Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova princezna - 9. kapitola

Cullensprej


Arova princezna - 9. kapitolaTato kapitola je zlomová.Co vás čeká? Boj a prozrazení identity.

Arova princezna

9. kapitola

Pohled Isabell

Všichni jsme šli na louku před dům a čekali. Už v dálce jsem viděla, že jsou ve vlčí podobě. Nechtějí nic riskovat. Doběhli k nám a začali vrčet. Stála jsem vzadu a čekala, co se bude dít.

„Chceme si s vámi promluvit,” ujal se slova Edward.

Jacob se proměnil do lidské podoby.

„Proč?” zeptal se.

„Nevíme proč jste přišli,” řekl Carlislea.

„Přes šedesát let jsme Bellu hledali, ale bezvísledně. Když jsme odhadli vzhledem k času, že je mrtvá, začali jsme hledat vás, abychom se pomstili,” řekl nevrle Jacob a přeměnil se ve vlka.

Potom šlo všechno strašně rychle. Jacob zaútočil. Edward Jacoba odhodil stranou. Mezi tím Leah se vrhla na Esme, Alici a Jaspera. Na zbytek se vrhl Seth.Souboj byl nerozhodně a já vůbec nevěděla, co mám dělat. Vždyť se všichni pozabíjej?! To nemůžu dopustit!

„Přestaňte!” zařvala jsem a všechny odhodila pěkně daleko od sebe. Oči mi zčervenali vztekem.

„To se chcete vážně pozabíjet. Ty Jacobe ( ukázala jsem na něj), jak se opovažuješ mstít  za Belly smrt, vždyt i kvůli tobě zemřela. To už je to tak dávno, že si nepamatuješ , jak jste se s Edwardem hádali. Myslíš si, že když počkáš sto let a si přesvědčen o tom, že Bella je mrtvá, že se zapomenout tvé skutky. Takhle to nechodí. Jak vůbec můžeš do své msty zapojit Leah a Setha. Neuvědomuješ si, jak je to nebezpečné,” řvala jsem na něj.

„A vy, ( ukázala na Cullenovi) si tu žijete, jako by se nic nestalo, ale že zemřela nevinná dívka? To je vám fuk! Zničili jste jí život a do nedávna jste o tom ani nevěděli! Jak jste mohli? Byli jste její rodiny! Kvůli vám trpěla, nejedla, nepila a nakonec jí rodiče chtěli poslat do léčebny. Jen kvůli vám,”pokračovala jsem.

Vlci se přeměnili do lidské podoby. Jacob na mě vrhl zkoumavý pohled a řekl.

„Ty seš kdo, že toho víš tolik?” zeptal se nevrle.

Tak a je to tady. Je čas na moji pravou podobu. Stála jsem vpředu před všemi a proměnila se. Všichni otevřeli ústa dokořán. Zjevně mě poznali.

„Já jsem Isabella Marie Swanová a ano, před sto lety zemřelo moje pravé já,” řekla jsem v klidu.

„Jacobe pokud nechceš být zraněn, tak zmiste a už se nevracejte a vy Cullenovi, ikdyž víte, kdo jsem můj vztah k vám se nezměnil.” otočila jsem se na patě a odešla.

 

Pohled Edwarda

Jacob na mě zaútočil a já ho odhodil. Vlci se na nás vrhli. Chvíli jsme s nimi bojovali a vypadalo to vyrovnaně, když Isabella vykřikla.

„Přestaňte!” a oči jí zčervenaly vztekem.

„To se chcete vážně pozabíjet. Ty, Jacobe ( ukázala jsem na něj), jak se opovažuješ mstít  za Belly smrt, vždyt i kvůli tobě zemřela. To už je to tak dávno, že si nepamatuješ, jak jste se s Edwardem hádali. Myslíš si, že když počkáš sto let a si přesvědčen o tom, že Bella je mrtvá, že se zapomenout tvé skutky. Takhle to nechodí. Jak vůbec můžeš do své msty zapojit Leah a Setha. Neuvědomuješ si, jak je to nebezpečné,” řvala na něj.

„A vy, ( ukázala na Cullenovi) si tu žijete, jako by se nic nestalo, ale že zemřela nevinná dívka? To je vám fuk. Zničili jste jí život a do nedávna jste o tom ani nevěděli! Jak jste mohli? Byli jste její rodiny! Kvůli vám trpěla, nejedla, nepila a nakonec jí rodiče chtěli poslat do léčebny. Jen kvůli vám,” řekla už o něco klidnějším hlasem.

Vlci se přeměnili do lidské podoby. Jacob na ní vrhl zkoumavý pohled a řekl.

„Ty seš kdo, že toho víš tolik?” zeptal se.

Chvíli přemýšlela a přeměnila se do své podoby. Já nemohl uvěřit svým vlastním očím. Přede mnou stála ta nejkrásnější upírka na světě. Byla nádherná a velmi podobná Belle. Její mahagonově dlouhé vlasy vlály ve větru, ústa stvořená jen pro mě a krásně tvarovaný nosík. Jedinné, co bylo jiné byly ostřejší rysy a bledší kůže.

„Já jsem Isabella Marie Swanová a ano, před sto lety zemřelo moje pravé já,” řekla.

„Jacobe pokud nechceš být zraněn, tak zmiste a už se nevracejte a vy, Cullenovi, ikdyž víte, kdo jsem, můj vztah k vám se nezměnil,” otočila se na patě a odešla.

Pořád jsem se nemohl probrat z toho šoku. Isabella je moje Bella. Ostatní taky nemohli uvěřit svým očím.

Jacob, Seth a Leah bez rozloučení odešli a mi ostatní šli do domu.

První se zbudila Alice.

„Ona je vážně Bella, proto se k nám chovala tak hnusně. Ona nás vážně nesnáší. Nás všechny,”řekla Alice.

Pohled Isabell

Slyšela jsem, jak k mým dveřím míří kroky Alice.

Zaklepala.

„Bello můžu dál?”zeptala se za dveřmi.

„Jsem Isabella. Bella je mrtvá a ne nemůžeš dál.”

Postupem času to zkusili všichni členové rodiny. Co si myslí, že tohle něco změní? Uběhli dva dny a já vyšla z pokoje jen na lov. Hodně jsem se nudila. Vytáhla jsem stříbrnou krabičku plných fotek a otevřela ji. Vyndala jsem z ní řetízek od Edwarda a připnula si ho na krk. Ani nevím, proč jsem to udělala.

„Isabello Marie Swanová. Okamžitě pojď sem!” zařval Aro ze spoda.

Rychle jsem se přemístila dolů do obývacího pokoje.

„Ahoj tatínku,” řekla jsem a objala ho. Byla tu celá rodina.

„Isabello můžeš mi říct, co to provádíš se svým životem?! Nedonutil jsem tě  tu bydlet, aby sis zničila věčnost. Nemůžeš pořád žít minulostí. Mám tě rád a nechci abys trpěla, ale ty si to děláš sama. Místo toho, abys jim dala ještě šanci, tak se jim vyhýbáš. Zkus je vyslechnout a pochopit. Jsi příšerně tvrdohlavá. Zkus si to srovnat v hlavě, co vlastně chceš,” řekl otec se zvýšeným hlasem.

Nemohla jsem se mu podívat do očí. Vím, že má pravdu. Koukala jsem do země, když mi prsty zvedl bradu a podíval se mi do očí.

„Rozumíš mi? Budeš o tom přemýšlet?”

Příkývla jsem na souhlas.

„Dobře princezno teď už musím jít. Mám tě rád,” řekl a odešel.

 

 

10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova princezna - 9. kapitola:

 1 2 3   Další »
27. mary
31.07.2012 [21:31]

opravdu píšeš moc pěkně (ale zkus ve wordu používat kontrolu pravopisu - odfiltruje spoustu chyb, které v povídce tropí neplechu Emoticon )

11.05.2012 [21:01]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Kačka
22.03.2012 [22:37]

krásný!! moc se mi tvá povídka líbí!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Rena16
06.03.2012 [9:51]

Rena16krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [23:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Lucie7
05.03.2012 [21:53]

Lucie7skvělé

05.03.2012 [21:02]

mima19974Dokonalé!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. AnysP
05.03.2012 [20:20]

AnysPopravdu krása... jsem ráda že znají pravdu...chci vidět jestli je vyslechne...podle mě ne jenom počká až aro odejde a půjde taky...těšim se na dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. van
05.03.2012 [19:28]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.03.2012 [19:14]

baroslavaVšem hlásím. Příští kapitola vyjde zítra ráno. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!