Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova princezna - 7. kapitola

dqdwaasah


Arova princezna - 7. kapitolaAhoj. Přijede návštěva, která sdělí rodině důležitou zprávu, jako zpestření Isabella bude trošku žárlit.

Arova princezna

7. kapitola

 

Pohled Edwarda

 

„Kdo přijde?” zeptala se Rose.

„Irina, Kate a Tanya,” řekl jsem.

„To není návštěva, ale otrava!” řekl Emmett.

„Máš pravdu, brácho,” řekl jsem a poplácal ho po rameni.

„Přijdou zítra dopoledne,” řekla Alice potěšeně. „Stejně zítra bude svítit slunce, takže nemůžeme do školy.”

Šel jsem do svého pokoje. Svalil jsem se na pohovku a přemýšlel. Proč asi přijdou? V Alicině vizi nic moc nebylo. Třeba Tanya nevzdala své pokusy mě sbalit. V tom přápadě mě čeká peklo. Pořád mi nejde do hlavy, proč se Isabella smála představě se mnou chodit. Já bych si to představit uměl. Nevím proč, ale od té doby, co jsem ztratil Bellu, je to první dívka, která mě očarovala.

 

Pohled Isabell

Tanya?! Tu upírku nesnáším. Je nadutá. Poprvé jsem se s ní setkala před osmdesáti lety na plese ve Volteře. Ty její myšlenky byly ohavné. Pořád myslela na Edwarda. V myšlenkách přemýšlela nad různými důvody její návštěvy, aby ho dostala do postele. Pokud něco bude zkoušet? Neručím za sebe!

Nejhorší je, že Marcus se tehdy pochlubil Kate, jakou novou upírku mají. Mě. Řekl jí o všech mých darech a o tetování, která mám na pravém předloktí. Aro ještě před mou proměnou nakázal Italskému tatérovi, aby využil svého umění a vytetoval mi lilii. Věděl, že je to má oblíbená květina. Je to nejušlechtilejší květina na světě. Bylo řečeno, že nositel lilie má ryzí srdce.Tehdy řekl, že mi to nechal udělat, abych nezapomněla na čistotu své duše.

Naštěstí Marcus neřekl, kdo doopravdy jsem, a neprozradil ani mou skutečnou podobu.

Přestala jsem nad nimi přemýšlet a napustila si vanu horké vody. Svlékla jsem se a lehla si do vany. Vypnula jsem všechny své dary kromě štítu a odpočívala. Po čtvrt hodině jsem se umyla mýdlem s vůní jahod a umyla si vlasy. Vypustila jsem vanu a osušila se. Oblékla jsem si župan a začala si vyfoukávat vlasy. Oblékla jsem si upnuté džíny s delším černým tričkem. Přehodila přes sebe černou koženou bundičku a nazula černé baleríny.

Je čas na lov! Vyskočila jsem z okna a rozeběhla se do lesa. Zhluboka jsem se nadechla a nasála vůni jehličí a zvěře. Po patnácti minutách běhu jsem ucítila vůni pum. Skočila jsem na strom a pokračovala vzduchem. Zastavila jsem, až jsem je měla pod sebou. Byly tři. Nezaváhala jsem a skočila jsem jedné na hřbet. Začala se bránit. Drápy mi zaryla do levého boku, ale já to vnímala jako pohlazení. Přemohla jsem ji a zakousla se do krční tepny. Vypila jsem další tři, než jsem se cítila silná.

Ještě se mi domů nechtělo, tak jsem se toulala zdejším lesem.

 

Pohled Carlislea

„Jsou tu za dvě minuty,” oznámila Alice.

Celá rodina kromě Isabell se sešla v obývacím pokoji a čekala.

„Irino, Kate, a Tanyo, vítáme vás. Jak se máte?” zeptal jsem se zdvořile.

„Děkuji, Carlisle. Dobře. Vy máte návštěvu?” zeptala se Irina.

„Na pár let jsme tu ubytovali Arovu dceru,” řekl jsem.

„Isabellu?!” vyhrkla překvapeně.

„Ano. Vy ji znáte?” zeptal jsem se.

„Ano. Několikrát jsme se setkaly, ale není snadné ji poznat,” řekla Irina.

„Jak to myslíš?” zeptal se překvapeně Edward.

„Poprvé jsme se setkaly na plese ve Volteře. Marcus se chlubil, jaký mají nový přírustek do gardy. Pověděl mi skoro vše o jejích darech, včetně změn podoby,” řekla.

„Změny podoby? To nechápu,” řekl Emmett.

„Jednou za čas si změní podobu. Poznáte ji jen podle vůně a vytetované lilie na pravém předloktí,” řekla.

„Třeba je škaredá?!” vyhrkla Rose.

„Právě naopak. Říká se, že je to nejkrásnější upírka, kterou kdo kdy viděl,” řekla Kate. „A je velice mocná.”

 

Pohled Isabell

Vracela jsem se domů, když jsem ucítila známý pach tří upírek. Všichni stáli v obývacím pokoji a povídali si. Kráčela jsem k domu a oči mi padly na Tanyu, která hladila Edwarda po tváři. V myšlenkách mu posílala různé scénáře sexuálních praktik.

Začaly mi červenat oči zlostí. Rozrazila jsem dvěře a zavrčela tím nejděsivějším způsobem. Tanya udělala několik kroků zpět. Napojila jsem se na její mysl a začala jí vyhrožovat. Pokud nepřestane s těmi ohavnými myšlenkami, tak toho bude hořce litovat. Použiju na ni dar od Jane. Budu jí dělat iluzi upálení zaživa. Respektovala moje slova a začala přemýšlet o důvodu jejich návštěvy.

„Řekněte, proč jste tady, a potom jděte,” zavrčela jsem.

„Před několika dny k nám přišli měniči - Jacob, Seth a Leah,” řekla Kate zaskočeně.

Všichni vypadali překvapeně. Jako první se vzpamatoval Edward.

„Co chtěli? Proč přišli?”

„Vyptávali se na vás. Hledají vás,” řekla Irina.

„My už půjdeme. Tak se mějte,” řekla Tanya smutně.

 

8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova princezna - 7. kapitola:

 1 2   Další »
11.05.2012 [19:56]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon

16. Roel
03.03.2012 [0:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [18:26]

mima19974Dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Rena16
02.03.2012 [17:36]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Mell
02.03.2012 [15:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. AAA
02.03.2012 [15:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. lelus
02.03.2012 [14:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Jana
02.03.2012 [12:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. van
02.03.2012 [12:30]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [12:25]

baroslavaOmlouvám se za krátké kapitoly. Povídka je dopsaná a před vámi je ještě pět kapitol. Takže budou tu rychle. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!