Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella, prepáč, no milujem ťa - 8. kapitola


Bella, prepáč, no milujem ťa - 8. kapitolaK tejto kapitolke poviem len toľko, že sa tu stanú dve závažne veci. Nechajte sa prekvapiť. ;)

8. kapitola

Ja ho zabijem. Bastard. Keď sa mi dostane pod ruku! Vybehla som z izby a šla som rovno za ním. Zdola bolo počuť, ako Tanya hovorí, že idú na lov. Všetci! Dobre, mám teda dosť času. Opatrne som otvorila dvere a vošla dnu. Pohybovala som sa, čo najrýchlejšie. Môže sa hocikedy vrátiť. Prehľadala som všetko. Skrine, zásuvky aj posteľ, no nič som nenašla. Už som chcela odísť, keď ma upútalo niečo pod posteľou. Bola to malá biela krabica od topánok. Rýchlo som k nej priskočila a otvorila som ju. Bolo tam veľa listov, no jeden z nich ma upútal. Bol od Ara. Rýchlo som ho otvorila a čítala:

Milá moja Natasha!

Dúfam, že sa Vám u nich darí. Bol to geniálny nápad hrať sa na siroty. Z posledného listu so vyčítal, že sa ti s Edwardom darí až príliš dobre, ale jediné, čo ma trápi je to, že s Bellou to tak nejde. Naozaj ja taký silný štít?! Derek sa musí viac snažiť. Musí sa cez jej štít dostať. Ak sa mu to podarí, sú moji. Dúfam, že sa čoskoro uvidíme.

Váš pán, Aro Volturi

Pane Bože! Začula som zvuky z chodby. Rýchlo som to upratala, no ten list som si vzala. Ukážem ho Carlisleovi a Eleazarovi. Budú prekvapení. Kroky už boli celkom blízko. Priskočila som k zatvorenému oknu, rýchlo som ho otvorila a vyskočila som von v tej chvíli, ako sa dvere otvorili. Bol to Derek a v rukách mal môj denník.

„Konečne sa o tebe dozviem všetko, Isabella,“ povedal a zasmial sa. Chvíľku som ho nechala nech si v ňom listuje, no keď sa dostal na včerajší zápis, vletela som mu do izby a schmatla som ho pod krk.

„Okamžite mi môj denník vráť, inak ťa zabijem,“ zavrčala som a na dôsledok mojich slov som mu stisla hrdlo ešte viac.

„D... dobre,“ zachrčal a podal mi ho.

„Vďaka,“ povedala som s falošným úsmevom a odišla som z ich izby. Zišla som dolu, no nikto tu nebol. Sadla som si teda na gauč a čakala na Carlislea a Eleazara. Prekvapila ma však Natasha. Ladne vpochodovala so obývačky, ako keby jej to tu patrilo, a škaredo na mňa pozrela.

„Mám taký pocit, že máš niečo, čo ti nepatrí,“ povedala povýšenecky.

„Mýliš sa!“ odvrkla som a vyšla som radšej von. Tu na nich počkám. Sadla som si na schody pred dverami a premýšľala som, ako im to poviem. Neviem koľko času uplynulo, no zrazu som začula ako bežia. Ako prví vybehli z lesa Cullenovci a potom moja rodina.

„Bella, deje sa niečo?“ spýtala sa ma Alice, ktorá už snáď o všetkom vedela.

„Áno. Ale poďme radšej dnu, nie?“ spýtala som sa a vybrala som sa do obývačky. Ostatní šli za mnou.

„No tak, Bella, hovor,“ povedal Carlisle. Pozrela som sa na Natashu a potom na ostaných.

„Dobre. Takže, aby ste vedeli máme tu v dome špehov. Je to naozaj zaujímavé, pretože my všetci sme im uverili a naleteli sme na tú ich pretvárku,“ povedala som potichu.

„Čože?“ spýtala sa Tanya.

„Áno, sestrička, je to tak. A chcete vedieť, kto to je?“ spýtala som sa. Všetci prikývli.

„Nie je to nik iní, ako Natasha a Derek,“ povedala som nenávistne a popritom som sa pozrela do Natashinej prekvapenej tváre.

„To nie je pravda!“ vykríkla a prebodal ma pohľadom.

„Naozaj? A čo tento list?“ spýtala som sa jej a podala som ho Carlisleovi. Rýchlo ho prebehol a zastavil sa až pri pečati, ktorú som ja nepoznala.

„Eleazar, pamätáš si na túto pečať? Je to znak Volturiovcov. Natasha, nechceš nám niečo povedať?“ spýtal sa.

„Ja? Prečo ja? Čo tak spýtať sa Belly?“ spýtala sa milo. V tej chvíli som vedela, že používa svoj dar. Stihla som zaštítiť jedine Alice, pretože ostatných už ovládla.

„Choďte sa pozrieť do jej izby,“ prikázala Natasha. Edward vybehol hore ako prvý a o pár minút sa vracal aj s listami a pečaťou.

„Toto som našiel v Bellinej izbe,“ povedal Edward.

„Ona je ten zradca a tie listy sfalšovala,“ povedala Natasha.

„Bella, je to pravda?“ spýtal sa Eleazar. Pozrela som sa na Alice, no ona sa tvárila zhrozene. Och, nie. Dúfam, že sa nedostala cez môj štít.

„Nie je!“ povedala za mňa Alice.

„Alice, čo to...“ začal Jasper, no Alice ho prebehla.

„Jazz, počúvaj ma. Tí dvaja sú Volturiovci. Preto som ich nevidela. Mohlo nám dôjsť, že jediný, kto môže poznať poloupírov je Aro. Mysli!“ povedala a na mňa sa usmiala. Vedela som, že mi verí.

„Alice, prečo veríš jej a nie mne?“ spýtala sa Natasha nahnevane.

„Pretože Bella je, na rozdiel od teba, moja najlepšia kamarátka!“ zasyčala. S úsmevom som sa pozrela na Alice, no potom mi úsmev zhasol.

„Isabella, preto, že ti Alice verí neznamená, že ti začneme veriť aj my! Vypadni z tohto domu! Nechceme tu zradcu!“ zavrčal Eleazar. Prekvapene som sa na neho pozrela.

„Čože?“ spýtala som sa šokovane.

„Dobre si počula. Zbaľ sa a vypadni!“ zavrčala tentoraz Kate. Tak toto by som od nich nečakala. Zhlboka som sa nadýchla a vybehla som do svojej izby. O chvíľku na to za mnou prišla Alice.

„Čo mám teraz robiť?“ spýtala som sa jej.

„Bella, choď do Forks. Ale nechaj svoj štít na mne. Dokážeš to?“ spýtala sa.

„Dokážem. Ale prečo do Forks?“ spýtala som sa nechápavo.

„Uvidíš. Len tam choď,“ povedala, nechala mi kľúče na skrinke a odišla. Pozrela som sa na kľúče a zistila som, že sú od ich domu práve vo Forks. Nič iné mi nenapadlo, tak som sa zbalila, vzala som si všetky doklady, kľúče a vyšla som z izby. Poslednýkrát som si ju prezrela a zabuchla som dvere. Pomaly som zišla dolu. Všetci tam stáli a zazerali na mňa. Teda, okrem Alice, ktorá sa tvárila smutne.

„Neboj sa, Alice. Pravda raz vyjde najavo,“ povedala som jej objala som ju a vyšla som von, no ešte pred odchodom som sa otočila a povedala som:

„Je čas, aby vyšla najavo aspoň jedna pravda. Ja som tá Bella, ktorú ste opustili vo Forks. Nie som mŕtva, ako ste si mysleli, no po tom, čo mi urobil Edward, dokážem veriť už len Alice. Zbohom!“


Dúfam, že sa Vám kapitola bude páčiť. :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella, prepáč, no milujem ťa - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!