Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 4. časť

the-host


Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 4. časťAgape ide za Marcusom na "kus reči". Edward rieši s rodinou vážny problém. Pozor! V tejto časti sa stretnete s novou postavou. Kto to je?

Agape


Ešte chvíľu som sedela na kameni, dívala sa smerom, ktorým Marcus odišiel a premýšľala o jeho slovách. Naozaj je možné, aby mal jeden z vládcov city?
Pravdupovediac, nad Marcusom som nikdy nepremýšľala. Väčšinou vždy ticho sedel na svojom tróne a dianie okolo neho akoby sa ho netýkalo. Premýšľala som aj nad ženou jeho života. Kto to bol? Čo sa s ňou stalo? Odišla? Asi ťažko. Marcus by ju určite hľadal a navyše, ktorá žena by sa dobrovoľne vzdala pozície kráľovskej manželky. A Marcus bol kráľ. Síce len spoluvládca, ale i on sa podieľal na rozhodovaní o dianí v upírom svete. Aj keď väčšinou len pasívne.
Zomrela? Podľa toho, čo som zatiaľ videla, som si nedokázala predstaviť, kto by sa mohol dostať cez stráže a zabiť kráľovnú. Bol to niekto z Volterry? Ak áno, musel byť odhalený a vzápätí zomrieť strašnou smrťou. Bŕŕ, nechcela by som byť v jeho koži!
Vstala som a pomaly sa vydala späť do hradu. K Marcusovým komnatám!


Marcus

Stál som pri okne vo svojej izbe a díval sa von. Ale myšlienkami som bol v
záhrade s Agape. To dievča mi naozaj prirástlo k srdci. A to je vo Volterre tak krátko! Agape ma prinútila spomínať na Didyme. Moja krásna milovaná Didyme!
Pred jej príchodom moja existencia pripomínala púšť. Keď nás Aro zoznámil, zmenila sa na oázu. Rajskú záhradu!
Ale po jej smrti sa všetko skončilo. Nikdy si neprestanem vyčítať, že som Ara informoval o mojom pláne odísť spolu s Didyme. Vedel som o jeho posadnutosti mocou. Nikdy sa pred ničím nezastavil. Dokonca ani pred vraždou vlastnej sestry. Myslí si, že o tom neviem. Ale ja sa raz pomstím. Aj keby som na pomstu čakal ďalšie tisícročia.

 

AGAPE


Nejdříve jsem se šla převléci do svého pokoje, nechci pořád chodit v tom samém. Nechci, aby mě něco spojovalo s mým bývalým životem, už nikdy! Musím zapomenout… I když to bolí, musím! Kdybych se chtěla vrátit, mohla bych ohrozit její život. Konečně jsem se dostala do svého pokoje. Byl přímo odporný! Ostatně, celá Volterra je odporná a já jsem ze všeho nejodpornější… Jsem stvůra, která se nikdy neměla narodit. Podívala jsem se do svého odrazu v zrcadle. Dívala se na mě úplně jiná osoba, než před pár dny. Moje rysy ztvrdly, krásně opálená pleť vybledla… Nejhorší však byli oči – karmínově rudé. Nebyli to moje oči, tohle byli oči vraha. Udeřila jsem pěstí do zrcadla, které se po mém úderu rozlétlo na několik kousků skla. Zvedla jsem jeden kousek skla a podívala jsem se do něho. Pořád jsem měla oči vraha. Povzdechla jsem si. Došla jsem ke dveřím skříně a otevřela je. Zůstala jsem udiveně stát. Za skříní se nacházela další místnost! Všude na levé straně bylo vyvěšené oblečení. Od stylu z 19. století až po úplně moderní věci a všechno v mé velikosti. Někdo si dal asi hodně záležet, ale můj názor na Volterru se nezmění. Na pravé straně byly police s knihami a jedna pohovka,která byla úplně úžasná! Přejela jsem knihovnu pohledem. Bylo tam úplně vše od Shakespeara po Rowlingovou.
Přešla jsem k policím s oblečením a vybrala si puntíkaté šaty, červené lodičky, červené korále a nakonec si na pravý prostředníček nandala prstýnek s červenou růžičkou.
Sice to není můj styl oblékání, ale proč si nehrát na komedii. Ostatně celá Volterra je jenom hloupá fraška. Vydala jsem se směrem, kde jsem cítila Marcusův jemný pach. Voněl zvláštně, jako směsice medu, šalvěje a teplý letní vítr. Vůbec se to nehodilo k Volteře. Klapot mých podpatků se rozléhal po celé jinak tiché chodbě. Konečně jsem došla k velkým masivním dveřím. Zaklepala jsem a bez vyzvání vešla dovnitř.


EDWARD


„Co se děje?“ zaznělo ze všech úst téměř najednou. Povzdechl jsem si.
„Máme problém, a to hodně velký!“ řekl jsem.
„Co si slyšel, synu?“ zeptal se Carlisle.
„Ta holka, co stála za Arem. Je nebezpečná a hodně,“ vydechl jsem smutně. Možná je to jeden z posledních momentů, kdy bude naše rodina pohromady…
„Jak může být nebezečná? Slyšel jsi Ara, je upírem teprve krátce a jaksi nemá k nikomu z gardy úctu…“ řekl Emmett pochybovačným hlasem.
„Proč si myslíš, že ji Aro nepotrestal? Potřebuje její přízeň, z jeho myšlenek jsem zjistil, že bude hodně mocná…“
„Miláčku, nemusíš se bát. Jestli bude mít psychický dar, tak neprojde mým
štítem…“ řekla Bella s úsměvem.
„Ty to nechápeš! Ona má psychický a pravděpodobně i fyzický štít! Navíc jsem z myšlenek Eleazara zjistil, že bude mít ještě spoustu dalších,“ zařval jsem. Sámjsem slyšel ve svém hlase hrůzu.
Podíval jsem se po ostatních. Všichni měli v očích strach.
„Pak nám tedy nezbývá nic jiného, než jí dostat na naší stranu…“ vydechl Emmett.
Myslím, že to bylo poprvé, co vypustil z úst něco chytrého, s čím souhlasili i ostatní…

Agape

Vklouzla jsem do pokoje aniž bych zaklepala. Přejela jsem pohledem po pokoji a zarazila se. Tenhle pokoj mi k Marcusovi vůbec nehodil. Byl hrozně přeplácaný - pozlacený nábytek, na posteli spousta červených polštářků a černý potah. Na zemi v celém pokoji je červený koberec. Stěny jsou černé. Proti své vůli jsem se otřásla.
„Prohlídka dokončena?" zeptal se Marcus skepticky.
„Je to tu děsné..." řekla jsem s hlasem plným odporu.
„Mimochodem klepe se!" řekl už s trochu naštvaným hlasem.
„Tak promiň," řekla jsem uraženě. Nenávidím, když mě někdo poučuje.
„Netykej mi, vyžaduji si od tebe alespoň trochu úcty, jsem tvůj vládce!" řekl o něco milejším hlasem než předtím.
„Ty, pardon vy, mi ale také tykáte!" řekla jsem nasupeně.
„To je něco jiného," řekl mi kárajícím hlasem. Mluvil se mnou jako s malým dítětem.
„Ne, není!" odporovala jsem.
„Dobře tedy, můžeš mi tykat... Ale u Ara a Caie to nezkoušej, dali by tě popravit dar nedar!"
„Nemyslím si, že by Arovi vadilo mé tykání... Má ze mě naděláno v těch jeho trapných kal..." zasekla jsem se, protože Marcus měl na sobě ty samé kalhoty jako Aro, akorát měly jinou barvu.
„Tak tedy děkuji, no!" řekl uraženým hlasem.
„Vždyť je to pravda!" řekla jsem uraženým hlasem.
„Navíc, chtěl bych ti dát radu. Na svůj dar se nikdy nesmíš spoléhat. Nikdy nevíš, kdy tě zradí. Nejřív se ho musíš naučit ovládat a pak si z Ara či Caie dělej srandu, jinak ti nedoporučuji si zahrávat..." řekl s trošku smutným úsměvem.
„Dobře, pokusím se tě poslechnout..." řekla jsem smutným hlasem.
„Neboj se, přijde čas, kdy budeš moci tomu starýmu páprdovi nakopat ten jeho kamenný zadek!" řekl s širokým úsměvem. Také jsem se usmála, alespoň jedna dobrá zpráva...


MALCOLM
Zvláštní holka, opravdu zvláštní... Bylo by skvělé si z ní udělat milenku. Jestli je stejně vášnívá v posteli jako při rozhořčení, tak by to bylp docela zábavné... Navíc bych v ní našel silnou spojenkyni a třeba by se mi podařilo zmizet z tohohle plesnivého hradu a pak si založit vlastní armádu... Vládnout celému světu - jak úžasná představa! Zachechtal jsem se. Ten hlupák Aro nic netuší, jak úžasné je mít dar upravovat mysl druhých... Jen doufám, že to bude působit i na naši malou Agape...

EDWARD

Kolem našeho pokoje prošel nějaký upír a v hlavě si přehrával velmi podivnou scénu. Ta nová členka gardy malém zabila Ara a nikdo nemohl nic dělat. Zajímavá to novina! Musím rychle varovat rodinu, teď už se mi nezdály nákupy jako dobrý nápad...

Koniec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Amore Italiana di Romeo i Giulietta - 4. časť:

 1
5. Zuzka
30.04.2012 [20:35]

Krása už se těším na pokráčko Emoticon.
Emoticon Emoticon

13.07.2011 [14:43]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.07.2011 [12:23]

ada1987dakujem za opravu.

13.07.2011 [11:10]

RoxanaAhoj,
článek jsem Vám opravila (z české gramatiky bych chtěla upozornit na):

* Čárky; (!)
> před spojovacím i výrazy;
> ve větě, kde je více určitých sloves;
* Shoda podmětu s přísudkem;
> /Oči byli černé. / -> /Oči (TY) byly černé./;
* Překlepy; (!)
* Skloňování jména Marcus:
1. Marcus
2. Marca
3. Marcovi
4. Marca
5. Marcu!
6. Marcovi
7. s Marcem;

Příště si na tyto chyby dávejte, prosím, pozor.
Děkuji... Emoticon

12.07.2011 [22:14]

EdBeJaAhoj, článek ti musím vrátit, protože netuším, co mají znamenat ty linky v textu. Pokud chceš vložit do kapitoly obrázky pro ilustraci, tak bude nejlepší, když je prvně nahraješ do galerie a pak je vložíš do článku jako odkaz.

Vložení obrázků - návod:

Obrázek nahrajte do galerie. Jak zjistíte zde: www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/jak-spravne-nahrat-obrazek-do-galerie/. Popřípadě si najděte obrázek na internetu, ale v tomto případě může být obrázek kdykoliv smazán a některé nefungují, například obrázky nalezené přes Google, v jejichž adrese necháte i cestu, kterou jste se k obrázku dostali. Některé naopak fungují jen po zobrazení domovské stránky.
Klikněte na Vložit/upravit obrázek.
Do URL obrázku vložte adresu obrázku, např.: www.stmivani.eu/gallery/rady_perex.jpg
Pokud má obrázek na šířku více než 500 px, tak upravte velikost.
Klikněte na Vložit.

Oprav si obrázky v kapitole podle tohoto návodu a pak znovu zaškrtni Článek je hotov. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!