skutečnosti mám chuť úplně na něco jiného,“ stále se usmívala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beze slova - 21. kapitola - Klid:

 1 2 3   Další »
12.08.2011 [21:45]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. lena
09.08.2011 [22:58]

Ja tuhle povídku žeru Emoticon Emoticon Emoticon le ten konec je naprosot mučiví Emoticon Emoticon Emoticon Prosím slituj se a napiš co nejdříve pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Roxi
08.08.2011 [18:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Nosska
08.08.2011 [14:48]

Nosska Emoticon Emoticon Bella má chutě Emoticon Emoticon

08.08.2011 [12:36]

Pořád mě zaráží Belly jednání. Já bych opravdu ráda věděla, co jí Aro řekl, když byli osamotě na hradu. Příde mi pořád nějaká zvláštní jako by něco před Edwardem a rodinou tajila.
Ale už se těším až Bella pujde do školy s ostatními.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. schuchinka
08.08.2011 [10:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. BellaEdward
08.08.2011 [0:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.08.2011 [23:04]

melosomierra Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Zdenuše
07.08.2011 [22:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Scherry
07.08.2011 [22:42]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!