Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova posedlost - 1. kapitola - Pitomý upír

112533414


Arova posedlost - 1. kapitola - Pitomý upírNenávist k ostatním ničí tvou vlastní duši.
Únos Medey. Upozornění: Já vím, že některé věci tam nesedí. Určitě by Aro nehláškoval v době 500 př. n. l., že? Ale proč ne? Od toho tu snad jsem, ne? Snažím se všechny své povídky podat tak, aby se daly jakž takž číst a trochu humoru nikoho nezabije. Promiňte, že se u toho nebojíte a nebulíte, ale taková jsem holt já!!! Je jasné, že kdybych tu přepisovala učebnice dějepisu, tak tu není ani těch osm komentářů.

Pohled Ara

Šperky, které jsem nakradl v domě své poslední oběti, jsem už zpeněžil a koupil si za ně nové otrokyně. Celou dobu, co jsem plánoval útok na mou další oběť, princezničku z Persie, jsem uvažoval nad tím chlapem. Bylo divné, že znal mé jméno. Musí mít kontakty mezi upíry, jinak to není možné, ale zde se vyskytuje velice málo upírů. Nikdo ze známých mě nenapadá. Co já mám vlastně za známé? Sestra se mnou sotva promluví, její manžel mě má rád, ale proti ní nepůjde. Jeden přítel mi prokázal věrnost už několikrát, ten to být nemůže. Tak kdo? Měl bych se poptat mezi svými špehy, zda nezaslechli něco podivného, záhadného. Toho divného maníka si proklepnu později, teď půjdu vykonat to, za co mi platí. Vzal jsem si zbraně, pláštěm jsem zahalil své tělo a odebral jsem se ven za svým koněm. Kdybych utíkal po upírsku, riskoval bych zbytečně odhalení a na co to dělat?

 

Podle jednoho z otroků, který pracuje v paláci, princezna opustí palác dnes v noci. Cestuje nalehko, pět ozbrojených stráží, nic víc. Lehčí to být ani nemůže. Koně jsem uvázal o několik desítek metrů dál od místa, kde na ni budu čekat. Stejně nepochopím, jak žena může stát muži v cestě. Odkdy ženy kecají do politiky? Persie a ty její mravy! Ideální pro upíra. Přenádherné ženy na každém rohu i sliční mladíci, ale to je pro mě, čistokrevného heterosexuála, tabu. Je tam o dost uvolněnější morálka než tady. Tady se skuteční prasáci a zvrhlíci během dna halí do bílých prostěradel a kážou národu o životních hodnotách, dobru, cti a spravedlnosti. Pokrytectví, to je symbol Řecka a Říma. Persie je oázou sexu, veselí, pití a celkově jsou to orgie. Persii mám rád, ale víc mám rád zabíjení, peníze a krev. Uslyšel jsem koně, mluvu mužů a smích ženy. Nádherný smích. Jo, to bude ona! Ještě víc jsem se přikrčil k písku a vyčkával. Baví mě čekat na svou oběť. Adrenalin se mi rozlévá po celém těle, vzrušení z nadcházejícího boje mě dopuje, a když je ten správný čas, vystřelím jak neřízená střela připravená k zabití svého cíle. Zaposlouchal jsem se, už je ten správný čas. Sakra! Zasekl jsem se. Ano, je to tak, můj nos se nezmýlil, je tu další upír, muž. Jak to, že perská princezna má v doprovodu čtyři lidské stráže v čele s upírem? Nemám rád zabíjení upírů, je mi to proti srsti. To jediné mi vadí, ale dostanu obrovský balík za tu buchtu. Peníze nebo jeden upír? Myslím, že tu otázku si pokládám zcela zbytečně.

 

Vyskočil jsem z úkrytu, dýkami jsem sejmul dva lidské stráže. Než to stihli postřehnout ostatní, zlomil jsem vaz dalším dvěma lidským ochráncům princezničky.

„Zůstaň, kde jsi, Medeo,“ šeptal jí upír. Byla v takovém tom stanu, kde si válí šunky mocní pánové a paničky.

„Ale Harto!“ protestovala. Měla nádherný smích i hlas. Snad i tvář bude mít podařenou, to se dozvím za chvíli.

„Nechci rušit, ale mám tu práci, Harto,“ houkl jsem na něj pobaveně a ďábelsky jsem se pousmál. Otočil se na mě a postavil se mi čelem. Konečně boj, skutečný boj! Adrenalin stoupá!!!

 

„Kdo jste?“ vyzvídal a nepatrně se přibližoval k mé maličkosti. Pojď, kocourku, nech mě si přečíst tvé myšlenky!

„Vrah, únosce, ale taky mi můžeš říkat posel smrti, těší mě.“

„Znám tě, ty jsi ten, o kterém se vypráví legendy.“

„Jsem slavný? Chceš podpis?“

„Jsi ten nejodpornější, nejnebezpečnější upír na světě, který má dar, mocný dar.“

Přestal jsem se usmívat. Zlostně jsem zavrčel.

„A co jsi zač ty?“ štěknul jsem.

„Ten, který se tě nebojí,“ odvětil prostě. Fajn, je to typ upíra, co pracuje v paláci pro ochranu panstva. Bude mít základní bojový výcvik. Snažil se při konverzaci přibližovat, dostat se co nejblíž k mému tělu, mé hlavě a utrhnout ji. Jak domýšlivé a ubohé. Pohlédl jsem mu do očí. Byl hodně blízko, shýbl jsem se, podkopl jsem mu nohy, skočil na něj a utrhl mu hlavu. Tu jsem uklidil do vaku, který jsem měl na zádech, spálím ji v krbu. Škoda, že byl zahalený a neměl jsem čas přečíst ty jeho myšlenky, určitě by mě pobavily. Z úvah mě vytrhl šramot opodál. Drobná dívka běžela k tělu.

„Harto!“ ječela. Kdyby tolik nepištěla, vynikla by víc její krása. Byla přenádherná. Na lidskou ženu nečekaně okouzlující. Doběhla k tělu a hledala hlavu.

„Kde je? Proč jsi ho zabil! Vrať mi ji!“ vřískala dál. Právě v tuto chvíli proklínám svůj dokonalý sluch.

„Holka, neutrhnul jsem mu hlavu, abych mu ji zas nasadil! Jdeš se mnou!“ zavrčel jsem a chytil ji za loket.

„Pusť mě! Nebo víš co? Vezmi mě sebou, zabij mě, ale jeho hlavu mu vrať, prosím!“

„Jsi magor! Necítím soucit, nesnaž se. Zůstane tak, jak je. Zajímalo by mě, odkdy má člověk strach o život upíra!“

„Odkdy jsem já člověk!“

Zastavil jsem se a pohlédl jí do očí. „Co teda jsi?“

 


 

Doufám, že se vám má nová povídka líbí. Opět mám požadavek deseti komentářů, čím dřív budou, tím dřív bude i další díl, děkuji moc.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova posedlost - 1. kapitola - Pitomý upír:

 1 2   Další »
15. Katerina
29.10.2011 [13:21]

Emoticon Emoticon Emoticon

19.09.2011 [9:18]

Elisme7Náhodou já proti tvýmu stylu psaní nic nemám, to přece víš Emoticon
Líbí se mi, že to není suchý a je to jen dobře, že Aro hláškuje. Miluju minulost, Řím a Řecko a další Emoticon mám ráda tu dobu a fascinuje mě (někdy i protiví) jak to mezi lidmi chodilo.
Čte se to samo, skvělý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [20:15]

MARKY616 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.08.2011 [20:42]

aLcA0bOrDeRsHmmm... Hmmm..-.. Hmmm...-. Vyvíja sa to vskutku zaujímavo..... Takže to bude bastardík ako Nessi??? Či? Emoticon Emoticon

11. Alex
03.08.2011 [15:43]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Rajce1
03.08.2011 [1:15]

Rajce1Jaj...! Tak to byl nečekaný šok nakonec. Aro hláškuje, co to jde, ale vůbec to nevadí, bez toho by to prostě nebylo ono, myslim, že nikdo nehledí na to, jestli je povídka z roku 500 před naším letopočtem nebo současnosti (myslim děj, ani náhodou dobu vzniku...!). Jou, ale... Přece jenom se ve mně ozval dějepisář Emoticon Emoticon. Sliční mladíci určitě nebyli jenom v Persii, ve starém Římě bylo znakem určitého společenského postavení vydržovat si mladého kluka. Jasněže si je vydržovali římští pracháči a né pracháčky. Takoví předchůdci zlatokopek, asi Emoticon. Jinak se mi strašně líbí Arův pohrdavý pohled,nejstrašlivější upír s mocným darem, to jeho sebevědomí určitě ještě přidá. Moc pěkná kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P. S. Jsem desátá, tož můžeš pohnout s další Emoticon

9. Puntik
02.08.2011 [20:43]

Líbí se mi to, pokračuj Emoticon

01.08.2011 [17:07]

NatyCullenNaprosto skvělá kapitola, tak co je zač? Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lizbeta
01.08.2011 [9:37]

Emoticon Pěkné. Emoticon Emoticon

6. Alex
31.07.2011 [22:05]

Vypadá to zajímavě!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!