Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Asistentka 15. kapitola


Asistentka 15. kapitolaNancy sa tvári ako anjel a Bella spolieha na náhodu.
V tejto kapitolke bude trochu teplo. Ako sa hovorí: teplo, teplo, teplejšie a... ;)

Neverila som vlastným očiam. Predo mnou stála Nancy v celej svojej paráde. No teda presnejšie povedané, sedela na barovej stoličke v obtiahnutých béžových šatách, ktoré kontrastovali s jej opálenou pokožkou a čiernymi vlasmi, nohy prekrížené tak, že jej sukňa vyletela skoro až na brucho.

Moja operačná pamäť bola spomalená a bojovala s nadobudnutými promile. Snažila som sa rýchlo vyhodnotiť situáciu.

„Čo tu robíš?“ dostala som po chvíli zo sebe, keď som sa spamätala z prvotného šoku.

„Nevšimla som si, žeby tento bar patril tebe,“ povedala sarkasticky. Skúmavo sa na mňa pozrela, kým popíjala svoj drink. Vyzeralo to ako vodka, ale tým som si nebola vôbec istá. „To isté by som sa mohla ja spýtať teba. Ako je možné, že si v takomto podniku a netráviš svoj čas v kancelárií. Alebo si tu s Edwardom?“

So záujmom sa našponovala a načiahla krk, aby sa poobzerala po miestnosti. Neviem čo čakala, že v tom šere niečo uvidí, keď nevie kde hľadať. Každopádne musela vedieť, že tu nie je. Inak by takto sebavedome nevystupovala. Najmä nie potom, ako ju surovo vykopol z mojej kancelárie.

Prižmúrila som oči a akékoľvek myšlienky na potrebu ísť na toaletu som zapudila. Predstava, že by ma nasledovala, sa mi vôbec nepozdávala. A viem, že ona by toho bola schopná.  Založila som si ruky na hrudi a bojovne zdvihla bradu. Postoj robí polovicu celkového dojmu. 

„Máš zákaz priblíženia.“ Snažila som sa o vyrovnaný tón, ale vnútri som sa triasla ako osika. Oblial ma studený pot a chvíľu som mala silné nutkanie vyťukať Edwardove číslo.

„Viem,“ odfrkla si a naklonila hlavu trochu stranou. „No ale ver tomu, či nie, nie si objektom mojej posadnutosti, aby som ťa sledovala. Prišla som sa do baru zabaviť.“

Premerala som si ju skúmavým pohľadom a premýšľala, či by to mohla byť pravda. Rozpačito som pristúpila.

„Náhoda?“ Niečo mi vravelo, že by som na náhody nemala veriť, ale mala som dnes narodeniny a nechcela som celý večer prežiť v neurotickom obzeraní sa za chrbát.

Prikývla a znova si odpila. „Čo by si povedala, keby dnes mimoriadne porušíme ten zákaz. Nechce sa mi hľadať ďalší bar, keď som sa tu už tak dobre usadila.“

Akýsi vnútorný radar mi vravel, aby som na to nepristúpila, aby som išla čo najskôr preč, ale prepojenie s nervovými zakončeniami v mozgu boli ochromené alkoholom, takže sa žiadna reakcia na výstrahu nekonala.

Váhavo som prikývla. „Dobre, ale vyhýbaj sa mi.“ Vystrčila som prst. Bola to však zbytočná provokácia.

Nancy na sekundu zalapala po dychu a s buchnutím položila pohár na bar. Zoskočila zo stoličky a ladným pohybom podišla ku mne.

„Čo si o sebe myslíš, že si Anglická kráľovná? Ja sa ťa nemusím pýtať na povolenie!“ Prižmúrila oči a šľahali z nich blesky. Tá ženská bola poriadne výbušná, dočerta. „Už nie sme v Cullen Industries a nie je pri tebe Edward, ktorý by ťa chránil, takže dávaj si, zlatko, pozor na jazyk.“

Bola tak blízko, že som mohla cítiť príchuť jej parfému na jazyku. Môj osobný priestor sa zmrštil nečakane rýchlo a srdce som počula búšiť až niekde v krku. Automatický reflex mi hovoril, aby som do nej sotila a získala si ho tak naspäť, ale posledný zvyšok zdravého rozumu ma varoval. Bola som na vysokých opätkoch a stabilita nebola nikdy moja silná stránka. Nakoniec. Naposledy, keď som do nej sotila, som ju vyprovokovala tak, že ma začala fackať hlava nehlava.

Ustúpila som o krok a dala ruky pred seba v obrannom geste. Oči som mala doširoka otvorené. „Nancy, nepribližuj sa, lebo budeš ľutovať.“

Zúfalo som sa chcela pozrieť, kde trčí Alice, aby mi prišla na pomoc. Ale nemohla som si dovoliť stratiť Nancy z očí.

„Počúvaj, ty malá suka...“ zasyčala zlostne.

Spravila prudko krok vpred a ja som nestihla zareagovať. Zakolísala som a strácala rovnováhu. Inštinktívne som vystrela ruku, aby som sa niečoho zachytila. Nancy sa škodoradostne usmiala, chytila ma za načiahnutú ruku a prudko trhla smerom k sebe.

Nohy sa mi vo vysokých podpätkoch podvrtli a letela som smerom k podlahe. Privrela som oči a očakávala náraz. Na lopatkách som však zrazu pocítila silný tlak. Niekto ma zachytil a práve sa ma snažil zdvihnúť.

Váhavo som otvorila oči. Srdce mi hádam zastavilo a ja som zalapala po dychu. Pozerala som do tých najhlbších modrých očí, aké som kedy videla. Sťažka som sa nadýchla a zamrkala očami. Môj záchranca nebol nikto iný, ako pán Pravý, ktorý pred chvíľou vošiel do baru. Tmavé vlasy mal mokré, v neskutočne sexy účese, ktorý bol pravdepodobne výsledkom dažďa vonku.

„Si v poriadku?“ Starostlivosť v jeho hlase bola nečakaná. Omámene som zamrkala. Jeho hlas znel ako hra basy. Bol hlboký a upokojujúci zároveň.

„Áno.“ Hlas mi preskočil. Začervenala som sa a sklopila oči. Neušiel mi však jeho pobavený úškrn.

Pomohol mi postaviť sa na nohy a ja som si trochu oprášila šaty. Aj keď to vôbec nebolo potrebné. Nedokázala som sa však naňho pozerať. Rozpačito som naklonila hlavu nabok a pozrela sa naňho spod mihalníc.

„Čo by si povedala na to, kebyže ťa pozvem na drink?“ Prehrabol si svoje mokré vlasy. Obliala ma horúčava. Nemohla som si pomôcť. V tej chvíli som si predstavila, ako musí vyzerať, keď vyjde zo sprchy. Zachvela som sa. Telom mi prešla túžba, niečo vlastniť. Nie niečo, niekoho.

„To znie lákavo,“ omámene som sa usmiala a oblizla si pery.

„My si to spolu vybavíme neskôr,“ započula som za sebou zlostný Nancin hlas.

Úplne som na ňu zabudla. Zmätene som sa otočila na podpätku a pozrela sa do nenávisťou privretých očí. „Nancy, s tebou som skončila. Daj mi pokoj.“

„Skončíme, keď ja budem chcieť.“ Jej hlas sa chvel od napätia a pristúpila o krok bližšie. Napadla mi šialená myšlienka. Tá ženská hádam musí po mojej fyzickej blízkosti nehorázne túžiť.

Nestihla som sa spamätať, keď vtom ma niekto chytil za ramená a stočil za seba. Zmätene som zamrkala očami a pozrela sa pred seba, aby som zistila, čo sa stalo. Výhľad mi zatienil široký mužský chrbát. Už je to druhýkrát, čo ma môj tajomný záchranca pred Nancy bráni. Hmm, tak to sa mi naozaj páči. Vykukla som mu spoza ramena a užila si Nancin šokovaný výraz.

Stiahla som sa späť a otočila sa dozadu smerom k nášmu stolu. Vyhľadala som očami Alice. Na moje prekvapenie sledovala celú túto situáciu. Sedela napäto a oči umierala na Nancy. Natočila som hlavu nabok a našpúlila pery. Tak ona si všimla tú dračicu a nezasiahla? Keď však zaregistrovala môj pohľad, zaškerila sa a vystrela oba palce na rukách v podpornom geste. Prevrátila som oči. Celá ona. Podľa mňa to musela celé zosnovať. Perami som jej naznačila – mrcha – a prižmúrila oči. Ona iba vyplazila na mňa jazyk a dala si ruky v bok. Jašterička jedna. Rozhodla som sa však obrátiť svoju pozornosť naspäť na dvojicu predo mnou.

„Slečna, ak ste dobre nepočuli, máte ju nechať na pokoji.“ Muž predo mnou mal ruky založené na hrudi.

„Ale no tak, nerozumiete zábave,“ povedala laškovne a žmurkla naňho.

Počiatočné prekvapenie zamaskovala veľmi rýchlo. Vlasy si prehodila dozadu, čím sa snažila upútať pozornosť na jej bujarý dekolt. Znechutene som si odfrkla. Chcela som ustúpiť od nich a vrátiť sa k Alice. Ale neznámy ma zachytil za ruku a držal pri sebe.

„Myslíte si, že nerozoznám zábavu?“ zdvihol obočie. Vôbec nereagoval na jej snahu o nadviazanie kontaktu.

Zamyslene som sa pozrela na naše spojené ruky. Do celého tela mi z toho miesta prechádzala čistá energia. Dokázala som cítiť každý záhyb jeho prstov ako sa obvíja okolo mojej ruky. Oblizla som si pery. Tak veľmi som ho chcela. Potrebovala.

Napriek tomu som cítila, že by som nemala. Vedela som si celkom presne vybaviť iný dotyk. Rovnako jemný a predsa oveľa naliehavejší. Pokrútila som hlavou. Nechcela som naňho myslieť práve teraz. Ani na bozk, ktorý ma vypol z prevádzky. Privrela som oči. Bola som vďačná za ten alkohol. Myšlienky sa mi v hlave trúsili ako zmätený kŕdeľ vrabcov. Do reality ma opäť vrátil Nancin úlisný hlas.

„No tak, zabudnime na to a dajte si so mnou drink.“ Našpúlila pery a pozrela mu uprene do očí. „Verte, táto nestojí za záchranu.“

„A vy nestojíte za to, aby som s vami márnil čas,“ povedal ľadovo a otočil sa. Stihla som zazrieť, ako Nancy vytreštila oči a zlostne sa na mňa pozrela. Bol to však iba útržok sekundy, lebo pohľad na ňu mi zatienil môj ochranca.

„Si naozaj v poriadku?“ spýtal sa starostlivo a pozrel mi do očí.

Muž predo mnou bol neskutočne príťažlivý a ja som sa strácala v pohľade jeho ľadovo modrých očí. Vypracovaný a vysoký, ale nie ako... Nepatrne som pokrútila hlavou. Zahnala som všetky myšlienky do pozadia. Potrebovala som sa ešte poriadne napiť.

„Á-áno, som,“ prikývla som a žalúdok mi zovrela nervozita.

„To som rád,“ usmial sa a ja som chvíľu hľadala pevnú pôdu pod nohami. „Tá ženská vyzerala byť šialená.“

„To teda je,“ zasmiala som sa a nervózne si vošla rukou do vlasov.

„Rada v baroch vyhľadávaš psychicky narušených jedincov?“ žmurkol na mňa a ja som zmätene zamrkala.

„No neviem. Som tu prvýkrát,“ povedala som nesústredene. Ale uvedomila som si, že musím vyzerať ako totálny idiot. Rýchlo som sa spamätala. „Závisí to od štatistiky, či aj ty si nejaký blázon.“

Zasmial sa a v očiach mal úprimný záujem. „Možno. Ale to sa nedozvieš, ak si so mnou nezatancuješ.“

„Tanec?“ spýtala som sa počudovane. „Ale predtým si ma pozval na pohárik?“

Prikývol a ukázal mi rukou smerom k baru. „Ako som len mohol zabudnúť. Až po vás, madam.“

Pristúpili sme k baru a ja som sa snažila čo najelegantnejšie vyliezť na barovú stoličku. Ospravedlňujúco som sa usmiala na svojho spoločníka, ktorý si ma so záujmom premeriaval.

„Čo to bude, vážení?“ spýtal sa mladý, pekný barman. Odhadujem, že to bol študent, zarábajúci si na školu.

„Cosmopolitan,“ zakričala som naňho, aby ma cez ten randál mohol počuť.

„Martini s ľadom.“ Môj spoločník mu nevenoval pozornosť a stále ma pozoroval. Nervózne som sa zahniezdila na stoličke.

„Hneď to bude,“ usmial sa a začal miešať môj kokteil.

Cítila som sa nesvoja. Natočila som sa k nemu a pozrela naňho spopod mihalníc. Vo flirtovaní som nebola skúsená. Ale alkohol otupoval moje racionálne inštinkty, ktoré mi radili, držať sa od všetkých cudzích ďalej a rýchlo odcupitať k Alice.

„Mimochodom, volám sa David.“ Pristúpil o krok bližšie a oprel sa pravou rukou o bar. Odpútalo to moju pozornosť. Naklonila som hlavu na stranu a očkom sledovala jeho ruku. Mala som ju na dosah a svrbeli ma dlane, ako veľmi som sa ho znovu chcela dotknúť.

„Bella,“ povedala som jednoducho a pozrela mu do očí.

Barman pred nás položil našu objednávku. Opatrne som chytila svoj kokteilový pohár.

„Na večer plný prekvapení,“ priložil David svoj pohár k môjmu.

„Na večer bez zábran,“ vyložila som karty na stôl a spriama sa mu pozrela do očí. Štrngli sme si. Priložila som si pohár k perám a na chvíľku sa zahľadela na ten farebný nápoj. Akoby som pohľadom vedela čarovať a zabudnúť na všetko. Prevrátila som do seba pohár a cítila, ako sa mi telom rozlieva ďalšia vlna tepla.

David sa oprel o pult a upieral na mňa hladný pohľad. Teraz som však vedela, že nemôžem cúvnuť. A pri pohľade naňho som ani nechcela.

„Tak a teraz by si si nechcela zatancovať?“

„Nechceš si odložiť bundu?“ spýtala som sa nevinne.

Nečakala som na odpoveď. Chytila som ho hneď za ruku a ťahala k nášmu stolu. Alice tam sedela a spokojne sa usmievala. Všetko evidentne vychádzalo podľa jej predstáv.

„Alice, toto je David. David, Alice, moja kamarátka,“ predstavila som ich, keď sme podišli k stolu. Alice ani nevstala, iba mu zamávala.

David sa tiež prívetivo usmial a pozdravil myknutím hlavy. Vyzliekol si bundu a hodil ju na sedačku. Nadstavil ruku smerom ku mne, ako výzvu do tanca. Prehltla som na sucho. Pod bundou mal napasované čierne tričko a každý jeho sval bol ako vyrytý. Rok abstinencie sa preukázal, zrazu som prestala rozmýšľať a vnímať okolie.

„Bella, zlatko, pôjdem si aj ja nájsť spoločníka. Nehľadaj ma potom,“ žmurkla na mňa, vyskočila od stola a už sa strácala v dave.

 

David ma chytil za ruku a ťahal na parket. Skôr, ako som stihla k nemu pristúpiť, zatočil so mnou a ja som mu rovno pristála v jeho náručí. Srdce som mala kdesi v krku a počula každý jeho splašený úder. Pod rukami som cítila pevné svalstvo jeho hrudníka. Hlava sa mi zatočila nad predstavou, žeby som to mala dnes také ľahké. Zasmiala som sa. Jednu ruku mi položil na pás a druhou mi chytil ruku.

„Tak, kde sa pohybuje táto kráska, pokiaľ nekupuje v bare Cosmopolitan a neohrozuje ju šialená ženská?“ spýtal sa so šibalským úsmevom a pritisol si ma bližšie k sebe.

Zahryzla som si do pery a tým odpútala jeho pozornosť.

„Alebo vieš čo, povedz mi či s niekým chodíš, to je dôležitejšie,“ šepol zachrípnuto s pohľadom upretým na moje ústa.

„Vyzerám na to, že mám priateľa?“ šepla som záhadne. Pravdou však je, že sama som nejako lepšie nedokázala špecifikovať...

„To nie je odpoveď,“ povedal naliehavo a vzduch začal zrazu hustnúť.

„Nie. Nemám priateľa.“ Žiadna trpkosť v hlase. Len holý fakt. Aj keď po tom, ako som sa dnes opäť bozkávala s Edwardom... Hlúposť. Nemôžem čakať, kým on dostane chuť. A dosť! Neprekazím si túto skvelú príležitosť!

„V tom prípade by ti nevadilo, kebyže ťa pobozkám?“ spýtal sa, ale vôbec to neznelo ako otázka. Znova ma zatočil a ja som sa rozosmiala.

„Žeby som konečne natrafila na gentlemana?“ podpichla som ho. Príliš intenzívne som však vnímala jeho horúci dotyk na mojom páse, ktorý mal od gavalierskych spôsobov rozhodne ďaleko.

„K vaším službám, madam. Za ten bozk budem vaším služobníkom na dnešnú noc,“ šepol s prísľubom. Zachvela som sa a celé moje telo sa rozvibrovalo. To že toto by som za normálnych okolností vôbec nedovolila bolo tak v úzadí, že som si ani nedokázala vybaviť, prečo by som ho mala zastaviť. Teda vedela, ale nechcela som. Asi.

„Podľa toho bozku zistím, či by som vás za služobníka chcela, pane,“ pošepla som dvojzmyselne a oblizla si spodnú peru.

David sa usmial a jemne sa ku mne zohol. Mäkko mi jazykom oblizol pery, ktoré som mu s tichým vzdychom pootvorila. Toto pozvanie rýchlo využil a jazykom mi vplával do úst a ja som sa neubránila ďalšiemu vzdychu. Teraz som bola rada za tie všetky drinky, ktoré mi zastierali mozog a znemožňovali mi analyzovať situáciu. S nesmelou opatrnosťou som sa svojím jazykom dotkla jeho jazyka a náš bozk sa prehĺbil. Rukami mi blúdil po tele a náruživo ma chytil za zadok. Oblialo ma horko.

Nepatrne sa odtiahol odo mňa a v očiach hľadal nejakú odmietavú reakciu. S viečkami ťažkými od návalu toľkého vzrušenia som sa zastrene naňho pozrela.

„Dobre, prešiel si.“ 

Cítila som jeho vzrušenie a mňa na sekundu prepadla panika. Celé sa to rozbehlo príliš rýchlo. Viem len, že to je nejaký David. Pokojne to môže byť... Dočerta s opatrnosťou. Neprišla som sem práve preto, aby som si vyčistila hlavu? A o čom sú takéto jednorazové akcie? Len o sexe. Tak prečo tie náhle výčitky.

Opäť som si zahryzla do pery a naoko som sa rozhliadla po parkete. Opäť si pritiahol moju tvár a pobozkal ma naliehavo na pery. Zrazu som vedela, že niečo je zle. Niečo ako hovorí Alice, šiesty  zmysel. Nebola som však v stave to nejako rozlúštiť. 

„Je mi to jedno,“ šepla som si sama pre seba a znova spojila naše pery. Po viac ako roku si sex hádam zaslúžim.

Rukou mi ešte raz prešiel po zadku a postupne kĺzavo prechádzal po mojom boku až k prsiam. Zalapala som po dychu. Tak do tohto baru ma asi znovu nepustia. Bolo mi to však jedno, vychutnávala som si ten jemný a náruživý dotyk. Zrazu sa presunul k môjmu uchu.

„Si filmová hviezda, alebo niečo také?“ zašepkal prerušovane medzi bozkami.

„Nie.“ Jeho otázke som veľmi nerozumela, ale vzhľadom na to množstvo alkoholu a málo kyslíku, čo sa dostávalo do môjho mozgu, nemusela byť chyba v ňom. „Prečo?“

Opäť sa venoval mojím perám a ja som strácala pamäť. Či sme sa o niečom rozprávali, alebo sa mi to iba zdalo.

„No lebo tam pri bare stojí tá otravná ženská a fotí nás na mobil,“ povedal len tak mimochodom.

Okamžite som sa od neho odtrhla a strelila pohľadom k baru. Trvalo mi zopár sekúnd, kým som ju našla. Nancy ešte párkrát stlačila spúšť, potom zložila mobil a s falošným úsmevom mi zamávala. Rázom som ustrnula. Davidové ruky som zo seba zošmykla a vykĺzla som mu z objatia.

„Prepáč, toto si musím vybaviť. Hneď som tu,“ šepla som na vysvetlenie, keď sa ma snažil zastavil. Bez slova prikývol a pustil ma. Očami ma však stále sledoval.

Priamo som si to zamierila k Nancy, ktorá sedela na barovej stoličke a veselo pohojdávala nohou.

„Čo to má znamenať, Nancy?“ povedala som zlostne.

„Čo myslíš?“ spýtala sa naoko nevinne. „Toto?“ zamávala mi telefónom pred tvárou.

„Som tvoj idol a chceš si moje fotky rozmiestniť po stenách izieb?“ povedala som uštipačne.

Úsmev jej razom zmizol z tváre a jej pohojdávajúca noha sa zastavila.

„Iba ak v tvojom sne,“ sykla.

„Ak by si bola v ňom ty, bola by to nočná mora!“ Nancy ma jednoducho vytáčala. V jej prítomnosti som strácala akúkoľvek súdnosť.

Nancy zoskočila zo stoličky a ja som automaticky ustúpila o krok. Ešte som mala v živej pamäti našu poslednú konfrontáciu na pôde Cullen Industries a aj tú dnešnú, odohrávajúcu sa sotva hodinu dozadu.

„Len by ma zaujímalo, čo by povedal Edward, keby mal to potešenie vidieť tie isté fotografie,“ povedala medovo a nakrútila si jeden prameň okolo prsta pravej ruky.

„Prečo by ho to malo zaujímať.“ Snažila som sa pôsobiť chladne a vyrovnane. Ale ani sama som nevedela odhadnúť, ako by reagoval. Pobozkali sme sa dvakrát a vôbec sme si to nevyjasnili. To je trest za strkanie hlavy do piesku.

„Hmm, neviem. Ty mi povedz.“ Zatvárila sa vševediaco a žmurkla na mňa. Musela blafovať. Nemohla vedieť, že sme sa bozkávali. Dočerta, odkiaľ by to vedela.

„Už som ti povedala, keď ťa vyhodil, že my nemáme nič spolu,“ povedala som podráždene, vyrovnaná maska bola dávno preč. Zápasila som s neskutočne silnou túžbou jej ten mobil vytrhnúť a vyliať na hlavu to mojito, ktoré mala položené za sebou na bare.

„Tak v tom prípade,“ prižmúrila oči ako šelma chystajúca sa k smrtiacemu úderu, „ti nebude vadiť, ak mu to pošlem.“

Široko sa usmiala a pritlačila palec pravej ruky na monitor.

„Nie!“ skríkla som a vytrhla jej ten mobil z ruky. Mohla som ale už len sledovať, ako mobil odosiela súbor fotiek Edwardovi Cullenovi.

A je to v háji. Svet okolo mňa sa prestal pohybovať. Čas sa zastavil. Videla som len ako sa spracováva súbor.

Pozrela som na Nancy a nebola schopná slova. Nevedela som ani odhadnúť Edwardovú reakciu. Podľa zdravého rozumu by na to vôbec nemal reagovať. Povedala som mu, prečo idem do baru. Musel s tým počítať. Ale pri ňom človek nevie nič naisto.

„Stalo sa niečo?“ pristúpil zozadu ku mne David.

Otočila som sa na podpätku. „Nie, nič dôležité.“

„Však počkaj. Uvidíme, kto sa bude smiať naposledy,“ zakričala Nancy a to som už ťahala Davida naspäť k nášmu stolu.

„Vysvetlíš mi, čo to má znamenať?“ povedal trochu podráždene.

Snažila som sa nájsť, čo najrýchlejšiu cestu k nášmu miestu, ale bar už bol celkom plný. Bola som taká hlúpa, keď som tu zostala. Nancy som nemala veriť. Bola som na seba naštvaná. Hodila som sa sedačku a chytila fľašu na stole.

„Nič konkrétne. Poslala niekomu tie fotky.“ Sklopila som pohľad a hodila do seba naliatý pohár tequily.

„Tvojmu priateľovi?“ zdvihol obočie. Prekrížil si ruky na hrudi a zostal stáť pred stolom.

„Povedala som ti, že priateľa nemám.“ Pretočila som oči a pozrela som naňho z boku.

„Dokáž to,“ šepol a pritiahol si ma do náručia. Bola som naštvaná na Nancy, na seba a na tú neskutočnú neistotu z Edwardovej reakcie. Dofrasa s ním. Ak sa bude naozaj čertiť, nech má na to aspoň skutočný dôvod.

Chytila som Davida za vlasy, ale nie v zlosti, ale aby som si ho pritiahla bližšie. V momente ma chytil pevne oboma rukami za zadok a vyložil ma na stôl. Nohy som automaticky rozkročila a prekrížila ich za jeho chrbtom. Prevalila sa mnou vlna vzrušenia. Vedomie toho, že sme na verejnosti a ktokoľvek nás vidí, mi len viac pridalo.

„Nie, tu nemôžme,“ šepla som naoko namietavo, kým bozkával môj krk. Jazykom mi krúžil po celej jeho dĺžke a skĺzol až k ľavému plecu.

„Je tu šero.“ Rozopol si opasok a ja som zrazu prestávala kontrolovať svoje pohyby. Položila som mu hlavu na rameno a prudko dýchala. „Nikto si nás ani nevšimne.“

Zakázané ovocie? Mňam!

Zrazu niekto Davida prudko odtiahol a ja som tak skoro padla na zem. Rukami som sa však zachytila okraja stola.

Ozvala sa ohlušujúca rana. Rýchlo som sa rozhliadla a zbadala Alice, ako sa ku mne snaží predrať z druhej strany baru. Ale nedokázala som jej venovať väčšiu pozornosť, lebo to, čo som videla vedľa seba, ma úplne šokovalo. David bol na zemi a držal si rukou tvár. Nad ním sa skláňal pre mňa až príliš dôležitý chlap. Videla som ho iba odzadu, ale spoznala by som ho hádam aj len podľa silulety v tme.

Edward sa tváril, akoby pohľadom vraždil. Už len vedomie, že je tu, vo mne vyvolalo chvenie. Pohľadom som sledovala Davida, ktorý sa rýchlo spamätal a vstával na nohy. Ak mi predtým prišiel vysoký, pri Edwardovi pôsobil úplne obyčajne. Ten sa nad ním týčil ešte o dobrú hlavu vyššie.

Dočerta, ako sa sem tak rýchlo dostal? Čo čakal za zákrutou na najvhodnejšiu zámienku, aby sem vtrhol? Absurdne. Ale poznám Edwarda a viem, že práve toho by bol schopný. Ruky sa mi triasli a ja som sa s ťažkosťami oprela o stôl.

David sa rozmachol, že mu úder vráti, ale Edward sa prikrčil a šikovne mu vyhol. V zlomku sekundy mu chytil napraženú pravú ruku a stočil za chrbát tak, že David bolestivo zastonal.

„Poviem ti to iba raz, ty kretén,“ zasyčal Edward tónom, ktorý ma zamrazil, „nikdy, a to myslím do slova, že ani v žiadnej tvojej stupídnej erotickej predstave, na túto ženu nesiahneš.“

„A ty si čo za kokota, že mi rozkazuješ?“ zahučal David, ale bol úplne spacifikovaný a nemohol sa ani pohnúť.

S hrôzou rozšírenými očami som sledovala to peklo pred sebou. Okrajovo som si začala uvedomovať, že sme na seba strhli pozornosť celého baru. Už si to sem mierila aj ochranka.

Mala by som medzi nich vbehnúť a odtiahnuť od seba. Povedať akí sú blázni. Ale na nič som sa nezmohla. Iba som sa šokovane pozerala na tých dvoch. Adrenalín mi koloval v žilách, akoby ho niekto pretláčal veľkým kompresorom. Zatočila sa mi hlava. To už ku mne pristúpila Alice, ktorá ma v poslednej chvíli podoprela. Skôr, ako som sa stihla zosypať.

„Nikdy, rozumieš? Lebo ťa zabijem,“ zreval Edward. To sa mu ale David vyšmykol a v chvíli nepozornosti mu uderil  pravý hák.

„Pekelne krásne dlhé nohy a úžasný zadok. Zbláznil si sa, frajer? Tá je dnes moja.“ Čo je zfetovaný, keď ho ešte viac provokuje? Edward sa však rýchlo zmobilizoval a znova Davida udrel tak, že padol k zemi. Zošuchol sa k nemu na zem a poriadne ho udrel do brucha. David sa prikrčil. Alice skamenela.

„Prepáč, Bella, musím odtiaľto vypadnúť,“ šepla bez dychu a už jej nebolo.

Nechápavo som sa na ňu otočila. Ale už som ju nikde nevidela. Obzerala som sa za seba, ale akoby sa vyparila. Nestačila som sa nad tým veľmi zamyslieť, lebo som si všimla, že na parkete je krv. Ohromene som zostala stáť a zabudla sa nadýchnuť. Obaja, Edward aj David, mali na rukách a na tvári krv, ale nevedela som, kto je viac zranený. A o koho sa viac bojím.

Vtom pribehla ochranka a tých dvoch od sebe oddelila. Chceli sa do nich pustiť, ako do každého iného bitkára, ale ten ochrankár, čo držal Davida, podľa výrazu tváre spoznal Edwarda a vystrašene pozrel na svojho kolegu. Ten sa pozrel na muža, čo držal, a rýchlo uvoľnil svoje zovretie. 

„Nechajte ma toho hajzla rozmlátiť,“ reval David, kým ho jeden z tých mocných chlapov úplne spacifikoval.

„Pane, okamžite odíďte.“ Ochrankár ho už vliekol von. Dav ľudí sa rozostúpil a uvoľnil im cestu.

„A čo ten kretén, ten tu zostane?“ naštvane si meral Edwarda. Ten zťažka dýchal a mal ruky zaťaté v päsť.

„Odíďte a už sa sem nevracajte, ak nechcete mať problémy,“ povedal nevzrušene ochrankár ako ho tlačil pred sebou.

„Bella, zlatko, poď. Dokončíme to niekde inde,“ zakričal posmešne mojím smerom a Edward, ktorý doteraz hľadel naňho so zaťatou čeľusťou, sa chcel znova po ňom rozbehnúť. Zabránil mu však v tom ten druhý z ochranky.

„Pán Cullen, nestojí vám za to. Prosím, už nerobte väčší rozruch. Aj pre vás by bolo najvhodnejšie teraz odísť,“ šepol mu, keď ho držal za ramená.

Edward len prikývol, ale stále očami sledoval Davida, až kým nevyšiel z dverí. Potom sa pomaly otočil a pozrel na mňa.

Neviem, čo som čakala. Alebo predpokladala. Chvíľu sme si hľadeli do očí a potom len pristúpil ku mne.

„Pôjdeme, dobre?“ povedal, akoby sa celá tá vec nestala. Hlas ho však prezrádzal. Stále sa mu triasol zlosťou.

Nezmohla som sa na viac, ako len prikývnuť. Chytil ma okolo pása a majetnícky privinul k sebe. Keď som spravila krok, nepatrne som sa zatackala. Začala sa mi točiť hlava. Na jeden večer toho bolo viac ako dosť. Edward ma chytil ešte pevnejšie a vydali sme sa k dverám. Keď sme prešli von, už tam nestál nikto. Iba jeho Aston Martin. Započula som, ako sa za nami zavreli dvere klubu a to ma zrazu prebralo z letargie.

Nečakane mnou prešla vlna zlosti. Cítila som sa ako teeneger, ktorý sa chcel vzbúriť proti autorite. A ako správny teeneger, ktorému sa jeho vzbura nepodarí, mala som chuť to Edwardovi poriadne vytmaviť.

„Čo to malo znamenať, Edward?“ zašepkala som zlostne a snažila sa ho k sebe natočiť. Boli sme pár krokov od auta, ale on sa mi vyšmykol.

„Čo máš na mysli? To, že som ťa nenechal roztiahnuť nohy nejakému namydlenému frajerovi z baru?“ povedal chladne a akoby nič kráčal k autu a otvoril mi dvere.

„A čo teba do toho?“ neveriaco som naňho pozrela a odmietala sa pohnúť.

„Celkom dosť.“ Hlas mal bez stopy záujmu, ale ruky sa mu mierne chveli od zlosti. Stál opretý o dvere a premeriaval si ma prižmúrenými očami.

„To, ako vždy priletíš, keď ti niekto pošle moje fotky? Dočerta, Edward, ale ja...“ Nestihla som dokončil, lebo zlostne sa otočil a pár krokmi bol opäť pri mne a zovrel mi ramená.  

„Niekto? Kurva! Ty si ju nevidela? To bola Nancy!“ povedal hrozivo.

„Viem, hovorila som s ňou.“ Mykla som ramenom a tvárila sa, že sa ma to netýka. Jeho naštvanému pohľadu som sa snažila za každú cenu vyhnúť.

„Vieš? No to je skvelé.“ Potiahol ma za ruku k autu a natlačil na predné sedadlo. „Nabudúce, keď tú kurvu zbadáš, buď rýchlo zmizneš, alebo mi zavoláš.“

Odfrkla som si. Nemala som náladu na jeho scény. Navyše mi začala byť nehorázna zima. Niečo bolo však oveľa dôležitejšie, čo som potrebovala. 

„Drahý pán Cullen. Uvedomujete si, že dnes som mohla mať skvelý sex, keby si to neprekazil?“

Nasadol za volant Astona, naštartoval a vyrazili sme. 

„Tak to mi je ľúto. Budeš to musieť zvládnuť bez toho.“ 

„V žiadnom prípade,“ povedala som nekompromisne.

Trpko sa zasmial a upieral pohľad na cestu. Pokrútil hlavou ale inak nereagoval. Našpúlila som pery a založila si ruky na hrudi.

„Keď nemôžem mať sex s chlapom z baru, budeš mi musieť byť k dispozícií ty.“ Malo to logiku. Teda aspoň mne ju dávalo.

„Čo prosím?“ vypúlil na mňa oči a prudko zabrzdil. 

S pokojom stoika som sa naňho pozrela. 

„No čo pozeráš. Je to tvoja vina, že dnes nič nebolo. Takže mi budeš musieť dať to, o čo som tvojou vinou prišla.“


Zlatíčka, ďakujem za podporu. Veľmi si to vážim.

Za to dlhé čakanie ste mali možnosť si prečítať 11 strán. Keby to nebol pomaly týždeň od poslednej kapitoly, tak by som ju rozdelila... Ale neviem sľúbiť, kedy bude ďalšia, keďže idem zajtra na jedno vyšetrenie do nemocnice a neviem, ako sa to celé vyvinie. Hádam bude všetko v poriadku.

Dúfam, že sa vám kapitola páčila a zanecháte tu nejaký ten komentík. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Asistentka 15. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
49. Inoma
16.06.2013 [23:29]

InomaOoo ano, ano! Emoticon Bella jede a mně se to strašně líbí. Emoticon A nádherně vyhodila Edwarda z konceptu a to bylo prostě božíííí Emoticon
David to nějak překousne... Emoticon

19.11.2012 [15:09]

Danka2830No wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwww Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Krásne, vášnivé, dokonalé, Edward prekvapil a akože bude sex??? no pochybujem Emoticon Emoticon

10.10.2012 [16:59]

BadLovelyLucyTak to bylo dramatické. Mě se tak moc David líbil a tak moc jsem jí ho přála. Klidně i kdyby jí potěšil před všema těma lidma. A ty jim nachystáš takový překvápko? Emoticon Tím koncem jsi to vynahradila. Ale ani se mi nechce věřit, že by to Bella dotáhla do konce. Emoticon Emoticon

46. eivliS
29.08.2012 [12:02]

Tak to byla BOMBA kapitola. Člověče, to bylo pořádně opepřený dílo. Poprvé mně padla brada při větě "JE TADY ŠERO" - uf, úplně souhlasím s domcamerci, že toto si ve svém reálném životě, nedokážu představit - i když adrenalin by to byl obrovský.

A pak mě padla čelist. když se tam zjevil Edward a začal se s tím Don Juanem rubat - to jsem nečekala, hlavně jsem tam nečekala jeho.

A třetí, definitivní spadnutí čelisti proběhlo při Belliných finálních větách...Holka se nezdá ...SUPER

Ať ti vyšetření dopadne co nejlíp a těším se na další kapitolu.

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Mex
27.08.2012 [19:00]

Tak David byl přesně ten katalyzátor, kterej Edward potřeboval :) myslim, že Edward se teď nenechá dvakrát pobízet, záleží n tom, jestli Bella necouvne...a to by byla teprve oslava narozenin :) už se moc těšim na další!

27.08.2012 [16:09]

domcamerciTak toto byla iná sranda. Ještě že mal David tmavý vlasy, inak by som si začala představovat Erica. A když se zjistilo, že je Edward o hlavu větši než on, tak sa mi ulevilo, že to neni on. Emoticon Nechcela bych totiž, aby se po mojom krasavcovi niekto válal. Ani ten kokot Cullen, čo robil scény a jestli teď Belle neroztáhne nohy, tak ať jde do hajzlu. Pes štěká, ale nekouše. A toto mohla bejt tak krasna noc. No, čo ma dostalo bylo, keď si to chceli rozdat v klubu na stole. To som teda valila oči, lebo keď si představim, že bych si to s někym rozdala v klubu, kam chodim, tak idu do mdlob. Jako je velkej ako krava, ale teda při sexu nepotřebujem společnost. :D
Nancy je taká.. piča. To sa neda inako povedať. Bella by mala zavolat na poliše a udat ji kurvu. Emoticon Emoticon
Tak. Ako vidiš, tak tato kapitola ma zvedla ze židle. Konečně. Toto bylo ono. To sa ti povedlo a vlilo to tyhle povidce energii do žil. Emoticon Emoticon Hádám, že jej Edward dá. Však neni impotent ani panic, aby jej neroztáhnul nohy, keď to ona sama chce. Emoticon Emoticon
Strašně sa těšim na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.08.2012 [10:22]

BellaSet Emoticon Emoticon Tak u toho konce jsem se usmívala jako měsíček na hnoji. Emoticon To je naprosto... dokonalé! Emoticon
Hláška dnešní kapitoly je bezkonkurenčně: "Když nemůžu mít sex s chlapem z baru, budeš mi muset být k dispozici ty. No co koukáš. Je to tvoje vina, že dnes nic nebylo. Takže mi budeš muset dát to, o co jsem tvojí vinou přišla." Emoticon
Slova, slova, doufám, že také budou nějaké činy, protože jestli ne, tak zešílím. Emoticon
To, jak tam tak ochranářsky vtrhnul... Ach jo, já ho zbožňuju. Jojo, je sice trochu majetnický vzhledem k tomu, že je Bella jenom jeho asistentka, ale... Emoticon
Takže očekávám příště +15 nebo víc. Emoticon
Parádní kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS.: Ať se brzy uzdravíš. Emoticon

42. Petronela webmaster
27.08.2012 [9:54]

PetronelaNečekaný vývoj situace... Ale tak, co se dá dělat - vlastně jsem teď hrozně zvědavá, jak to bude dál. Nečekala jsem, že bude Bella tak odvážná a tohle Edwardovi řekne - za tohle má u mě velké "+". Jenom aby se teď od slov dostala i k činům. Pokud zaváhá, tak o to "+" přijde Emoticon

41. Ronnie
27.08.2012 [9:36]

Uf, mohlo byť jasné, že sa niečo podobné zomelie, ale žeby prišiel tak rýchlo? Emoticon Skvelá bodka za 11 stranami, za ktoré ti, mimochodom, ĎAKUJEM Emoticon
Teraz je už jasné, že buď je Alice upír alebo prinajmenšom poloupír, a ak nie niečo z týchto možností, tak aspoň psychopat, ktorý neznáša (alebo až prehnane) miluje krv. Emoticon Žartujem. Alice sa však správala ako úžasná kamarátka, no Bellu trošku neustrážila. Tá sa správala raz akčne, potom mierne hlúpo a omámene... Ale že Edward priletel ako princ na bielom koni, to som čakala aj nečakala. Emoticon Som zvedavá, čo urobí s tým, ako sa k nemu Bella postavila. A rozhodne som zvedavá, PREČO to vlastne urobil - ako to vysvetlí. Emoticon
Proste nádhera! Emoticon Emoticon Emoticon Kľudne si dopraj odpočinok, ja si na ďalší diel počkám! Emoticon

40. simik
26.08.2012 [19:34]

ten koniec no uzasne Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!