Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beze slova - 12. kapitola - Uvidím ji?

Cosmopolis


Beze slova - 12. kapitola - Uvidím ji?Další díl je tu. Je opět kratší, protože mám teďka míň času, takže jsem si říkala, že raději budu psát něco, než abyste na díl čekali dlouho. Příští bude delší. Edward doufá, že Bellu uvidí. Bude tomu tak?

Edit: Článek neprošel korekcí!

 

12. kapitola - Uvidím ji?

Další půl rok se nic nezměnilo, až nastal ten den. Den, který mi změnil život. Den, který mi dal naději, že ještě někdy uvidím slunce.

„Přišel dopis z Voltery,“ zakřičel Carlisle. Okamžitě jsem seběhl dolů, stejně tak jako ostatní.
„Tak dělej,“ podupávala Rose netrpělivě nohou.

Milí Cullenovi,

Chtěl bych vás pozvat na ples, který se koná na moji počest. Je mi líto, co se v minulosti mezi námi stalo, a proto bych to chtěl napravit. Ples se koná 25. října.

„Víc tam není,“ obrátil list Carlisle, když dočetl.

„Tak na co čekáme,“ začala balit Alice. Během dne jsme měli sbaleno a letenky byly zamluvené. Druhý den jsme se vydali na cestu. Carlisle tam chtěl být den předem, kvůli diplomacii.

„Nevím, co si od toho slibujeme,“ promluvil Jasper, když jsme vyšli před Volterské letiště.

„Alespoň ji uvidím,“ doufal jsem.

„Nedával bych si naděje,“ nenechal mě v klidu.

Už jsem to dál neřešil a ponořil jsem se do svých vzpomínek.

Konečně jsme vstoupili do haly, kdy seděl Aro.

„Vítám vás, přátelé,“ mluvil, jakoby se nic nestalo.

„Nemůžeme sdílet nadšení,“ promluvil jako první Carlisle.

„Vím, že jsem vám ji vzal, ale ona patří nám a já jsem nemohl dopustit, abyste nám ji vzali,“ postavil se Aro.

„Na co ti je, Aro, nemluví, nehodí se ani do gardy. Já ji miluji a ona miluje mně. Ptám se proč?“ nevydržel jsem to.

„Edwarde, Bella není pouze ozdobou Voltery. Bella svou mocí dokáže upíry zbavit prokletí slunce. Bella dokáže upíra obalit štítem a ten se potom může pohybovat bez problému na slunci. Doufal jsem, že když vyjde z Voltery, přistoupí potom na naše přání. Nemohl jsem tušit, že se do tebe zamiluje a stane se ještě víc nepřístupnou,“ objasnil nám Aro.

„Vrať mi ji, prosím,“ málem jsem si klekl na kolena.

„Vzdám se tak možnosti, získat největší zbraň proti svým nepřátelům?“ zasmál se mi do očí.

„Podle toho, co jsem pochopil, Bella ti nehodlá tuto moct dát,“ vmísil se do toho Carlisle.

„Ano, tak to je. Nechci ji vydírat vaší smrtí, protože si tebe a tvé rodiny nesmírně vážím.“

„Co tedy budeš dělat?“ nenechal se odbít Carlisle.

„Nevím,“ sedl si na trůn Aro.

„Běžte se obléct do plesových šatů. Já si to ještě rozmyslím,“ propustil nás.

„Myslíte, že máme naději?“ šeptl jsem, když jsme byly ve svých pokojích.

„Minimální,“ řekl popravdě Carlisle.

Celou noc jsme proseděli v pokoji a přemýšleli nad tím, jak donutit Ara, aby ji propustil s námi. Ráno jsem to už nevydržel, chtěl
jsem ji vidět, toužil jsem ji spatřit, proto jsem se vydal do pokoje, který před tím obývala. Věděl jsem, že ji nemůžu cítit, ale třeba tam bude, nebo tam bude nějaká zmínka, že je tam zavřená. Připlížil jsem se k oněm dveřím a otevřel je. Naskytl se mi pohled na pokoj stejně pustý jako jsme ho před několika lety opustili. Proč Bellu daly někam jinam, když tady žila do té doby.
Proč by pro ni hledaly jiný pokoj, když jim utéct nemohla? To jsem nedokázal pochopit.

Teď jsme stáli před dveřmi od sálu. Netrpělivě jsem čekal, jestli tam Bella bude.

Když jsem vstoupil, okamžitě jsem ji začal hledat, ale nenašel jsem ji. Když začal Aro proslov, věděl jsem, že nepřijde.

Celý ples jsem protrpěl v koutě. Zbytek rodiny se alespoň snažil ukázat Arovi a ostatním, že si jejich pozvání vážíme.

Pobyt ve Volteře uběhl jako voda a my se znovu balili. Za celou dobu jsme Ara neviděli.

„Tak jdeme,“ zavelel Carlisle.

„Já nemůžu,“ sedl jsem si zpátky na pohovku.

„Musíš, Edwarde,“ vzal mě za ruku.

Nedobrovolně jsem se zvedl a nechal se vláčet za nimi. Když jsme došli k recepci. Stál tam Aro.

„Rozhodl jsem se,“ informoval nás.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beze slova - 12. kapitola - Uvidím ji?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!