Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella rozdává rozum - 2. kapitola

ˇ°111


je tu druhá kapitola. Omlouvám se, že tak pozdě, ale nějak nevím o čem psát, tak mi napište kritiku a jak by se to mohlo vyvíjet dál. Jo, mám trošku špatnou náladu a chuť do psaní moc ne, tak mě prosím omluvte, pokud se tu zase nic dlouho neobjeví. Zatim Ahoj

http://www.youtube.com/watch?v=O5E3nUiBwCk

BELLA ROZDÁVÁ ROZUM – 2. KAPITOLA

Vypráví Mary:

Když jsem ho viděla, věděla jsem že se pro něj můj svět jenom točí. Ježiš marja co to kecám. Asi jsem se zamilovala. Bella s Jasprem se po mě divně podívali, ale já se znovu musela podívat po něm. Nesl se vedle svého mistra jménem Samuraj. Bella jednou říkala, že mistr má za žáka nějakého Adama. To musel být on.

O něčem se s mistrem hádal, když pohledem sjel mou smečku.

„Bello, ty sis pořídila útulek?“ zeptal se s úsměvem, pro který bych udělala první poslední.

„Nedráždi je, Adame. Mají velkého vůdce,“ upozornila ho Bella, ale já nevěděla koho Bella myslí, jestli mě nebo Jakoba. Podívala se po mě a já pochopila, že myslela mě.

Adam se na mě podíval a usmál se pokřiveným úsměvem, který mu moc slušel.

„To jo. A nejen že je velká, ale i hezká,“ řekl Adam a nemohl ze mě spustit oči jako já z něho.

„Adame! Jdeme,“ křikl na něj jeho mistr a on musel odtrhnout ode mě oči.

Sledovala jsem jeho záda a lekla se, když mi položila Bella ruku na rameno.

„Fuj. Co mě lekáš pijavice,“ zavrčela jsem na ní a Adam se otočil.

Stál tam a pozoroval mě a Bellu jak skotačíme.

„Adame!“ rozlehlo se všude okolo a všichni se po něm podívali. Zmizel za stromy.

„To by mi sházelo, aby ses mi zamiloval do vlčice,“ postěžoval si mistr a bylo to slyšet až u nás.

Všichni po mě hodili pohled a já se radši pustila do toho vynikajícího jídla, které nám připravila Bella. Nemohla jsem se na nic soustředit. Pořád jsem musela myslet na Adama a Edward s Jasprem mě sledovali. Bella měla naštěstí zase svůj štít, takže nedokázala číst myšlenky ani vycítit pocity.

„Edwarde, Jaspre, nečumte na mě,“ zavrčela jsem potichu jim do ucha a doufala, že to Bella s Alicí neslyší, ale oni dvě se na mě nevěřícně podívali.

„Co je?“ zeptala jsem se zvesela a Bella s Alicí se znovu uklidnili.

Zaryla jsem prsty Edwardovi a Jasprovi do žeber jako výhružku a zmizela se špinavým talířem v domě. Bylo zvykem, že jsme si každý umyl vlastní talíř, protože Cullenovi z nich nejedli a nám by je nikdo neumyl.

Sedla jsem si v kuchyni na židli a přemýšlela s hlavou položenou na stole.

Tak já se otiskla do upíra? No to je bezva, ale když on je tak krásný a ten jeho úsměv a… a… a prostě jsem se do něj zamilovala. Hlava se mi kvůli tomu motá. Jenže ten jeho mistr, když řekl, že se mu snad nezamiloval do vlčice. Bylo jasné, že myslí mě. Ten mistr je nadanej.

„Tak to ti děkuji. Ještě nikdo mi neřekl, že jsem nadaný,“ řekl Samuraj a já leknutím zavrčela.

„Promiňte,“ špitla jsem.

„A za co? Za to že jsi řekl, že jsem nadanej nebo za to, že jsi zavrčela?“ zeptal se mě s úsměvem.

„Samozřejmě za to zavrčení. Za pravdu by se nikdo neměl omlouvat,“ řekla jsem a on se posadil na volnou židli.

„Zamotala jsi Adamovi hlavu,“ řekl po chvíli a já se na něj zahleděla. Hledala jsem, jestli mu to vadí.

„Mě to nevadí, ale Bella s tím nebude souhlasit jak jí znám. Bude se o tebe bát. Popravdě řečeno, divým se, že vám nevadí ten smrat. Jo, tady máš od něj dopis. Máš mi říct odpověď. Bojí se Belly. Jeho dar mu napovídá, aby vás Bella neviděla spolu, jinak bude zle,“ svěřil mi a podal mi přehnutý papír.

Rozdělala jsem ho a četla. Mám si prý vzít noční jen já a že on mi pomůže hlídat. Najednou mnou projela radost, ale i strach. Mistr se tomu zasmál, ale beze slova odešel.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella rozdává rozum - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!