Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aroma lucis - 2. kapitola


Aroma lucis - 2. kapitolaAhoj, takže je tady další pokračování povídky Aroma lucis. V této kapitolce už Bella půjde doučovat první rodinu, kdo to bude? Doufáme, že se vám bude aspoň trošku líbit... Nicol97 a Nesii. Omlouvám se za chyby, ale nějak se nedokážu soustředit.

2. kapitola

Pohled: Belly

Seděla jsem v našem novém domě a koukala na papír, kde byla čísla na rodiny, které chtějí doučit italštinu. Vzala jsem mobilní telefon a vytočila číslo na papíře.

Vytáčela jsem číslo a chvilku trvalo, než to někdo vzal.

„Dobrý den, tady Isabella Swanová. Jste Alice Cullenová?“ zeptala jsem se opatrně do telefonu, mojí špatnou angličtinou. Jenom doufám, že jsem to řekla dobře.

„Ano, tady Alice Cullenová. Voláte určitě kvůli doučování italštiny, že?“ ozval se z telefonu hlas, který zněl jako tisíce zvonečků.

„Jistě, to jsem já. Chtěla jsem se zeptat, kdy k vám mám přijet?“ snažila jsem se mluvit co nejlíp.

„Mohla byste přijet zítra?“ Chvilinku jsem přemýšlela, jestli to není moc brzo. Ale myslím, že to všechno zvládnu.

„Jo, to by šlo,“ řekla jsem a s paní Alice jsem se rozloučila. Položila jsem telefon a začala si balit všechny papíry, které jsem měla na stole. Do pokoje přišla sestra.

„Ahoj Bello, nepojedeme se podívat do obchodu?“ poprosila mě moje sestra. Od té doby, co jsme se sem přestěhovali, se vše zlepšilo. V hlavě jsem si promítala pro a proti, jestli bychom měli jet, ale nenašla jsem na tom nic hrozného, a tak jsem svolila.

V pokoji jsem si vzala oblečení na ven a peníze. Rychle jsem seběhla dolů, kde na mě už čekala sestra.

„Tak jdeme?“ zeptala se mě Sann. Jen jsem kývla hlavou a vydaly se do našeho auta. Sedla jsem si na místo řidiče a počkala, než si sedne Sann. Když nasedla, tak se mohlo vyjet. Šlápla jsem na plyn a už se jelo. Dojela jsem do obchoďáku, který byl nejblíže našeho bydliště.

Celý den jsme nakupovaly a Sann začala i fotit. Byla jsem proti, protože nejsem moc fotogenická, ale když mi ty fotky potom ukázala, byla jsem ráda, že nakonec fotila. Od té doby, co se všechno semlelo, tak jsme se takhle nebavily, bylo to příjemný, takhle si vyrazit.

Přijeli jsme domů o kolo desíti večer. Byla jsem hrozně utahaná, nechápu, jak může Sann pořád nakupovat, i když momentálně nemáme dost peněz, tak jsme si nakoupily docela dost oblečení. Koupila jsem si tmavě modrý šaty a k tomu zase tmavě modrý boty. Podstatě, já jsem si to vůbec nevybírala. Vybírala mi to Sann. Unavená jsem spadla do postele a šla spát.

Probudila jsem se a podívala se na budík. Málem jsem vyděšeně vykřikla, když jsem zjistila kolik je hodin. Za chvíli mám být u Cullenů. Rychle jsem se oblíkla a najedla. Když jsem jela ke Cullenům, tak jsem málem srazila pár lidí. Dneska budu mít asi smůlu. To bude den.

Vůbec jsem nemohla najít ten jejich dům. Prý nějaká lesní cesta u kraje města Forks. Pomalu jsem jela a nakonec jí našla. Cesta byla opravdu špatně vidět. Nechápu, proč bydlí takhle odstrčeně od všech ostatních. Jela jsem tou dlouhou cestou mezi stromy, když najednou stromy zmizely, a já viděla velkou krásnou vilku. To teda nebyla vilka, ale vila! Krásný bílý barák. Nejvíce se mi na něm líbilo, že byl prosklený.

Nechala jsem svého myšlení a vystoupila z auta. Byla jsem nervózní. Vyšla jsem pár schůdků, které vedly do té krásné vily. Ještě než jsem stihla zazvonit se otevřeli dveře a z nich vykoukla malá dívka, která měla obličejík jako skřítek, ale jinak byla dokonalá, bez jediný kapičky nedostatků.

„Ahoj, ty musíš být Isabella, já jsem Alice!“ křikla a objala mě. Byla nějaká přátelská na to, že jsme jenom spolu telefonovali a viděli se teď poprvé.

„Ahoj, já jsem Isabella, ale jsem zvyklá spíše na Bella.“ Představila jsem se jí, i když ona to věděla.

Pomalu mě zavedla do jejich krásné vily a tam stáli další dokonalí lidi. Stál tam kluk nebo muž, mohlo mu být tak 19 až 20. Měl blonďaté vlasy jako lví hřívu. Trošičku jsem se ho bála, šel z něho zvláštní pocit nebezpečí. Všichni byli velice zvláštní.

Další, kdo tam stál, byl kluk. Měl černé vlasy a veliké svaly. Vedle něho stála překrásná blondýnka. Byla dokonalá.

Kousek od dokonalé blondýnky a svalnatého kluka tam stála ta paní, co nám zařizovala dům. S ní tam stál asi stejně starý muž, měl světlé vlasy a stejný oči jako všichni. Všichni měli zlaté oči, jako tekuté zlato, takové oči jsem ještě neviděla. Všichni byli prostě dokonalí.

„Dobrý den.“ Všechny jsem zdvořile pozdravila.

„Ahoj, já jsem Esmé Cullenová, navrhovala jsem vám dům, viděli jsme se včera,“ ujala se slova Esmé po chvilce trapného ticha. Na její slova jsem jen přikývla.

„Alice mi říkala, že jste přišla našeho nejmladšího syna Edwarda vyučovat v italštině, je to tak?“ zeptala se mě Esmé. Takže už pořádně vím, koho budu vyučovat. Myslím, že tady ani nestojí, jinak kdyby tady stál, tak by o něm Esmé nemluvila jako by tady nebyl.

„Ano, mám doučovat italštinu,“ odpověděla jsem jí.

„Tak pojď, je nahoře!“ zapištěla Alice. Chytila mě za ruku a táhla nahoru po schodech. Vyšly jsme schody a došly ke dveřím. Zajímalo by mě, proč nebyl dole.

Alice zaťukala a otevřela dveře. Na bílé sedačce seděl ten nejkrásnější kluk, kterého jsem kdy viděla…


 

Prolog + 1. kapitola → 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aroma lucis - 2. kapitola:

 1
2. lelus
01.10.2011 [11:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [0:55]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na:

* Shodu podmětu v přísudku; pokud jsou v podmětu ONY (Alice a Bella), bude v přísudku tvrdé Y;
* Čárky; (!!)
* Překlepy;
* Přímá řeč;

Příště si dávej, prosím, pozor.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!