Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella rozdává rozum - 1. kapitola

plakát


Je to pokračování k Bella s rozumem v koncích. Tento díl je spíš oddechový, který vás uvede do děje. Nevím jestli se vám bude líbit, tak napište jestli mám pokračovat, pokud se najde aspoň pět komentářů s prosíkem o pokračování, tak budu pokračovat. P. S. Kritiku snesu :P

BELLA ROZDÁVÁ ROZUM – 1. KAPITOLA

Vypráví Bella:

Stála jsem u sporáku a vařila jednu ze svých specialit, protože jsem čekala návštěvu. Měli přijít vlci z La Puch. Od té doby, co jsme byli na jejich schůzi, tak jsme se skamarádili. Mary se semnou kamarádila a i Jakob, už ke mně necítil nenávist. Edward mi stál vždy po boku, tedy když jsem potřebovala a nebo jen jako opora.

V kuchyni se objevil Edward. Podívala jsem se po něm a usmála se na něj. Oplatil mi úsměv a naklonil se k mému uchu.

„Hladovci už peláší k nám,“ pošeptal mi a pak mi dal pusu na ucho.

Rozesmála jsem se.

„Neříkej jim tak. Oni za to nemůžou. Oni nejsou jako ty, že tobě stačí jen kapka krve,“ dloubla jsem do něj prstem a smála se při tom.

„Kdybych tě tolik nemiloval… Jak to říct? No... no prostě bych se nedržel a zaútočil, ale teď spíše lituji, že už jsou u dveří vlci a brání mi tě odnést nahoru,“ pošeptal mi do ucha, abych to slyšela jenom já.

„Tak si nech zajít chuť a jdi otevřít,“ řekla jsem nahlas a otočila se zpátky k plotně.

Edward mi dal pusu do vlasů, povzdechl si a vydal se ke dveřím. Otevřel dveře zrovna když zazněl zvonek. Chvíli se ozýval smích a pak neslyšitelné šeptání.

„Ahoj Edwarde,“ slyšela jsem konečně Mary.

„Ahoj. Bella na vás čeká v kuchyni, ale prosím vstupujte po jednom, protože já nehodlám stavět nový dům,“ zasmál se Edward.

Nedalo mi to a já nasála vzduch. Cítila jsem skoro celou smečku, tak, jak jsem viděla ve své vizi. Můj štít jsem měla někde s mím mistrem a jeho učněm.

„Ahoj Bello!“ zakřičela celá smečka sborově.

„Ahoj všichni. Dneska se bude muset jíst venku, co? Je vás trochu moc na tenhle dům a Esme s Carlislem by mi neodpustili, kdybych jim ho zbořila. Tedy moje návštěva,“ řekla jsem jim a ani se na ně nepodívala.

„Jak ty vždycky víš, kolik nás přijde?“ zeptal se mi Jakob za zády a mnou projel mráz. Edward potichu zasyčel a rukou naznačil odstup.

„To je dobrý. Jen jsem ho necítila,“ řekla jsem na obranu Jakoba a vlastně tím zakecala téma, mě nelibné.

„Štěňata tady jsou!“ přiběhl Emmett a hned zmrzl na místě, když viděl, že tu je skoro celá smečka. Nahodil nevinný výraz.

Rose, která vešla po něm se jen podívala a po chvíli vytřeštila oči.

„Bel… Bello? Ty si ze mě děláš srandu. T…to…tolik vlků pod upírskou střechou je trochu moc ne?“ vykoktala ze sebe a stoupla si před Emmetta na jeho obranu.

„Klid!“ zavelela Mary ke své smečce, která se chystala roztrhat Emmetta nebo ho aspoň postrašit.

Četla jsem všech myšlenky, stejně jako Edward.

„Tak to by už stačilo, všichni ven na zahradu. Za chvíli se podává jídlo,“ jen jsem to řekla, všichni vlci byli venku.

V kuchyni jsme zůstali jen mi upíři. Rose mě stále sledovala udiveným pohledem a její myšlenky byli zamotané. Emmett se jen nenápadně postavil vedle Roselie a začal jí třít rameno. Edward se mi postavil za záda a zamíchal mi jídlem.

„Fuj,“ vylezlo z něj a já se po něm podívala.

„Ne promiň, ale já bych to nejedl,“ usmál se na mě. Oplatila jsem mu úsměv a začala nandávat na talíř.

Vlci si pošmákli, když v tom zavětřili. Vracel se mistr s jeho žákem Adamem. Mary projela nějaká zvláštní vlna, kterou jsem já ani Jasper neznali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella rozdává rozum - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!