Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alfa 3. kapitola

4.WWewa -S Knihou


Alfa 3. kapitolaBella neví, co je s jejími bratry, a strácí i svou kamarádku. Proto přestoupí na jinou školu. Hezké čtení.

3. kapitola

Pohled Belly:

V sobotu odpoledne mi zavolala Leah. Brečela a já jsem pískoro nerozuměla. Jediné, co jsem pochytila, bylo, že je její sestřenka mrcha a Sam, že je… To vám radši říkat nebudu. Bylo to dost nepěkné vulgární slovo, které jsem zaregistrovala s velkým překvapením. Leah moc sprostě nemluvila. Sem tam jí nějaké to slovo ujelo, ale takhle sprostě se rozhodně nevyjadřovala. Řekla jsem jí, že se za ní stavím, a ona mi všechno poví.

Hned jsem vyrazila. Když jsem přicházela k jejich domu, uviděla jsem Sama, jak stojí přede dveřmi a mluví s Harrym. Očividně ho nechtěl pustit dál. Sam se tvářil, jako by ho před chvílí mučili všichni čerti, až mi ho bylo líto. Alespoň do té doby než jsem si vzpomněla na Leah.

„Ahoj Harry. Můžu dál?“ zeptala jsem se jej, okázale ignorujíc Sama.

„Samozřejmě Bello. Rád tě zase vidím,“ odpověděl mi Harry s chabou napodobeninou úsměvu.

„Já tebe taky,“ odvětila jsem mu, když jsem vcházela dovnitř.

Když jsem vkročila do chodby, uslyšela jsem pláč. Šla jsem za ním a našla Leah, jak leží na své posteli a brečela. Přešla jsem k ní a začala jsem ji utěšovat. Když se uklidnila, všechno mi řekla.

Když včera dorazila její sestřenka Emily, Sam byl zrovna s Leah. Leah se s Emily přivítal a představila jí Sama. Jakmile ji Sam uviděl, vypadal jako slepec, který poprvé spatřil slunce. Začal s ní flirtovat, až to zdravé nebylo, a Leah ignoroval, i když se snažila získat jeho pozornost. Dnes ráno si přišel pro Emily s tím, že se půjdou projít. Než odešli, stačil dát Leah kopačky. Ta to moc dobře nevzala. Sam byl pro ni vším.

Zůstala jsem s ní zbytek soboty a celou neděli. Ve škole jsem dělala, co jsem mohla, jen abych ji rozptýlila. Ve čtvrtek, předposlední den školy, jsem se rozhodla, že Leah zabaví i přes prázdniny, jelikož se pořád nesebrala.

V pátek ráno jsem vstala poměrně brzo, protože už jsem se nemohla dočkat prázdnin. I když mně dělal Jake starosti. Od toho dne, kdy si ráno četl noviny, přestal chodit do školy a doma se také moc neukazoval. Nejhorší na tom bylo, že ho táta kryl. Dělal jako by mu na škole a na Jakově vzdělání v porovnání s Jacobovými aktuálními problémy, vůbec nezáleželo.

Zase jsem ty problémy hodila za hlavu, jako v poslední době hodně krát, a šla jsem se chystat do školy. Po provedení ranní hygieny jsem se šla obléct. K vůli dobré náladě jsem zvolila pestrobarevné oblečení. V módě se moc nevyznám, ale to je tady každému jedno. Místní holky se zajímají spíše o praktičtější věci jako třeba o surfing, motorky a především domácnost.

Když jsem byla oblečená, šla jsem do kuchyně, kde už na mě čekali Embry a Quil. Jaka jsem nikde neviděla. Asi zase někde lítá a nehodlá se zdržovat se školou. Vzala jsem si chleba s máslem a se sýrem a vyrazili jsme s kluky do školy.

§            §             §             §

Den probíhal jako každý rok. Dali jsme učitelce nějaké nepotřebné a zbytečné věci, většinou kytky, potom nám rozdala vysvědčení a pronesla ten nejdelší proslov, jaký jsem kdy slyšela. Šli jsme na oběd a potom domů. Na parkovišti jsem se ještě domluvila s Leah a pár dalšími holkami, že půjdeme na pláž surfovat. Svítilo slunce a bylo neobvykle teplo, takže jsme toho museli využít. Nakonec se k nám přidal i Seth mladší bratr Leah. Musela ho hlídat.

Nádherně jsme si to užili. Vlny byly dokonalé, pláž přeplněná a Leah se parádně bavila. Bylo na ní poznat, že už na tu událost skoro zapomněla. Mně však bylo jasné, že to nebude mít dlouhé trvání.

Na pláži jsme strávily celý první týden prázdnin. Surfovat jsme sice už nebyly, protože moře bylo trochu divoké, ale stejně jsme si užívali. Vytáhli jsme motorky a nepříliš pomalou rychlostí jsme se proháněli po pláži. Byla to paráda, i když mě za to Em s Quilem moc rádi neměli. Měli jsme totiž jen tři motorky a na ně nezbyly, protože jsem jednu měla já a druhou Jake.

§           §            §            §

Na začátku druhého týdne prázdnin se stalo něco „nečekaného“.

Když jsem přišla domů, byl právě čas oběda. Zase jsem byla u Leah, sledovaly jsme filmy. Když jsem vešla do kuchyně, doslova jsem zkameněla. Taťka i mí bratři seděli u stolu a čekali na mě s obědem. To by nebylo nic divného, kdyby se všichni netvářili ustaraně. Nebylo to však všechno. Embry s Quilem, které jsem v poslední době vůbec neviděla, vyrostli o dobrý půlmetr a byli samý sval. Ještě ke všemu měli na levém rameni stejné tetování jako Jake. U Jacoba jsem byla zvyklá na výšku a svaly. Byl takový delší dobu. Asi v té jejich partě začali brát steroidy.

Než jsem se stačila vzpamatovat nebo se na cokoliv zeptat, táta už mě hnal ke stolu.

„Sedni si, ať můžeme začít jíst. Kluci už chtěli začít bez tebe. Dneska ses u Clearwaterových nějak zdržela. Co jste s Leah prováděly?“ ptal se mě a mezitím začal nalévat polévku.

„Nic velkého. Sledovaly jsme filmy,“ odpověděla jsem a začala jíst.

§          §          §         §

V tomto duchu utekl červenec a srpen se kvapem blížil ke konci. Prázdniny končily stejně tak, jak začaly. Poslední srpnový týden jsme se s Leah moc neviděly. Začala se chovat stejně jako mí bratři. Byla jsem z toho zoufalá a naštvaná. Nevěděla jsem, co se s nimi děje, a nikdo mi nechtěl nic vysvětlit.

Nakonec jsem se rozhodla pro řešení. Přemluvila jsem tátu pod záminkou, že chci studovat na lepší škole a později jít na výšku, aby mě nechal zapsat do prváku na škole ve Forks. Popravdě jsem nechtěla chodit do školy do La Push. Leah byla moje jediná opravdová kamarádka. Bez ní bych to tam nezvládla.

Začala jsem se proto psychicky připravovat na první den v nové škole.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alfa 3. kapitola:

 1 2   Další »
14. jana
19.11.2013 [17:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. helu
19.11.2013 [17:28]


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. hekz
19.11.2013 [17:27]

na dal ší

Emoticon

11. jana¨
19.11.2013 [17:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. jana
19.11.2013 [17:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Ceola
22.12.2011 [22:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se těším na další kapču :)

21.12.2011 [18:32]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Kačka
21.12.2011 [10:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. angela
21.12.2011 [9:19]

pekne,ako to bude daľej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AnysP
21.12.2011 [8:40]

je to naprosto uzasne. Tesim se na dalsi.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!