Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako to dopadne? 2. kapitola

2


Ako to dopadne? 2. kapitolaEdward Belle ublíži. Chudák Bella.

Edward:

„Edward!“ ozvalo sa z otcovej pracovne chvíľku po tom, ako Bella odišla.

„Už idem!“ zakričal som naspäť a pomalým krokom som sa vybral do jeho pracovne.

„Edward!“ zvolal znova, trochu hlasnejšie, aj keď boli zvuky stlmené stenami.

„Už idem!“ zakričal som aj ja hlasnejšie a už som aj pridal do roku.

Vbehol som do pracovne a rozleteli sa dvere. Carlisle sa otočil a pozrel na mňa vyčítavým pohľadom. Hneď som vedel, že je zle.

„Čo sa deje?“ Pozrel som na neho zmätene.

„Edward. Netlač na Bellu. Chuderka si toho toľko pretrpela. Miluje ťa. Vidím to. Každú noc ťa sleduje. Ani nechodí von. Už mesiac nebola von. Teraz prvýkrát. Riskuje. No prvýkrát ťa nechala samého.“ Pozrel na mňa vyčítavo.

„Nemusela by, keby ma zmenila,“ povedal som vyčítavo otcovi.

„Edward. Nechce, aby si trpel.“ Carlisle vyzeral ustarane.

„Ja nebudem trpieť. Ja chcem byť s ňou. Aj keby som mal byť krvilačná príšera.“ Bol som už fest naštvaný.

„Edward. Bella je za oknom.“ Pozrel Carlisle za mňa a ja som sa otočil.

Bella zoskočila z okna a bežala lesom.


Bella:

Nevedela som prečo, ale niečo mi hovorilo, aby som ho ešte chvíľku sledovala. Aby som ešte chvíľku počkala. Tak sa aj stalo.

„Edward. Nechce, aby si trpel.“ Carlisle vyzeral ustarane.

„Ja nebudem trpieť. Ja chcem byť s ňou. Aj keby som mal byť krvilačná príšera.“ Edward rozhadzoval rukami ako šalený.

„Edward. Bella je za oknom.“ Pozrel Carlisle na mňa a Edward sa otočil.

Pozrela som mu na sekundu do očí a zoskočila z okna.

Neostanem tu. Nebudem tu už ani sekundu. Nedokážem to. Proste som si myslela, že ma miluje. Že ma miluje a nechce byť taký, aká som ja. Že si dá povedať. Že pochopí a pôjdeme na to pomaly.

Myslí si, že som krvilačná príšera. Tak nech aj.

Zoskočila som z okennej rímsy a utekala som hlbšie do lesa.

Nechápala som, o čo mu ide. Proste som... nechcela som byť pri ňom. Nie, milujem ho. Nechcem mu ublížiť, no cítim, že týmto ma zradil. Chcel ma zneužiť. Bojí sa ma a za chrbtom ma ohovára.

Vletela som do lesa a hneď som zaútočila na pumu. Potom jeden medveď.

Keď som bežala do domu, zistila som, že moje šaty sú potrhané a som celá od krvi.

Zašla som k potôčiku, umyla som sa a namierila som si to do Edwardovho šatníka, v ktorom mám veci.

A vtedy som sa rozhodla. Rýchlo, ako mihnutím oka, som si pobalila všetky veci.

Klop. Klop. Klop. Na chodbe sa ozývali kroky.

Rýchlo som zhasla svetlo a schovala sa zase za rytmu.

Dvere sa otvorili a zaplo sa svetlo. Dovnútra vošiel Carlisle.

„Carlisle." Vyšla som spomedzi veľkého množstva šiat.

„Bella. Ospravedlňujem sa ti za Edwarda. Neviem, čo to doňho vošlo." Chytil mi rameno.

„To je v poriadku, Carlisle. Nehnevám sa na teba. Nikdy som sa na teba nehnevala. Carlisle. Ty si ten najlepší človek, akého som kedy stretla," zasmiala som sa.

„Isabella. Mať ja dcéru, ktorej by sa stalo to, čo tebe, obraňoval by som ju. Miloval by som ju ešte väčšmi," zasmial sa a pohladil ma po vlasoch.

„Och, Carlisle. Svet sa konečne trochu znormalizoval. Prečo? Prečo chce byť ako ja? Nechcem to. Keby som mohla tak vrátiť ten čas," vzdychla som a oprela som sa mu o hruď.

„Bella. Je mi to ľúto." Hladil ma po vlasoch.

„Carlisle?" Do šatníka vošla Esme - potichu ako myška.

„Esme. Práve som vravel Belle, že sa nemusí báť. Ale zabudol som jedno. Bella. Budeme sa sťahovať. No je to na tebe. Ideš s nami?" Jeho prenikavé modré oči boli neodolateľné. 

Nikdy som neodolala modrým očiam. Zeleným len ťažko, ale modré. Z modrých som padala na zadok.

„Jasné. Idem. Pravdaže." Podskočila som.

„Bella. Bude ti vyhovovať Aljaška?" Esme mi odhrnula vlasy z tváre.

„Medvede? Vlky? Pumy? Myslím, že áno." Všetci v šatníku sme sa rozosmiali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako to dopadne? 2. kapitola:

 1
2. martty555
16.03.2012 [9:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
12.03.2012 [19:10]

NessienkaAhoj.
Článok ti vraciam a to z jediného dôvodu - má iba 436 slov. Minimum na článok je však 500 slov. Takže si chýbajúce slová doplň a potom znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!