Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - Bonusový díl


Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - Bonusový dílTak jsem napsala bonusový dílek. Snad se vám bude líbit a jak jste si již už určitě domysleli, jedná se o svatební noc na ostrově Esme. Žádné varování jako je +15 sem dávat nebudu, protože já to psala a 15 mi ještě není. A myslím, že to není zas tak hrozné, abych to sem psala. No, tak doufám, že se bude líbit! Pěkné počtení a děkuji za komentáře! Odehnalka

Bonus – Příjezd na ostrov Esme a svatební noc


Edward Cullen

„Jak dlouho ještě ta cesta bude trvat?“ zeptala se mě Bella, když jsme společně stáli na palubě menší lodi a dívali se na moře.

„Už jen chvíli, pojď, něco ti ukážu,“ zašeptal jsem ji do ucha a její srdce začalo bít rychleji. Jen jsem se pousmál a vzal ji za ruku.

Stále jsem tomu nemohl uvěřit, že je moje, že se stala mou ženou, že se stala paní Cullenovou. A to zcela dobrovolně a nadšeně. Vůbec ji nevadilo, že nám svatbu zařídí Alice, ba naopak, vypadala, že je ráda a že se o nic nemusí starat. Bylo tu však jedno riziko a ne malé – svatební noc, na které trvala.

Postavila si hlavu a to ji potom bylo těžké přesvědčit. Jistě, těšil jsem se, až se mi plně oddá, ale když už trvala na nesmrtelnosti, myslel jsem si, že až pak… Nedala si však říct… Ne že bych se netěšil, ale zároveň jsem se bál, že ji něco udělám, a nedej bože zabuji… Vyčítal bych si to…

Zavedl jsem ji na příď lodi a ukázal na ostrov, který se před námi začal rýsovat. Tázavě se na mě podívala. „To je ostrov Esme, Carlisle ho dal Esme k výročí svatby,“ vysvětlil jsem a Bella zalapala po dechu.

„A co dáš mě, až budeme mít výročí?“

„No, říkal jsem si, že takový malý ostrov z Havajských ostrovů by nebyl špatný,“ zašeptal jsem a objal ji zezadu kolem pasu. Jen protočila oči a dál se v tichosti dívala na ostrov Esme, který se zvětšoval.

...

Když jsme byli před dveřmi do domu, podkopl jsem ji nohy a vzal si ji do náruče.

„Moje povinnost,“ vysvětlil jsem potichu a přešel práh dveří. Jen se zasmála a objala mě kolem krku. Pár sluhů nám přineslo kufry a já jim, španělsky, poděkoval. Bella si prohlížela celý dům.

„Víš, že když mluvíš španělsky, je to…takové jiné…fascinující a okouzlující,“ zašeptala tiše a teď už stála naproti mně.

„Vážně?“ Jen s úsměvem přikývla. Sklonil jsem se k ní a líbnul na čelo.

„Dopřeji ti trchu lidského času, ale ať vám to moc dlouho netrvá paní Cullenová,“ zašeptal jsem, obešel ji a vyšel prosklenými dveřmi ven.

Cestou jsem cítil její pohled na zádech a sundal si košili…


Bella Cullenová

Chvíli jsem se dívala na jeho záda, pak jsem však zatřepala hlavou a vyšla druhým směrem než Edward. Odhadovala jsem, že za těmi dveřmi je koupelna a taky byla. Byla fascinující a nádherná, jako tenhle ostrov. Zavřela jsem za sebou dveře, shodila ze sebe šaty, které mi dala Alice a vlezla do sprchy.

Z té dlouhé cesty jsem byla celá zpocená a uřícená a tak jsem uvítala vlažnou sprchu. Když jsem vylezla ze sprchového koutu, říkala jsem si, že je zbytečné si dávat nějaké oblečení a tak jsem kolem sebe obmotala velký bílý a vlněný ručník. Vlasy jsem pročísla a vylezla z koupelny.

V pokoji nebyl, takže je stále venku. Dveře ven zůstaly otevřené a tak jsem potichu vyšla ven. Když jsem se chodidly dotkla teplého písku, cítila jsem se, jako bych byla na Floridě. Porozhlédla jsem se kolem sebe. Edward stál po pás v moři a sledoval nebe. Všimla jsem si jeho oblečení na malé hromádce a tak jsem nechala ručník, aby sklouzl a zamířila za ním.

I přes to, že už byla noc, moře zůstávalo příjemně teplé. Když jsem došla k Edwardovi, ke svému manželovi, propletla jsem naše prsty. Tušila jsem, že mě slyšel, ale otočil se až teď.

„Nádhera,“ šeptla jsem a dívala se mu do očí.

„Ty jsi o hodně nádhernější,“ zašeptal a já se usmála. Zvedla jsem volnou ruku a položila ho na místo, kde měl sdrce, které nebilo. Zachvěl se pod mým dotykem.

„Jestli…jestli udělám něco…,“ začal, ale nestačil dokončit, protože jsem ho přerušila.

„No tak, lásko, neboj se… Já ti věřím a stále si mi nedal důvod ti nevěřit,“ narážela jsem na naši první společnou hodinu španělštiny.

Jen se pousmál a políbil mě na rty.


Edward Cullen

Vím, na co narážela. Pousmál jsem se a lehnce ji políbil na rty. Polibky mi oplácela a volnou rukou začala objíždět každý sval na hrudi a já zavzdychal do jejích úst.

Přejížděl jsem nose po její tváři, krku, ramenech,… a zhluboka jsem dýchal… Její vůně byla silná, ale dalo se to zvládnout.

Vrátil jsem se k jejím rtům a hladově ji políbil. Naše prsty se rozpletly, ona dala své ruce za můj krk a já své spojil za jejími zády. Přitiskl jsem si ji blíž k sobě a porvé do naší hry zapojil jazyk. S chutí mi polibky oplácela.

Moje ruce začaly nekontrolovaně kluzat po jejích zádech. Ani ona nezůstala pozadu a stále dokola objížděla mé svaly. Opustil jsem její rty a přesunul se na její krk. Zaklonila hlavu a z úst ji vyšlo pár vzdechů.

Najednou jsem neměl chuť na její krev, ale na její hebké, pružné tělo. Opatrně jsem ji vzal do náruče a než si stačila něčeho všimnout, pokládal jsem ji na velkou bílou postel. Neodtrhl jsem však svá ústa od její bledé hebké pokožky.

Lehl jsem si nad ní a rty se sunul stále níž. Prsty jsem jemně objížděl křivky jejího těla. Její vzdechy byla rajská, božská, andělská hudba a já nechtěl, aby skončila. Vrátil jsem se k jejím rtům a ona se šibalsky usmála.

Jemně na mě zatlačila a naše pozice se vyměnili. Tentokrát byla ona nahoře. Sedla si na mě obkročmo a sklonila se ke mně. Když už se naše rty málem dotýkaly, rychle se zvedla a políbila mě na čelo, oční víčka, spánky, tváře, bradu, čelist, krk, ramena, hruď, jen rtům se vyhýbala a mě to dohánělo k šílenství.

Když už to vypadalo, že se vrací k mým rtům, zase uhnula a přes tvář se dostala k mému ušnímu lalůčku. Opravdu mě to dohánělo k šílenství a jemně jsem zavrčel. Bella se rozesmála krásným smíchem.

„Vše chce čas, pane Cullene, vše chce čas,“ zadívala se mi do očí a jedním prstem mi přejížděla po rtech.

„Vy jste opravdu odvážná žena, že, paní Cullenová? Když takhle škádlíte upíra,“ odpověděl jsem ji stejně tiše a chytl její ruku a políbil ji prst. Pak do dlaně, na zápěstí, předloktí a víš a víš, až její tvář byla těsně u té mé. Znovu jsem ji políbil. Pousmála se a hladila mě ve vlasech. Moje ruce blodily po jejích bocích a zádech a Bella mi zavzdychala do úst.

Znovu sjem opustil její ústa a ochutnával její kůži pod klíční kostí. Tentokrát jsem se odvážil i níž a Bella se začervenala.

„Nebuď blázínek, jsi nádherná,“ zašeptal jsem ji do ucha, a jak ona mě, tak i já jí políbil na ušní lalůček. Prstem jsem objel kontury ňaďer a Bella zavzdychala. Než se nadála, byla zase pode mnou. Líbal jsem ji ještě intenzivněji a vášnivěji.

Sklouzl jsem z jejich rtů a přesunul se znovu níž. Když jsem byl znovu u jejich ňader, prohla se proti mně a mě tato reakce potěšila. Posumál jsem se a pokračoval níž. Její prsty se mi zapletly do vlasů a Bella zase začala nahlas vzdychat. Jazykem jsem zajel do pupíku a znovu se prohla.

„Edwarde…prosím,“ hlesla a já se znovu vrátil k jejím rtům. „Chci tě,“ zašeptala do mých úst a já nemohl uvěřit tomu, že jsem tyto dvě slova slyšel. Lehce jsem ji políbil.

„Miluji tě,“ šeptl jsem a podíval se ji do očí.

„I já tebe,“ odpověděla mi stejně tiše. Chvíli jsme si jen vzájemně dívali do očí, pak jsem ji znovu políbil a opatrně, nežně a co nejjemněji jsem spojil naše těla v jedno.

Zavzdychala a její nohy mě objaly kolem pasu. Opatrně jsem se v ní začal pohybovat. Naše rty se znovu spojily. Pokoj naplňovaly naše vzdechy. Nemohl jsem tomu uvěřit.

Byl to skvělý a nezapomenutelný pocit – oddala se mi celá, dala mi celou svou nevinnost a plně se stala mou.

Mezi vzdechy šeptala mé jméno a já zase její…


Bella Cullenová

Nemohla jsem tomu uvěřit…

Věděla jsem, že na tento nejskvělejší okamžik, na tuto chvíli nikdy nezapomenu. Všechny nejistoty a strach šly bokem.

V pohybech jsem mu vycházela vstříc a naše těla se proplétala, jako by to dělala celé věky. Stále dokola jsme si šeptali svá jména a slova lásky.

Touha a vzrušení se v mém těle zvětšovala a já myslela, že už to nevydržím… Slast byla čím dál tím větší a já se dostávala na vrcholek blaha společně s Edwardem.

A pak, pak se stala ta nejskvělejší a nejhezčí věc, kterou jsem kdy zažila. Z úst mi vyšlo hlasité zavzdychání, které bylo plné touhy a prohla jsem se, dnes již poněkolikáté, v zádech.

Má láska, můj anděl mě znovu políbil a po pár pohybech i on dospěl svého vrcholu. Oba jsme zrychleně dýchali a dívali se do očí toho druhého.

Naše pozice se zase vyměnili – tentokrát jsem ležela na jeho hrudi a on mě objímal v pase a hladil po zpocených vlasech. Usmála jsem se na něj.

„Byl jsi skvělý,“ zašeptala jsem a líbla ho na hruď. Usmál se svým pokřiveným úsměvem.

„Vy jste byla lepší, paní Cullenová.“ Zvedla jsem se na lokty a něžně ho políbila na rty.

„Miluji tě, Edwarde Cullene.“

„A já miluji tebe, Bello Cullenová.“


Edward Cullen

Nemohl jsem tomu uvěřit… Tomu, co se stalo. Dnešnímu dnu jsem nemohl uvěřit. Bella se unaveně uvelebila v mé náruči a já ji broukal její ukolébavku.

Po chvíli už dýchala normálně a já usoudil, že usnula. Políbil jsem ji do vlasů a opatrně, abych ji neprobudil, jsem přitáhl přikrývku a oba nás zakryl.

Celou noc jsem ji pozoroval a uvědomoval, že svět mi dal tu nejkrásnější ženu, kterou budu milovat na celou věčnost…

 

Tak snad se bonusový díl líbil.

Řekněme, že nějak takhle jsem si jejich poprvé představovala. Snad se líbilo.

Děkuji za komentáře!




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Baletní střevíčky aneb Tanec pro tebe lásko - Bonusový díl:

 1
18.10.2011 [0:34]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!