Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alec Volturi Epilóg

dangerous love by jitule


Alec Volturi EpilógČo počul Alec? Čo sa stane? Ostatné info a atď. na konci. ;) A ak tu bude viac než 15 komentárov, napíšem bonus alebo 2. verziu. =)

l

Určite si pustite pieseň... :)

Pristúpil ku mne. Teraz som sa ja nemohol hýbať! Nech som sa pohol akokoľvek, ako keby som do niečoho narazil. Do kelu!

Prišiel ku mne a odhodil ma asi tridsať metrov do vzduchu. Potom do mňa zas niekto vrazil, no odskákal si to strom. Plášť som mal prehodený cez hlavu, takže som  počul len kroky blížiace sa ku mne ale aj výkrik, ktorý sa rozliehal po celej čistinke.

„Alec!“ začul som. Len teraz som si uvedomil, že je to nie ďaleko odo mňa, ale aj to, že to je Lucy! Všetci zastali, dokonca aj ten chlapec, čo sa ku mne blížil, a pozerali tým smerom. Každy s niekym bojoval, takže som tu bol sám.

„Lucy,“ rozbehol som sa ku nej. Jeden novorodený ju držal vo svojom objatí. Druhý sa k nemu blížil. Obaja sa usmievali. Vystrašene som na neho hľadel. Zasmial sa ešte viac.

Lucy mala na tvári vystrašený výraz a snažila sa mu vytrhnúť z objatia. Kopala ho, no on to ignoroval. Prosebne sa na mňa pozerala.

„Nie! Lucy!“ skríkol som. V momente som bol pri tom, čo ju nedržal. Obral som ho o zmysly a zabil. Pritom som sa otočil, aby som mohol jeho bezvládne telo odhodiť ku tým ostatným.

Zrazu som začul trhnutie látky. Obzrel som sa a to, čo som uvidel, mi vyrazilo dych. Zmätene som sa obzeral okolo seba až som zazrel Felixa a Demetriho.

„Felix!“ zakričal som cez celú lúku. Hlavou som mu pokynul, aby prišiel tu.

Ten novorodený čakal, kým sa osočím. Ani na neho nefungovala moja schopnosť. Zas som sa rozbehol, no hneď som zastal. Počul som hlasné trhnutie.

Sklopil som hlavu. Je neskoro! Nie!

„NIE!“ povedal som. To už pri ňom stál Demetri. Hneď ho trhal na kúsočky. Pri tom mu pomáhal aj Felix.

Prišiel som ku Lucy. Schytil som ju za ruku a zadíval sa na jej krásnu tvár. Mala na nej vyrovnaný výraz...

„Lucy, milujem ťa a vždy aj budem,“ zašepkal som. Objal som ju.

Prečo, prečo toto nemohol byť niekto z nich? Hneď by vedeli ako to veľmi bolí.

Z úst sa mi začali drať vzlyky. Teda, aspoň to pripomínali. Keby sa tak Lucy prebrala, otvorila oči, niečo povedala. Musí byť živá! Musí! Musí...

„Lucy,“ zašepkal som jej do ucha. Nič, žiadne pohnutie, zareagovanie... nič. Cítil som, ako sa mi zviera moje mŕtve srdce. Trhalo ho na kusy, ktoré by dala dokopy len Lucy. No to sa už však nestane. Je mŕtva.

„Alec, je mi to ľúto,“ povedal so smútkom v hlase Demetri. Jane ku mne podišla a objala ma.

„Aj mne to je ľúto. Mohla som to tušiť a byť tu...“ zlyhal jej hlas.

„Nie je to tvoja vina! Je to len a len moja. To ja som povedal, že môže ísť na ten boj a myslel som si...“ na viac som sa nezmohol.

„Alec,“ zašepkala. „Ja som si prešla niečím podobným,“ povedala a vtisla mi bozk do vlasov.

„Čo sa to tu...?“ spýtal sa Aro, no hneď sa zarazil, keď videl mňa pri Lucy. Ešte ma aj Jane objímala... „Alec, aj mne to je veľmi ľúto.“ Zhlboka som sa nadýchol a postavil som sa. Musím byť predsa silný!

Nešlo to! Nechcel som ju tu nechať len tak ležať. Nemôžem! Znova sa mi z hrude začali drať vzlyky, ktoré nešlo nijak zastaviť. Prečo musí byť osud taký zlý?!

Pohladil som Lucy po tvári, na ktorej mala úsmev. Neviem prečo... zahľadel som sa na jeden kvet. Bola to fialka. Tú mala Lucy veľmi rada. Nemo som tam hľadel a spomínal na najkrajšie chvíle svojho života... ktoré boli prežité, samozrejme, s Lucy. Ako prvá spomienka sa mi v mysli objavila tá, čo som ju po prvýkrát pobozkal. Bolo t v bazéne.

Na viac som sa nezmohol. Stratil som niť myšlienok. Svoj pohľad som preniesol na jej bezvládne telo. Opustila ma... už nikdy sa nezasmeje, nikdy od nej nebudem počuť jej krásny hlas. Už je koniec.

Poobzeral som sa okolo seba. Nikto tu nebol. Opatrne som vzal Lucy na ruky. Položil som ju ďalej od stromov. S obrovskou bolesťou som nazbieral fialky a položil ich na ňu. Potom som z vedľajšej vatry vzal oheň. Celý čas sa mi chveli ruky. Zapálil som jej telo. Pozeral som, ako to horí, a ako mi oheň berie moju Lucy – moju jedinú lásku. Bez akéhokoľvek pohybu som sa tam len pozeral a myslel na jej celý život.

„Lucy, raz sa stretneme,“ povedal som.

 

KONIEC

 

Niečo sa končí, a niečo sa začína.

Na krásne chvíle s komentármi, sa mi krásne spomína.

Niečo sa končí a pred nami je nová séria,

Komentáre, dúfam, že ma potešia...

 

Veľmi pekne vám ďakujem!

(malý pokus o báseň a poďakovanie)


Boli ste úžasní!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alec Volturi Epilóg:

 1
2. Síma*
25.11.2012 [21:45]

K téhle povídce jsem se dostala až teď a jsi první, která mě svým příběhem rozbrečela tak, že sem posmrkala celý balíček kapesníků Emoticon jsem rozhodně pro bonus nebo druhou verzi! Emoticon

22.05.2011 [19:02]

arabekNáááááááádhera. Krása. Nemám ráda lidi s Alecem ale rozbrečela jsi mě. Prosím napiš další sérii. Nádhera. Klaním se. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!