Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 32

Celý Emmet. Ten aby neměl při sobě medvídka :D


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 32Ahoj čtenáři... po delší odmlce, která byla nechtěná, ale přišla sama a prostě se neptala, Vám přináším další díleček Alkoholu... stalo se toho moc, takže bych chtěla obeznámit, že jsem zasnoubená, takže už konečně vím, jak se cítila Bella, když ji Edward žádal o ruku... je to vážně masakr... sice nejsem takového názoru jako Bella, ale když si přede mě můj přítel kleknul a řekl: ,,Vezmeš si mě?", tak jsem málem taky šla do kolen... no nic... dále bych tento díl bych chtěla věnovat své kamarádce z dětství, kamarádce, s kterou jsem vyrůstala a ještě teď si vzpomínám na všechny vylomeniny, které jsme prováděli... její rodiče tragicky zemřeli, takže tohle je pro tebe Kristý...

Edward se na mě opatrně položil, ale po chvíli mě přetočil a já ležela na něm. Naše těla byla stále spojena. Místnost se naplnila vůní po milování a já byla šťastná.

,,Miluji tě.“ Zašeptala jsem potichu položená na jeho hrudníku.

,,Miluji tě.“ Odpověděl a já usnula vyčerpáním.

Vše bylo jako z neuvěřitelné pohádky a je pravdou, že já jsem se právě v jedné pohádce nacházela. Edward byl skvělý a prostě celý tento ostrov a okolí bylo skvělé. Pořád jsem toto nakažlivé slovo používala a celé dny se milovala s Edwardem.

Bylo to tak jiné a přitom tak nespoutané, vášnivé a hlavně to bylo z lásky, kterou jsme k sobě navzájem cítili. Naše láska bylo totiž něco naprosto jiného, než je u ostatních lidí. Věděla jsem, že naše láska by už snad překonala všechno, co by se nám postavilo do cesty.

Možná je to i tím, čím jsme si s Edwardem prošli a co jsme museli všechno překonat. Hodně nás to posílilo a utvrdilo náš vztah. Dovolená bylo přesně to, co jsme oba potřebovali a také nám pomohla v tom, že jsme se opět sblížili.

Jak psychicky tak i fyzicky. A když říkám fyzicky, tak si vždycky vzpomenu na naše promilované noci.

Je to už týden od osudné noci a já se nemůžu od Edwarda odtrhnout, připadám si jako magnet o jiné polaritě, který mě nutí být neustále u něj. Prostě magie. A Edward je zřejmě na tom úplně stejně jako já. Nemůžeme bez sebe udělat ani jediný krok.

Probudila jsem se do nádherného rána po ještě nádhernější noci s Edwardem. Ležela jsem opřená o jeho ledovou hruď, která mě na tomto rozpáleném ostrově pěkně chladila. Jeho ruka putovala po mých zádech, přes zadeček, až ke stehnům neustále nahoru a dolů.

Skvělý pocit, který ve mně opět probudil touhu. Ošila jsem se sebou a přitáhla si Edwarda blíže k sobě, ale spíše si přitáhnul on mě.

,,Dobré ráno, sluníčko.“ Pošeptal mi něžně do ucha a já se zachvěla pod náporem jeho slov. Byl to tak sametový a překrásný hlas, že bych ho poznala při každé příležitosti.

,,Tobě taky, lásko. Co budeme dneska dělat?“ zeptala jsem se mile a podívala se do Edwardovy božské tváře, která mě nikdy nepřestane udivovat svým půvabem.

,,Mám pár návrhů, ale jelikož není vhodné, abych vycházel mezi lidi na slunečním světle, budeme muset náš výlet přesunout na pozdější hodiny. Prvně ale ti udělám výtečnou snídani.“ Řekl, lehce mě zvednul. Obmotal kolem mě peřinu u odnesl do kuchyně.

,,Pojedeme na výlet?“ zeptala jsem se zvědavě, protože přece jenom jsme tu už byli docela dlouho a nikam jsme v podstatě nechodili, docela mě to překvapilo.

,,Myslel jsem, že by jsi chtěla poznat město, ve kterém byla naše zastávka na cestě, když jsme sem jeli. A také bych tě rád pozval na nějakou výbornou večeři. Přece jenom moje kuchařské umění sice není nulové, ale také není nejlepší.“ Řekl Edward a přitom mi připravoval výtečně vonící ovocné palačinky.

Nikdy jsme je moc nemusela, ale od Edwarda byla jedinečné. Neodolal by nikdo.

,,To by bylo skvělé. Dobrý nápad. Sice miluji tvoje vaření, ale pojedu moc ráda. Dojdu se umýt.“ Řekla jsem a snažila se seskočit z barové židličky, ale nějakým záhadným způsobem se mi zamotala hlava a ještě k tomu nepřidalo, že jsem byla po hlavu zamotaná v peřině.

Už jsem se připravovala na tvrdý pád na dlažbu v kuchyni, ale zapomněla jsem na jednu výraznou osobu v mém životě.

Na mého upíra. Na mého Edwarda. Stačil mě zachytit dříve, než-li jsem se blíže seznámila s bílou podlahou.

,,V pořádku?“ zeptal se okamžitě. Já zaklepala hlavou, abych se vzpamatovala, ale stále jsem se cítila nějaká unavená a velice slabá.

,,Ano. Jenom se mi zamotala hlava. To je v pořádku.“

,,Opravdu? Zvládneš to?“

,,Jistě. Zřejmě špatný tlak. To se spraví.“

,,Dobře, ale dávej na sebe pozor. Jsi moje všechno.“ Řekl Edward, opatrně mě postavil zpátky na zem a políbil mě na čelo. Došla jsem opatrně do koupelny a snažila se uklidnit.

Nikdy se mi nemotala hlava a nikdy jsem nebyla takto unavená. Jídlo mi zatím chutná, ale to musí přijít. Byla jsem si jistá, co se děje.

Děje se to znovu, ale tentokrát jsem šťastná a nadšená z mého poznání. Prvně si musím ten pocit vychutnat já a potom to řeknu Edwardovi a těším se na jeho výraz.

Byla jsem opět těhotná, to bylo jasné. Sice jsem si nebyla stoprocentně jistá, ale cítila jsem to a matka to musí poznat. Byl to sice první týden, ale také to nebude jen tak ledajaké těhotenství.

Jsem těhotná s upírem a nevím, co to vše bude obnášet. Zřejmě se nezařadím do klasickým žebříčků těhotných maminek, ale vím, že už teď své dítě miluji a nevzdám se ho za žádnou cenu. Takovou chybu už nikdy v životě neudělám.

Teď ale musím vymyslet, jak to co nejlépe říci Edwardovi. Musí to být skvělá chvilka na ještě skvělejším místě. Jistě, ten jeho dnešní plánovaný výlet. Skvělá příležitost pro oznámení.

Zhluboka jsem se nadechla a opláchla jsem si obličej vodou. Oblékla si volné plážové oblečení a vyšla z koupelny směrem k Edwardovi s úsměvem na rtech.

 

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 32:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!