Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť ženu za 10 dní - 8. kapitola

Volturi In Black... bože :D


Ako skrotiť ženu za 10 dní - 8. kapitolaAko sa Bella vysporiada s Edwardovou podivnou zmenou nálady?

Prajem príjemné čítanie. VictoriaCullen

8. kapitola

Bella: 

Hudba mi hrala v ušiach. Sedela som v triede a preplietala si ceruzku medzi prsty, keď zrazu s rachotom padla na stôl. Do nosa sa mi dostala sladkastá vôňa s korenistou príchuťou. Strhla som sa. Tesne vedľa môjho stola sa objavil Edward. Tvár mal neurčitú, hánky zaťaté do pästí. Pohľady sa nám stretli len na sekundu. Ten jeho bol taký chladný, až ma mrazilo v kostiach. Postával pri mojej lavici, zdvihol ruku, akoby si chcel odtiahnuť stoličku, ale vzápätí ju zase spustil naspäť k telu. Zazvonilo a on sa dokonalým pohybom vsunul do lavice za mnou.

Vytiahla som si slúchadlá z uší a zmotala ich do klbka. Na šiji som cítila jeho horúci pohľad, pričom som mala sto chutí otočiť sa a niečo mu povedať. Stále som sa na neho hnevala – veľmi. Správal sa ku mne ako k svojmu majetku. Akoby sme znova boli v roku 1900, keď ešte ženy nemali žiadne práva, len sa starať o deti a domácnosť. To mu nikto nepovedal, že už sme dávno v 21. storočí? Nemôže mi rozkazovať. Len spolu spávame, nie je to môj priateľ. Vlastne, oprava – spávali sme spolu. Jeden deň a jednu noc, presnejšie povedané.

„Ahoj, Bella!“ vykríkla Andrea a s rachotom sa hodila na stoličku. Vyľakala ma.

„Oh, ahoj!“ skrivila som pery do úsmevu. Obzrela sa, s úsmevom pozdravila Edwarda a mňa zaliala horúčava hnevu.

„Je sexi,“ šepla mi do ucha. „Včera sa mi ho podarilo pozvať na tú víkendovú párty. No nie je to úžasné?“ vyskočil jej hlas. Nedalo sa mi zmeniť kyslý výraz a preto som sa otočila k oknu a prikývla. Mala by som sa hnevať aj na Andreu, ale nemohla som. Nikdy by som sa na ňu nedokázala hnevať, aj keď mi niekedy príšerne liezla na nervy. Ale ona o mne a Edwardovi nič nevedela. A ja som jej to nemienila povedať, aj keď bola moja najlepšia priateľka. Možno to bolo kvôli tomu, že by zase mala hlúpe reči a bola by to jej téma number 1, aj keď som si mohla byť istá, že by to nikdy nikomu nepovedala.

A teraz som s ním mala stráviť víkend v jednom dome. Po tom všetkom, čo sa medzi nami stalo. Nemohla som sa ubrániť nechuti tam ísť. Po jeho majetníckych sklonoch som ledva znášala jeho pohľad a čo ak... Och, čo ak sa ocitneme sami v izbe a on ma prinúti svojou neodolateľnou vôňou a svojím telom, pre ktoré mám slabosť, aby som s ním znovu rozbehla ten kolotoč? Ale čo ak ma prinúti súhlasiť s jeho šialenou myšlienkou, že patrím len jemu? Raz sa to už stalo. Tentokrát som tomu musela zabrániť.

„... všetko pripravené. Stačí len prísť,“ dokončila Andrea. Vystrúhala som ten najfalošnejší úsmev v celom svojom doterajšom živote a pozrela sa na ňu.

„Bude to skvelé,“ uznala som. „Ale vieš, Andy, nie som si istá, či budem môcť prísť. Veď vieš, bude víkend a Madam má málo ľudí. Včera mi volala, aby som bola pripravená. Myslím, že budú potrebovať tanečnicu.“ Poslednú vetu som šepla, aby to počula len ona, no Edward za nami sa aj tak mykol. Sakra, ten musí mať ale ušiská!

Kútikom oka som sa na neho pozrela a vyzeral, že o chvíľu pohľadom prepáli môj starý sveter. Andrea zafňukala.

„To nemyslíš vážne, Is! Viem, aké je to tam pre teba dôležité,“ – nasledovalo Edwardovo nahnevané trhnutie, na čo som sa uchechtla, „ale musíš prísť. Bez teba to nebude ono. No tak, Bella, si moja najlepšia priateľka. Jednoducho si to nemôžeš nechať ujsť. Navyše mi Mike sľúbil niečo nové. Niečo, čo by nás malo vtiahnuť medzi oblaky. Vraj zabudneme na všetky problémy. Nechceš to vyskúšať?“

„Chcem,“ odvetila som okamžite a potom som si odkašľala. „Ver mi, že by som chcela, ale nemôžem. Prepáč.“ Pokrútila som hlavou, na čo vošiel do triedy profesor ako moja záchrana. Andrea na mňa ešte chvíľu civela a potom sa rezignovane zvalila na operadlo stoličky. S prekríženými rukami sledovala vysvetľovanie novej látky a keď som sem-tam zaregistrovala jej pohľad, perami som naznačila prepáč.

Bolo mi ľúto, že si kvôli namyslenému Edwardovi nechám ujsť takú párty. Andrea ich neusporadúvala často, len keď mali jej rodičia výročie a išli na dovolenku alebo ak potrebovali čas pre seba. A Andrein dom bol úžasný. Bola to dvojposchodová vila s obrovským pozemkom okolo, takže sme sa nikdy nemuseli báť hluku. A, akoby toho nebolo málo, mali aj vlastných strážnych psov – piatich veľkých vlčiakov. Niekedy som mala pocit, že jej rodičia nevedia, kde bývajú. Toto už nebol Texas, ale Washington. Forks. Preboha!

Hodina sa skončila. Andrea si zbalila všetky veci a vypadla z triedy ešte predtým, než som jej stihla čokoľvek povedať. Perfektné. Jediná osoba v celej škole, ktorá sa so mnou rozpráva a je na mňa nahnevaná. Absolútne úžasné.

Znechutene som vstala a tackala sa na ďalšiu hodinu. Len tak-tak som sa vyhla chalanovi z lakrosového týmu, ktorý práve vychádzal od sekretárky a zarazene som zastavila. Cez okno na dverách som videla široké ramená a bronzové vlasy. Nepochybne patrili Edwardovi a už dávno by som bola zmizla, keby ma nezaujal pohľad sekretárky. Vyzerala ako námesačná. Oči mala dokorán otvorené, sánku spustenú tak, až jej bolo vidno hlboko do úst. Dokonca ani neprehĺtala. Nemohla som vidieť Edwardovi do tváre, ale ona sa celým svojím vedomím sústredila ne jeho slová. Podišla som bližšie k dverám a nepočuteľne ich odchýlila. Hluk na chodbe spôsobil, že som začula len útržky.  

Hodiny. Angličtina. Biológia. Presunúť. Musí to urobiť. Ihneď.

Nechápala som to. Žena niečo potichu povedala a Edward tresol päsťou do stola. Vyľakane sa odsunula na stoličke, no on jej poďakoval a otočil sa. Stiahla som sa odo dverí a oprela sa o chladný múr. Vyšiel zo sekretariátu a zarazil sa, keď ma zbadal.

„Bella,“ šepol. „Musíme sa porozprávať.“ Jeho hlas znel náhlivo. Aj tvár mal bledšiu než obyčajne a úplne bez výrazu.

„Prečo si bol vo vnútri?“ chcela som vedieť skôr, než začnem špekulovať.

„Musel som si vymeniť hodiny. Ale tu nie. Mohla by si ísť so mnou?“ Chytil ma za ruku, ktorú som si okamžite vytrhla.

„Vymeniť hodiny? Prečo?“

„Musel som,“ zopakoval. Pozrel sa za mňa a potom znovu mne do očí. „Ale to si predsa chcela, nie?“ hlas sa mu zmenil. Bol až mrazivo chladný. „Chcela si, aby som ti dal pokoj, nie? A mala si pravdu. To medzi nami sa nikdy nemalo stať. Bola to chyba. Od začiatku. Keď som sa dozvedel, že si Esmina dcéra, mal som ťa nechať na pokoji. Bol som hlupák, medzi nami by to nikdy nemohlo fungovať.“

„Čože?“ bola som ohromená. Jeho správanie sa zmenilo, akoby mu niekto prepol gombík. Ešte včera ma dobreže nepožiadal na kolenách, aby u mňa mohol zostať a teraz hovorí, že to všetko bola chyba? Nechápala som.

„Nechápeš? Bol to omyl, Bella. Ten sex nestál za nič a tvoje zmeny nálad ma už unavujú. Mám na lepšie. A na druhú stranu, ma vždy viac priťahovali blondíny ako brunety, ktorých je na svete plno. Je mi to ľúto.“ Pokrčil ramenami a obišiel ma. Otočila som sa a sledovala ten sexi zadok, ako sa odo mňa vzďaľuje po pomaly vyprázdnenej chodbe, a nemohla som uveriť tomu, čo sa tu práve stalo. Na konci chodby sa pripojil k Alice a potom mi obaja zmizli z dohľadu.

Obzrela som sa po chodbe. Naozaj sa to stalo? Nebol to len akýsi sadistický výplod mojej fantázie. Uštipla som sa. Sakramentsky to bolelo. Bolo to skutočné, nezdalo sa mi to. Edward mi práve z nepochopiteľného dôvodu povedal, že som šialená menička nálad, ktorá neovláda sex a dokonca urazil aj farbu mojich vlasov. Bolo mi z toho na vracanie. Do očí sa mi hrnuli slzy a nemohla som zabrániť bodavej bolesti, aby mi neprepichla hrudník. Ak u mňa chcel vyvolať pocit menejcennosti, tak sa mu to podarilo. Ale najviac z toho všetkého ma bolel fakt, že Edward si to so mnou vôbec neužíval. Len to hral. Jeho zvrátená myseľ sa so mnou pohrávala ako mačka s myšou, len aby ma mohol neskôr odmietnuť. Iróniou bolo, že som najskôr ja odmietla jeho.


Na môj vkus príliš krátka kapitola, ale nič viac sa mi za takú dlhú dobu nepodarilo napísať, čo ma mrzí. Len dúfam, že  vás to čakanie neodradilo a pri ďalšej kapitole ma kopne múza rovno do zadku... A konečne sa to roztočí! :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť ženu za 10 dní - 8. kapitola:

 1 2   Další »
13. Mcfan
18.05.2013 [21:34]

McfanMoc hezký! Emoticon Chtělo by to už další kapitolu. Emoticon Emoticon

18.05.2013 [14:02]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Rena16
17.05.2013 [21:43]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. 1ajjka1
17.05.2013 [21:05]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jsim
17.05.2013 [18:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. martina946
17.05.2013 [17:39]

Cože? no tak to snad Edward nemohl myslet vážně! Emoticon Emoticon To tedy bylo vážně hnusný. A že prý má radši blondýni, no myslím že tohle už přehnal, upřimně bych ho chtěla vidět s nějakou blonckou. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon V tom má určitě prsty i Alice, jinak to prostě nevidím. Ale proč jí to řekl? Že by odplata za to její odmitnutí? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No v tom připadě musím řict že dost hnusná. Jak to tak vypadá, tak se nám to pěkně zkomplikuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Moc se těším na další díl, tak sedni za komp a hezky piš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2013 [16:42]

jesikatauzasnyEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2013 [16:10]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
pekná kapča... Emoticon
teším sa na pokračovanie... Emoticon

5. PCullen
17.05.2013 [15:53]

Super kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Moc se těším na další díl. Emoticon Kdybych mohla mít na tebe prosbu :$ prosila bych aby pokračování bylo co nejdříve. Emoticon Ale čekání mě neodradí od přečtení dalšího dílu!
Kapitola byla sice krátká, ale skvělá! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DAlice
17.05.2013 [15:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!