Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella, prepáč, no milujem ťa - 4. kapitola

The Host


Bella, prepáč, no milujem ťa - 4. kapitolaV tejto kapitole sa stane niečo závažné. :D No nebudem Vám to prezrádzať. Jedno však môžem :D Bella sa spriatelí s Alice. Pôjde s ňou a s Rose na nákupy. Čo sa všek stane? To si musíte prečítať. :D :D

4. kapitola

 

Po celý zvyšok večera sa na mňa ten Edward díval. Chcela som sa na to spýtať Tanyi, no tá nemala čas. Stále sa venovala Cullenovi.

„Carmen, poď sem na chvíľku!” zavolala som na ňu z kuchyne.

„Čo sa deje?” spýtala sa ma, keď prišla.

„Prečo ma ten Edward stále tak uprene pozoruje?” spýtala som sa jej.

„Bella, na to musíš prísť ty sama. Ja ti to nemôžem povedať. Neverila by si mi,” povedala smutne a odišla. Otočila som sa k linke a z celej sily som do nej buchla päsťou. Zle som odhadla silu a linka s rachotom praskla. V tej chvíli sa sme všetci nahrnuli z obývačky a sledovali tú spúšť. Situáciu zachránil Eleazar.

„Bella, to nevadí. Aj tak som už chcel kúpiť novú,” povedal a žmurkol na mňa. Bože, prečo mi vždy všetko odpustila a dovolia? Ostatným kývol, aby sa vrátili do obývačky. Všetci odišli až na tú malú. Tuším, že sa volá Alice.

„Ty si Bella, však?” spýtala sa s úsmevom.

„Hej. A ty si Alice, že?” spýtala som sa aj ja jej.

„Jasné. Budeme kamarátky?” spýtala sa opäť ona. Chvíľu som premýšľala. Chcela som ju potrápiť.

„Možno, ak mi povieš, prečo ste sa ty a tvoj brat na mňa tak čudne pozerali,” chcela som vedieť. Alice sa zarazila.

„No, vieš, Edwardovi a mne strašne pripomínaš jedno dievča. A mne tiež. Lenže ona je už pätnásť rokov mŕtva,” zašepkala Alice smutne. Ale veď pätnásť rokov som aj upír. Ale to je len zrejme náhoda.

„Aha, tak za to, že si mi to povedala, budeme kamarátky,” povedala som s úsmevom a Alice sa mi hodila okolo krku. V kuchyni sme strávili celú noc a bavili sme sa o všetkom možnom.

„Bella, pôjdeš so mnou na nákupy?” spýtala sa ma Alice, keď už bolo ráno. Hodila po mne psím pohľadom a ja som sa len pousmiala.

„Jasné. A čo keby sme šli hneď teraz?” spýtala som sa jej. Alice zažiarili oči a vbehla do obývačky. Šla som pomaly za ňou. To čo som tam uvidela ma zarazilo a v hrudi som pocítila hroznú bolesť. Tanya sedela v objatí toho Edwarda. V tej chvíli sa Edward otočil na mňa a začal sa pohľadom vpíjať do mojich očí. Neviem, čo sa stalo, no vo svojom vnútri som pocítila známy aj neznámy pocit.

„Bella, poď už,” zatiahla ma Alice za rukáv.

„Jasné. Počkaj, prezlečiem sa,” povedala som a vybehla som hore do svojej izby...

Už som bola takmer hotová, keď mi niekto zaklopal na dvere.

„Ďalej!” povedala som a otočila som sa späť k zrkadlu. Bola to Alice.

„Bell, čo keby s nami šla aj Rose? Nevadí ti to?” spýtala sa ma. Až teraz som si všimla, že je tu aj Rosalie. Usmiala sa na mňa, a tak som jej úsmev oplatila.

„Jasné. Bude to super,” povedala som a spolu sme vyšli na chodbu. Keď som zišla dole, niekto zalapal po dychu. Pozrela som sa na Alice, no tá len pokrútila hlavou, aby som to nechala tak.

„Tanya, idem na nákupy. Zatiaľ ahoj,” povedala som a vybehla som von...

Edward

To nemôže byť moja Bella. Veď bola úplne iná. A hlavne nenávidela nákupy. Táto Bella je jej úplný opak. Blond vlasy, sexi telo, vyzývavé oblečenie, iné správanie... Ale jedno majú spoločné. Ten prenikavý a úprimný pohľad.

„Edward, nad čím premýšľaš?” spýtala sa Carmen, keď som sa nezapájal do debaty.

„Spomínam,” odpovedal som smutne.

„Aha,” zašepkala. A v mysli sa spýtala, či sú to spomienky na moju Bellu. Prikývol som. Ona sa na mňa len smutne pozrela a otočila sa späť na Esme. Ony vedeli o mojou vzťahu s Bellou. Moja rodina im to všetko povedala. Mám, ale veľmi čudný pocit, že nám niečo nechcú povedať...

Bella

Nákupy s Alice a Rose boli zábava. Obľúbila som si ich. Alice mi všetko povedala o tom dievčati. Mala hnedé vlasy aj oči. Bola mi strašne podobná.

„Alice, ako sa volala?” spýtala som sa.

„Volala sa Isabella Marie Swan,” povedala Alice. V mojom mozgu niečo cvaklo a mne to v tej chvíli zaplo. Veď tak som sa ja volala pred premenou. Ale veď to nemôžem byť ja.

„Bella, deje sa niečo?” spýtala sa ma Rose.

„Nie, len som sa zamyslela,” klamala som. Rozhodla som sa, že nikomu nič nepoviem...

Boli sme už na ceste domov a mne nejakým spôsobom vyplo štít. Alice v tej chvíli vykríkla a auto prudko zabrzdilo.

„Alice, čo sa deje?” spýtala som sa ja aj Rose naraz.

„Bella...” zašepkala a pozrela sa na mňa. Oči jej žiarili šťastím...

Osud

Zamiešať karty vie každý, no ja to viem najlepšie. Karty osudu. Zamiešať karty lásky je ľahké, no zamiešať karty tak, aby si k sebe našli cestu, aj keď jeden nenávidí druhého, je ťažké. Treba sa posnažiť, aby bolo všetko tak ako má byť. Musím sa posnažiť, aby si spomenula na milujúcu rodinu, na svoju lásku, ktorá za ňou smúti. A čo s neopätovnými citmi? Tomu môžem zabrániť len veľmi ťažko. Pred tým, ako sa objavila, bolo mi to jedno, no teraz, keď je tu ona, je to zlé.  Chcem, aby boli šťastní, no bude ma to stáť veľa síl. No obetujem sa pre lásku, šťastie a rodinu. Tým, že som jej umožnil spomenúť si, no ona to nikomu nechce povedať, sa to všetko len komplikuje. Budem musieť o pomoc požiadať moju sestričku Dáliu...

Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Bolo to písané dosť v zhone. :D Vaša ACullen a rossieC...

Komentár poteší! :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella, prepáč, no milujem ťa - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!