Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella Salvatore - 6. kapitola

Official poster - Volturi


Bella Salvatore - 6. kapitolaA je tu 6. kapitola. Je to hodně zlomová kapitola.
Jinak, chci poděkovat všem, co mi napsali komentář, ani nevíte, jakou mi to udělalo radost. Kajushqa1

Bella

 

Celý víkend jsem strávila s Alicí a Rosalií. Vytáhly mě na nákupy a zůstaly jsme přes noc v hotelu, abychom mohly jít nakupovat i druhý den. Alice byla jako učiněný ďábel, kdybych byla člověk, nejspíš už by bylo po mně. Tahala nás z obchodu do obchodu, musela jsem zkusit nejmíň dvě stě bot, tři sta triček a tři sta kalhot a sukní, aspoň mě se to tak zdálo.

Po cestě domů jsem se prohrabávala věcmi a zjišťovala kolik jich je. Měla jsem osm párů bot, deset triček, pět sukní, čtyři kraťásky, troje kalhoty a hrozně moc doplňků. Alice a Rosalie toho měly mnohem víc. Po cestě autem Alice pořád brebentila o tom, jak si to musíme zopakovat a že pojedeme do New Yorku na týden módy. V duchu jsem si přála, abych zrovna měla něco neodkladného na práci. Zavřela jsem oči a hned jsem viděla Edwardův obličej. Sakra. Rychle jsem otevřela oči a zatřepala hlavou, jako bych tím myšlenky na něj mohla vypudit. Nepodařilo se. Tohle není normální. Přestala jsem nad tím přemýšlet a raději se zapojila do rozhovoru s Alicí.

 

Edward

Víkend jsem strávil lovením s bratry. Alice a Rosalie jely s Bellou nakupovat do vzdálenějšího města, zůstaly tam celý víkend. Ještě jsem vzpomínal na Bellin mučednický výraz, když nastupovala do auta, ale zároveň jsem si vzpomněl na její krásný obličej. Takovéhle myšlenky jsem měl pořád, přesněji od té chvíle, když jsem zjistil, že jsem do ní zamilovaný. Nevím, čím to bylo, zřejmě tím, že měla skvělou povahu, byla hodná, milá, vtipná a důvěryhodná, všechno bych dal za jediný úsměv od ní. Jasper to vycítil a ponoukal mě k tomu, abych něco udělal, že prý u Belly vycítil podobné emoce. Nevěděl jsem, co dělat.

Když jsem se druhý den vrátil s bratry domů, hned jsem spatřil Rosaliino auto přijíždějící k domu.Všechny tři vystoupily z auta, když mě Bella spatřila, usmála se, jak já ten úsměv miloval. V tu chvíli jsem byl rozhodnutý, že se pokusím o to, aby se mnou Bella byla víc než jen kamarádka. Alice se na mě usmála, hned potom, co viděla budoucnost, ale když jsem se jí pokusil přečíst myšlenky, myslela schválně na nákupy.

 

Bella

 

Zůstala jsem u Cullenových ještě chvíli a pak jsem se s nimi rozloučila a chtěla jít domů. Edward mi ale nabídl, že mě domů zaveze a tak jsem přijala. Nasedli jsme do jeho Volva a rozjeli se k mému domu. Edward zapnul rádio, měl v něm vlastní hudbu, co mě překvapilo, bylo, že začal hrát Debussy, můj oblíbený skladatel.

„Posloucháš Debussyho?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Jo, tobě vadí?“ zeptal se mě na oplátku Edward.

„Ne nevadí, je to můj oblíbený skladatel, ale nikdo, koho znám, ho neposlouchá, kromě tebe.“

„Taky neznám nikoho kromě tebe, kdo by ho poslouchal,“ řekl s úsměvem.

Celou dobu, co jsme jeli, jsme si o Debussym povídali, zjistili jsme, že máme i stejnou oblíbenou skladbu. Když jsme dojeli k mému domu, nevěděla jsem, co udělat, prosté ahoj se mi zdálo málo, vzhledem k tomu, co k němu cítím. Najednou jsem se rozhodla udělat něco, o čem jsem věděla, že nás to asi pohne trochu dopředu, políbila jsem ho, než stačil cokoliv udělat, upíří rychlostí jsem byla pryč, příliš ohromená tím nádherným polibkem, jsem spadla na postel ve svém pokoji, koukala jsem do stropu a věděla , že jsem zamilovaná až po uši do Edwarda Cullena.

 

(…)

 

Ráno jsem ještě pořád myslela na ten polibek, ovšem teď jsem měla trochu obavy. Co si o mě bude myslet? Řekne mi, že nemá zájem? Nevěděla jsem, jestli bych to unesla. Dneska jsem se oblékala sama a dala jsem si záležet, abych vypadal opravdu hezky. Vzala jsem svou kabelku a vyběhla ze dveří dřív, než se mě rodiče stačili na cokoliv zeptat, kdo by také vyrážel do školy už v osm, když začíná v devět? Jenomže já nemířila do školy, mířila jsem do lesa, rozhodnutá všechno si promyslet. Narazila jsem na jedno místo, byla to nádherná louka. Všude byly květiny, bylo to nádherné. Sundala jsem kabelku, posadila se na zem a vystavila se slunečním paprskům. Přemýšlela jsem a pak mě napadlo, že bych mohla přijít pozdě do školy. Hodiny na mobilu ukazovaly, že začíná za půl hodiny. Vyrazila jsem k autu.

U školy jsem byla o tři čtvrtě na devět, Cullenovi tam už byli a čekali na mě. Podívala jsem se na Edwarda, usmíval se na mě. Věnoval jsem mu úsměv také a vydala se k nim. Bylo mi jasné, že o tom spolu ještě budeme mluvit. Alice mě vzala kolem ramen a šla se mnou dál od ostatních, směrem ke vchodu do školy, ostatní se vydali z námi.

„Tak jaký to bylo, Bello?“ zeptala se mě tak, abychom to slyšely jenom my dvě.

„Co myslíš?“ zeptala jsem se nevinně, i když jsem to dobře věděla.

„Bello,“ řekla Al výhružně.

„Bylo to nádherný, ještě něco?“ zeptala jsem se jí s úsměvem.

„Ne, to je vše, co jsem potřebovala vědět,“ řekla Alice také s úsměvem.

Šly jsme po chodbě, když jsem ucítila upíra nebo spíš upírku, která udělala strašně věci, zrovna vycházela z kanceláře s nějakými papíry, doufám, že to není mapka školy a jiné důkazy toho, že tady bude studovat. Pustila jsem Alici a vydala se k ní. Když mě spatřila, usmála se posměvačně. Došla jsem až k ní.

„Georgino, co tady děláš?“

 

Taylor Momsen

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella Salvatore - 6. kapitola:

 1
1. Petronela webmaster
17.07.2011 [19:09]

PetronelaKdo je Georgina? Mám se toho odhalení bát nebo nemusím?
Jsem tak hrozně zvědavá, že jdu raději hned na další kapitolu a ani se tu nebudu moc rozepisovat

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!